hallo, even weer een berichtje van mij! ik lees alles altijd wel mee, maar heb gewoon geen tijd om te reageren, wel erg leuk om al jullie belevingen te lezen. wij hebben vorige week de babykamer besteld, erg mooi, een witte, zal kijken of ik een foto kan plaatsen, denk t niet, ben niet zo;n computerfreak... begin feb.wordt ie geleverd, dit ivm een nieuwbouwhuis wat we hopelijk rond die tijd gaan betrekken. van de week naar de VK geweest, alles zag er goed uit, baarmoeder ligt wel al wat hoog? ..betekend niks zegt ze, ben wel 2 daagjes verzet met mijn datum, is nu vrijdag de 13e! maart geworden haha..en het hartje geluisterd, super! datum van de 20 weken echo staat vast op 31 oktober! spannend! fijne dag allemaal xx
iemand barbapapa fan? www.vanallesvan.nl Ik heb een angelsound besteld...hoeraaaa hij stond bij te koop op de site! Ik vond het zo schattig afgelopen dinsdag het hartje te horen. Ik ben toch gezwicht Hoeraaaa!
Zo meiden er zijn weer een hoop ankopen gedaan lees ik... Sabrina een meisje... leuk voor jullie!!! Limmeke Voorzichtig positief dus! Gefeli! Verder is er weer teveel geschreven om op te reageren.... Wij gaan nog even een heerlijk dagje varen!
WOW!Limmeke gefeliciteerd! Mijn schoonmoeder zei gister dat ze wel 1 dag vast wil oppassen en dat ze de eerste periode als we nog op plek voor kdv wachten ook wel tijdelijk meer dagen wil oppassen. Wat een lieve schat is het toch. Geeft me echt rust dit nieuws. Gisteren voor het eerst zo een grote babywinkel ingeweest, wat een enorme keuze aan wandelwagens zeg. Dat wordt nog een klus om iets uit te zoeken haha. Fijne zondag!
haha 2-2 ben benieuwd hoe het gaat eindigen! Gaan er nog meer een geslachtsbepaling doen? Of wachten jullie op de midische echo? Ik kan nog steeds geen foto's plaatsen dus hier is mijn hyves.. daar lukt het wel! http://www.jillvd.hyves.nl/ gr. jill
Bolbuikje welkom hier! Jvd een meisje wat leuk, gefeliciteerd! Muppie wat een mooie wagen. We hebben nu de maxi cosi mura 4, maar de quinny was absoluut mijn tweede keus. Vooral zwart vind ik erg mooi. Bamjolan wat balen van het UWV. Ik duim als je maandag belt dat het goed komt. Kitty mooie wagen zeg. Volgens mijn man (en die heeft er verstand van) is het een hele betrouwbare auto. Princess wat een stomme opmerking van de vrouw van je vader zeg. Ik heb het idee dat zulke mensen gewoon jaloers zijn op onze mooie buiken. Snoopy wat geweldig dat je de beeb voelde bewegen toen je met de as luisterde. Dreamerfly leuk is het he om lekker te shoppen voor de baby. En leuk dat je je eerste cadeautje hebt gekregen voor de kleine. Judith geniet vanavond lekker van je bad! Limmeke gefeliciteerd! Chrissie gefeliciteerd met de 16 weken. Radna gefeliciteerd met de 18 weken. Bloesem jij hebt wel een lieve schoonmoeder zeg. Dat scheelt toch als je weet dat ze wil oppassen. Gisteren ging het weer even minder lekker met me. Al m'n eten kwam er uit, pas 's avonds bleef het een beetje binnen. Gelukkig voel ik me vandaag weer een stuk beter.
Het uwv heeft mij er niet mee hoor want ik krijg gewoon salaris van mn werk dus ik snap het zoiezo al niet. Ik zou 6 oktober ee geslachtbepaling hebben maar door onvoorziene rekening cancel ik hem voor op een ander tijdstip. Maar ik hoop het rond de 20 weken toch wel te weten (20wk echo).
