Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

goedemorgen

shenoby> ik heb geen idee. Ik hoor alles duidelijk op een plekje.

Werkse allemaal! Bijna weekend!
    (morgen GB...hihii)

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen dames :D

Nou, een heleboel afspraken vandaag... Meiden veel plezier, geniet ervan enne met goed nieuws terugkomen hè :p

@Twigger82; SUCCES vandaag! Hoop voor je dat ze het kunnen zien vanavond!

@Bamjolan; Jij ook heel veel succes, hoop dat de gyn ff wil kijken voor je!

@Xanado83; ik hoop dat het met jou allemaal weer goed gaat!

@Lindajelsma; Leuk hoor namen uitzoeken! Wij waren er al heel snel uit, hihi, eigenlijk al vóór we zwanger waren :)

@Shenoby; sorry, heb geen idee, die echo klinkt wel aannemelijk als jij zeker weet dat het er geen 2 zijn...

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

@lindajelsma
    lekker namen uitzoeken nu dus :)
    wij zijn er denk ik wel uit.....

@xanadoo
    nog last of is het over gegaan?

@shenoby
    geen idee wat dat zou kunnen zijn
    heb je snel een afspraak met je VK? Dan zou je het kunnen vragen....

Vanmiddag lekker naar de VK!
    Stelt niet veel voor, maar heb er toch erg veel zin. Mannetje gaat ook weer mee (tot nu toe alle afspraken meegegaan :D )

Heb helemaal geen zin om te werken... :cry:

4. goede morgen allemaal :D

iedreen met een afspraak vandaag veel plezier ;)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeimorgen meiden!

Alle meiden met afspraken veel plezier vandaag!
    @twigger, oehhhh spannend nog eventjes :D
    @xanado,hoe voel je je nu?
    @shenoby, ja ik herken dat wel ik hoor het hartje ook weleens op meerdere plekken dan weer heel hard en dan weer iets meer op de achtergrond maar wel hetzelfde ritme. Ligt er maar net aan waar je de AS plaatst volgens mij.

Nou ik ga weer aan het werk nog 1 dagje en dan WEEKEND!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Meiden met afspraken, have fun!

Twigger, nou ik ben benieuwd wat het word! Spannend! *ikl lees het helaas pas vanaaf of morgen* :(

Ik ga om 14:00 naar mijn ouders met de kleine meid, mijn ex man komt mij daar ophalen, want onze keet is eindelijk verkocht (ja die stond al 2,5 jaar te koop! En nu eindelijk zijn we ervan af, dus snel tekenen (voorl. koopc.) dat die mensen er niet meer onderuit kunnen.
    Gelukkig kunnen we sinds een paar maand weer door 1 deur, dus we gaan er samen heen.

Gisteraaf de baby weer 2x voelen tikken tegen mijn hand! Heerlijk!

Ik ben straks weer online!

ps.....ik kwam er gisteraaf achter dat ik idd toch echt 18 weken ben! Ik denk steeds dat ik 17 weken ben...vaag hihi...vriendlief zei gister over dat ik maandag alweer 19 weken ben, weekje van de helft af, dus ik; nee hoor, ik moet nog 3 weken bla bla bla.....zwangeren ;)

xx

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    @mamakitty
    fijn zeg dat het huis 'eindelijk' verkocht is
    kun je weer iets achter je laten
    en lekker dat jullie (jij en je ex) het toch nog/weer een beetje met elkaar kunnen vinden!

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik gisteren geshopped had (positiekleding). Nu heb ik er iets van aan en voel me meteen VEEL MEER zwanger! Gek is dat he ...

Mijn man gaat vandaag beginnen met laminaat te leggen in de kamer die we nu nog aan het opknappen zijn. Hopelijk is het dan morgen af, ziet het er meteen weer anders uit allemaal. Dan moeten we alleen nog het kozijn vervangen (is al besteld) en dingetjes afwerken. En dan is het klaar. Kunnen wij naar deze kamer toe en hoeven we ook bijna niets meer aan de babykamer (onze huidige slaapkamer) te doen!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh leuk jacky! Positiekleding is altijd leuk om te shoppen he!

En lekker aan het klussen...mooi zo!

