*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 02 okt: Princess81 - vk, 13.30 uur 02 okt: Wishgirl - gyn, 10.10 uur 02 okt: nicole74 - vk -------------------------------------- Princess en nicole74 - Heel veel plezier morgenmiddag bij de vk! En ikzelf natuurlijk bij de gyn
Waaaaah volgens mij heb ik mijn kleintje gevoeld... Steeds van die plopjes net of ie gewoon ligt te trappelen! Van die blubjes zeg maar blijft doorgaan ahhahaha het kriebelt zelfs een beetje... moet er wel om lachen hihhiih
Meiden veel plezier morgen bij de verloskundige/gyn! @wish, ohw wat gaaf joh, nou ik heb echt dat ik soms denk ja maar dan gebeurt er vervolgens weer een paar dagen niets maar ja het is de eerste he. Wel heb ik nu als ik met de angelsound luister dat ik beweging hoor, en volgens mij ook schopjes haha. Welterusten meiden!
Wij hebben ook nog geen namen en ben er ook nog niet mee bezig geweest eigenlijk. Heb wel een boekje gekregen zodat we die door kunnen bladeren met allemaal namen erin. Nu nog de tijd vinden om dat te doen. Heb vanmiddag wel bij de kruidvat even 2 leuke badcapes gehaald. Had ik vorige week al zien liggen en vandaag dus toch maar meegenomen. Zo leuk met een beertje erop. Iedereen die morgen een afspraak heeft heel veel plezier. Wij hebben morgen de begravenis van mijn neefje, dus ik zal morgen niet meelezen en reageren denk ik. Het zal wel een enorm emotionele dag gaan worden en ontzettend druk. Kijk er eigenlijk wel een beetje tegenop om te gaan. Ben deze week ook al 2 keer thuis bij ze geweest om in alle rust afscheid te kunnen nemen. Ben gebroken en heb echt de hele week al hoofdpijn. Wel leuk is dat ik de baby de afgelopen dagen een paar keer goed gevoeld heb. Waarschijnlijk omdat ik toch wat gestrest ben nu en daar is beebje het niet mee eens. Nou ja, ook dat gaat wel goedkomen, moet er toch even doorheen.
@mamakitty Leuke namen hoor! Heb meteen mijn stem uitgebracht! Ik heb ook een poll gemaakt! We hebben de keus eigenlijk al gemaakt maar zijn zo benieuwd wat jullie vinden? Dit was in ieder geval ons lijstje ! dus kijk even bij babynamen~!~! gr. jvd
heeft een van jullie trouwens ookde placenta aan de voorkant ? Of dat misschien gehad bij een vorige zwangerschap?Ik heb het idee dat ik mijn meisje 1 keer gevoeld heb maar kan het helemaal mis hebben.... heb het daarna ook niet meer gevoeld... mijn placenta zit aan de voorkant en aangezien ik dat natuurlijk nog nooit mee heb gemaakt vraag ik me af wat de ervaringen zijn bij jullie? Voel je uberhaubt echt wel wat? Of kan het zijn dat je bijna niets voelt? gr. jvc
@lin 80 sterkte morgen meid! en fijn dat je je beebje gevoeld hebt. dat is dan toch even een klein lichtpuntje . x
Bij Jadey zat mn placetna aan de buikwand en voelde haar wel vanaf 12 weken, maar meer aan de zijkanten.
Ik heb geen idee waar ik mijn placenta heb... Ik weet alleen dat mijn placenta mooi groot is en mooi doorloopt... Ik vond dat niet zo leuk... want het moet er ook weer uit... maar de artsen zijn er superblij mee Ik blijf hier de plopjes voelen.. dus ja tis echt de kleine hoor... hihi Met mijn dcohter voelde ik het wat later.. pas met een week of 18 a 19 ofzo...
ik ben echt jaloers op de meiden die het al echt voelen! IK begin nu echt te twijfelen hoor.... voelde toen een soort tikje tegen mijn buikwand... en meer onderin heb het ook maar 1 keer gevoeld..ik zou mijn beebje zo graag willen voelen!
