Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ohw chrissie wat irritant zeg.
    ik heb hem toevallig van de week gehaald.
    maar zelf zit ik met smart te wachten op de uitnodiging voor de blijde doos.
    maar ja nog even een paar maandjes wachten daarvoor

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @chrissie, balen zeg :(

nog steeds niets van twigger gehoord?

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Foto's van vandaag staan in album! :D
    Ik heb trouwens een bult in mn baarmoeder :(

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wow! Wat gaat het toch snel hier al dat geklets! haha!

Hier vanmiddag voor het eerst onze purk gevoeld, geloof ik ;). Was echt heel zachtjes, zo vreemd, maar toch zo een goed gevoel! Echt heel fijn!

Verder prettig weekend iedereen! Truste! (maar waarschijnlijk goede morgen ;))

5. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Goedemorgen Dames :),

Ik reageer even heel kort uit mn hoofd wat ik nog weet.(ik onthoud slecht :eek:) Moet zo naar mn werk

@Bamjolan: wat leuk, een jongetje hoogstwaarschijnlijk :D, Gefeli!

@Chrissie: *Kijkt bezorgd naar CHrissie* : Kijk jij alsjeblieft uit met je rug? Als het nog een keer voordoet zou ik even contact opnemen met je huisarts/ verloskundige! Kalm aan maar!

Vandaag hele dag werken en daarna snel klaarmaken en op doorreis naar Emmen en morgen weer een bezoek in Grun, dus ben flink onder de pannen!

Fijn weekend allemaal en tot morgenaaf!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Schrok ook wel. Ga nu hardhandig de remmen erop zetten!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

Wat een vies weertje he :(

Ga straks met moeder en schoonmoeder naar de lapjesmarkt in Utrecht gaan we stof uitzoeken voor de wieg :D

Fijne dag allemaal!

8. Goedemorgen dames,

Ohh ik zie nu al zo op tegen deze dag.
    Me vriend heeft storingsdienst en die werd om 8uur al weggeroepen voor de eerste 2 storingen dus ben bang dat ik de rest van de dag weer alleen thuis zit want echt mmoi weer om de stad in te gaan is het ook niet.

Nou verder gaat het goed hiet hoor.
    Maandag weer naar de vk heb er nu al zin in wil zoooo graag het hartje weer horen.

Meiden fijne dag vandaag.

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@ Snoopy1983; vies weer? de zon schijnt volop :D er is geen wolkje aan de lucht te zien.. het is wel koud..

En we zijn al weer een dag verder, vanmorgen stond ik op met rugpijn dus doe vandaag lekker rustig aan en veel op de bank liggen.. hopen dat het morgen weer weg is..

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

straks GB! 11:15
    Zal zelf zeggen wat we krijgen hier.
    Maar ga eerst de hort op na de echo dus...duurt wel even hoor meiden!

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Chrissie spannend! En ik duim voor je.
    Goed dat je hebt besloten iets rustiger aan te doen, je moet wel uitkijken met je rug.

Radna wat fijn dat je het hartje hebt gehoord.

Shenoby jij hebt zeker lieve schoonouders!

Jacky het is zeker fijn dat je man er ook zo bij betrokken wordt.

Bamjolan, mooie foto's!

Bolbuikje wat fijn dat je de baby hebt gevoeld!

Hier mijn typisch zwangere vrouwen verhaaltje van vandaag: :)
    Ik stond onbijt klaar te maken en had melk gepakt. Ik wil gaan opruimen en pak het pak melk. Denk maar niet dat ik de koelkast opendoe om het pak terug te zetten. Nee hoor, ik doe een laag keukenkastje aan de andere kant van de keuken open waar de pannen in staan. Hahaha.
    Je had mijn man moeten zien kijken :)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Chrissie - Ooooh sorrie meid... Ik heb gisteren geen afsprakenlijstje neergezet omdat ik dacht: hmmm tis zaterdag... dus geen afspraken! Wel dus! Shame on me....
    Sorrie!

