Kitty wat een geweldig nieuws! Het gaat helemaal goedkomen, ik voel het gewoon! Ik duim voor bamjolan, hoop zo dat alles goed is... Net twee dekentjes gekocht bij prenatal. Wat is shoppen voor de baby toch geweldig!
Nog steeds niets gehoord, hoop niet dat ze moet blijven @dancinglady, ja leuk he babyshoppen ik kan er ook geen genoeg van krijgen
Alles liep zo erg uit, was pas om 15.30 klaar. DUs ik ben gauw naar de kindjes gesjeest en toen naar huis. Tja zoals gewoonlijk kon ze niets vinden maar ze vond t wel raar dat ik die pijnlijke gevoelige buik bleef houden, zoals eerder. De baby deed het goed, heb hartje gehoord en het was ook flink aan t spartelen op de echo, botjes waren te zien, beeb komt netjes overeen mwt 15 weken. Ze kon alleen de buik meten en later lukte het hoofdje ook, baby is erg druk. Maargoed nog niks wijzer dus, ze zei kijk van dag tot dag wat je aankan maarja daar heeft mn werk geen gehoor na, ik moet gewoon heel fijn 13 pleetjes schoonmaken in 4 uur en dus ook zovaak bukken. Maargoed ik ga mn eten zo doen.
Fijn dat alles goed is! Ik weet het niet hoor iedere keer als je weer begint met werken gaat het niet goed. En het is lichamelijk best een belasting voor je lichaam. Nogmaals doe het rustig aan je kindje is het belangrijkste! Op je werk hebben ze het maar te accepteren!
Nou heb mn leidinggevende vandaag weer verteld dat t gewoon niet gaat, weer buikpijn en alles. Ze weet dat ik vnamiddag moest. Dus maandag trek ik mn mond open want die week MOET ik namelijk weer 4 dagen gaan werken! Bovendien heb ik dinsdag een gesprek over mijn korte frequent verzuim...HUN denken dus dat er problemen zijn prive of op t werk...nou uhh voor mn zwangerschap nergens last van gehad op wat ontstekingen na dus niks met problemen te maken. Op de echo waren gelukkig geen ontstekingen oid te zien, zal voor de zekerheid maandag even een plas weg brengen.
maar oke he bam. NIet iedereen heeft in het begin last van bloed en nu zomaar pijn in hun buik. Ik vind ze wel dom hoor om zulke dingen te denken dat het niets is! Domme domme mensen heb ik op de wereld. Goed dat je actie onderneemt enne...gewoon de uren draaien waarvan jij denkt dat kan ik. Was je al naar een arbo dienst geweest?
@Bam Nou laat je ons weer even schrikken he...... Wat een gezeur met je werk he. Ze moeten nu toch echt wel snappen dat het zo niet gaat, je gaat op een gegeven moment niet meer voor je lol naar een VK of Gyn.... Hopelijk dringt het maandag tot ze door. Maarre jouw contract houdt toch op na je zwangerschap? Kunnen je je dan niet beter nu ziek laten zijn op zwangerschapsklachten, volgens mij krijgen ze dit volledig vergoed en heb jij niets meer met ze te maken (en zij niet meer met jou...) Nou succes en verder even rustig aan he! @Mammakitty Fijn dat je nu toch naar de Gyn mag voor een gesprek, hopelijk stelt het je allemaal gerust...
Jeetje Bamjolan, das ook steeds schrikken. Ik hoop dat je een keertje rust krijgt en kan genieten,.. Wij hebben ook het babykamertje besteld en een box bij Bibsies. Echt aan te raden. Zijn B-keus modellen, maar je ziet echt bijna niets. Hij moest echt aanwijzen waar de beschadegingetjes zaten. Wel een beetje ver weg, in de Rijp bij Purmerend. Maar superprijzen. Ons kamertje was bij Gardo 840 Euro en nu 599. Box was 249 Euro, heb nu 149 betaald. Indien je nog moet kopen, raad ik deze zaak echt aan. Groetjes Judith
Dag dames, Ben helemaal in de wolken we krijgen een MEID ongelofelijk en ik geloofde het ook niet ik wilde dit zo graag. Ze heeft het vanaf 3 verschillende posities bekeken maar geen piemeltje te ontdekken hoor. Bamjolan: denk aan jezelf hoor ! probeer rustig aan te doen. En je werk ze zoeken het daar maar gewoon uit het is jouw lichaam en jouw kind Mamakitty: Fijn dat je naar de Gyn mag voor een gesprek ! Dames ik ga nog even verder dromen........ hahaha
Wauw geweldig!!! Leuk hoor een meisje Geniet er maar lekker van @bam, wat een buik al joh! Wees er maar trots op
Nou, was weer een spannend dagje vandaag zeg Gelukkig is het allemaal goed met jou en de baby Bamjolan! Heb het ook al vaker geschreven, maar doe het toch nog maar een keer Denk vooral aan jezelf en de kleine hè, jullie zijn het belangrijkste. Jouw werkgever geeft klaarblijkelijk niets om jou dus waarom jij wel om hem?! Zoals Snoopy ook al zei; je problemen beginnen steeds weer als je gaat werken, is toch echt een teken om het rustiger aan te gaan doen hoor. En als ze dat niet willen, please... laat ze dan toch stikken, ze laten jou ook stikken hoor door je contract niet te verlengen terwijl je 3e kindje op komst is... @Mamakitty; fijn voor je dat de vk's zo lief zijn, komt helemaal goed met die KS! @Dancinglady; hihi, dat vind ik ook! Ik heb ook 2 dekentjes gehaald bij Prenatal en... het eerste pakje voor de baby @Sabrina; Gefeliciteerd!!! de eerste maart-dochter is bekend Geniet maar lekker van je roze wolk meid! Nou, ik ben bekaf en ga maar eens slapen... truste meiden!
Goeiemorgen meiden! Ben ik de eerste? tssss stelletje slaapkoppen hahaha, heerlijk het is WEEKEND!!!!! Vandaag ga ik samen met mn moeder een begin maken aan het behangen van de babykamer Ben erg benieuwd. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Bam, jee wat een buik! Wat een toestand gister weer, gelukkig is het kindje in orde! Mamakitty, fijn dat de vk begrip toont, stress is ook niks. Sabrina een meisje, van harte! Ik heb 16 oktober een gratis echo bij studenten. Lekker 1,5 uur loeren naar ons beebje. Ben benieuwd hoe zoiets gaat.
Sabrina een meid? YES! Gefeli! Super! Bam, doe rustig aan meid! En wat gaat jouw buik super hard! Judith, dat scheelt veel geld zeg! Snoop, veel plezier met de babykamer Hartewens, waar is dat die echo? Gaaf hoor! Chrissie, wat ben jij heerlijk vrolijk! Wij gaan zo de box opgalen, gekocht op MP voor 30 eurotjes, precies dezelfde als die ik voor dochterlief toendertijd had (grenen). Mijn angelsounds is al terug, we hebben zo een nieuwe gekregen! Super! Zo meteen ff uitproberen! Gister de Nissan Primera gekocht, laat vanmi foto zien. Moet nu rennen! bye xxx
waar slaan jullie die spullen op> Mijn huis is echt nog niet zo groot om een box neer te zetten of op te slaan. ik ben nog steeds aan het nadenken waar zet ik de spullen uit de as beebiekamer neer?
Ik heb trouwens foto van de babykamer op de site gezet Wij hebben hem dan alleen via MP maar ziet eruit als nieuw! @mamakitty, zo dat is super snel van je as Goeie service!