Ik ga in bed een filmpie kijken nadat ik mijn gravitamonneke weer naar binnen heb gewerkt... Trusten allemaal! Morgen weer hele dag op school van mijn dochter.. Morgenvroeg raamschilderen... morgenmiddag neemt dochterlief een vriendinnetje mee naar huis die hier eet... morgenmiddag eerst uurtje raamschilderen en dan in de klas helpen van mijn dochter pomponnetjes maken... Dus deze dame is morgen wel weer onder de pannen... En............. morgen 16 weken mijlpaal! YAHOE!
Ik ga lekker mn bedje opzoeken, was me het dagje wel vandaag pff Weltrusten! @sofieke, veel plezier mrg bij de verloskundige!
Jezus! Ben bij de prenatal in Heerlen geweest. Bij de kassa was het zo druk, en stond een rij van een uur! Ik heb me gelijk weer omgedraaid! Hier heb ik dus het geduld niet voor, hahaha...
goede avond...ben stout geweest. Heb koffie gedronken voor te slapen...caffaïne vrij dat wel. Maar heb nu de lasten. Ga zo een rennie nemen. Heb gescoord bij de prenatal en hema! Bij de prenatal een mooi krijtstreepbroek..maar twijfel nog voor de maat. Ga vandaag in Z'meer kijken of de L toch beter zat. Toch raar dat ik opeens M niet over me heupen krijg. Leuke buikband gekocht. En spullen voor in de box, goedkoop rompertje. Bij de Hema een voedingskussen. En een lekker huisbroek en en meegroeibh (zooo lelijk ziet hij eruit maar zit ooo zooo lekker, voelt goed nu 75C te dragen. Dan te bedenken dat ik altijd 75A had en sinds 3 jaar een kleine 75B...en nu. Wow mensen ik heb borsten. HAHAHAHAHA)
Wish, gefeli met de 16 weken! En suc6 vandaag..... Florida, was het echt ZO druk? Damn! Wij gaan morgenochtend ff in Den Bosch denk ik. Chrissie, lekker geshopt jij! Super! Ja, die heupen, ik kreeg er ook last van tijdens mijn 1e zwangerschap...mja, niks aan te doen meid. Ja die meegroeibh's zijn zoooo erg, maar goed, zitten wel lekker he! Ik moet trouwens ff denken aan dat liedje van kinderen voor kinderen "ik heb tieten!" hihi Ennuh geen koffie meer voor jou! Hier gaat het wel. ben weer beetje rustig, maar dat kan zo morgen veranderen in huilbuien.....kl*te hormonen ook! Anyway, van gyn en vk nog niks gehoord, maar dat zou binnen 7 dagen zijn (gyn) en vk reageerd op mail altijd binnen 2 dagen. Ben heel benieuwd! Ik ben trouwens 17 weken en 3 dagen, maar banner doet al 2 dagen raar! **edit: maar andere banner gemaakt, word gek van die andere** Fijne dag meiden! xx
Kom net van school af, liggen de foto's klaar van de schoolfotograaf en mijn meisje staat er zo leuk op!
goedemorgen dames, even snel een berichtje van me. @ bleu fijn dat de punctie meeviel spannend hoor wachten op de uitslag. @ wish gefeliciteerd met de 16 wkn. @ iedereen die geshopt heeft leuk he? dingetjes kopen voor je kleine? @mamakitty leuk dat je meissie zo mooi op de foto staat. @iedereen met mooie echo's gefeliciteerd! @ chrissie haha leuk he dat je borsten ineens groeien ik heb precies hetzelfde verhaal als jij. @bam nog gefeliciteerd met je dochter wij hebben gisteren een ledikant gehaald voor bij opa en oma thuis. alle grote dingen zijn praktisch voor elkaar. moet alleen nog 2 boxen 1 voor ons en 1 voor bij schoonouders thuis. Vandaag mijn mams jarig. Morgen bruiloft van 2 beste vrienden.word een heeeele lange dag. druk weekje dus. Hier gaat alles redelijk alleen zonder de emesafene ben ik de hele dag goed ziek. (was eergisteren avond 1 vergeten te nemen nou dat heb ik geweten) aankomende dagen zal ik weinig posten denk ik ivm drukte maar probeer wel lekker bij telezen.
