WOW!!!!!! Ik voelde de kleine net overduidelijk! Eerst een soort aai en daarna 3 tikjes achter mekaar met tussenpozen van 5 seconden ongeveer links onderin mijn buik!!!! WOW! Hij schopte!!!!!!! Herkende het meteen van mijn dochter toen, maar jee, toch vreemd weer hoor! Echt super! Ben helemaal in de wolken!
Heerlijk he meid, als het zo duidelijk word! Hihi Auto ziet er leuk uit zeg! Ja de tandenfee haha heb net geen kleingeld in huis...aahhh.
Hi girls! @Bolbuikje; Welkom hier Gelukkig gaat alles goed met jullie beebje! @jvd; Whaaaahh Weer een meid erbij! Gefeliciteerd!!! @Bamjolan; pfff, hoor echt niets dan slechte verhalen van het UWV Succes ermee! Wat leuk van Denyce haar tandje, jammer dat je geen losgeld in huis hebt. Ik vond dat vroeger altijd helemaal geweldig als je dan wakker wordt en er lag een gulden onder m'n kussen @Muppie; mooie wagen Ik heb ook de Quinny Buzz, maar dan de 3, wist niet dat de 4 al bestond? Weet jij of er (behalve de kleuren) nog andere verschillen zijn? Hihi, kan het niet uitstaan dat er een nieuwere is, wij hebben hem vorige week gekocht (had de verkoopster wel ff mogen zeggen dat de nieuwe een week later komt...) maar goed als alleen de kleur maar verschilt, maakt het niets uit natuurlijk. Hahaha, denk altijd dat nieuwer beter is @Mamakitty; mooie wagen! En wat heerlijk dat je de kleine al hebt gevoeld! Sorry dames.... ff klagen Was net op een verjaardag, zegt iemand tegen mij "oh, wat heb jij al een mooi buikje, jaah, je begint het echt te zien nu hè" Dus ik voel me helemaal gevleid.... Komt de :c: vrouw van mijn vader aan "oh, maar dat is alleen nog maar van het eten hoor, die baby is nog niet te zien" Daar kan je het dan mee doen, bedankt... :c: :c: :c:
Hoi! @jvd, wat leuk een meisje! Krijgen we al wat meer evenwicht hier tussen jongens en meisjes haha @bam, jeee weer een mijlpaal een tandje eruit Lekker weer vandaag voor een dagje naar het bos he! @muppie, leuke kinderwagen! @mamakitty, mooi auto hoor! @princess, niets van aantrekken hoor van zo'n opmerking dat buikje is zeker wel van je kindje en van niets anders! Zoooo vandaag babykamer behangen met mn moeder en het is bijna klaar en super gaaf geworden Zal volgende week als het af is wel een foto maken. Vanavond lekker gegourmet met ouders/schoonouders was erg gezellig! Ook hebben we ze allemaal naar het hartje laten luisteren en wat wel heel gaaf was dat door de druk die ik met de AS een beetje gaf ging onze beeb bewegen, dat heb ik nog nooit eerder gehad maar je hoorde dus door de AS een hard geluid (had al eerder een vermoeden dat dit schoppen was)maar nu hoorde en voelde ik het tegelijk En herken het met het gevoel van vorige week dus ik kan nu wel zeggen dat ik onze beeb voel bewegen zo geweldig! Zo meiden ik ga mn bedje opzoeken ben helemaal gesloopt. Weltrusten allemaal!
he princess volgens mij is het zo dat de quinny buzz 3 drie wielen heeft en de quinny buzz 4 vier wielen heeft. de voorste wielen bij de 4 zitten een stukje van elkaar af. voor mijn gevoel was hij wat stabieler. qua kleuren is er geloof ik geen verschil.
