Oh dank je wel! Handig! Maar ik zal sowieso zorgen dat ik de link plaats op elke pagina, zo hoef je niet te zoeken! Woensdag om 10:15 naar de gyn meis....nog ff geduld haha Ik heb een paar nieuwe pagina's aangemaakt bij de lijst.....zie links in keuze menu. Chinese sterrenbeeld 2009, de Os.........sterrenbeels vissen & ram aangezien onze kindjes hoogstwaarschijnlijk 1 van deze sterrenbeelden zullen krijgen.
@jvd ; gefeliciteerd meid! @MamaKitty; heb mijn gegevens verstuurd. Ik wens iedereen vandaag een mooie dag, ik ga lekker op de bank liggen niet rusten.. vanmorgen veel te druk geweest..
Hallo dames, Gisteren alweer 16 weken, het gaat toch wel snel! Zaterdag heb ik de kinderwagen besteld, een limegroene easywalker sky. Liefs
Alle pb's tot nu toe zijn verwerkt! Noor gefeli met de 16 weken! En leuk he kinderwagen shoppen Nicole, ik hoop dat je bedoeld dat je WEL gaat rusten? Naduah, kijk even op de lijst tussen de buddies, er zijn er een paar die nog iemand zoeken (daar waar een ? staat, want we maken buddy-groepjes van 3 personen). Ik ga dochterlief zo ophalen van school! Tot vanmiddag!
haha ja ik bedoel dat ik ga rusten haha ik typte te snel 8) .. eerst even lekker eten en dan rusten op de bank..
Leuk Noor dan hebben we dezelfde heb ook een luiertas erbij is erg leuk moet je anders maar ff in album of op de site kijken!
Er zijn inderdaad nog hoop groepjes van 2 ws kan je je daar wel ergens bij aansluiten je bent er nog maar net maar al een actieve forumster gezellig!
Ik vind het een beetje onzin om 2 lijsten te hebben hoor... Dus als jullie de lijst van Mamakitty makkelijker vinden... prima... Maar dan houden we alleen die lijst aan... Anders moet iedereen dubbel pb's gaan versturen... Dan houden we gewoon de lijsten aan van Kitty en vervalt de lijst hier... En kitty... dan is het wel handig als je de afspraken wel over de lijst doet... Anders weet niemand meer dat er afspraken zijn die dag straks.. Succes met de lijst meid!
Jaaah waarschijnlijk wel ja! Hihi, vind ik ook wel prima hoor, dit kitten houden we gewoon lekker zelf en dan hoeft onze poes ook geen afscheid te nemen van een kitten (zoooo zielig als we een kitten weggeven en ze gaat het zoeken). Vooralsnog iig nog geen bevalling aan de gang, maar ze gaat wel om de haverklap op de grond liggen, mss is het poesje aan het indalen?
*** LET OP!!! AUB *** Vanaf nu kan iedereen de informatie, aanvullingen en wijzigingen per pb naar Mamakitty sturen. Zij heeft de lijst overgenomen! En aangezien ik dus 2 lijsten onzin vind en overbodig vervalt de lijst hier op het topic! Dank jullie wel! Overigens... wil ik nog wel even zeggen: Ik heb de lijst altijd met plezier en overgave gedaan... Maar aangezien er nu een andere lijst is, voel ik me genoodzaakt om het te moeten stoppen...
Tja, ik vind 2 lijsten ook wel veel... Het is een heel mooi initiatief, maar als ik de lijst wil zien moet ik toch zoeken. Of naar de link van MamaKitty of naar de posting van Wishgirl.... Misschien was het ook wel aardig geweest om overleg te hebben met elkaar, ik kan begrijpen dat Wishgirl dit niet zo leuk vond aangezien ze er ondanks haar moeheid enz. toch altijd de lijst upgedate heeft. Knap! Maar ook mamakitty wil ik niet in de weg gaan staan, zij heeft er ook een mooie site van gemaakt....en dan hebben we Bamjolan ook nog met een hyves en een forum. Misschien willen we als maartmama's wel teveel hahahaha
Denk ook idd dat we teveel willen ja Majo... Maar zoals ik al zei... Ik vind het echt jammer... en denk dat er ook andere oplossingen waren... Er is wel wat overleg geweest, maar de lijsten waren al klaar... En ja... dan vind ik het lulllig om te zeggen dat ik het absoluut niet wil... Maar echt heel leuk vind ik het idd niet... Ik wil iedereen even bedanken voor alle lieve complimentjes die ik altijd ook per pb mocht ontvangen en voor het meewerken zodat de lijst altijd lekker up-to-date kon blijven...
@Snoopy: Ja, sorry... Vind het zo gezellig hier. @Wishgirl: Snap dat je ermee stopt om de lijst op het forum te zetten. Maar wilde wel nog even zeggen dat ik het knap vind dat je, zoals Majo ook al zei, je het altijd bijgehouden hebt! @Princess: Spannend, hoor! Krijgen we wel tzt foto's te zien? Enne.. je hebt PB! @MamaKitty: Mooie site, hoor!
Maar ik wil niet vervelend zijn ik vind de lijst hier toch echt makkelijker hoor. En dat is niet om iemand verder af te vallen. Maar ik heb liever de lijst hier.
Tja... als jullie ervoor zouden kiezen om hem hier wel te houden.. wil ik em best blijven doen en em vaker voorbij laten komen... Zeg het maar... En ik wil Kitty ook niet afvallen... echt niet... vind het mooie lijsten... maar ik vind het weer teveel afstand hebben van de lijst... Ik vind dat je er meer betrokkenheid bij hebt als ie gewoon op het topic voorbij komt steeds... Mijn oplossing voor het zoeken: De lijst vaker voorbij laten komen! Maar goed... kijk maar... Ik keek er wel een beetje van op toen ik ineens het voorstel hier op het topic zag terwijl er we nog over spraken eigenlijk per pb... Maar ja... Tis gebeurd... No hard feelings..
Wishgirl, bedankt voor het maken van de lijst hoor! Ik vond het altijd zeer overzichtelijk en goed bijgehouden. *Applaus voor Wish* ! Enne mocht de lijst hier terugkeren is het ook prima! Ik vind de lijst van MamaKitty ook mooi
Wishgirl, dank je wel voor alle overzichtelijke lijsten! Dank je wel voor je VOLLEDIGE inzet hiervoor! Mocht je toch weer de lijsten hier gaan verzorgen, succes!