Heeee meiden... Ik ga mijn bed opzoeken... Welterusten allemaal! En tot morgen ergens op de dag... Ik weet niet hoe laat ik terug ben... Moet ook nog anderen dingen doen... Als de afspraak elders niet uitloopt ben ik er rond 14.30 uur altijd weer...
Slaaplekker! Jvd, idd ik voel ook kleine plopjes, net een vlindertje of een zeepbelletje, af en toe wel een por die je echt wel voelt haha
Trouwens....hebben jullie ook last van opvliegende momenten? Jee ik word er gek van! Had vanmiddag alweer bijna ruzie op straat! Ik liep met de meiden en vriendin en dr kids naar de stad, onder een tunnel. Rijd er een popie jopie met een bezemwagen van de gemeente en rijd door een plas met die k*t bezem van hem. Mijn hele broek goor, kinderwagen goor, jas goor, Denyce dr jas goor onder de modder. Ik ben nu zoooo'n bitch he dat ik naar die pipo roep dat ie eens heel gauw moet oprotten anders ram ik hem wel ff op zn b*k! Eh ja dat kan je niet maken met kinderen erbij! Dat is gewoon not done en ook geen goed voorbeeld! Waarop die pipo na 2x heen en weer rijden dus uitstapte terwijl ik mn spullen schoonmaakte. Vriendin van mij kneep m al, die dacht dat ie mij wou meppen, dus ik zei nog hij doet maar! Komt ie netjes naar me toe om zn excuses aan te bieden en te zeggen dat als ik t niet erit krijg, ik zn werk kan bellen voor een oplossing. Kijk, daar sta je dan met je grote bek he! Heb ook wel even verteld dat ik me even liet gaan door de hormonen, hij zag dat ik zwanger was hahaha Al is het eigenlijk geen excuus natuurlijk....maar ik herken mezelf niet...ben normaal iemand die gewoon over me heen laat lopen!
Ik kan niet slapen van de krampen zeg Natuurlijk weer die darmen! Ben al 9 dagen niet naar toilet geweest namelijk! pfff
Nou ik duik er nu maar in, t is gelukkig net gelukt al moet men niet vragen hoe, t was vreselijk! Pff! Slaapse meiden, morgen weer werken BAH!
Goedemorgen allemaal, wat een snertweer alweer... @ princess81 / Wishgirl / nicole74 Veel plezier met jullie afspraken vandaag! @lin80 heel veel sterkte vandaag... @ bamjolan je reageerde lekker fel , maar dat had ik ook gedaan als het gebeurd was hoor. Wel netejs dat hij toch nog stopt en excuses maakte (al had hij beter eerder moeten nadenken toen hij door die plas ging). Hopelijk krijg je alles eruit en anders inderdaad het werk van hem bellen he!
Murnin' all! Wish, gefeli met je mijlpaal en suc6 bij de gyn! Princess en nicole ook suc6 bij de vk! Bolbuikje, ja het is idd pethidine, nu jij het zegt herinner ik het me weer want het lijkt op betadine wat ze zei. Maar weet iemand iets meer te vertellen over dit goedje? Chrissie, dank je wel voor je lieve meedenken etc! JVD, ik heb de placenta ook aan de voorkant. Ik voel de kleine soms links onderin, gisteravond voelde ik hem heel veel moet ik zeggen. Maar echt super veel en hard voel ik niet hoor helaas...dat was bij dochterlief wel anders...... Ik voel ook tikjes en kriebeltjes. Maar gelukkig soms wel heel hard! Lin80, sterkte! Bam, haha heel herkenbaar! Normaal ben ik al niet op mijn mondje gevallen, nu al helemaal niet! Maarruh 9 dagen al niet naar toilet? Ga jij eens gauw lactulose halen! Fijne dag allemaal vast!
@MamaKitty thnx ik heb de hele zwangerschap al last van mijn rug misselijkheid, knallende kopijn en ben steeds heel moe maar als ik dan slaap ben ik met 3 uurtjes al weer wakker. bij mijn zoontje was dat heel anders had ik nooit ergens last van. maar nu kan ik maar niet genieten van de zwangerschap ik begin er steeds meer van te balen hoe ik me voel. hebben daar meer last van? ik zou zo graag gewoon willen genieten.