De vk gaat me in de gaten houden qua bloedsuikers etc en ze gaan groeiecho's maken, maar toch.................mijn bevalling zal dus waarschijnlijk weer heftig worden en ik wil niet weer zoveel pijn hebben! heb mij en vriendlief net opgegeven voor infoavond in ziekenhuis op 8 dec...just in case...ook al zou ik thuis bevallen, dan nog is het handig,want stel dat ik naar zkh moet, dan weet ik waar ik heen moet enzo...
Kep ook gemeld in die mail dat ik bang ben dat mijn bekken straks weer in de poeier liggen zoals bij mijn dochter destijds.....
oef! Dit staat op de site van onze verzekering: Aanvragen van het Kraampakket Let op: alleen als u géén kraamzorg hebt aangevraagd Het aanvragen van het kraampakket is eenvoudig. Maar let op: als u al kraamzorg hebt aangevraagd, dan zit het kraampakket daar al automatisch in. U hoeft het kraampakket dus meestal niet apart aan te vragen. Ben zoooooooooo blij dat wij zijn overgestapt naar een andere verzekering! Bij mijn vorige zwangerschap bleek (na veeeeeeeeeeel heen en weer gebel 2 weken vóór mijn uitgerende datum) dat ik dus geen recht had op een pakket. Ik had dus al met 3 mnd aangevraagd en NIEMAND heeft me toen verteld dat wij daar geen aanpraak op maakten! Dat we het zelf moesten halen, vond ik niet erg (Ik had ook nog heel veel over van mijn eerste bevalling), maar de stress die je dan op het laatst nog krijgt Nu is alles gewoon lekker geregeld, net als bij mijn eerste. Toch wel een fijn gevoel hoor!
Ik denk dat ik voor vanavond iets van bami ga maken ofzo... Gisteren al stamppot gegeten...dus vandaag wat makkelijks
Ik voel me echt rot Weet niet wat ik moet doen. De ene dag denk ik; ik kan weer zo'n bevalling, bij de kleine meid kon ik het ook (moet je niet kijken hoe) maar de dag erna denk ik; ik wil niet meer!
@Kitty - das idd handig ja.. Je kan altijd even kijken hoe of wat... Ik ga niet naar de info-avond van het ziekenhuis denk ik... Ik krijg toch een keizersnee... Hoor tegen die tijd wel hoe of wat... Hoe smaakt je appeltje? @ Tezzz - handig dat het er nu meteen bijin zit... Maar die van mij is ook aangevraagd en die man van de klantenservice gaf niet aan dat ik er geen recht op had... Zal dus wel goedkomen...
@Kitty - Waarom ga je dan niet sowieso in het ziekenhuis bevallen? Overleg dat eens met de gyn... Ik bedoel.. dan kan je ter plekke beslissen wat je doet en hoef je niet eerst naar het ziekenhuis..
appel was lekker Ja ik wil weten wat er gebeurt als ik wel in zkh kom of als ik daar met spoed heen gebracht word, ben graag van te voren al iets op de hoogte
Zat ik ook al aan te denken.... Maar aan de andere kant, vond ik het toen met dochterlief ook zo fijn dat ik thuis was! Maar misschien is dit wel beter ja....poliklinisch bevallen met mijn vk en als ik ruggenprik wil, dan kan dat (24/7 anesthesist in huis)....misschien handiger.
Dat kan ik me voorstellen Kitty... Maar ja... ik heb zoiets van... kzal een dag vantevoren of smorgens vroeg worden opgenomen. Ik moet nuchter zijn en ik krijg smorgens de keizersnee... En dan ist 4 a 5 dagen blijven Ik ken de kamers er al... krijg je met al die ellende he... haahha
Ik zou daarvoor gaan Kitty... Dus poliklinisch bevallen..... en als de gyn zegt kom maar onder medische indicatie kan je dat ook doen... toch?
Jeetje.. nog 10 berichten...9 na deze.. en ik zit alweer aan de 5500 berichten... Twordt trouwens tijd dat ik hier even een stofzuiger erdoor haal en de kattenbak verschoon... En daarna beginnen met de bami gna gna
Wish, ik heb zin in een ............ WHOPPER van de burgerking! Echt HEEL erg! Toen ik zwanger was van mijn meisje, kon ik ze niet eens zien, dan werd ik al misselijk, maar nu................ owwwwwwwwwwww Ik wou dat ik een ks zou krijgen, echt! *meerdere redenen* En ik denk dat dat toch beter is voor mijzelf en mijn gemoedsrust want ik maak mezelf helemaal gek zo over die bevalling! Poliklinisch bevallen dus en als het moet kan ik zo een ruggenprik krijgen. Oke, Wish, je hebt me om!
5500? heb jij geen leven? Stofzuigen..hmmm zou ik ook moeten doen, maar dan moet ik daarna weer de hele avond plat door de pijn in mijn rug en bekken, dus dat mag vriendlief vanaaf ff doen. Kattenbak doet ie sowieso voor me. Hmmmmmmmm bami!
Ik slik ook gewoon nog af en toe vitamines, vooral als ik te weinig of ongezond heb gegeten! Deed ik bij de meiden ook. Wij hebben gister en vandaag ook lekker bami gegeten En dan in de avond haal ik meestal nog ff 2 kaassoufle's haha Nouja laat ik mn mams halen want laat mn meiden niet alleen thuis en mn moeder eet hier altijd mee gezellig. Wat betreft het kraampakket, ik hoef enkel de verklaring van de vk mee te nemen naar een dsw loket en dan krijg ik hem mee, als ik 26 weken zwanger ben.