Zo meiden allemaal lekker geshpped lees ik.... Ik heb even buikfoto's in mijn album gezet, neem eens een kijkje zou ik zeggen....
@Snoopy; gelukkig is het goed met je vader! Je schrikt je rot hè als er iets met je ouders is... Wanneer mag je je eindexamen doen voor je rijbewijs? @Chrissie; herkenbaar die bh's ben er gisteren naar op zoek geweest, maar vond ze echt vreselijk! Heb nu een hele mooie meegroei-bh gehaald voor 50! Zit heerlijk en tja... het oog wil ook wat @Florida; hier in Breda was de rij ook groot, maar gelukkig niet zo groot als bij jou. Wel grappig dat ze op de reclame van de mamamazzelkoopavond zetten 'geen grote rijen' @Wishgirl; leuke dag vandaag, klinkt allemaal erg gezellig Enne, heerlijk dat jij die lijst zo mooi bijhoudt, complimenten hoor! @Mamakitty; fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt, hopelijk krijg je snel antwoord. Lijkt me echt geweldig, de 1e schoolfoto's van je kleintje, geniet er maar lekker van! @Shenoby; fijn gevoel hè dat je bijna alles al in huis hebt! Hihi en we moeten nog zo lang wij hebben ook vrijwel alle grote dingen al, alleen nog geen kleertjes enzo. Wil ik toch echt mee wachten tot de 20 wkn echo en we weten wat het wordt. @Jacky78; Mooooi buikje hoor! Kan al goed het verschil zien met de vorige foto's hoor Ik zit inmiddels ook weer aan de emesafene. Was het vorige week een hele week goed gegaan zónder, maar deze week is het weer pet :sick: Gelukkig helpen die pillen geweldig goed
Goedemorgen! Jacky mooie buikfoto's! Je bent 1 dag verder als ik en aan je buik te zien zelfde formaat. Ik was al bang dat ik te snel groeide! haha. Mamakitty, probeer je niet te druk te maken, hoe moeilijk dat ook is. Het zou zonde zijn als dit je hele zwangerschap verpest. Ik weet, heb makkelijk praten, heb niet zo'n horrorervaring gehad. Dikke knuf. Vandaag 15 weken! Ben zo trots op mijn buikje, het is gewoon lekker zichtbaar. Veel mensen geshopt gister.Ik kreeg een sms van prenatal, maar was het al weer vergeten. Dus gister lekker op de bank gehangen. Vanaf wanneer kun je het beste een babykamer bestellen? Wil binnenkort maar eens gaan rondkijken, maar is dat nog niet te vroeg? Zo nu even met de hondjes aan de wandel, ze zijn er aan toe geloof ik.
Goedemorgen! Leuk al dat shoppen hè dames! Wij gaan vanmiddag eens even bij Prenatal kijken. Stond toch al gepland om vandaag de babykamer te gaan bestellen, ben benieuwd of daar die 20% ook voor geldt, maar dat zal wel niet. Wel kan ik dan nog mooi even wat kleding scoren met wat korting, altijd leuk! Morgenavond gaan we voor de kinderwagen kijken, dus dat zijn leuke dingetjes. M'n ouders gaan mijn oude box en kinderstoel van zolder halen, misschien dat we die gaan gebruiken voor onze uk. Ben benieuwd hoe die spulletjes eruit zien, vind het eigenlijk wel een bijzondere gedachte dat onze uk straks in mijn eigen box ligt te spelen! Verder gaat alles lekker! Maandag weer een checkup bij de vk, schoonmoeders gaat mee dus dat is wel erg leuk! Jammer dat sommigen zich nog steeds erg ziek voelen, ondanks dat die eerste weken alweer voorbij zijn. Hopelijk gaat het snel beter!