9. Goedemorgen!

Hier nog een maart 2009-mama. Mag ik nog meeschrijven? :oops: Ben behoorlijk laat, weet het, maar kwam er net pas achter dat er op dit forum een bevallingslijst forum zit. :) Blond he?
    Ik hoor het wel! Ook als jullie nog wat meer van me willen weten... ;)

Groetjes,

Sanne (nick: Naduah)

10. liz79

liz79 Lid

2 mei 2008
    24
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,.

@ Shenoby; als het twee verschillende ritmes zijn denk ik toch dat 1 de beeb is en jijzelf de andere. Misschien hoor je je bloed door de aderen in je buik suizen (dit is de langzame hartslag..)? Het echo verhaal lijkt me niet echt geloofwaardig want waarim zou de echo langzamer zijn dan het origineel? Volgende keer maar even vragen aan de VK....

Hier gaat alles goed; heb de beeb nog niet gevoeld en buikje is ook nog niet echt aanwezig, d.w.z. 's avonds lijkt het heel wat maar 's morgens is íe weer net zo plat als normaal. Mijn vriend ziet overigens duidelijk een buik, haha (wishful thinking?)

Ik moet pas na de 20 weken echo naar de VK uds voorlopig is het even afwachten allemaal.

Ben benieuwd naar de verhalen van de meiden die echo's/ afspraken hebben vandaag!

gr. Liz

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Welkom hier, en tuurlijk mag je meeschrijven....
    Nog gefeli met je zwangerschap, hopelijk gaat alles goed met je.
    Stuur je gegevens even naar Wishgirl, dan kan ze jou op de lijst toevoegen.
    zij is degene die de lijst met afspraken etc bijwerkt en plaatst!

12. Goedemorgen allemaal,

Nou ik heb heerlijk geslapen en de pijn is gelukkig weggetrokken, maar als ik het vandaag weer krijg dan ga ik toch even bellen.
    Zoniet dan ga ik het er maandag toch even met de vk over hebben want dit is gewoon niet normaal lag gewoon bijna huilend op de bank van de pijn aan een kant.

Maar nu gaat het lekker gelukkig ga straks naar de fysio voor me rug en dan lekker lang uit op de bank want ga het toch nog rustiger aan doen, ben veelste bang dat er anders wat gebeurd en moet gewoon naar me lichaam luisteren.

Meiden bedankt voor julllie medeleven maar wist het gister echt niet meer en me vriend die riep alleen maar gaat het, gaat het, dus daar schoot ik ook niets mee op.

Hele fijne dag allemaal vooral degene die naar de vk moeten.

13. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Limmeke & Marb : Van harte gefeliciteerd beiden, Super! :D
    @Bloesem : wat fijn dat je schoonmoeder (tijdelijk) wil oppassen waar nodig!
    @Klavertje: het is wel een klein dwarsboompje he ;) Hopenlijk zien ze het met de 20wk echo!!!
    @Princess: Buikfotoooo van jou, waar blijt ie? ;) Hoe gaat het met je blaas? Super dat de uitslag goed was van de meting! :D. Kijk je uit naar de verhuizing? Fijn dat alles goed was bij de VK, leuk hé het hartje beluisteren? :D
    @Lin80: Wat verschrikkelijk zeg, gecondoleerd en sterkte. Hoe verliep de begravenis en hoe is het nu met je?
    @Bolbuikje: Heb een fijne dag gehad :) Kan je nu volop genieten van de zwangerschap? Fijn dat het met de baby goed is. Je ijzer en bloedsuiker moeten dus omhoog. Hebben ze daar een plannetje voor bedacht?
    @Dancinglady: Ik heb geen mensen om mij heen die mijn buik willen aanraken, maar die van mij is ook nog wel klein ;)
    @broddels: Wat schattig zo'n kindopmerking :D
    @Jvd: klinkt leuk je kinderkamer! Over nagedacht, maar even zien of we in dit huis blijven. Zo niet, dan doen we er niet al te veel aan! Mooie oude houten commode kast ig van mijn ouders gekregen en ik ga grote doeken beschilderen met Annie MG Schmidt thema. En een klein gedicht op de muur schilderen uit het kindergedichtenboekje "jij bent de liefste", gaat als volgt;

ik zoek een woord
    een heel nieuw woord
    een woord dat niemand kent
    ik zoek een woord
    dat zeggen wil
    dat jij de liefste bent

@muppie: Kan het mij goed voorstellen dat het een teleurstelling is dat je vriend afbelde, het is iets bijzonders voor jullie beiden! Gelukkig had hij wel begrip voor je! Volgende keer beter!

