Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier weer eens even een reactie van mij.

Als eerste: lin80, veel sterkte de komende tijd! Erg om je neefje op zo'n manier te moeten verliezen. Een dikke knuffel!

@janinev: voor jou ook veel sterkte! Ik hoop dat alles goed uitpakt en dat je straks heerlijk kunt genieten van je beeb. Kan me wel voorstellen dat het een hele impact is, vooral zo rond en op de geboorte- en sterfdag van je dochtertje.

Er is weer heel wat afgeschreven.... Heb niet zo veel tijd om op alles te reageren. Moet vanmiddag weer invallen op de NSO. En zit nu nog heerlijk in mijn huispakkie.

Zaterdagmorgen weer aan het shoppen geweest. We zijn er zeker van dat we van Bopita het ledikantje en commode nemen (Blue water, maar dan in de kleur Sand). Verder hebben we een 8-delig badsetje gekocht. Heel simpel, zonder plaatjes en gewoon wit. Kostte nu 44,50 in plaats van 77,50. Eventueel kunnen we zelf nog leuke stickers kopen en die op het badje enzo plakken. Er zat van alles bij: badje, badthermometer, luieremmer, zeepdoosje, kammetje, borsteltje, wasbakje, aankleedkussen en wattendoosje. Dus helemaal blij!

Morgen moet ik de stad in en dan haal ik ook de doos bij Etos weg. Heb de afhaalkaart zaterdag gekregen. Ben benieuws, maar ik verwacht niet te veel....

Nou meiden, ik zal me even gauw omkleden en dan even met de hond wandelen. Het is nu droog namelijk!

Voor wie een afspraak heeft: succes en veel plezier!

Liefs Linda.

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Gefeliciteerd Snoopy, wauw 18wkn alweer, haha ik heb altijd het gevoel dat ik zover achterloop :) logisch natuurlijk ben eind mrt uitgerekend

Ik ben ook weer helemaal blij nu :D net de uitslag van de nekplooi/combi-test gehad en de kans is 1:5000, dus zeeeeeer goed *is uitbundig, hyper en blij*

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen,

@lin80
    Jeetje gecondoleerd, dat is even een naar bericht dat je gekregen hebt....

@princess81
    Fijn dat de uitslag van je test zo goed was... lekkere geruststelling
    Hopelijk ben je snel van je blaasontsteking afbent

@janinev
    hopelijk gaat het allemaal goed nu

@ lindajelsma
    leuk he al dat shoppen. Wij hebben al aardig wat dingen en ga eerdaags een dagje met mijn moeder de stad in om allemaal kleine dingetjes te halen! Heb er nu al zin in...

Verder weet ik het even niet meer
    Fijne dag!

Jeetje wat gaat de tijd trouwens snel.... alweer in de 17e week!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Als 1e...JanineV, ik schrik me kapot van je verhaal meis! Sterkte!

Klaver, weer niets te zien? Hmmm...ga eens naar Jan Koning in Ochten ;)

Lin80, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Princess, je hebt idd meer kans op een blaasontsteking in je zwangerschap, maar gelukkig zijn er medicijnen tegen die je nu mag nemen!
    En je nekplooiuitslag: super! Gefeli! *we hebben trouwens dezelfde uitslag*

Nou meiden, gister naar 2 verjaardagen geweest.
    Om 18:00 reden we weg vanuit Deventer, auto maakte een raar geluid (onze Renault, we krijgen dinsdag de Nissan) en we vertrouwden het niet, dus ff langs Apeldoorn, naar mijn ouders. Mijn pa geluisterd en gekeken, nee we konden nog rijden, niks aan de hand.
    Afijn, wij terug...langs amersfoort: FILE! Damn, dus wij ff langs de burgerking. Daarna nog in de file gestaan op de A1 en op een gegeven moment moesten we de A27 op: FILE! Nou lekker..we waren om 22:45 terug en om 23:00 lag mijn meisje eindelijk in dr bedje, kind was helemaal op! Vanmorgen hebben we de school gebeld dat ze vanmorgen niet kwam. Ze was om 09:00 wakker. Vanmiddag gaat ze wel.
    Wat een gedonder! We rijden nooit meer via A'foort/Utrecht! :evil:

Vandaag alweer 18 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *andere mijlpaal meiden ook gefeli!* ;)

Fijne dag meiden!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx! enne nog gefeli met die mooie uitslag helemaal superrrrrrr :D

@mamakitty, jeetje zeg wat bizar joh met die file's! Heel slim dat je je dochtertje vanmorgen lekker thuis hebt gelaten. Enne gefeli met je mijlpaal! haha

6. Niet meer actief

Het leek gister wel uitzonderlijk druk op de weg, een vriend van ons had ook wat file's getrotseerd en mijn man heeft op de terugweg ook in de file gestaan.....zondagsrijders hè hihihi

7. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Majo, lekker dat je een dag en nacht alleen met je man bent geweest. Zo kan je lekker genieten en tot rust komen.