hartewens> wij hebben hem al besteld. Hij komt binnen na de 20 weken echo. Als ik 24 weken ben ofzo. Je kan hem bestellen en er zit garantie als het niet goed mocht gaan. Jacky> wow! Ik heb nog niet zo een mooie buik. Alleen in de avond dan. Maar de vk zegt: zijn je darmen..aha...oke Florida> in een stadswinkel was het rustig echt niet normaal. Lekker gewinkeld. Alleen die Hema..die was druk. En maar 15% i.t.t vorige keer toen ze daar wel 20% deden. mamakitty> wat vroeg hebben ze daar al schoolfotograaf zeg. Maar gelukkig staat ze er leuk op. Volgens jou dan he. Ik weet nog dat ik mijn schoolfoto's bekeek en ik kon alleen maar zeggen, volgende jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. O man wat zag ik eruit Gelukkig was ik een zwaantje en kwam alles goed. Hahaha Luanti> ik vraag me af of de mama dagen ook in de middag zijn...niet alleen avonden? prinses> 50 euro! SCHRIK...maar ik wil er ook wel eentje voor de speciale momenten..hihi. Waar heb je die gekocht? shenoby> balen zeg dat je zo snel merkt dat je weer niet lekker bent. Ik mag nog steeds wat betreft spugen afkloppen. snoopy> even over onze fobie. Kan jij het dan wel opruimen? Ik al mijn jaren met kinderen te werken kan ik het gewoonweg niet. Hoe moet je het eigenlijk doen? Lekker zonnetje vandaag. Het nadeel is dat deze door het keukenraam naar binnen schijnt en ik stof zie..op het laminaat op de kasten, ramen die vies zijn. Maar mijn schoonmaaklust is tot het nul punt gedaald al een tijdje. Net zoals me voorraad lust in de winkel. Eigenlijk zou ik de Aldi moeten opzoeken om alle limo in te slaan...maar die reis daarheen. Ik heb wel energie om lekker te winkelen voor de kleine..maar me huishouden. AIIII
Hé meiden! FF snel, want zit op mn werk! Heb vannacht onze kleine kruimel gevoeld! Wat een heerlijk gevoel is dat zeg, JIHA! Ben helemaal blij!
Chrissie, ik liet de foto aan mijn meisje zien en ze zei; oh wat ben ik mooi! hihi En die puf nergens voor, heel herkenbaar! Luanti, de 20% korting geld ook voor kinderkamers hoor, dus sla je slag! Leuk hoor je kleintje in spullen waar jij zelf in hebt gelegen vroeger! Geweldig lijkt me dat! Hartewens, ik doe mijn best Thanx! Gefeli met je 15 weken! Ennuh als ik jou was zou ik dit weekend (of morgen of vandaag) een kinderkamer uitzoeken bij Prenatal, 20% korting he! Princess, nog steeds zo misselijk meis? Houd niet op bij jou he? Sterkte! Jacky, mooie buuk! Ik zie hem echt groeien hoor! Shenoby, Gefeli met mams en veel plezier morgen! (wel rustig aan doen he!) Joyce, SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR! Ik voelde gisteraaf beebje ook echt duidelijk aan de linkerkant..nu wat hoger trouwens als normaal waar ik hem SOMS voel (door die kl*te placenta aan de voorkant)....maar goed, al voel ik hem maar soms, das al genoeg! **degene in mijn hyves kunnen de schoolfoto's van mijn dochter bekijken, ze staan erop!!!!**
Wij hebben vorige week het kamertje gekocht. Hou toch rekening met een levertijd van ongeveer 8 weken. Wij laten de spullen begin december bezorgen, als er dan iets stuk is ofzo is er nog ruim de tijd om dat om te laten wisselen.....
