Ik hoop het, want ik koop expres nog geen 1 omdat ik dat op die beurs wil doen hihi, want ik wilniet met lege handen thuiskomen.. 8) Ja leuk, showen!
Echt? Nou wij moeten er minimaal een half uur voor rijden Mja, we zijn zondag toch in de buurt van apeldoorn en dan terug naar brabant rijden via amersfoort/utrecht, komen we langs Stroe en daar zit er 1 bij het AC
Ja echt! Ze zeggen wel eens dat het niet bewezen is, anders geslacht = andere zwangerschap, maar bij mij gaat het echt op! Trouwens je buukie gaat hard al he!
Wij eerst ook. En opeens was hij er in Zoetemeer. JOEPIE! Ook een subways die is ook lekker. 3 mac's in zoetermeer. Waarvan 1 vlakbij. Nee ik ga ook niet. Straks boerenkool overschotel maken en eten en anders zit ik weer zo vol. Heb nog steeds geen last van vreetbuien alleen een dikke buik. Raar he. Slanker worden we er niet op.
@mamakitty, nou vorige week vond ik van wel maar nu denk ik soms hmmm lijkt nog nergens op haha, is nog steeds vooral 's avonds en andere zien het nog niet zo maar komt vanzelf
Whoehahahaha nee, our skinny days are over! Maar jee, wat heerlijk zeg al die restaurants zo dichtbij! *beter voor mij dat ik ze niet dichtbij heb, woon in een dorp*
Trust me, over een paar weken denk je: was ik nog maar zo slank als toen! Nee hoor, je ziet hem echt groeien! Super!
haha ja cool he! Naja wilde hem eerst ook via postbank bestellen maar daar hebben ze hem niet moet deze bestellen via geboortewinkel.nl. Is 49,95 misschien best hoop geld maar ja beebje mag wel iets kosten en we hebben op de kinderwagen al heel wat bespaard En zit idd matje enz in
Lekker joh en idd....je mag toch ook wel iets kopen wat je echt heel mooi vind of niet? En met een luiertas doe je best lang hoor!
Daarom, zit nog lang genoeg in de weg haha Hmmm allemaal lekkere eetverhalen, wij gaan zaterdag lekker gourmetten met ouders/schoonouders teminste als mn pap zich nog steeds goed voelt natuurlijk. Heb er helemaal zin in en trek natuurlijk
wij sparen al lekker lang air miles en ik doe met de enquettes mee van NIPO en spaar ook zo airmiles. Ik ga het behang bij de Praxis halen en op de airmiles kopen. Scheelt ook weer.