Jaaaahh Gefeliciteerd! Dat zijn zeker wel streepjes! Woehoe! @Muppie; ohhh, mss hebben wij dan iig het frame van de quinny 4 al, want wij hebben ook 2 wieltjes vlak naast elkaar Enne mooi buikje hoor! Je ziet echt al verschil met de vorige foto van 14wkn! @Snoopy; Wauw, wat fijn om meegemaakt te hebben! Ben benieuwd naar de foto!
Was erg druk de afgelopen drie dagen, dus nu even tijd... @Twigger: Hoe gaat het nu met je meid, ik hoop beter! @Princess: Yesss, we zijn saam over de 14 wk! (nog gefeli met je 14 wk mijlpaal ) Gaaf dat je je buik begint te zien! Waar blijft de foto En wat betreft die vrouw...Flauwekul, met 14 wk komt de baarmoeder al echt naar voren, dus het is echt niet enkel en alleen door eten. Lekker van genieten meid, het is zo mooi die veranderingen! @Dancinglady: ik duim voor je , idd erg fijn als je voor de bevalling in het nieuwe huis kan wonen! Enneh cool zo'n mooie grote tv! @Tezz: Gaaf, foto vd buikband? *Is benieuwd* @Judith: Wat leuk die schopjes En wat heb je al een mooie buik zeg! @Tante: Ik ben 3 kilo afgevallen i.p.v. aangekomen, maar ik zal vast gauw genoeg gaan aankomen... @Bloesem: en, al meer nieuws rond de kinderopvang? Hoop het voor je! @Mamakitty: Super meid dat er meelevend is gereageerd door VK, en terecht overigens! En al lekker snel naar de Gyn, fijn zo! Gaaf dat je je kleintje hebt gevoeld! *Wil ik ook, wil ik ook* @Xana: Beterschap en hopenlijk neemt de harde buik snel af! @Luanti: heerlijk geshopt dus en goed en lekker een keer een dagje helemaal nix, relaxxxxxze @Mieke: fijn hoor alle spulletjes al bijna klaar!Het is ook zo leuk he al die babyspullen aanschaffen Gefeli met je 15 wk! @Bamjolan: fijn i.g. dat het niets ernstigs is zeg! Maar, neem alsjeblieft meer rust, gezien wat je beschrijft qua werkhoeveelheid, dat klinkt erg belastend! En, een prachtige buik dat je hebt! Stomme UWV zeg! Ik zou ze maandag direct weer bellen en dat dit geen manieren zijn! @Sabrina & Jvd: Wat leuk zeg, Gefeliciteerd! @Bolbuikje: Welkom hier en hier ook zo'n onzekere mama. Post er maar lekker op los! @Snoopy: Wat leuk het voelen en horen van de beeb, Super! Zo, ik was lekker vroeg wakker vanochtend, 7 uur, maar ik lag gisteravond dan ook al voor 8 uur in bed. Ik was helemaal uitgeput. (alleen kindergroep gedraaid). Misselijkheid gaat beter (met uitzondering van vrijdagochtend, maar toen deed ik te druk) ook s'ochtends, zou het einde nu dan eindelijk in zicht komen van "deze periode"? Iets meer dan 14 wk nu, t gaat ineens veel sneller! Oja, ik heb afgelopen donderdag mijn eerste aankopen gedaan voor de baby! Goed he? Ik durfde het eigenlijk nog niet, maar ik vond dat ik de angst nu echt moest gaan loslaten! Ik heb er foto's van gemaakt en ga ze zo plaatsen! (nog wel lastig hoor kleertjes kopen, veel gericht op jongetje of meisje!)Maar zoooo schattig en leuk al die kleertjes. Een vriendin was mee en vond het ook helemaal geweldig! Oja en m'n eerste babycadeautje gekregen van m'n schoonmoeder! Vandaag een gezellig dagje, er op uit met vriendlief! Fijne dag allemaal!