Joehoee! Vandaag 16 weken! Helemaal blij! Wish, gefeliciteerd met jouw 16 weken! Mijn wasmachine is bijna klaar, dus zal even de andere was van het rekje halen. Ik kom straks nog wel even koekeloeren! X
Nou meiden houd je vast, een hele waslijst haha. @Janinev: Zo, dat komt al snel dichterbij de verhuizing zeg Zin in? hihi wat leuk verliefd Dik aan? Leuk hoor! Enerzijds: geniet lekker van je kindje (maar doet doe je) Anderzijds wil ik je sterkte toewensen de komende tijd...valt vast niet altijd mee, confronterend lijkt mij en natuurlijk erg verdrietig! *Knuft* @Lin: Oej, in vervolg dus maar een ander zitplekje . Belangrijk om vooral nu op te gaan letten op je rug en heupen, bekken e.d., kan je veel last van krijgen als je het overbelast... @Wish: Geweldige kinderwaen Wat mogen ze nou ongeveer vragen voor zo'n complete set? Ik ben zelf ook wat aan het rondkijken op marktplaats, maar weet niet zo goed wat ik moet bieden op een dergelijke kinderwagen... Wat leuk dat je zo crea bezig bent zeg Vast een mooi resultaat!(foto? ) Maaareh wel genoeg rust nemen tussendoor he! @Florida: Ik heb daar zelf niets over gehoord, in totaal dus een half jaar zwangerschapsverlof? Zou in mijn situatie niet wenselijk zijn. Heb een oproepcontract(met min of meer wel vaste uren per week) maar ik krijg dus niet doorbetaald in mijn periode van zwangerschapsverlof... [/i]Heeft iemand enig idee of ik in aanmerking zou kunnen komen voor een tijdelijke uitkering, omdat ik dus i.v.m. mijn oproepcontract niet betaald krijg in mijn zwangerschapsperiode?[/i] Chrissie: ik pas het op het moment zelf een beetje aan binnen mijn werkzaamheden (werk op een zorgboerderij en dat vraagt ook de nodige lichamelijke inspanningen, dus moet er wel op letten) En mijn (leidinggevende) collega is gelukkig super, die wijst mij ook op dingen die ik beter kan laten.(ik werk parttime)en laat het aan mij over als ik extra wil rusten.(ze heeft liever dat ik er wel ben, maar dan aangepast dan dat ik er niet ben) Ga af op je gevoel m.b.t. aanpassingen binnen je werk (als ook een cursusdag) Kijk wat je aan kan en pas zo nodig aan. Vervelend die werkdruk en dat men dan geen rekening met jou had. Je doet wat je kan en bijt maar flink terug als ze zo lopen te miepen! I.g. fijn dat je een nieuwe collega krijgt! W.b.t. buikband: jaaa daar ben ik wel een fan van, vind ik erg mooi, maar is voor mij nu nog te vroeg, maar dat gaat wel komen Wat dom zeg zo'n late uistlag terwijl ze het al wel hadden! Echt stom...Gelukkig was het allemaal goed en dan ook nog het hartje gehoord, helemaal fijn @princess@ Groot gelijk dat je internet als voorwaarde stelt. Ik moet wel contact kunnen maken met mijn buddy *Snif* . Bellen/smsen wordt zo duur dan he Fijn te horen dat je de dag met je schoonmoeder hebt overleefd Was zelfs nog gezellig, kiek eens aan! En leuke spullen kunnen natuurlijk nooit kwaad! @Tezz: kan ook prima als verlenging toch? Is wel handig met te korte truitjes enzo... Joyce: Ik neem ter aanvulling soms een multivitamine speciaal voor zwangeren en heb sinds kort een calciumpillen gekocht, omdat ik veeeel te weinig zuivel binnen krijg... Blue: gelukkig viel de punctie mee, alleen wel erg vervelend die lichamelijk reactie er na! Lijkt mij wel eng! Hoe gaat het nu? Fijn dat je schoonmoeder er is, beetje hulp kan geen kwaad he? Hopenlijk is de uitslag helemaal goed! Kitty: Je zou denken dat je een indicatie zou hebben/krijgen voor een keizersnee gezien je achtergrond. Idd bij de gyn gaan informeren! Doorverwijzing via verloskundige? Ze moet gewoon naar je luisteren! @Hartewens: oeh klinkt pijnlijk, maar goed, ziet het er weer mooi uit! @Lizz: Welkom! @Mommy2be: Jee jij hebt echt