hoi hoi, nou hier gaat het niet zo lekker. heb straks controle bij de vk en mn vriend zou me egaan omdat hij nog niet het hartje heeft gehoord. (ondertussen wel met de angelsound maar niet bij de vk). de vorige keer kon hij het niet redden met zijn werk dus express nu een late afspraak. wat krijg ik te horen toen hij net belde. ben rond tien voor half 8 thuis. maar red het niet als ik in de file sta! waaaaaaaaattttt. en ja hoor even later telefoon. sta in de file. kan hier zo kwaad om worden. jank nu ook alles bij elkaar. hij weet het verdorie al 4 weken. ga dan eerder weg. belt hij ook nog zn ma of zij dan mee wil. natuurlijk vind ik dat niet erg,maar dan word ik gebeld door haar en dan vraagt ze of ik al wat rustiger ben. jeetje. bah de hele wereld hoeft niet te weten dat ik hier zo van baal en alle sbij elkaar jank. pffffff. kan niet meer stoppen. moest het even kwijt.
Heey meiden, Vandaag voor de 2e keer controle gehad bij de verloskundige en alles was goed . Het hartje klopte over duidelijk en regelmatig. Ben helemaal blij dat het hartje goed klopt . Het bloed was goed, niks mis mee gelukkig. Bloeddruk was 115 over 70 dus was goed. Morgen mag ik lekker een afpsraak maken voor de 20 wk echo. Hoe is het met iedereen hier? Groeten Nicole
Ik zit ook te denken aan de kinderkamer. Ik weet in elk geval dat ik de meubels wit wil hebben. Eerst wilde ik rood behang met een hele grote Nijntje, daarna wilde ik een linnendoek met Nemo erop. Nu heb ik het weer in mijn bol om alle muren wit te maken en één muur Turquoise als het een jongetje wordt en fuchsia als het een meisje wordt. Als ik het bij een kleur houdt, dan past alles erbij. Als ik voor een thema kies, dan ben ik alweer zo kieskeurig dat alles er in dezelfde kleuren van het thema in moet. Ik denk dat ik het daarom bij één kleur houd. Maar ik ken mijzelf, dat kan zo binnen een week veranderen
We hebben ook witte meubels (foto op site) en hebben een muur lime groen en een muur turquoise. Bij het bedje komt er wit gedichtje op de muur van slaap kindje slaap (voorbeeld in album)
@Muppie; vervelend dat je vriend er niet bij is, kan me je frustratie goed voorstellen. Hopelijk heb je toch genoten van de afspraak bij de vk! @Miinicole; Fijn dat alles goed is, geniet ervan! @Broddels; haha, als ik jou was zou ik dan nog maar ff wachten met het inrichten van de kamer Pfffff, hier een slechte dag vandaag. Veel hoofdpijn, maagklachten, irritante blaas die gelukkig al wel minder pijnlijk is, maar voel me er nog niet lekker bij. Heb enorm veel geslapen, vanacht 12u en vanmiddag weer 2u en ben nu alweer moe tis ook wat hè zwanger zijn
@Marb - Weer zwanger! YOEHOE! Gefeliciteerd meid! Oooh wat superleuk nieuws... zucht... @Muppie - Ik zou dat ook niet leuk vinden als de hele wereld meteen zou horen dat ik het ergens moeilijk mee zou hebben... Zou dat ook wel even bespreken met je man/vriend... Hij kan best rekening houden met jouw gevoelens op dit punt vind ik... En ook met het meegaan naar zo een afspraak... Ik vind dat je gelijk hebt... Hij weet het lang genoeg van tevoren... @Kitty - Mooie auto trouwens nog! En wat heb je de AS snel terug meid! Leuk joh! Gefeliciteerd nog met je 18-weken mijlpaal... Andere meiden ook gefeliciteerd met jullie mijlpalen! @babykamer - De mijne hier wordt chocoladebruin met heel lichtblauw... En dan de meubels ook wit... Ik wil ook graag zo een versje op de ene muur... maar oooh ik heb gekeken naar die stickers en wat zijn ze duur! Pffff.. niet te geloven zeg... En uit de hand schilderen kan ik niet... helaas... Hoe doen jullie het Snoopy?
