Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis ik snap helemaal wat je bedoeld, ik zit vanaf 8 weken al thuis door dezelfde klachten als jij.
    En kan weinig tot niet genieten en denk soms was ik maar niet zwanger geworden.
    Maar ja ik hoop dat het straks toch echt beter gaat worden want mijn humeur enz wordt er ook niet beter van.

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wish mooi dat alles zo gaat hoor en ik hoop dat je je zo goed blijft voelen als je je nu doet op wat kleine ongemakken na dan he.....
    gr heidi

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden...

Daar ben ik weer ;)

Iedereen dank je wel voor de leuke reacties weer ;)

Nou het was geinen bij de gyn! Pfff ik kom er te lang hahahah.

Maar goed... er was een assistente bij... die schatte mij op 22 weken... Neee dat ben ik nog niet... BM zit nu 2 vingers onder mijn navel en dat komt overeen met 17 weken... En dat ben ik vandaag precies! ;)
    Ze kon het hartje niet vinden... Dacht dat mijn hartslag die van beebje was... Neee dus...
    Maar het leuke is... Gyn kon hartje ook niet vinden hahahahha... Ikke lekker wel! ;)
    Kleine is wel heeeeeeeeeeeeel beweeglijk en waarschijnlijk heb ik mijn placenta ook aan de voorkant liggen...

Alle bloedtesten en urine waren supergoed... Om door een ringetje te halen! Dus ik hoefde niet nog eens bloedtesten of wat dan ook te doen..!

Gewicht: 69 kg (weer een halve kilo minder vergeleken bij 4 weken geleden) en bloeddruk 126/80.

APK goed doorstaan! ;)

Hij heeft opgeschreven dat ik een breuk heb en daar houdt ie later wel rekening mee... Helaas kan ie niet verholpen worden met de ks... Daar zit ie te hoog voor...

En toen zei hij met een lach: Ik dacht dat je gedroomd had dat je gewoon ging bevallen! Dus ik meteen: Nee zoooo eng droom ik niet! ;)

Hahahhaha...

30 oktober mag ik weer terug... en dan 31 oktober echo... En dan gaat gyn 2 weken met vakantie... ;)

4. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Muppie ik vind niet dat je zeurt. Ik werk veel minder dan jij door de zwangerschap. Je moet echt aan jezelf denken hoor.

Wish, geinen bij de gyn, dat klinkt goed :D Ik ben blij dat alles goed is.

Ik heb ook een babynamenpoll gemaakt, alleen klopt ie niet helemaal. Er moeten 3 namen staan ipv 2. Het lukte niet meer om de poll te wijzigen.
    Ik wil graag jullie mening!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

@mamakitty,
    hou je er rekening mee dat je met een bepaalde dosis pethadine behoorlijk van de wereld kunt zijn?
    Nu weet ik niet hoe dat zit in een bevalling.
    maar ik heb in het ziekenhuis gelegen en kreeg 4 keer per dag pethadine spuit en kan je vertellen dat ik een hele boel kwijt ben. pijn is trouwens wel weg moet ik erbij zeggen.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wish super dat alles okee is!
    Vond je t niet eng toen ze t hartje niet konden vinden?

Mamakitty lactulose mag ik niet omdat dat te agressief is voor de baby(?) vandaar dat ik vezelzakjes heb.

Chrissie ik heb geen aandrang, ik kan ook alleen maar als ik echt flink "persdrang" heb ander scheur ik nog erger uit.
    Maar zelfs als ik het wel heb kwam die er ook niet uit zoals vannacht pffff

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoe kan ik jullie babypolls dan bekijken?

Wish> klinkt helemaal goed!
    Samen de 31e onze 20 weken echo dus ;)

bamjolan...en soms gaat t te makkelijk. Ik dacht daarnet hee een windje..ai :-s Heb ik heel lang geleden voor t laatst gehad. Laat het aub komen door de vele melkprodukten die ik gisteren opgesnoept had omdat ik ook zo een last had en niet omdat het slap wordt bij me ofzo..(getver weer)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ojeeeee ja dat kan ook idd! Zo is het noooooit goed haha
    Tis een pokke weer zeg, regen en nog eens regen!
    En ik moet nog boodchappies doen, morgen logee en t weekend feest!

9. vandaag voor het eerst naar de vk geweest nadat ik eerst onder de gynaecologie viel. kom ik daar ik mijn verhaal een beetje doen was ze stom verbaast dat ik bij haar kwam en vondt dus dat ik onder gynaecologie moest blijven dus heeft ze me weer door verwezen. ik vondt het zelf ook al heel erg raar dat ik naar de vk moest maar ja wie ben ik.

maar we hebben het hartje geluisterd en die klonk super. kleine groeid ook goed en bloeddruk alles was ook super. baarmoeder nu 2 vingers onder de navel.

nu 14 okt naar de gynaecoloog.

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Joepie! Alles was weer goed! Hihi, ons beebje had zich lekker verstopt ;) ze wilde de hartslag zoeken, maar kreeg m niet gevonden, pfff kreeg t benauwd joh... maarr na 1-2 min. zoeken bleek de baby helemaal rechtsbovenin de baarmoeder te zitten (en ze was onder aan het zoeken) En gelukkig een luid en duidelijke, regelmatige hartslag :D Mijn waarden waren verder allemaal goed.