extreem last van misselijkheid, akelig zeg! Hopenlijk gaat het snel afnemen zeg! Fijn dat de echo goed was en het bloedonderzoek. Bijzonder moment he zo'n echo , zo mooi! w.b.t. aankomen: belangrijk dat je gewoon gezond eet en in jouw geval zal je vast al blij zijn als je weer een beetje normaal kan eten toch? Zelf ben ik een paar kilo afgevallen, ondanks dat ik meestal wel het nodige eten naar binnen krijg. Ik snoep gewoon veel minder als voor de zwangerschap dus dat zal er ook mee te maken hebben. Maar goed ben nog 72 Kilo bij 1.78 dus ik heb nog genoeg reservevet @Bamjolan: Nog gefeli met je dochtertje! . Leuke dag geweest? @Twigger: Jee meid zo ziek zeg! Hopenlijk herstel je snel, want op uitdroging zit je al helemaal niet te wachten. Beterschap! *Knuffel* @Yvon: Moeilijk zeg! Sterkte toegewenst! Weet je al wat je gaat doen? @Bloesem: Voor jou dus nog even verder zoeken! Voor hoeveel dagen zoek je opvang? En is Gastouderopvang wellicht iets voor je! Dat is even schrikken zeg bloedverlies, gelukkigt nu niet meer! @Snoopy: Super dat de toets goed ging! Gelukkig niets ernstigs met je vader! @limmeke: Suc6 met het weer zwanger worden! @Marb: pijnlijk meid Ik zal voor je duimen, dat je maar snel zwanger mag zijn! Enneh, begrijpelijk dat het enerzijds wel confronteerd om hier te zijn, lijkt mij niet makkelijk voor je...Maareh, we horen graag van je over de ontwikkelingen! Tot slot: Gefeli meiden met alle mijlpalen en goede echo's! Nou en mijn huiswerk zit er op voor vandaag haha Jemig, wat een pagina's doorgewerkt, ik mag wel van werken spreken toch? Krijg je er van als je niet regelmatig reageerd, maar wel op alles wil reageren Na die beroerde dag laatst en niets kunnen binnenhouden gaat het de afgelopen twee dagen beter. Duizeligheid was één ochtend, is dat een normaal verschijnsel nu? Wel vlagen van misselijkheid, maar ik moet dan gewoon even rustig aan doen, op tijd eten (in bed s'ochtends al wat eten). Misschien heel raar hoor maar ik heb dus nog niets gekocht voor de baby. Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar ben als ik eerlijk ben, nog steeds een beetje bang. Ik ben na de 12 weken echo er wel enorm veel meer gerust onder, maar er blijven af en toe nog steeds v die gedachten spoken. Maar ik heb mij voorgenomen, ik ga vandaag naar Grun en ik ga dan misschien een eerste aankoop doen! Ik wil het gewoon zo graag en het is tijd om nu echt alle angst los te laten! Oja en ik ga een angelsound kopen, lijkt mij ontzettend leuk en ik denk dat het ook een stukje rust bij mij brengt. Bijna 14 wk zwanger, ik geniet wel enorm van het idee dat er over een half jaartje een kleintje zal zijn! Oja goed nieuws: wij kunnen hoogstwaarschijnlijk een nieuwbouwhuurhuis krijgen in het dorp waar we nu wonen, aankomend voorjaar. Geweldig niet? Weg uit deze afbraakwoning! De verbouwingen hier zullen dus ook minimaal zijn. Hopenlijk komt het qua timing net goed uit met het huis! Fijne dag dames!
@Chrissy; ik heb hem gekocht in de winkel http://www.25maternityfashion.nl/index.php in Breda, maar hij zit ook in andere plaatsen. Het merk is Anita maternity: http://www.anita.com/nl/nl/148,1,0,0__products-main.htm @Hartewens; wij hebben de babykamer afgelopen zaterdag gekocht bij Baby-Dump en hij wordt volgende week woensdag al geleverd, maar daar hadden wij speciaal om gevraagd ivm de verhuis @Luanti; veel plezier morgen met het shoppen! @Joyce82; wat fijn! Hihi, ik wacht nog steeds op een teken van leven, maar ja ben ook nog niet zo ver als de meesten hier @Mamakitty; ach, we hebben het er allemaal voor over hè en het is gelukkig niet meer zó vreselijk als in het begin enne wat een stoere foto's, echt een schatje hoor!