Wij hebben Curious George als thema in de babykamer. Wat betreft de meubels zijn we er nog niet uit want we hebben al zoveel leuke meubeltjes gezien en kunnen gewoon geen keuze maken. We weten wel dat we als het een jongen is, een muur hemelsblauw maken. Als het een meisje word maken we een muur knal oranje. We hebben een heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag zijn we met onze boot naar Shell Island gevaren en heben de hond ook meegenomen. Echt heerlijk! Er staan 2 foto's in mijn album. En zondag hebben we bezoek gehad van een vriend van ons die eerst (net als wij) in Duitsland gestationeerd was. Hij is nu ongeveer 2 uur ten westen van hier gestationeerd. Het was echt leuk om hem weer eens te zien. Verder gaat alles goed hier. Ik ben wel doodmoe... Ik slaap slecht in de nacht maar overdag kan ik mijn ogen nauwelijks openhouden.
Vind het idd ook mega duur en ga dat geld er ook echt niet aan uit geven. Maar ik heb de mazzel met een heel handig zusje (grafisch vormgever) en die kan het bij iemand als bestand aanleveren en die drukt het dan op stickervel af
@Jacky - Ik zou sjablonen met figuren proberen.. Die kan je dan op een mooi stofje leggen... en met een pen of potlood omtrekken... Dan staat het figuurtje op de stof en dan mooi uitknippen en op het hemeltje naaien... Zou ik met de hand doen en dan wel een heel klein strookje van de buitenkant naar binnen vouwen en dan erop naaien... Anders gaan de randjes nl. rafelen... en dat willen we natuurlijk niet Wat je ook kan doen ipv naar pippoos... Is goedkoper... Je zoekt op internet naar plaatjes die je leuk vindt.. Kleurplaten werken vaak het best.. Die print je uit... En dan ga je met een vet potlood op de achterzijde de lijnen overtrekken... Vervolgens leg je het plaatje op de juiste stof met de vette lijnen naar beneden... En je trekt het plaatje over aan de juiste kant van het plaatje... Et voila... plaatje staat op de stof Overtrekken aan de andere zijde gaat het best als je het plaatje tegen het raam houdt... @Lynnami - handje schudden? Ik slaap snachts ook slecht en ben overdag ook bekaf... Fijn dat alles goed is meid! @Princess - ooooh wat vervelend meis al die klachten.. bweggghhh... Ik hoop dat het snel betert voor je! @Miinicole - super dat alles goed was! Daar doen we het hier voor he... Lekker genieten weer... @Broddels - Idd nog maar even wachten met de babykamer
@muppie, dat is idd niet zo leuk van je vriend Vind dat hij best wat eerder weg had kunnen gaan. Zou het er zkr met hem over hebben en zeggen dat het voor jou veel betekend als hij meegaat. En ook wat betreft je schoonmoeder, die hoeft dat allemaal niet te weten toch.
Oooh kijk aan... Dat kan ik natuurlijk ook eens proberen... Of de drukker het hier op stickervel kan drukken... Of als sjabloon ofzo... Dan kan ik het gewoon op een vel zetten ofzo... en dan inlijsten... Of op canvas... zoiets... Ik ben ook best handig met de pc... En misschien kan jij je zusje eens lief aankijken voor mij? Moet ik wel even weten wat het dan kost
@lynnami, Wat leuk dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad Weer even bij getankt dus! Ga even de foto's bekijken
Laat tegen die tijd maar even weten ik heb geen idee wat het gaat kosten, ik denk niet zoveel hoor. laat het resultaat wel zien iig!
misshcien een leuk idee: met een diaprojector een afbeelding op de muur gezet. Gewoon plaatje onder dat apparaat leggen en dan zet ie hem groot op je muur. Gewoon met potlood.de lijnen natrekken ( potlodd kun je uitgummen) en dan later met verf de afbeelding inkleuren! Erg leuk om te doen !
Dat is waar... maar dan moet je wel een diaprojector hebben... De tekst zo groot... en het is met tekst haast niet te doen... En ik heb een bobbeltjesmuur
tsja dan word het lastig haha tekst en een bobbeltjesmuur is zoiezo lastig.. ik bedoelde dan meer een simpel plaatjes ofzo haha