kinderkamer staat voorlopig nog ff bij schoonouders op zolder, en kinderwagen hebben we nog in de doos maar neemt idd al hoop ruimte in. Met de box w8ten we nog ff.
Hallo meiden, Hier vandaag 15 wk, jippie. Nu gaat het snel, wij hebben alle spullen al lekker op het kamertje staan, die is zo ver al klaar. Vanmiddag even naar een verjaardag en de rest van de dag rustig aan. Ik ben onder behandeling bij de fysio, voor mijn rug en bekken. Gelukkig werkt het, maar ik moet zo opletten wat ik doe. Nooit ergens last van gehad en nu lijk ik wel 80 haha. Ach ja, komt vast allemaal goed. Fijn weekend allemaal.
Mieke gefeliciteerd met de 15 weken. Sabrina een dochter, wat leuk! Gefeliciteerd! Bamjolan wat ben ik blij dat alles goed is met de kleine. En als ik jou was zou ik me nu eerst maar eens ziek melden. Denk aan jezelf en de kleine. Hele mooie buik trouwens! Snoop mooie babykamer heb je. Judith jij hebt in elk geval veel geld bespaard en da's toch lekker. Kitty je hebt de AS snel terug zeg! Geweldig! Chrissie onze spullen staan bij een goede vriend op zolder, want we hebben er ook nog geen plek voor en een zolder hebben we zelf niet. Hartewens wat leuk zo'n lange echo. Ik ben ook lid geworden van de maart09 hyves. Mocht je me er tussen zien staan, voeg me dan ook ff toe als vriend dancinglady.hyves.nl
Jullie mogen mij ook gewoon toevoegen op Hyves hoor als jullie dat leuk vinden Denyce haar tand zit los! Ze riep vannacht al mama ik heb pijn in mn tand maar ik riep heel lullig dat dat wel overging als ze ging slapen haha Komt ze vanmorgen MAMA IK HEB EEN WIEBELTAND hahaha en idd hij zit enorm los! Ik ga met de kids lekker naar het bos, lekker wat eten en drinken mee, spulletjes zoals bal, schep en emmer en spelen maar! Hebben de kids wat te doen en mama ff rust hahahaha Fijne middag meiden!
Hoi dames! Hebben jullie nog plaats voor een maart 2009 mama erbij? Ik ben nu ruim 14 weken zwanger van onze purk, 25 maart zijn we uitgerekend! Ben me hier nooit eerder komen melden omdat ik steeds het gevoel had dat het niet goed ging met ons wondertje. Maar nu de laatste weken heb ik dat niet meer en durf ik weer wat verder weg te kijken! Ik hoor het wel ! Liefs, Hanneke!
dag bolbuikje! jezeker ben je welkom! Stuur je gegevens ff in een pb naar wishgirl, dat zet ze je ook op de lijst Grt Florida
hallo allemaal! Vandaag een geslachtsbepaling laten doen bij jan koning! WIJ KRIJGEN EEN MEISJE! We zijn echt helemaal blij! Hebben het mooi op dvd staan dus ga zo weer even kijken en wegzwijmelen!
Ooh leuk het word nu echter met de boys en girls! haha! Nou Denyce dr tand is eruit! Madam at een toffee'tje en ineens zegt ze "Mama zit ie er nog?" dus ik kijken en zie een rood gaatje haha zat die tand in dr toffee LOL! Verder een lekker dagje gehad in het bos met de kids, ze hebben ook lekker in het zand gespeeld.
Nah zeg. Ik kreeg in t begin van mn ziekmelding een brief van het UWV dat ze me niet te pakken kregen en ik hun moest contacteren. Heb ik gedaan en mn juiste nummers doorgegeven, 15 september zou ik tussen 11 en 12 uur gebeld worden en ben die hele ochtend tot 14.30 thuis geweest. Nu krijg ik een brief dat ze me gebeld hebben en ik niet thuis was? Nu word dus ook zeg maar dat geld gestopt die "ik" zou krijgen per 15 september (nu gaat dat natuurlijk naar mn werk). Wat moet ik hier nou mee? Geneurd natuurlijk weer op een zaterdag!
@bamjolan: maandagmorgen gelijk bellen en vragen welk telefoonnummer ze dan in godsnaam hebben gebeld?! Daar klopt toch geen hout van!
Nou idd! Mijn bedrijfsarts zou die dag namelijk ook bellen dus was hoe dan ook thuis, alleen om 8u de kids naar school gebracht en 9u was ik thuis!
waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh hihi vandaag een kinderwagen gekocht. echt super. mijn oog viel direct bij binnenkomst op de quinny. wel eerst nog even wat andere wagen bekeken en geprobeerd maar toch weer bij de eerste wagen gekomen. echt gaaf. eind november krijgen we bericht en dan moeten we aangeven wanneer hem willen hebben. zal eens foto's zoeken en in mn album zetten.
thanks bam hoe is het trouwens met jou. pfff je hebt heel wat te verduren. en dan komt je werk ook nog eens erbij.
Ja dat gaat maar door...maar verder alles toppie Nog wel zo nu en dan een zeurgevoel in mn buik en een harde buik maar niet schrikbarend.
Bolbuikje, welkom! Bam, tand eruit? *toothferry* Draagzak gaan wij niet gebruiken, dat is niet zo handig met mijn rug Muppie, super joh! Ook de zwarte wij hebben alleen de quinny 3! JVD, een meid? SUPERRRRR! Chrissie, wij slaan de bos op bij mijn schoonouders. De rest staat hier al en een gedeelte bij hen. (kinderwagen komt in januari) Nou, we hebben de box nog niet opgehaald, we kwamen daar en hj was (ingeklapt) te groot voor in de auto, dus we halen m volgend weekend op.....dan hebben we de primera Hier de foto van onze nieuwe bolide (vanaf dinsdag): Nissan Primera, heeft 76000km gelopen.