Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Wishgirl; Ik wil eerst ff vooropstellen dat jij de lijst altijd super hebt bijgehouden =D> heb er dan ook absoluut geen klachten over, maar persoonlijk vind ik het wel handig als er een link naar de lijst is, ook al zou je de lijst vaker voorbij laten komen, soms word er zoveel afgeklets dat het onmogelijk is de lijst met regelmaat er tussen te zetten. Daarbij zou het van jou ook nog meer tijd vergen. Terwijl een link in je favorietenmap niet teruggezocht hoeft te worden... Maar toch vind ik het wel leuk als de lijst ook hier op het forum voorbij blijft komen, net wat je zegt, dat zorgt toch voor meer betrokkenheid. Kan me ook voorstellen dat je het niet leuk vind om dubbel werk te doen, maar ik heb er iig geen problemen mee om 2 pb's te sturen ipv 1... It's up to you!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @naduah, alleen maar onwijs gezellig :D hoe meer mama's hoe beter haha ;)

Pff wat een gedoe nu met die lijsten :( Ik vind ze beide mooi maar idd is dubbel misschien een beetje overdreven al zou het mij net als princess niet uitmaken dubbel te pb-en.
    Maar wish snap het als je dat niet meer wilt. En als je echt besluit hem niet meer niet te zetten onwijs bedankt voor het super bijhouden van de lijst :thumup:

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik vind persoonlijk de lijst van wishgirl prima hoor! Ik zoek gewoon terug naar de avond ervoor. Of klik op haar berichtjes om de lijst te zien. Voor mamakitty zou ik hetzelfde moeten doen en ik vind het eerlijk gezegd handiger om de lijst op het topic te hebben. Maar misschien heb ik wel een tip om het opzoeken makkelijker te maken?
    Bij 'ons' op het SMEP-topic proberen we gewoon elke tiende pagina de lijst weer te geven. Dat is gewoon een kwestie van quoten. En als wish dan 's avonds een update doet kan ze dat er toch onder zetten? Dan weet je direct of je de laatste lijst quote. Misschien een idee?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Uhm...wil hier toch even op reageren...
    Ik heb idd de site al gemaakt (zag het bij de juni 2009 mama's en het leek mij heel handig) en toen voordat ik het hier postte, heb ik eerst met Wish overlegd via pb. Zij vond het prima, daarna heb ik nog een paar dagen gewacht, maar ik kreeg niets negatiefs te horen, dus heb ik hem vanaf vandaag gepost.
    Anyway, ik krijg veel positieve reacties per pb binnen en vond het leuk om te maken, en het leek mij makkelijk dat er een link was en niet steeds die hele lap tekst hier over het topic heen.
    Dus ja, ik heb het EERST bij Wish neergelegd voordat ik hier ook maar iets postte.
    Nog aangeboden om haar het wachtwoord te geven, zodat we de lijst online samen konden doen.....maar dat wil ze zelf niet.
    Vind het niet zo leuk dat het nu overkomt of ik het zomaar gedaan heb, zonder overleg etc, want dat is dus niet zo.

Maar goed, we komen op dit topic voor onze zwangerschap en kindjes, dus...................... iemand een whopper? ;)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, haha whopper verslaafde ;) ik heb ineens onwijs veel zin in warme choco maar daar is het ook wel weer voor toch :D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oeeeeeeeeeeeeeeeeee MET slagroom? =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~

7. Hey, nu heb ik ook zin in warme chocolademelk MET slagroom... =P~

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dat zeg ik ;) 8)

9. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hoi dames!

Wish mijn complimenten voor het bijhouden van de lijst! en kitty jij hebt ook een mooie lijst gemaakt!
    nou heb ik alleen ef een vraag... ( kan dat ik het helemaal verkeerd zie hoor) Bij de lijst van wish moest je ef zoeken om hem te vinden maar je moet nou toch ook terug zoeken naar de link van mamkitty?of heb ik het nou fout?
    Vond het allebei prima! Vind het zoiezo super dat er gewoon mensen zijn die het initiatief nemen om een hele lijst bij te houden want het is gewoon veel werk! mijn complimenten voor allebei dus!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Kom net terug van de VL EN alles was prima! Lekker naar het hartje geluistert en die ging lekker te keer! Wat is dat toch mooi om te horen he!

gr. jvd

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha dat heb ik helaas niet maar dat zou het wel nog lekkerder maken :D

11. Hoi dames heb net de uitslag van me urine gehad.
    En de blaasontsteking is weg.
    Maaaar ik heb waarschijnlijk zwsuiker en moet om 14.30 bij de dokter zijn.
    Zijn er meiden die tijdens hun zw last hebben gehad van suiker?

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    De online lijst kun je in je favorieten zetten, dus hoef je hem dan alleen daar aan te klikken.

Fijn dat alles goed was!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ze gaan dat nog prikken bij mij....
    Weet er nog niet veel vanaf dus...
    check google eens ff...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    NIET? :confused:
    Ik heb altijd slagroom in huis ;) :oops:

15. Niet meer actief

kijk eens dames :)

zo ik duik ff een uurtje onder de wol ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: ik ook :oops:

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @jvd, fijn dat alles goed was meid!

@xanadoo,dit is iets waarvoor ze je heel goed in de gaten moeten houden meer weet ik er ook niet zo vanaf. Anders even de zoekfunctie op de site gebruiken

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha nee niet eens, nu wel jammer dus want het is zooo lekker :D

19. @Xanado: Dat is balen, zeg! En vroeg ook al, toch? :-k Voor zover ik weet kan het niet echt kwaad, maar zul je je al een bepaal dieet moeten houden (vaker kleine hoeveelheden op een dag, oppassen met suiker en zout, dat soort dingen). En ze houden je natuurlijk goed in de gaten.
    Sterkte meid!

@Jvd: Fijn dat alles goed was bij de vk. Toch altijd weer een geruststelling, he? :D

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Xanadoo: heb er geen ervaring mee. Afgelopen woensdag mijn bloeduitslagen gekregen en mijn suiker was prima, mijn ijzer zelfs hoog!
    Er is vast wel wat te vinden via deze site of gewoon via google. Volgens mij is de kans bij zw.sch.suiker trouwens groot dat het na je bevalling ook weer weg gaat. De kans dat je het bij een tweede zwangerschap weer krijgt is trouwens ook groot, helaas. In elk geval wordt je dan wel extra in de gaten gehouden en je zal wel een bepaald dieet krijgen denk ik. Maar denk dat je beter zelf kan googlen. ;)

Deel Deze Pagina