ohw ben ik weer. Was helemaal vergeten te vertellen hoe het vandaag met schoonmoeders was gegaan. Nou, het is me 100% meegevallen! Het was zelfs gezellig en ik ben weer 2 zw-broeken, een vestje en een truitje rijker mss dat dit onze band ook weer wat beter maakt
He wat goed joh! En je hebt ook wel gelijk wbt de angelsounds hoor, maar ik weet niet hoe lang ik m moet missen
Ik krijg binnen 3 weken een telefoontje als er iets mis is of over 3 weken via de post een brief dat alles goed is. Er zal dan ook in staan of we een jongetje of meisje verwachten. [-o<
Dat klinkt lekker ik ga voor nassi uit de diepvriezer.... en dan vanavond mss naar de Prenatal mama-mazzel-koopavond
Heeee meiden... ben er weer... De restbami van gister staat op het vuur @Kitty - Ik vind het heeeel netjes van het bedrijf hoor... En zolang je niets doet kun je ook niets met de AS toch? Kan je ook niet luisteren Ik zou in de brief erbij zetten dat je verslaafd bent aan die AS en dat je hem snel werkend terug wilt haahaha.. Wie weet helpt het @bleu - mijn duimen draaien ook meid! Ik typ met 8 vingers @Limmeke - Oooh wat goed dat je cyclus weer normaal is... Super... En nu weer snel zwanger worden Ik duim voor je meid! Ik weet niet wat er verder nog meer allemaal geschreven is... Was zoveel.... Sorrie... Met dochterlief bij de HA geweest en beide oren zijn helemaal schoon! Geen ontsteking meer te vinden! Gelukkig! Want het was me wel weer wat hoor... pffff... Met het raamschilderen zijn we weer flink opgeschoten vandaag... We hoeven er nu nog maar 4 Moet lukken om dat deze week af te krijgen!
hey hier ook nasi uit de vriezer haha, woensdag is altijd vriezer dag aangezien ik dan altijd 's avonds moet werken alhoewel ik daar nu echt geen zin in heb. Eetse! Ohja ik ga mrg aaf naar de prenatal
Ik kreeg vanochtend een smsje ?: ) dat ik naar de prenatal-avond mocht *zucht* Ja, ik lees hier nog braaf mee hoor dames
Hey dames, Hier zijn we gisteren weer bij de vk geweest. alles was goed, hartje goed gehoort en ik was 7 ons aangekomen. Super. 21 oktober moeten we weer. Vandaag gewerkt, gelukkig half dagje heerlijk, net even dutje gedaan. Ik merk dat zo'n werkdagen iets zwaarder zijn dan de vrije dagen, ach ja alles voor de beeb.
Ik heb even gebeld en tis hier vanavond ook gewoon.... Dus ik ben weg naar de Prenatal mazzelkoopavond! Doei doei!
belachelijk dat ze dat doen eigenlijk ja, ik kreeg ook een sms. Bedacht me dat dit komt, omdat ik me aangemeld had voor de blije doos... Hoe gaat het nu verder met je?
Ja, ik denk dat dat t is... Maar idd wel stom! Het gaat wel goed eigenlijk. Vorige cyclus was meteen weer mooi 27 dagen dus deze ronde gaan we er weer helemaal voor met goede hoop. Een juni-kindje is ook leuk toch? Ik vind het aan de ene kant heel leuk om te zien hoe het met jullie gaat, ik voel me toch wel een beetje verbonden met jullie. Maar aan de andere kant merk ik dat het eigenlijk een soort zelf-kwelling is. Ik zie jullie banners steeds verder omhoog lopen en ik hoor allemaal dingen over het geslacht weten enzo... Tsja, dan maak ik het mezelf wel een beetje moeilijk... Ik ben bang dat ik toch ermee bezig blijf tot het maart geweest is, of tot ik zelf weer zwanger ben...