Jongens namen heb ik nooit geen problemen mee gehad die had ik ook al toen ik er achter kwam dat ik zwanger was maar meisjes naam heb ik nu sinds 2 dagen.. Je komt er wel uit
Gewoon een paar keer de naam van je dochtertje en dan de jongensnaam samen uitspreken. En bv jaimy... en dan de achternaam. Kijken wat het mooiste klinkt hihi
Ik blijf hangen bij Sven... Gisteravond voor de lol even gependeld voor mezelf... Ben er helemaal blij mee al dat ik een jongen ga krijgen en ben ook aan het idee gewend... En wat zegt de pendel: Ik krijg een meisje...! Naaaa ja..... Nou ja... we zullen het zien 31 oktober hahaha Wordt het een meisje dan is het Michelle
Whoehahaha ja toch een meid Wish? Je moet ook niet pendelen voor jezelf he... Ik pendel helemaal niet sinds ik zwanger ben, er komt steeds iets anders uit en voor mezelf pendelde ik al helemaal nooit. Jaimy past goed bij de naam van dochterlief en bij de achternaam die hij krijgt....... Voor een meid was het hier Tara geworden.
@meiden die de beeb al gevoeld hebben? WAT voelen jullie dan? ik voel af en toe wat kriebelen in mijn buik, maar weet niet of dat het zou moeten zijn.... en WAAR voel je het dan, hoog of juist heel laag in je buik? @mamakitty ik ga even je namen bekijken
mamakitty> fijn dat je zo een goed gesprek hebt gehad. Ik ben blij voor je. Helemaal naar je zin dus? Nu hopen dat het ook naar je zin blijft! Allemaal hopen op een zo min mogelijke pijnlijke bevalling, wij maart mama's gaan hiervoor, hihi marb, wow! Mooie banner meid! Namen...namen...tja we weten een meisjesnaam. Duimen jullie mee as zaterdag? Meisje meisje meisje meisje....hihihhahahahaaa Nou de dag van de ouderen is voorbij, teminste voor mij. Ben lekker thuis. Kapot maar het was wel leuk. Samen met houden gehost en gedanst Zou die kleine kruimel het merken? In de auto naar huis kwam wel liespijn (bandenpijn ?) opzetten. Stond laatst op van die ijzeren platen te springen bij de bouw (jaa dat vind ik leuk.hihi Als ik de kans krijg, echt een tik vanuit me jeugd om dit te doen) Toen ik ophield kreeg ik best wat pijntjes in me buik. Volgens mij vond iets het niet leuk...niet meer doen dus. Maar ben eigenwijs, vandaar dat ik weer stond te hossen. xxx vanavond fietsen op de sportschool!
Wil hier iemand de kraan uitzetten de planten buiten hebben ECHT genoeg water gehad hoor! BAHBAHBAH! (update 10 min later: Dank je...is weer droog)
Kraan heb ik kort geleden dicht gedaan, hier nu zelfs een blauwe lucht. Hij komt jouw kant denk ik uitgewaaid.....
Tja.. ik weet dat het meestal niet goed is voor jezelf te pendelen en dat je de pendel makkelijk kunt beïnvloeden... Ik pendelde altijd een meisje en zelfs nu ik me erbij neergelegd heb dat het een jongen wordt en ik daar heeel blij mee ben zegt de pendel nog meisje hahahah Ik heb gisteren even voor een forumvriendin gependeld en dacht... ach.. laat ikhet ook even voor mezelf doen haha Verder in de zwangerschap niets met mijn spiritualiteit gedaan... geen kaarten gelegd... dingen die binnenkwamen genegeerd hihih Echt helemaal niks...
Als je de kleine voelt dan voel je dat echt wel dan krijg je een duw/trap van binnenuit. dat gekriebel kan ook van de kleine komen, maar hoe ouder de kleine wordt hoe sterker hij/zij zich gaat ontwikkelen en hoe sterkter t gevoel. maar zoals ik het een beetje lees zijn de meiden die de kleintjes al voelen allemaal al mama en/of hebben het allemaal al meegemaakt. meestal voel je de kleine bij de eerste rond de 20e week. maar nogmaals, als de kleine een keer een goeie trap uitdeeld dan weet je dat echt meteen ikzelf voel de kleine de hele dag door trappelen, de ene keer veel en de andere keer minder, maar merk wel dat het savonds het drukst is want nu is het ook lekker aan het trappelen en WAAR ik het voel.... o9ngeveer in het midden tussen mn navel en mn schaambeem, daarzo in het midden en de ene keer is het links en de andere keer is het rechts. nu trapt de kleine bij mij aan de rechterkant hihi
Het schoppen ofzo voel ik ook nog niet hoor.. Ik denk soms alleen te voelen als ie aan de buitenkant tegen de baarmoederwand aan ligt te drukken... maar of dat echt mijn kindje is of de darmen.. geen idee eerlijk gezegd.. Ik heb het ook al eens meegemaakt overigens.. maar voel nu nog niets verder...
