Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    O, ja volgens de ck krijgen we een jongen... Werd vanmiddag tijdens het shoppen wel verliefd op al die leuke roze frutseltjes.... :oops:

2. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jeetje, er wordt wel veel geschreven hier zeg! Leuk!

Ik wil ook graag meedoen met mvm. Bij ons ging het ook niet heel gemakkelijk, ik ben zwanger geraakt m.b.v. Clomid. Ik vind het een fijn idee dat ik nu ook anderen kan helpen.

Oh ja, ik heb ook mijn test in mijn album gezet. 't is een hele vroege, 5 dagen voor de NOD. Inmiddels heb ik al 3 gedaan (hoezo onzeker, kan het niet geloven haha.....) Ze worden steeds donkerder. Die van de foto is de eerste van gisteren.

3. volgens de ck krijgen we een jongen al geloof ik er niet in.

Vorige zwangerschap zou ik een meisje krijgen en het is toch echt een jongen geworden.

Stiekem hopen we op een meid.

4. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Heeft iemand nog leuke baby/mama sites? Moet toch iets met dit weer... ;)

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik denk dat Google je genoeg hits zal geven! ;)

Wishgirl; veel plezier in Coevorden! Is hier redelijk in de buurt!

Nijntje; wat een leuk idee, van die mokken!
    Eerlijk gezegd heb ik er nog niet heel veel moeite mee om het geheim te houden. Is het jouw eerste? Bij mij namelijk niet, misschien dat daarin het verschil zit..?

6. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ja, het is mijn eerste! En we zijn al een tijdje bezig. Vriendinnen hebben bijna allemaal al kinderen... En ik vind al die kids helemaal geweldig. Ik wil gewoon graag vertellen hoe blij ik ben...

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

wat is het gezellig druk hier!

Nou ik ben even uit de stress..
    Vanochtend HCG laten prikken en kreeg eind van de middag de uitslag en die is SUPER!
    Gyn heeft de hcg van de vorige zwangerschap bijgepakt en die was met 5w2d 668 en nu 4x zo veel!
    Alleen mijn HB was wat laag,dus die moet ik volgende week nog een keertje laten nakijken.
    Ik kreeg het advies om er nu toch echt maar in te gaan geloven en te gaan genieten :D
    Ik denk alleen dat het toch echt pas begint als we purkje hebben gezien.

Ow volgens de CK krijgen we een meid, maar ja dat was de vorige keer ook en onze kanjer heeft toch echt een piemeltje :)
    Dus ik geloof er niet meer in..

8. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Wat fijn voor je mamasan!
    Volgens mij klopt er dus eigenlijk weinig van die ck... haha had ook niet anders verwacht.

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ach, er zal vast weinig kloppen van die CK, maar het is toch grappig om te zien of het klopt? ;)

Nijntje; Ja, dan kan ik me voorstellen dat je helemaal door het dolle heen bent en dat je het graag wilt vertellen! :D
    Super dat je ook veel vriendinnen hebt met kids, is alleen maar handig! ;)

10. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ja inderdaad Jenna, dat is straks wel makkelijk!
    Heb net 4 muffins naar binnen gwerkt...oei oei.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hihi....volgens de ck had mijn dochter een jongetje moeten zijn en mijn zoon een meisje! Zal zo eens kijken wat het deze keer zou moeten wezen ;) :)

edit: deze keer zou het een meid moeten worden! Ik ben benieuwd ;)

Ik wil trouwens ons geheimpje erg graag delen, maar bij de eerste 2 hebben we ook netjes ons mond gehouden tot de eerste 3 maand om waren. En deze keer moet het gewoon wel, omdat mijn ouders op vakantie zijn en pas over 5 weken terug komen (en dan gaan wij net een weekje weg!). En een sms-je sturen hebben we de vorige keer ook al gedaan ;) op 30 augustus ben ik jarig en iedereen is al uitgenodigd. Dan ben ik als het goed is 13 weken zwanger. Het perfecte moment dus om het iedereen te laten weten!

Wie weet trouwens waar je goedkoop Kinder- T-shirts kan laten drukken? Ik wil eigenlijk 'geef mij een dikke kus...ik word weer grote zus!' en 'STOER!...ik word grote broer!' voor de kids.

12. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Hoi hoi, dit kun je doen via shirtcity.com maar ht goedkoopst is het door zelf een goedkoop shirt te kopen en dit te laten bedrukken bij een drukker...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nijntje: het goedkoopst is om het zelf te doen ;) Heb ik ook al vaak gedaan (zowel handgeschreven als met transferpapier), maar letters zijn lastiger dan plaatjes. Zal eens ff kijken op shirtcity.com...:rolleyes:

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm hun kinderkleding loopt maar tot maat 128. Laat mijn dochter nou 140 hebben!

Is trouwens nog knap duur hoor! Voor mijn zoon zou ik uitkomen op 26.95! :confused:

Toch maar zelf aan het fröbelen denk ik ...:rolleyes:

15. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Dat is inderdaad niet goedkoop!
    www.simplycolors.nl is een stuk goedkoper... 13,90 ongeveer...

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tezzz zijn letters die je er op kunt strijken geen optie?
    Zo willen wij de shirts gaan maken voor de kids.

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mamasan: echte vilten letters om erop te strijken zijn meestal ook nogal aardig aan de prijs omdat je ze per stuk koopt.
    Transferpapier (van de HEMA) werkt het beste. (Heb al vele soorten uitgeprobeerd ;) ). Maar om de letters er mooi precies recht op te krijgen is nogal een werkje! (Je moet ze heel precies stuk voor stuk uitknippen en precies recht plakken/strijken). Voor mijn dochter kan ik nog wel met textielverf aan de slag en gewoon de letters schrijven. Maar voor mijn zoon moet het toch wel superstrak staan natuurlijk! (anders is het niet COOOOL ;) :))

ga simplycolors checken ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    17,85...en dan is STOER! naar mijn zin nog niet groot genoeg :( Toch maar zelf doen waarschijnlijk :)

19. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Lekker aan het klussen... Is ook gezellig!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) wordt er tóch nog geklust! :)

staat voor mij namelijk op het moment op een heeeeeel laag pitje :oops:

Deel Deze Pagina