Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @bam, dus ws een jongentje :D haha gelijk je banner aangepast zie ik leuk hoor :D

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    WHAHA Ja laten we s gek doen he haha!
    Maar t stond kaarsrecht omhoog en dacht aan de woorden van Wish....hihihiHeb ook nog 3 foto's gekregen zal ik vanaaf ff erop zetten.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh... heeft Wish beroemde woorden gesproken ?1? hihhii

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    hahaha enne nog een duidelijke hoek te zien :D

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha nou volgens mij was dat zeker 90 graden hahaha

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :D :D :D

Dacht je nou zelf ook een jongen? of had ik dat gister al gevraagd pfff mn hoofd is net een zeef haha

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik dacht zelf een meisje hahaha

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ohw haha naja voor extra zekerheid nog ffies w8ten. Maar jongen is ook wel heel erg leuk ;)

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja haha zeker na 2 meiden! :D
    Ben benieuwd haha ik ga eens kijken bij de echo's :p

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    @bamjolan; gefeliciteerd!

@Snoopy1983; ik belde eersgisteren de echo praktijk op voor een afspraak voor de 20 wk echo en zei had het ook al zo druk met mensen die in maart of begin april waren uitgeteld.. we hebben de goede maand uitgekozen ;)

11. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo allemaal!
    Hoe gaat het hier?
    Ik heb mijn beebje gister gevoeld! ik lag in bed met mijn hand op mijn buik en voelde duidelijk schopjes! Het was nog wel zwakjes maar ik weet nu zeker dat het mijn meisje was! joepie!
    Nu hopen dat ik het snel gewoon kan voelen! Lijkt me erg leuK!

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    jvd wat leuk dat je de baby hebt gevoeld en dat het zo duidelijk was.

Bamjolan een jongen wat leuk, gefeliciteerd! En met de hoek van wish klopt het zeker ;)

Snoopy een meeting met z'n allen lijkt me een heel leuk idee :D

13. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He meiden,

Alles goed met iedereen?
    Heb al ff niet meer bijgelezen, dus ben niet echt op de hoogte!

Vandaag naar vk geweest, eerste keer hartje gehoord! Yeahh, was geweldig!
    uitgerekende datum is 28feb,maar blijf gewoon hier! morgendus al 19 wk ipv zondag!

Nu nog 2,5 week voor de 20 wk echo, heb ikzo zin in, ben zo benieuwd wat t gaat waorden!

Ga gauw weer evenmet mano wat doen, staat hier aan mijn been te gillen hahahaha

lieffs

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    T is niet van de zijkant gemaakt hoor, maar ze keek recht tegen de onderkant van de billen aan en in t midden een flink uitsteeksel dus ben benieuwd haha

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Bamjolan; spannend! Lijkt me geweldig 2 meiden en dan een jongen erbij, kunnen de grote zussen lekker over hun kleine broertje moederen ;) alvast een voorzichtige Gefeliciteerd!

@jvd; fijn voor je meid!

@Radna; fijn dat alles goed gaat met jou en de baby! Fijn hè het hartje horen, ben ook nog aan het nagenieten! En nu inneens een feb-mama, hihi, maar in je hart blijf je natuurlijk altijd een maartmama :)

@Snoopy1983; wat grappig dat wij met zovelen zijn zeg :D

@Muppie; grrr, balen dat ze er dan net niet zijn hè. Hopelijk krijg je het snel geregeld!

@Noor83; mooi buikje hoor!

@Dreamerfly; hihi, tja, eigenwijze mama, eigenwijs kindje hè ;) maar goed, even goede buddy's toch :p Vervelend van die wachtlijst, wordt idd ineens kort dag dan... Hoop voor je dat je snel weet of het gaat lukken en hoop natuurlijk helemaal dat jullie het huisje krijgen [-o<

@Ilona85; en nog zo'n mooi buikje!

@Miekie26; succes met je bijna-blaasonsteking, hoop voor je dat het niet doorzet! Ben er zelf net vanaf, moest er helaas wel voor aan de AB maar dat was niet schadelijk voor de baby

@lin80; fijn dat de begrafenis zo mooi was, je hoeft je over de paracetamol geen zorgen te maken hoor! Dat kan echt geen kwaad voor de baby (hihi, snap je wel hoor, slik zelf ook liever niets, maar soms moet het hè...) en wederom ook jouw buikje is al mooi zichtbaar!

@Dancinglady; vervelend dat jij ook nog vaak zo misselijk bent! En tja, jammer voor je werk dan, als je zo ziek bent kan je je toch niet concentreren en hebben ze ook niet veel aan je toch...

@all; bedankt voor de complimentjes over mijn buikje :oops:

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

wauw ik heb schatten van schoonouders!
    Heb zojuist een condens droger gekregen!
    heerlijk scheelt zo veel werk.

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik wil ook zo schoonmama! Hihihi

Nou bamjolan> een knul is ook leuk natuurlijk.
    Ben benieuwd hoe de verdeling j/m is in maart. Is het zo druk dan weer..tjonge jonge. Hopelijk is er genoeg kraamzorg?

Kan me Etos doos ophalen! (update, winkel dicht...terwijl het koopavond is.... :evil: )

Morgen GB..spannend.
    Twigger al wat bekend bij jou?

Ik zakte vandaag door me knieën en voelde pijn in me bekken bij die kuiltjes in me rug. Heb echt teveel gelopen, ik weet het dom dom...maar schrok wel toen ik dus me knieën zakte. Alsof ik een spierverslapping kreeg. Lag niet op de grond hoor!

Iets anders dat je misschien herkent. Koop ik boekjes bij de c1000 van sprookjes. 1 euro per stuk. Kom ik thuis heb ik een dubbele gekocht terwijl ik in de winkel wel 3 x heb gechecked of ik alle boekjes had en geen dubbele had. :confused:
    Vandaag was ik er ook heilig van overtuigd dan mijn Kia picanto GEEN alarmlichten had! Ik kon het knopje nergens vinden. :)

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    zo meiden vanmiddag lekker naar de VK geweest.

Hartje weer geluisterd, bloeddruk was weer perfect.
    En als ik er behoefte aan heb om tussentijds het hartje te luisteren mag ik best bellen! Ook hebben we afgesproken afspraken uiterlijk 4 weken uit elkaar te houden (nu was het 5 weken, maar die laatste week gaf me zoveel onzekerheid...)
    Dus nu op naar de 20 weken echo (over een week of 2).

Mijn baarmoeder zit nu 1 vinger onder mijn navel.
    Ik heb een lange (hoge), smalle baarmoeder.
    Mijn man mocht ook weer even voelen (vindt het zo leuk dat ze hem er bij betrekken... je ziet hem gewoon genieten!)

Nu even bijlezen!

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    @Chrissie
    kijk je wel uit dat je dadelijk niet echt een keer onderuit gaat....

@Shenoby
    Wauw, zou willen dat mijn schoonouders dat zouden weggeven!
    Mooi kado hoor

@bamjolan
    wauw een jongen.... gefeli

Verder weet ik het even niet meer..... :oops:

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lijkt wel alsof ik me doos niet mag halen. Ben naar de stad gegaan en wat denk je; gaat net een ander met MIJN doos ervandoor! GRRRRRRRRRR

Deel Deze Pagina