Janinev wat erg zeg en ook nog eens op de geboorte/sterfdag van Roos. Ik hoop dat het heel snel goedkomt met jullie.

Klavertje wat jammer dat ze weer het geslacht niet konden zien.

Hartewens dat zijn inderdaad geen leuke dingen om te lezen op hyves...

Dreamerfly leuke kleertjes heb je gekocht!

Hanneke dank je wel, het eten gaat gelukkig alweer stukken beter. Zo af en toe heb ik een dag dat het niet lekker gaat, maar daarna voel ik me gelukkig weer prima.

Lin gecondoleerd met je neef. Wat erg voor jullie.

Princess wat fijn dat de nekplooi/combitest goed was! En hopelijk is je blaasontsteking snel over.

Met mijn blaas heb ik hetzelfde als jou Chrissie. Soms denk ik zou het een blaasontsteking zijn, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat het bij de zwangerschap hoort.

Linda wat fijn dat je lekker hebt geshopt.

Kitty wat een files zeg! Maar gelukkig ben je wel bij de BK geweest ;)
    Gefeliciteerd met je 18 weken.

Hebben jullie ook ineens dat zoveel mensen je buik willen aanraken? Ik moet er wel even aan wennen hoor :)

8. Goedemorgen dames,

Nou hier gaat alles lekker, heb wat minder last van me blaasontsteking heb alleen wel last van de harde buiken.
    Lig nu lekker lui op de bank want heb barstende hoofdpijn en ben snot verkouden.
    Ach en verder gaat het super.

Gister was echt een ramp met de file's wij kwamen uit de apenheul vandaan en hebben alle file's die we konden hebben ook gehad.
    Ach had er niet veellast van heb lekker liggen tukken in de auto.

Meiden veel plezier bij de vk vandaag!

9. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0

Jaaaaa heel herkenbaar... weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vaak is het familie (tantes en nichten) die het niet kunnen weerstaan om m'n buik even aan te raken.
    Aan de ene kant vind ik het wel lief, maar aan de andere kant hoeft het ook niet van mij. Kijk.. met sommige familieleden heb je een goede band en daar kan ik het wel van verdragen, maar andere zie ik af en toe bij een verjaardag, verder nooit, en die gaan nu ineens aan m'n buik zitten. AFBLIJVEN! :D
    Maar ja... dat zeg ik dan ook weer niet, broekpoeper dat ik ben ;)

Vanmiddag weer voor een checkup langs de vk. Ik heb er zin in! Schoonmoeders gaat mee, dus dat is wel leuk.
    Ik ga het hartje met m'n telefoon opnemen (als het lukt), dan kan ik dat vanavond aan m'n man laten horen. En regelmatig terugluisteren natuurlijk.

@ JanineV: veel succes en sterkte! Heftig hoor...
    @ Lin80: Gecondoleerd en sterkte!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lin80 gecondoleerd!

Princess balen van je blaasont.
    Super dat de uitkomst van de test gunstig is!

Ik heb nog niet echt mensen die aan mn buik komen en dat wil ikook niet :oops: haha

11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Lin80, wat verschrikkelijk! Gecondoleerd...:( Wat is precies een eenzijdig ongeval? Heb je dan in je eentje een ongeluk gehad? Van de trap af gevallen of zoiets? Je hoeft het niet te vertellen hoor. Misschien weet iemand anders het? Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte! En doe rustig aan, ook beetje denken aan je kleine ukkie hoe moeilijk dat ook is. Ik ben mijn oom verloren tijdens mijn eerste zwangerschap, ik kon bijna niet meer praten van verdriet. Gelukkig weet ik dat hij over Kamiel waakt, al sinds zijn geboorte heb ik het gevoel dat hij bij hem is. En dat werkt toch wel heel erg rustgevend. Sterkte meid...

@janinev, wat een verhaal zeg! En dan ook nog zo dicht bij Roos! Ik hoop dat deze kleine uk lekker blijft zitten en nog even wacht met eruit komen. Heel veel sterkte en succes de komende weken/maanden! P.S. is er wel een mogelijkheid dat je nog voor de bevalling uit het ziekenhuis komt?

Hier alles in orde. Ben nog steeds emotioneel erg labiel, het gaat met hoge pieken en diepe dalen, maar ik hou vol. Ik laat het maar over me heen komen en stuur Martijn af en toe even weg met Kamiel, zodat ik wat tijd heb voor mezelf. Anders trek ik het niet. Mijn werk zorgt in ieder geval voor wat afleiding en ik spreek wel weer veel af met mensen, zorgt ook dat ik me even ergens anders mee bezig hou. Zit dus gelukkig niet meer opgesloten in mijn huis! :D

12. Niet meer actief

ik moet om 14:20 bij de HA/VK zijn, maar ik ben zo moehoe....zal ik afbellen, het is toch alleen om te melden dat ik naar de gyn ga/moet....