Wel heel veel plezier vandaag bij de echo en het shoppen! ;)

Enneuh.. niet te lang shoppen he... Ik ben nl. wel benieuwd ;)

13. Goedemorgen allemaal!

Pfff... Zit hier op mijn werk vandaag uurtjes in te halen omdat ik afgelopen donderdag vrij ben geweest. Heb helemaal niet zo'n zin... :oops:

Heb dus ook niet veel tijd om te reageren, maar toch ff snel:

@bamjolan: Waarschijnlijk een jongen, wat leuk! Gefeliciteerd!

@dancinglady: Hier ook regelmatig van die taferelen, hoor. ;) Er beland hier regelmatig een pak melk in de prullenbak en een prop papier in de koelkast... :oops:

@Chrissie: Spannend! Geniet ervan meid! ;) Enne... rustig aan, hoor!

Oeps, moet weer aan het werk.... Klein vraagje nog: voelen jullie de baby allemaal al aan de buitenkant? Ik voel hem/haar alleen nog maar 'van binnen' dus nog niet aan de buitenkant... Zou dat erg zijn?

Fijne dag allemaal!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Dancinglady - hahahahahahah.. wat een stunt... Heb je die blik van je man niet even op de foto gezet ?!? ;)

Ik haal ook wel van die domme dingen uit hoor hahaha...

Hier vannacht bijna niet geslapen... Kwas al om 2 uur wakker... zucht... De hele nacht liggen woelen en niksen...
    Vanmorgen toch in slaap gevallen.. Wordt ik rond een uur of 9 gewekt door de glazenwasser... bwegghhh... moet die nou echt op zaterdag komen?!?

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

@naduah - is niet leuk nee op zaterdag uurtjes inhalen.. bweghhh...
    Moet je lang?

Ik voel de baby ook eigenlijk alleen nog maar aan de binnenkant hoor... Ik meende gisteravond wel wat tegen mijn hand aan te voelen, maar weet het niet zeker...
    Zou me geen zorgen maken... Komt allemaal goed ;)
    De ene beeb is wat sterker dan de ander... placenta ligt misschien net wat op een andere plaats...
    No worries!

@bam - Heeeeeee meid... Ook een jongen!? Leuk zeg!
    Jongentjes krijgen zo wel een beetje de overhand of niet ? ;)
    Ben je er blij mee?

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Hahaha ik had net ff geen camera bij de hand want die lag in de koelkast :) Nee hoor geintje ;)

Balen wish dat je zo slecht hebt geslapen vannacht.

Naduah dat is helemaal niet erg, dat is bij iedereen anders. Ik voel de beeb nog niet eens aan de binnenkant.

Vandaag is het open dag bij ons, vanwege de verkoop van het huis. Ik duim zo dat er mensen komen en dat ze het nog willen kopen ook.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha Wish
    Ik ben uiteraard erg blij mee haha
    Het maakte me zoiezo al niets uit maar na 2 meiden vind ik een jongen erbij wel ergg leuk! Haha!
    Jongensnaam stond zoiezo al vast, meidennaam niet dus heel handy! hahahaha
    Maar eerst maar ffies de echo over 4 weken afwachten :D

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Dancinglady - Geeft toch niks hahahah... Mijn fotocamera ligt in de vijver ;) hahaha Kheb heel geen vijver... ;)

Ik baal al weken moet ik zeggen... of maanden... Ik heb bijna nog geen nacht een beetje lekker kunnen doorslapen... bweghhh... word er naar van zo langzamerhand...

@bam - Kijk...zo zie je maar... komt weer handig uit... Hoor je wel vaker dat mensen het geslacht krijgen waarvan ze de naam al weten...
    Toeval?!?

Het maakt ook niks uit wat je krijgt... als het maar gezond is... Maar zoals je zegt is een jongen wel leuk na 2 meiden ;)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Jaaa idd klopt!
    Bij mn dochters had ik ook gelijk de namen al en geen jongensnamen! haha!

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou kijk! zei ik toch hahahah...

Ik was nu ook wat meer bezig met jongensnamen dan met meisjesnamen als ik eerlijk ben...

Meisjesnamen was ik eigenlijk al uit... dat werd Caitlin of Megan... todat mijn dochter graag Michelle wilde... toen werd het dat! Had ook al op mijn lijstje gestaan en vind ik ook mooi:)

Maar bij Sven was ik in een keer klaar ;)
    Geen twijfel meer...

Deel Deze Pagina