Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

janineV> heel veel sterkte zeg. Als alles weer goed gaat mag je dan weer terug komen? Heb je een lap top van het ziekenhuis dan nu?

tiwgger> wat je toch niet over moet hebben he om zwanger te zijn. Maar wel kl*te zeg voor je. Je zou er langzamerhand van moeten genieten maar soms gaat het zo slecht he. Ik ben ook nog steeds met vlagen zooo moe.

mamakitty> nog naar de BK geweest? Las dat je niet lekker was.....ik heb de mac maar aangedaan vandaag.

Ik bekeek net de hyves pagina van iemand die hier geplaatst was. Wow dat is ook een mooie buik zeg!
    maar nog steeds je eigen broeken aan?

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    janinev, wat een schrik zeg. Sterkte, hopelijk lukt de behandeling. Mijn duimen draaien.
    Verder beetje bijgelezen. Ben wat van slag door een naar berichtje uit mijn hyvesgroepje (schrijf ik sinds maart 2007 mee) 1 van de schrijfsters is 39 weken zwanger en hun kindje is zomaar ineens dood. Morgen moet ze bevallen. Het houdt me de hele dag al bezig, bah.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Janeviv - wat een erg nieuws meid... Wat zul je geschrokken zijn.. Helemaal ook nog eens de dag dat het gebeurd is...
    Bah meis...

Ik hoop voor je dat het allemaal snel betert en dat het zal helpen om de baarmoedermond weer dicht te krijgen...

Hou je taai meid! Zet em op!

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb vandaag helemaal niet veel gedaan, maar ik ben dus weer bekaf he...

Vannacht heeeeele tijd wakker gelegen... en voel me nu net een dweil... bwegghhh...

Tis 7 uur... maar het duurt niet lang meer dat ik erin lig... Ben bezig mn bed te verschonen... en dan lekker douchen als mijn dochterlief op bed ligt... en dan duik ik erin ;)

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

29 sept: Luanti - vk, 16.00 uur

--------------------------------------
    Luanti - veel plezier morgenmiddag bij de vk!

6. Niet meer actief

oowja, ik moet morgen ook naar de dokter/vk, dat zal de laatste keer zijn want we hebben afgesproken dat ik nu bij de gynacoloog onder controle ga....

7. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Even een snelle reactie (rest komt later)

Janinev: Wat akelig zeg :(, had het je zo gegund, een rustige voorspoedige zwangerschap. Maar het zal vast helemaal goed komen, daar hoop ik op voor je! Heel veel beterschap meid en een heleboel knuffels vanaf hier!

---
    Ik heb buikfoto's en foto's van de babykleertjes geplaatst :)

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Janinev; wat erg voor je zeg. Echt een vervelende periode, maar gelukkig was je er op tijd bij en ik hoop voor je dat je alle infecties verslaat. Sterkte meid!

@Bamjolan; hihi, wat een grappige foto, net alsof de baby 'rechtop' staat aan de rechterkant :) kan me voorstellen dat dat pijnlijk is...

@Klavertje; ahhh, wat een eigenwijsje zeg! Echt jammer dat ze na 1u nog niets kon zien. Succes de volgende keer!

@Majo; is er een reden dat je naar de gyn moet? Veel plezier iig!

@Luanti; veel plezier morgen bij de vk!

@Dreamerfly; mooie kleertjes zeg! Echt superschattig! Enne het buikje begint ook al mooi te bollen hoor :D

9. Niet meer actief

Ik moet altijd naar de gynacoloog in verband met medische redenen ;)

zo heb ik eerst om de 4 weken een echo, en dan om de 3 en dan om de 2 enz...

wel leuk als je weet dat alles goed is met de beeb

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bedankt voor het welkom! Ik heb mijn gegevens aan wishgirl gestuurd ;)!
    Ik doe mn best met reageren, maar moet jullie nog even leren kennen hoor ;)!

@ jvd,
    Leuk zeg een meid! Gefeliciteerd!

@ bamjolan,
    Over de draagzak, bedoel je een draagdoek of een draagzak? Hier gebruikten wij met Malou en Ruben heel vaak de draagzakken. Wij hebben er 2 van babybjörn, met zo een extra rug gedeelte, zijn echt super in gebruik!

@ MamaKitty,
    Mooie nieuw auto hoor! Heel veel fijne kilometers gewent! Geweldig dat je de kleine al echt gevoeld hebt!

@ Princess81,
    Wat een :c: opmerking zeg! Tsssss! Je hebt vast een prachtig mooi beginnende groeiende buik! En dat is niet van het eten, nee dat is omdat er een prachtig mooi wonder in groeit!