I already knew that Maar echt meis, GEFELICITEEEEEEERD! En je weet het, ik duim me kapot voor je! *knuff* @Muppie, mooi buukie! @Dreamerfly, lekker he shoppen voor de kleine! Goed gedaan! Meiden, ik ben morgen alweer 18 weken...............pfff gaat echt HARD! Over 2 weken op de helft.... Vandaag 2 verjaardagen, dus ik zeg bye bye! xxx
tnx allen grappig die buikjes hier.. de een heeft buik van wowwwwwwwwwwww, die kan je al weken niet verstoppen, en de ander heeft nu net zon lief bollinkje..
@ Limmeke: Gefeliciteerd! Geniet ervan. Badkamer wordt echt mooi! Eindelijk na 5 weken zooi en tegenslag, dan toch vanavond voor het eerst in bad!
Goeiemorgen! @limmeke, wauw dat is duidelijk gefeliciteerd!!!! Ik ga voor je duimen dat deze keer alles goed mag blijven gaan! @bolbuikje, welkom trouwens er is altijd plaats voor maart-mama's @dreamerfly, je zal zien nu je de eerste aankoop gedaan hebt dat er nog vele zullen volgen Babyshoppen is zooooo leuk behalve voor de portemonnee. @muppie, mooi buikje hoor! Jeehhh morgen ook alweer 18 weken (eigenlijk pas woensdag maar hou zelf nog steeds 2 maart aan hihi) vind het nu wel hard gaan hoor. Zo vandaag even een dagje rustig aan doen heerlijke! Fijne zondag allemaal!
Ahh geweldig wat super zeg! Geniet er maar lekker! Wij moeten juist nadat onze badkamer (tijdens onze huwelijksreis) verbouwd is met een heerlijk bad het er ws weer uit halen Wonen in een flat en zijn wat problemen maar is een heeeeel lang verhaal hihi, maar we balen wel hebben er maar ruim een jaar van kunnen genieten en juist nu vind ik het bad zoooooo lekker.
ooo 16 weken. Leuk weer een nieuwe tekst op me banner. Vond die van 15 weken maar raar dat de ogen een goede plaats kregen...huh was mijn kind een platvis met de ogen aan beiden kant? Heb even niet terug gelezen hoe of wat. Maar heb ik een goede smoes waarom niet Zag snel limmeke met een kleine positieve test in haar handen. Wat gaaf! Mamakitty> leuk zeg de eerste losse tand van je meisje! Tandenfee? Of toffefee? hihi Heb ook via dit forum contact met inger en die eerst een mk had en nu ook zwanger is. Ik ga haar snel feliciteren en haar berichten even besnuffelen. Zo leuk vind ik het voor haar! Fijne zondag! Als de mist is opgetrokken.
Hahahaha ja dat stukje van die ogen klopte hier ook niet helemaal, eergister op de echo zag je duidelijk de oogkassen aan de voorkant zitten haha
He meiden! Yaehh Vandaag alweer 18weken!!!!!!!!! Alles goed verder met iedereen? Niet alles doorgelezen, dus ben niet echt op de hoogte, wordt volgens mij hoop geklust en gekocht! hahaha O, ja en twee meiden voor de lijst he, gaan nu even gelijk op dan he! Ben zo benieuwd wat t bij ons is! Limmeke lees ik t nou goed, jij ook weer! Yeahh super zeg, gefeliciteerd! Muppie, mooie wagen hoor, hahaha toen ik de mijne in huis had, ging ik er de hele tijd al achter lopen in huis of door de tuin, om te proberen hahahah, heb ik nu niet meer hoor, doe nu niet anders Hier ook al aardig buikje, veel meer als met mano met 18wk maarja is nu allemaal al keer uitgelubberd he, hahahah en vind t ook wel leuk, is nu nog mooi buikje, echt zo aan de voorkant! Vandaag weer drukke dag, dus kan jullie niet echt bijlezen. Iedereen met zijn maalpijl vandaag of in de buurt, (alvast) Gefeliciteerd! En fijne dag allemaal, geniet van t zonnetje! knuff van mij