Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Jaaaahh :D Gefeliciteerd meid! Ben helemaal blij voor je, hoop dat alles goed blijft gaan en jullie in juni jullie kleintje mogen verwelkomen :D

@Broddels; wat schattig van die jongen, had tie goed begrepen dat de juf dit wel een leuke opmerking zou vinden ;)

2. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Snoopy mooi om te zien dat je buik steeds groter wordt.

Marb wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!

Luanti wat fijn dat bij de checkup van de vk alles goed was.

Hier even een rustig dagje. Ik hoop dat het straks droog is, dan ga ik de stad in om een luiertas te kopen.

3. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Marb wat een fantastisch nieuws! Van harte!

Ik heb de kinderwagen in mijn album staan. Normale foto's lukken niet. Heeft iemand misschien een tip?

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, wat reageren jullie allemaal lief! Moet er gewoon van huilen... (hormonen he... :rolleyes: )

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi meiden,
    Hier vandaag een dagje thuis werken. Vanavond word eindelijk een begin gemaakt met tegelen van de badkamer. Ik niet wachten tot die klaar is, het hangt me zo de keel uit nu. Ik voel me redelijk, wel nog erg moe. Maar ja kan ook door het weer komen.

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Mooie wagen! De foto kan je verkleinen door in de rechterkolom te klikken op foto verkleinen, dan wordt de foto kleiner gemaakt en kan je m zo uploaden ;)

7. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hey!

Heb vanmorgen even snel de doos van Etos gehaald. Tja, weet niet zo goed wat ik er van moet denken: de speen en billendoekjesdoos van Zwitsal vind ik erg leuk. De tijdschriften zijn wat oud.... Nou ja, toch wat leesvoer.

Marb: wat fijn dat je weer een positieve test hebt gehad! Ik hoop dat het nu goed komt, duim voor je. In ieder geval voor nu: gefeliciteerd en lekker genieten.

Zo even wat eten en dan vanmiddag even naar mijn ouders om een kopje koffie. Gezellig.

Fijne middag allemaal.

Linda.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! We hebben dezelfde alleen dan lime groen :D

9. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Princess:
    Het is gelukt!
    Bedankt!

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ broddels wat een leuke manier om het bekend te maken aan de opa en oma.
    Wij hebben het gewoon verteld,
    aangezien iedereen bij ons de hoop al een beetje opgegeven had dat het natuurlijk zou gebeuren was dat natuurlijk al een hele grote verassing

11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, ik vroeg me af wanneer en hoe je bericht krijgt van de Etos. Ik heb me ook opgegeven, maar tot nog toe niets gehoord! :( Of ben ik te ongeduldig?

@Marb, ik duim voor je!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb de kaart afgelopen zaterdag pas gekregen terwijl toen al heel veel de doos hadden gehaald

13. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Daphne: dat gevoel had ik ook, dus ik heb net even gebeld met Etos of mijn aanmelding wel door was gekomen, voordat ik nogal hebberig overkwam om 2 dozen aan te vragen :)

Nu hadden ze mijn aanmelding wel in het systeem staan, maar de kaarten worden ongeveer in de 4e maand van de zwangerschap verstuurd, dus wij zullen hem zeer binnenkort wel ontvangen.

Ik wacht maar even af, als ik over 2 maanden nog niets heb ontvangen, bel ik weer maar even.
    Vooral nu er veel schrijven dat ze de dozen op gaan halen, ben ik ook wel benieuwd naar wat erin zit en wanneer ik om de onze kan.

14. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Luanti, ja precies! Ik word maar nieuwsgieriger en nieuwsgieriger en ongeduldiger en ongeduldiger! hahaha. Ik wacht nog een paar weken en dan ga ik ook bellen.

Bedankt meiden voor de snelle reacties!

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb ook nog niets van etos binnen gehad:( Terwijl wij er vlak naast wonen.
    Wat een vies weertje he.
    Vanavond 2x zwangerschapsyoga! LEUK!

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Chrissie en Daphne, ik heb ook nog geen nieuws gehad over de etos zwangerschapsdoos. Ik wil 'm nou ook wel :)

17. Sweetlakecity

ik heb me angelsound :)
    ZOOOOO LEUK!

De kleine lijkt wel rond te zwemmen ofzo..dan verdwijnt het hartslagje en moet ik iets harder aandrukken of iets opzij. Of ik hoor hele rare geluiden, doen ze daar aan de olympische spelen ofzo? Iets van Zoefgeluid...hihi.

Ben verslaafd ;)

ps: bij de wibra een dikke jas gekocht! 15 euro. Ik ben erg kieskeurig maar wel erggg blij met deze. Dus...kijken kan altijd niet waar. Hij is nog leuker dan die van de zeeman vind ik. Niet zo een glimmend stofje. :rolleyes:

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Leuk joh dat je je angelsound hebt....

Foto van je jas? Je moet wel even showen he!

@marb
    wat fijn dat dat goede nieuws dat je komt brengen, hopelijk gaat het nu allemaal goed!

19. Sweetlakecity

jacky, ik kan wel een foto maken he..maarre die moet weer naar wish. Want die kan hem kleiner maken of ik moet mijzelf en foto op me hyves zetten...hihi en de link hierop zetten. Man wat een gedoe..moet eigenlijk nog meer foto's maken en plaatsen. ben hier zo slecht in... :(

20. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo allemaal!

Hebben jullie al nagedacht over de kinderkamer? Ik heb witte meubels en ga denk ik 1 oranje muur maken en 1 muur met een leuk behang waar oranje in zit. de rest doe ik dan met leuke spulletjes in die kleuren! EN jullie?

Deel Deze Pagina