@ Snoopy1983,
    Succes met het kamertje, en echt super leuk dat je jullie kindje hebt gevoeld!

@ Dreamerfly,
    En fijne dag gehad samen met je mannetje? Babyshoppen is wel leuk he! En die eerste gekochte kleertjes blijf je toch onthouden ;).

@ Darcinglady,
    Hmmm, ik hoop dat je eten er vandaag wat beter ingebleven is!

@ Janiinev,
    Heel veel sterkte meid! Ik duim voor jullie dat alles helemaal goed gaat komen! Knuffel!

@ Mayo & Luanti,
    Veel plezier bij de vk morgen!

Hier alles eigenlijk naar omstandigheden best goed! Vandaag best een drukke dag gehad, maar alles weer 'overleefd'! Wij moeten dinsdag weer naar de gyn, dan gaan we weer kijken hoe het met onze purk is!
    Liefs, Hanneke!

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hé dames,

Ik zal de komende week niet veel meekletsen hier.
    Ik heb vanavond te horen gekregen dat mijn neefje (22 jaar) is omgekomen bij een eenzijdig omgeval.
    Het ging allemaal net lekker hier en zou deze week beginnen met de kinderkamer. Beetje behang scheuren enzo. Nou ja, misschien dat ik dat alsnog wel doe om mijn gedachten te verzetten.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Lin80,
    Gecondoleerd, heel veel sterkte!

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik bedoelde idd een draagzak :D
    Ik wil de gelukskever van babywalzweer gebruiken, deed ik bij Jadey ook vanaf zo'n 6 weekjes :D

Truste meiden!

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd truste!

En bamjolan, oke, een doorgewinterde draagzakgebruikster dus ;)!

15. Niet meer actief

Bolbuikje dank je wel!

Lin80, sterkte!

Ik ga nu mijn bedje opzoeken, trusten

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Lin80; wat vreselijk zeg... Gecondoleerd en sterkte meid!

@Majo; ok, nou, idd wel fijn om je kleintje zo vaak te mogen zien. Succes!

@Bolbuikje; Gefeliciteerd nog met jouw kleintjes! Hihi, zie net op je ticker dat je het waarschijnlijk zo druk hebt gehad met de verjaardag van je kids. Kan me voorstellen dat het druk is met zo´n jonge tweeling en dan nog een kleintje op komst.... Heerlijk voor de kids om zo op te groeien, met weinig leeftijdsverschil! Mss wel een beetje druk voor mama ;)

Hier achterlijk vroeg wakker door een blaasontsteking :( grrrrrrrrr! Straks maar ff naar de dokter dus, helaas niet onbekend voor mij, vk vertelde al dat ik nu ik zwanger ben nog meer kans zou hebben (ben er al heel gevoelig voor) dus ik dacht vorige week nog dat ik er goed mee weg kwam :) iets te vroeg gedacht dus...

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

princess> balen zeg een blaasontsteking. Af en toe denk ik heb ik nu...neee...jaa..nee toch niet. Soms wel eens pijn en soms dagen helemaal niet. Maar ik weet dat het komt als ik een het een moment te lang heb opgehouden. Dat probeer ik nu niet meer.

Ik slaap momenteel weer goed. Yes yes...al wel drie hele nachten. Ik heb alleen nu de neiging na een middag tukken weer om negen uur te slapen en om tien uur lig ik echt te maffen. Raar lichaam zo zwanger lichaam.

Moet zo werken en ik dacht ik trek me rok aan. Tja die hangt boven me buikje ergens en hij is iets korter dan normaal maar het kan net. Mooie lange laarzen eronder en ik zie er tip top uit!

Fijne dag en als je naar afspraken moet succes. Majo jij ook. (snap dat je onder medische redenen moet maar iedereen leeft zo met elkaar mee en geeft elkaar tips ect dat ik wel een beetje benieuwd heb wat er is. Hopelijk niets met de kleine?)

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

O, wat vreselijk zeg... Heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst!

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Chrissie; hmm, mss moet je het anders voor de zekerheid toch ff na laten kijken. De vk vertelde mij dat de klachten heel anders kunnen zijn bij zw enne beter een keer teveel controleren als te weinig hè ;)

Ik ga nu lekker aan de antibiotica én cranberry's en dan is het hopelijk weer snel voorbij :D

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

@lin80,gecondoleerd meis en veel sterkte!

@princess, balen een blaasontsteking maar gelukkig ben je met ab er meestal snel weer vanaf.

Jeeeeee 18 weken! :D

Deel Deze Pagina