Haloooooooooootjes dames, hoe is het hier? Ik ben een dag en een nacht alleen geweest met mn mannetje
Hé lieve mama's, Hier even een berichtje uit het ziekenhuis in Duitsland. Ik heb een verschrikkelijke week achter de rug en zoals het er nu naar uitziet zullen er nog wel meerdere dagen bij komen! Woensdagnacht heb ik vreselijke last van mijn buik gehad en deze was ook keihard. De volgende ochtend was deze niet meer hard maar nog wel pijnlijk, dus ik besloot naar het ziekenhuis te gaan...Ik moest gelijk blijven! Als ik een paar dagen later was geweest dan was ik dit kindje waarschijnlijk ook kwijt geraakt... Mijn baarmoedermond is net zoals bij mijn vorige zwangerschap open gaan staan en wederom is er een infectie ingekomen! Het bleek zelfs zo te zijn dat ik al weeën had! Nu lig ik aan het infuus met Magnesium voor tegen het verder openen en tegen weeën. Verder moet ik medicijnen vaginaal inbrengen om de slechte bacteriën te verwijderen, maar daarmee worden de goede ook aangetast, waardoor ik dus de hele dag in bed moet blijven liggen...Als de bacteriën weg zijn en de goede zijn hersteld dan krijg ik een dag antibiotica en daarna ga ik onder het mes voor het dichtmaken van mijn baarmoedermond. Maar daarvoor moeten eerst alle infecties uit mijn lichaam zijn... teven is het ook nog zo dat gisteren de geboorte- en sterfdag was van mijn dochtertje Roos, want alles dus nog een extra heftig maakte... Het is allemaal lastig ook gezien het feit dat mijn Duits helemaal niet goed is, maar ik heb erg veel vertrouwen in dit ziekenhuis en ik denk dat het wel goed komt allemaal... Helaas weet ik nog niet wat het is, maar vraag het elke echo die ik krijg haha en die krijg ik hier gelukkig wel regelmatig! Anyway ik ga niet meer terug onder controle in NL, maar blijf in in duitsland. Ik zou hier in november naar toe verhuizen, maar dit is dus wat eerder geworden! Dit even ter info! Hoop dat mijn internet blijft werken zodat ik jullie op de hoogte kan blijven houden en ik ook af en toe bij kan lezen hier!
Jeetje wat heftig! Ook ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat het vanaf nu af aan alleen maar beter met je gaat! *Dikke knuf*
Heel veel sterkte Janinev! Wat erg om dit te moeten meemaken op de Geboorte - en sterfdag van Roos. Sterkte de komende tijd.
heel veel sterkte meid, bah. Ik voel me ook niet super, ben zo moe en heb zo weinig fut. Dacht dat nu de tijd met veel energie aan kwam, maar daar lijkt het bij mij nog niet op. Heb morgen vrij gevraagd, hoop dat het goed is, kan ik thuis wat werken en wat bijtanken.
@Janivev: tjeetje, da's schrikken! Hoop dat je ontsteking gauw weg is en de operatie soepel verloopt. Gelukkig gaat alles goed met je beebje! Nou houden zo hoor! sterkte.
Heb nog ff 2 pics online gezet van mn harde buik haha Bij die bal hoorde ik de baby ook heel erg goed, dus daar zal ie wel hebben gezeten
Hier ff klein berichtje van mij. Vakantie is bijna om, jammer hoor! Gisteren 3e GB gehad. WEER WAS HET NIET duidelijk te zien. Dan zat de navelstreng er weer voor, dan ging het weer in elkaar liggen. Dan gingen de beentjes weer kruiseling over elkaar heen. Een paar keer wel vrij zicht gehad op de schaamstreek maar dan zat de navelstreng er weer voor. Wel heeft ze geprobeerd eroverheen te kijken en er onderdoor. Maar helaas weer niet het gewenste resultaat. Na dikke 1 uur is ze er mee opgehouden. Nu hopen we het over 2 weken bij de 20 wk echo van de VK te kunnen zien. Anders word het toch een verrassing en dat vind ik jammer Tot volgende week, dan ga ik weer werken en kom ik weer vaker langs. Liefs,
Balen klaver dat je nu nog niets weet. Nu maar hopen dat jullie beebje het met 20 weken wel laat zien anders is hij/zij wel heeeeeel eigenwijs hihi. Iig heb je je kindje weer eventjes gezien
goeie avond meiden hoe is het hier ? hier niet zo best, het spugen is gelukkig wel opgehouden maar mn bloeddruk is nu weer te laag dat ik niet lekker in mn vel zit ben duizelig, licht in het hoofd en gewoon niet lekker in orde. morgen weer terug naar de dokter en dan kijken wat eraan te doen is. was ik zo blij dat ik de eerste maanden zo lekker was doorgekomen en dan nu krijg je alles ineens maarja we houden moed ! de beeb laat zich wel lekker voelen elke dag meerdere malen per dag dus dat is top en vrijdag weten we eindelijk wat het wordt we kunnen niet wachten hihi.... nou voorzover mijn verhaal weer even ik ben weer weg bij de pc kan amper de dingen lezen omdat het me duizeld voor mn ogen dikke knufffffffffff voor iedereen