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Een eenzijdig ongeval betekend dat er geen andere voertuigen bij zijn betrokken. Hij is gisteravond vlak voor zijn huis met de auto in de linkerberm gekomen en toen de macht over het stuur verloren. Hij is toen rechts tegen de boom beland. Frontale botsing en op slag dood. Gelukkig heeft hij er zelf geen pijn gehad, want het was meteen over. Er reed namelijk een huisarts meteen achter hem en die heeft nog gereanimeerd, maar dat was al te laat. Vandaag gaan we even bij hem en zijn familie langs, afscheid nemen en dan waarschijnlijk vrijdag de begravenis. Het is nog steeds onwerkelijk en denk ook niet dat dit voorlopig bij me door zal dringen dat hij er niet meer is. :cry:

Momenteel voel ik me ook echt ellendig, want het voelt zo dubbel allemaal. Ben zo blij dat het goed gaat met mijn beebje, maar kan nu niet even zomaar lekker genieten op dit moment. Ik heb de beebie gisteravond wel heel erg goed gevoeld, voelde echt van alles draaien in mijn buik. Maar ja, heb me gisteren ook zo enorm druk gemaakt door dit alles. Doe nu rustig aan, want ik kan toch niks veranderen aan de situatie en moet inderdaad ook aan mezelf en het beebje denken. Kijk wel enorm op tegen vanavond, weet ook niet hoe ik moet gaan reageren naar zijn ouders en zussen toe. Er zijn namelijk geen woorden voor. Pffff, de tranen stromen weer over mijn wangen nu ik dit typ.

14. Niet meer actief

heel veel sterkte meid, we denken aan je!

15. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Lin80, pfff, sjonge hey. Hoe je leven zo maar even kan eindigen. Echt TE erg. Bedankt voor het uitleggen ondanks al je verdriet. Als je nog dingen kwijt wilt moet je gewoon lekker mailen hier hoor! Je mag me ook PB'en als je dat wilt.

Lees net in de bevallinglijst van augustus en septembermama's. Als ik dat lees dan heb ik weer zo ontzettend veel zin in dit kindje! Om weer zo'n lekker klein ukkie tegen me aan te houden, te voeden en te liefkozen! smelt smelt smelt....

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meiden hier ben ik weer even

@lin80 gecondoleerd meissie en heel veel sterkte :(

Hier gaat t allemaal wel weer wat beter
    vanmorgen bij de dokter geweest en nou heb ik weer een telaag bloeddruk 106/58 komt omdat de baarmoeder op mn bloedvaten ligt.
    t kleintje is wel lekker druk, is al de hele morgen aan het schoppen, je kan het zelfs aan de buitenkant voelen hihi
    Nog 4 dagen en dan weten we eindelijk wat we zullen krijgen, een zoontje erbij of een dochterje
    ow ik kan niet meer wachten grrrr
    vandaag 18 weken alweer jahoeeeeeeeeee

nou meiden doe het kalm aan en een hele dikke knuff

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend Twigger! :D
    Ik hoop dat de gyn vrijdag even wilt spieken! Haha!

Op mn werk ging t goed, mn leidinggevende kwam naar me toe en vroeg hoe t was gegaan vrijdag.
    Dus ik alles uitgelegd, ze heeft gelijk t hele schema omgegooid terwijl t eigenlijk heel rot gaat op t werk.
    Ik heb maar 2 toiletten gedaan en verder alleen gewist van de vloeren en zittend werk.
    Ik moet vanaf morgen haar bellen als ik t niet meer trek, dan ruilen ik en mijn collega van plek, zij gaat mij taak doen en ik die van haar waarbij ik zittend kan schoonmaken.
    Dus hopelijk blijft t ff zo!

18. Niet meer actief

hoi hoi ik ben toch geweest en alles was oke en in orde

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty; wat een vreemde tijd voor file en dan is het idd balen dat het zo laat wordt voor je kleine meissie! Gelukkig mogen ze op deze leeftijd dan nog lekker even uitslapen hè als dat nodig is. Ook toevallig dat onze kansen hetzelfde zijn ;) Enne gefeliciteerd met je 18 wkn!

@Lin80; wat een akelig verhaal zeg :( Sterkte meid!

@Twigger82; gelukkig gaat het weer een beetje met jou! Wat bijzonder dat jij het nu al aan de buitenkant kan voelen en ook jij gefeliciteerd met je 18 wkn-mijlpaal :D Succes vrijdag!

@Bamjolan; wat fijn dat ze (eindelijk) naar je luisteren op het werk zeg, hoop voor je dat je het zo lichamelijk beter trekt.

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Daphne ik kan ook niet wachten tot ik ons kindje in mijn armen kan houden en lekker kan vertroetelen.

Twigger gefeliciteerd met de 18 weken.

Bamjolan dat is goed nieuws van je werk! En nu lekker rustig aan doen he.

Majo goed van je dat je toch geweest bent en gelukkig was alles goed.

Deel Deze Pagina