Joepie, hier vandaag trouwens alweer 15 weken zwanger! Het gaat zo snel maar eigenlijk ook zo langzaam! Haha! Nouja maakt niet uit, het is en blijft gewoon een wonder! Meiden bedankt, die waardes worden idd goed in de gaten gehouden! Ik ga sowieso elke maandag naar de huisarts, al vanaf begin mei, en dan is het dus ook bloeddruk meten enzo. Dat ijzer heb ik al weken tabletten voor, maar heb ze nog niet genomen. Maar ga het echt proberen! Pillen slikken is alleen niet mijn beste ding . Maar is natuurlijk wel belangrijk dat het even weer goed komt! ================================================ Zo meiden na mijn ego bericht van vanmorgen nu even terug gelezen en probeer even te reageren, sorry alvast voor wie ik vergeet! Nicole74, Welkom, en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Prinsess, Dankje, idd we hadden een drukke dag omdat die twee aapjes jarig waren. Heerlijke dag gehad hoor , maar erg druk. En tja gepland was het niet om weer zwanger te raken, maar daardoor niet minder welkom! Hmmm jij blaasontsteking, das minder! Hoe is het er nu mee? Linda, Lekker wezen shoppen dus! En nog een koopje ook, das mooi mee genomen natuurlijk. MamaKitty, Grrrr die files ook altijd zeg! Hoe oud is jullie kleine meid als ik vragen mag? Maar dus lekker even uitkunnen slapen en verder smiddags nog even naar school geweest! (mama even rust haha). Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt, weet niet precies waarom maar geeft niet. Die prik in je been is waarschijnlijk pethidine. Darcinglady, Aha, gelukkig dat het weer beter gaat en je je erna ook goed voelt. Als je denkt dat het misschien blaasontsteking is kun je misschien beter even wat urine wegbrengen. Tijdens een zwangerschap schijnt blaasontsteking toch anders te voelen. Nouja, succes in ieder geval! Luanti, Dat is wel een goed idee van je zeg, opnemen op je telefoon! En verder alles goed, das natuurlijk super mooi nieuws! Majo, Gelukkig dat alles in orde was bij de ha/vk. Broddels, Kijk de kinderwagen alvast gekregen, dat is het betere werk . En wat een heerlijke opmerking zeg! Lijkt me op zo een moment best fijn om te horen! Nicole, Fijn dat alles goed was bij de controle! Heerlijk! Tezzz, Hoe is het geweest bij de verloskundige? Daphne, Wij gebruiken geen slaapzakken, die twee andere hebben altijd alleen onder dekentjes en een lakentje geslapen en doen dat nog steeds. Dus dat gaan we nu ook weer doen. En Ik vind het eigenlijk helemaal niet saai, ik houd van rustig . Dus hier dekentjes in 1 kleur en de lakentjes soms wel met een borduurseltje erop, maar meer niet eigenlijk. Dus nee, ik zou het niet kopen, maar als jij het leuk vind gewoon doen! Of je moet gewoon een lakentje als onderlakentje maken maar dan liggen ze precies met het hoofdje op de geborduurde. Tja of ik snap je gewoon niet haha! ================================================ De babykamer, Tja wij hebben nog de witte kamer met lime groene accessoires. Malou en Ruben hebben met 6 maanden ieder hun eigen kamertje gekregen en de babykamer zou opberghok/studeerkamer worden, maar word nu dus weer babykamer. Ik zit te denken over een ander kleurtje of een muur te verven. Maar weet niet welke kleur, geel is zo babyachtig , oranje is mijn kleur niet , roze en blauw kan niet aan gezien we niet willen weten wat het word, bruin vind ik wat donker, dus ja dan word het toch weer lime groen . Meubeltjes weet ik ook nog niet, voor de tweeling hebben we ieder een complete babykamer staan (commode, wandplankje, ledikantje, kledingkast). En tja om nu weer een derde precies dezelfde babykamer te kopen is ook zo stom. Dus ja hier nog vreselijk veel twijfel, maar ook nog tijd genoeg! Haha! Namen hebben wij al een aantal avondjes aan gespendeerd, en zijn er helemaal uit! Alleen de schrijfwijze nog niet! Meisjes naam blijft toch hetzelfde als we al hadden voor Ruben als hij een meisje was geweest . Jongens naam is een andere geworden als we hadden voor als Malou een jongen was geweest. Lekker ingewikkeld! Maar de namen houd ik nog even voor mezelf .ik heb namelijk het idee dat er sinds kort iemand hier op het forum schrijft die ik ken, en ik vind het niet leuk als die het wel weet en de familie niet . Liefs, Hanneke.
Sorry ik zie het al, staat ook maar zooooo klein in je onderschrift he? Tis me niet opgevallen! Zie het nu ineens staan! Van 2004 dus, 4 jaar dus .