Wat betreft je werk: denk aan jezelf en je baby, jullie gaan voor!!! Je geeft aan dat het te veel wordt, bel je leidinggevende, gewoon vandaag nog, ben je er vanaf, anders blijf je wellicht piekeren dit weekend en eigenlijk weet je zelf al wel wat het beste voor jou en de baby is toch? Zet 'm op!

@Nicole: Welkom!
    @Mamakitty: Vervelend die klachten!!!Hopenlijk gaat de fysio ig helpen voor je bekken! Beterschap he!Klinkt erg leuk de babykamer! :D En, wat fijn zo'n gesprek met de VK, ze helpen je wel door alle zorgen heen he?Nu de gyn even afwachten, maar ze zorgen sowieso voor een goede begeleiding en pijnbestrijding tijdens de bevalling, hele geruststelling lijkt mij! :)
    @Jacky: Lastig lijkt mij, je wil dingen graag met hem delen, heel logisch. In het weekend is hij wel thuis of?Kan je 'm bellen doordeweeks of is het daar erg onbereikbaar? Zou een dagboek over de baby iets voor je zijn? Om dingen bij te houden en dan samen door te lezen als hij er is?
    @Bamjolan: Sorry, moest wel even lachen om je verhaaltje hahaha. Lekker felle reactie ;) Mooi dat die meneer zijn excuses maakte, je beseft het zelf dat je dat beter niet had kunnen zeggen met de kinderen er bij en kan mij wel voorstellen dat het niet zo'n pretje is als die troep ;), maar achja de hormonen he haha...
    @Nicole: ik herken je klachten wel, maar bij mij is het niet constant. Erg vervelend voor je, heb je advies ingewonnen bij je huisarts of VK? Op een gegeven moment ben je het ook wel een beetje zat al die klachten, heel begrijpelijk!
    @Xana hoe gaat het nu???? Bij twijfel altijd bellen!
    @Shenoby: Heeft dat niet te maken met het verplaatsen van je kindje, het bewegen? Daardoor kan je het op verschillende plekken horen en harder en zachter, omdat je de ene keer er dichterbij zit dan de andere keer.
    @Naduah: No problem joh ;) , natuurlijk ben je welkom je bent een maart mama dus....Je kan je gegevens PB-en naar Wishgirl! Veel praat en leesplezier!

@Alle meiden met goede uitslagen en bezoekjes : Hartstikke fijn al dat goede nieuws!!!

Hier gaat het steeds beter. S'ochtends nog wel rustig aan doen en zorgen dat ik op tijd eten in mijn maag heb! Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    ik heb de angelsound gekocht en het is een groot succes. Geweldig om thuis te kunnen luisteren naar je baby. Ik beluister het zo om de dag en kan het hartje steeds snel en duidelijk vinden en horen! Zo leuk! :D Een klein galopperend paardje haha, maar ook andere geluiden; soms heel hard, ik denk dat het dan schopt! Echt een aanrader dus voor wie het nog niet heeft gekocht! Voor mij werkt het erg geruststellend en vind het erg genieten!

Trouwens zonet he, voelde ik toch duidelijk wat( dit voel ik vaker elke dag)Vervolgens zet ik op die plek de angelsound en vind daar het hartje van de baby. Terwijl de baby een half uur geleden aan de andere kant te vinden was. Zou ik dan toch al de baby voelen? Kan het mij haast niet voorstellen, want bij de 12 wk echo bleek mijn placenta zo te liggen dat ik de baby later zou voelen. En ik ben nu 15 wk en 1e kind, is wel erg vroeg toch?

Weet iemand hoe vaak je de angelsound mag gebruiken? Vk zij dat het kindje er soms voor weg zwemt en daarom misschien niet altijd even leuk vindt? Is er een max?