Eindelijk ook de 20wkn echo gepland! We mogen m met 18 wkn al doen, omdat we rond de 20e wk niet in Nl zijn, jéééh! Kan mij niet snel genoeg ;) Dus di 28-10 gaan we eindelijk te weten komen of we een zoon of dochter krijgen...

@Nicole74; gelukkig dat bij jou ook alles goed was en succes dan bij de gyn!

@Chrissie81; balen meid, :oops: heb het ook al eens meegemaakt...

@Wishgirl; hihi grappig dat zij het niet konden vinden en jij wel ;) fijn dat je zo'n relaxte gyn hebt en dat alles goed gaat!

@Xanado83; jammer dat het nog steeds niet zo lekker gaat met je... Sterkte meid!

@Muppie; denk wel aan jezelf hè... als het nu zondag weer zo zwaar valt, moet je het echt gaan regelen hoor, je hebt er toch recht op. Succes ermee!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

@lin, sterkte vandaag!

@jvd,zou best goed kunnen hoor dat je je kindje gevoeld hebt!

@bam, haha lekker felle tante ben jij :D Heb er ook iets meer last van nu als anders haha. Jeetje 9 dagen niet naar de wc ik vond 4 dagen al veel gelukkig gaat het bij mij weer wat beter sinds ik iedere dag een kiwi eet en 's morgen een glas lauw warm water drink misschien idee?

@Tezz, fijn dat je zo'n leuke gyn hebt hoor ;)

@mamakitty, jeetje de waterpokken het is idd het meest besmettelijk als je het nog bijna niet ziet en de open blaasjes ook. Gelukkig is het voor jou niet gevaarlijk.

@Judith, wat leuk dat het zwanger en fit je zo goed bevalt!

@Klaver, heb je erg veel last van vermoeidheid? Je moet doen waar je je goed bij voelt hoor en al laat je maar af en toe iets horen is het toch prima :)

@hartewens, wat fijn dat alles goed was met jullie beebje!

@muppie, luister naar je lichaam hoor als werken niet gaat moet je het echt aan gaan geven want je bent dus wel zwanger en dat is niet niets!

@wish,goed te horen dat alles goed was met de beeb, schrok je idd niet toen ze het hartje niet konden vinden?

@dancinglady, ik heb mn stem uitgebracht hoor en heb gekozen voor Esmee vind het een mooie naam!

@nicole, dus je zit voortaan weer bij de gyn? Fijn dat alles goed was!

@princess, ook alles goed met de beeb gelukkig :D kan me voorstellen dat je het even benauwd had toen ze het hartje niet gelijk konden vinden maar die kleine speelt gewoon verstoppertje dus ;)

Zooooo pff alles weer bijgelezen hahaha

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    0wwwwwwwwwwwwww meiden

morgen de geslachtsbepalende echo
    ik ben zooooooooow zenuwachtig he hihihh
    morgen om 12 uur eerst naar de vk en smiddags naar de pretecho
    kan bijna niet wachten hihi
    vriendlief die komt zo ook lekker thuis :D
    k voel me net een klein kind in de ballenbak hihii
    woeiiiiii

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohww spannend zeg hihi :D Had je nou al een voorgevoel?

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend Twigger!
    Veel plezier alvast!

Ik moet morgen voor een echo weer naar de gyn, hoop dat ze ff wilt kijken hoor hahahaha doen ze dat eigenlijk een gyn als je t vraagt?

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik denk het wel hoor, ze kan je alleen misschien geen zekerheid geven

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bamjolan> ongeduldig? hihihihih
    Misschien wel en andere een foto vragen. Wish is expert niet waar? Die hoek...hoe zit dat..;)

zaterdag mag ik! Dus twigger ik snap jou oooo zooo. Moet alleen morgen de werkdag nog door zien te komen :-s

Ben op marktplaats positiekleding aan het zoeken. heb al een broek gescoord! (ben gaan passen) 10 euro, mooi!

17. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik zeg dat t een jong wordt
    waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik al vanaf t moment dat ik zwanger ben.

en bam gewoon vragen, ook de gyn kan het zien
    hihih dat rijmt :p

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja dat gevoel heb ik ook maar heb ook al 2x gedroomd dat het een jongen werd. Maar een meisje is ook prima! :D We zullen alleen nog even geduld moeten hebben.

19. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi meiden,

na weken hier een update van mij. Ik heb vanmiddag een pretecho gehad en die was echt super! Kan het iedereen aanraden!We weten voor 95% zeker dat we een ...... krijgen (hihi). Over 2 weken mag ik terug komen voor de laatste blik (voor 100% zekerheid) Beebje is 20 cm en 200 gram. Ik heb 3 kleurfoto's (3d) en 8 zwart-wit foto's.

Oh ja en een DVD met de hele sessie erop! WOW!

gr. Amanda

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja en bij mij is t andesom, ik droom de hele tijd van een meisje van 53 cm, blonde haartjes en blauwe ogen :S hihi
    maar een meid is ook welkom hoor, maar mn gevoel zegt een jong.
    maar morgen weten we het eindelijk jahoeeeeeeeeeeeee

Deel Deze Pagina