@broddels, ja is een sticker maar die foto in mn album is van internet hoor maar die willen we dus ook hebben @bolbuikje,nog gefeliciteerd met je 15 weken! @twigger, zo te horen is die van jou lekker beweeglijk dus haha @chrissie, haha dat springen op die platen deed ik vroeger ook altijd Wat betreft namen we zijn er wel al zo'n beetje uit alleen twijfelen we nog over de jongensnaam maar we hebben nog even. We kiezen ook nog eens voor 2 namen dus nog meer verzinnen haha. Ik hou ze liever ook nog even voor mezelf ivm meelezers Even een vraagje, is een voetenzak voor de maxi cosi nou aan te raden of kan een dekentje bv ook. Wij willen zo'n lodger gaan kopen dat is een doek waar je je baby lekker ik kan wikkelen. Maar vroeg me dus af of een voetenzak dan ook nog moet? Ohja misschien handig om erbij te vermelden ik denk niet dat we de maxi cosi veel op de wagen zullen gebruiken.
Hee allemaal, Hier nog even een berichtje van mij. Heb even op internet gekeken voor kaarten. Straks, wanneer de avonden nog wat langer zijn, gaan we boeken halen en daar in neuzen. Nu wat ideetjes op doen. Wat namen betreft: daar zijn we nog niet echt mee bezig. Heb al wel een namenboek besteld met heel veel namen. Zullen wij net hebben: dat er nog een mooiere naam is. Ook lekker voor de donkere avonden. Nou meiden, ik ga zo lekker plat. Morgen eerst werken op tussenschoolse opvang en daarna richting de naschoolse opvang. Alvast lekker slapen. Liefs!
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje 05-03-2009 Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - ?- ? jaar - 2e kindje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen (o.v.) Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 24-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen 28-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 9 jongen: 2 meisje: 1 geheim: :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: oktober 02 okt: Princess81 - vk, 13.30 uur 02 okt: Wishgirl - gyn, 10.10 uur 02 okt: nicole74 - vk 03 okt: twigger82 - vk, 12.00 uur 03 okt: twigger82 - pretecho (geslachtsbepaling), 16.20 uur 03 okt: radna - vk, 14.30 uur 03 okt: Jacky78 - vk, 15.00 uur 03 okt: Joyce82 - vk, 13.00 uur 03 okt: bamjolan - gyn en echo, 13.00 uur 04 okt: chrissie81 - pretecho en GB, 11.15 uur 06 okt: xanado83 - vk, 08.30 uur 08 okt: Lindajelsma - 3e vk, 13.00 uur 08 okt: Pien27 - gyn, 08.30 uur 08 okt: lovelyengeltje - intake vk wegens verhuizing 10 okt: ravi: pretecho 2D, 09.00 uur 10 okt: Lynnami - gyn (echo voor cervix), 12.00 uur US/19.00 uur NL 13 okt: MamaKitty - 20-wekenecho, 14.00 uur 13 okt: Judith1982 - 20 wkn-echo, 15.15 uur 13 okt: bleu - 20 wkn-echo, 10.00 uur 13 okt: Florida13 - vk, 10.00 uur 13 okt: snoopy - 20 wkn-echo, 11.45 uur 13 okt: Dancinglady - vk, 19.20 uur 14 okt: lovelyengeltje - 20 wkn-echo, 18.15 uur 15 okt: MamaVanSimon - gyn, 09.25 uur 15 okt: Noor83 - vk 15 okt: Bolbuikje - gyn, 09.00 uur 15 okt: Sabrina24 - vk, 19.00 uur 16 okt: MamaVanSimon - 20 wkn-echo, 11.15 uur 16 okt: Klavertje - 20 wkn-echo + controle, 10.00 uur 16 okt: Bloesem - vk, 17.45 uur 17 okt: twigger82 - 20 wkn-echo, 15.30 uur 17 okt: muppie - 20 wkn-echo, 14.15 uur 20 okt: sabrina24 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 20 okt: Jacky78 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 20 okt: Florida13 - 20 wkn-echo, 08.45 uur 20 okt: Daphne1980- vk, 09.30 - 10.30 uur 20 okt: bleu - vk, 09.50 uur 21 okt: radna - 20 wkn-echo, 09.30 uur 21 okt: chrissie81 - 3e vk, 08.00 uur 21 okt: nicole74 - 20 wkn-echo 22 okt: Xanado83 - 20 wkn-echo, 09.45 uur 22 okt: Lizz80 - 20 wkn-echo, 16.30 uur 23 okt: Daphne1980 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 23 okt: lin80 - 20 wkn-echo, 19.45 uur 23 okt: Tezzz - 20 wkn-echo, 10.00 uur 25 okt: nicole74 - pretecho 28 okt: miinicole - 3e vk, 13.30 uur 30 okt: chrissie81 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 31 okt: Wishgirl - 20 wkn-echo, 13.00 uur 31 okt: Shenoby - 20 wkn-echo, 13.30 uur 31 okt: marr - 20 wkn-echo, 10.15 uur november 01 nov: ? - 20 wkn-echo, 09.00 uur 03 nov: pien27 - 20 wkn-echo, 09.00 uur 04 nov: Luanti - 20 wkn-echo, 09.50 uur 05 nov: sofieke - 20 wkn-echo, 09.20 uur 10 nov: Luanti - vk, 16.00 uur 11 nov: miinicole - 20 wkn-echo, 14.00 uur 13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur december 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Wishgirl * Jacky78 - Sabrina24 - ? * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - Shenoby - ? * Dreamerfly - Princess81 - ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.