Fijn dagje allemaal, hier lekker een dagje vrij!

14. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Oja en meiden met een afspraak vandaag: Natuurlijk heel veel plezier toegewenst! :D

15. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Echt doen bellen, want zo veel pijn mag het toch niet doen? > Als het weer komt die pijn, zou ik vandaag nog bellen, Echt!

Fijn dat je goed geslapen hebt! :)

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    In de 6e week van de zwangerschap heb ik naar de vk heen gebeld omdat ik steken had onderin me buik.. ik heb ook heel lang getwijfeld omdat ik dacht dat ik hun er mee lastig viel maar ze was juist bij dat ik belde want toen kon ze me gerust stellen dat er niks aan de hand was :) ik ben langs geweest en bleek dat mijn darmen de boosdoeners waren ( en nog steeds zijn ) ..

dus gewoon bellen!

17. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hoi allemaal!

Vandaag alweer 18 weken! wat gaat dat snel zeg...
    Verder is het hier nog niet helemaal geweldig, met de beeb gaat alles goed hoor, maar het bedrijf waar ik werk is afgelopen week failliet gegaan... :( Komende week horen we meer over een eventuele doorstart, tot die tijd moeten we gewoon blijven werken. Moeilijk hoor!
    Mijn hoofd staat nu dus niet echt naar forummen, hoewel ik wel zo veel mogelijk probeer mee te lezen.

Komende week gaat ook de verbouwing beginnen, dus het zal nog wel een week of 2, 3 duren voordat ik weer actief ga meeschrijven, maar dan weten jullie ervan! Ik laat uiteraard wel weten of we een jongetje of een meisje krijgen! Manlief denkt meisje, dus ik ben erg benieuwd...

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Jacky78; fijn hè, zw-kleding, zit echt stukken beter en werkt soms ook wel in je voordeel, ik heb ook een truitje waar ik er ineens heel erg zwanger in uit zie :D Succes met het klussen!

@Naduah; Welkom op het gezelligste forum!

@Xanado83; fijn dat je pijn weer over is!

@Dreamerfly; wat fijn dat het weer beter gaat met jou! Nu ga ik door jou weer twijfelen om toch wel een AS aan te schaffen, hahaha, mss dat ik mijn man toch zover krijg :p Ohw, en wat fijn dat je de baby al voelt! Kan niet wachten tot die van mij zichzelf eens laat voelen... Hoe is het afgelopen met dat huisje wat jullie zouden krijgen? Mijn blaasonsteking is gelukkig weer zo goed als weg.

@mamavansimon; jeetje wat vervelend zeg, ik hoop voor je dat het allemaal opgelost wordt met de doorstart. Succes met de verbouwing!

hihi, was de buikfoto alweer vergeten :oops:, maarr hij staat eindelijk in m'n album hoor ;)

Oh en helemaal vergeten te vertellen, kreeg gisteren te horen bij de vk dat de baby wéér 2 dgn voorliep op schema bij de meting vd nekplooi. Hihi, van 30 maart, naar 28 maart en nu weer 26 maart. Bij de vk maar afgesproken om de 28e aan te houden voorlopig, maar nu wil ik toch maar de 26e aan gaan houden, ben ik weer wat verder hè :)

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    @ Princess81; mooie buik heb je al ;)

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty gefeliciteerd dat eindelijk je huis verkocht is! 2,5 jaar is lang zeg. Ik hoop dat het bij ons niet zo lang gaat duren...
    Morgen hebben we open huis. Ik duim dat er een koper komt.

Princess mooie buik heb je!

Linda gefeliciteerd met de 17 weken.

Mamavansimon gefeliciteerd met de 18 weken. Wat erg dat het bedrijf waar je werkt failliet is. Hopelijk komt er snel een doorstart.

Naduah welkom hier.

Xanado ik ben blij dat de pijn inmiddels over is, maar volgende keer toch maar even naar de vk bellen voor de zekerheid oke?

Dreamerfly wat fijn dat je een as hebt en dat je je kindje hebt gevoeld.

Iedereen met een afspraak vandaag veel succes!

Zo nog 1 dagje werken en dan weekend :D

Deel Deze Pagina