da's niet zo mooi meid. Mijn vriendin had ook zw-suiker en moest daarvoor insuline spuiten. Ik weet niet vanaf wanneer dat moet gebeuren, maar ik denk dat ze suiker in je urine hebben gevonden, dus nu zullen ze eerst je bloedwaarden moeten bepalen. Daarna wordt gekeken wat voor behandeling je krijgt, wellicht zal het eerst inhouden dat je een speciaal dieet krijgt... Sterkte ermee! @jvd; fijn dat het allemaal goed was bij de vk!
hebben jullie al een blik geworpen in het vieze verhalen topic in de lounge? zoooooo smerig daar wordt je spontaan misselijk van ale: Ik sowieso echt diep respect voor mensen die in de zorg werken ik zou het niet kunnen, kinderen geen probleem haha.
als ik dit al lees, heb ik iig geen behoefte dit te gaan lezen. Ben blij dat de misselijkheid minder is, ga het nu natuurlijk niet opwekken hè
Majo, en bedankt he...grrr Tezzz....ik ben verslaafd aan slagroom in mijn chocoladevla hihi ik eet meer slagroom dan vla *schaam* Snoop, ik ben zo slim om daar niet te gaan lezen ------------------------------------------------------------------------------------------ Link naar mamas maart 2009 lijst: mama's maart 2009 lijst Nieuwe pagina met leuke links! (wanneer jullie er meer hebben; pb ze maar door, dan zet ik ze erbij!)
Heee meiden... Ik ben even een emotioneel wrak.. en nee dat is niet vanwege hier... tenminste... eerlijk is eerlijk... tzal wel een beetje meespelen... maar er is meer... En de hormonen zullen wel het meest meespelen... Maar ik neem denk ik even afstand...
Wish, heel erg bedankt voor het bijhouden van de lijst! zal de link van mamakitty ff bij favorieten zetten zodat ik daar dan niet steeds naar hoef te zoeken.. Xan mooi dat je blaasontsteking weg is, ik kan zo een kuurtje ophalen want die van mij is dit weekend toch erger geworden.
hallo, heb niet alles nog gelezen maar ga ik zo wel even doen. heb vanmorgen mjn werk gebeld omdat ik het te zwaar vind op het werk. nu kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk voor meerderen te zwaar is op het moment en dat het niet aan de zwangerschap hoeft te liggen. ze zou met de arbo gaan kijken of er wat aan kan gebeuren. anders moet ik naar een andere afdeling waar je meer met zn tweeen bent. dit is dan de pg afdeling (dementerenden) voor mij is dit echt geen optie. ik heb toen speciaal gekozen voor somatiek (mensen die bij zijn,maar bv cva of parkinson ofzo hebben) dit durfde ik natuurlijk niet aan te geven. maar ze zou me op de hoogte houden. nu belde ze me net terug. er gaan mensen kijken hoe zwaar het is op de woning en van daaruit gaan we verder kijken. ik had ook nog een vraag over donderdag. dan gaan we een dagje naar dolfinarium maar ik heb een late. ik heb gezegd dat als ik gewoon een late moet draaien ik niet mee ga met het uitje. volgens haar moet ik gewoon mee gaan en verwachten van mn collega's dat ze me helpen om de mensen als we weer komen in bed te helpen. maar dat betekend voor mij dat ik er wel van 13 tot 23 uur ben. dat trek ik niet. dus ik heb zelf maar besloten niet mee te gaan. ik ben dan ook nog zo dom om ja te zeggen. durf er weer niet tegenin te gaan. jank nu ook alles bij elkaar. gadsie.
meis meis, meer voor jezelf opkomen hoor! Echt! Vooral nu. Je lichaam geeft aan dat het zo niet goed gaat, dan ben jij degene die er wat aan MOET doen. Als jij het niet trekt, dan zeg je dat en als jij vind dat je niet mee kunt naar het dofinarium, dan ga jij niet! Een ander kan nu NIETS voor jou bepalen meid, zij voelen niet wat jij voelt! *sterkte!*
@Wishgirl; vervelend, sterkte meid! *knuff* @Muppie; jeetje, probeer wel aan jezelf te denken hoor. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om nee te zeggen, maar je bent wel zwanger... Dat zij dat geen excuus vindt, moet ze zelf weten, maar jij weet zelf het beste dat wat je wel/niet aankan. Succes ermee!
Hey meiden, Alweer een tijdje niet geweest. Druk druk druk, moe moe moe, depri depri depri, etc. Jaaaa, zwanger is soms niet leuk! Maar goed, geniet wel van de schopjes in mn buik en alles erbij, maar die heftige schommelingen in mijn humeur die ik deze keer heb (heftig blij en gelukkig of heftig somber tot depri) mogen van mij wegblijven... Soms is het zo erg dat ik mensen niet eens kan bellen, gewoon geen puf voor! Voel me daar soms echt zo schuldig over. Afijn, ik heb nog steeds geen dozen binnen. Ik begrijp dat ik rond deze tijd ook de blije doos van Prenatal (net als de doos van de Etos) zou moeten kunnen ophalen, maar ook dat bericht blijft uit. Weet iemand wanneer je die op kan halen? Of ben ik te vroeg?
Uhm waarom staat er in mijn onderschrift dat ik nu op de helft van mijn zwangerschap ben? Das toch maandag pas (20 weken)?
Ladies, ik laat de link van de lijst de komende tijd regelmatig langskomen, zetten jullie hem in jullie favorieten? ps hij staat ook in het onderschrift van Princess81!
Aan de jarige gefeliciteerd! (sorry ben nu al weer vergeten wie) @ wish wat jammer dat je even afstand neemt maar je moet doen waar je je goed bij voelt. @ naduah ik zoek nog een buddy mijn buddy is er mee gestopt @kitty klopt inderdaad de blijde doos komt pas in maand 7. ZO heb vandaag gebeld met het echobureau in het ziekenhuis en kan morgen al terecht! dus morgen om 13.30 krijg ik een GB. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen met een jochie, zo niet kom ik denk ik van mijn verstand. Helemaal niets in me zegt dat het wel eens een meid zou kunnen zijn. natuurlijk zou ik daar ook hartstikke blij mee zijn. erg spannend dus.
De jarige is JVD Naduah is inmiddels voorzien van een buddy (zie de link in de maart 2009 lijst) Wanneer komt de kruidvatdoos? maand 7? (kep de mail al wel, maar te lui om hem op te zoeken hihi) Morgen echo? Spannend! Ben benieuwd! Ik zet je afspraak ff in de lijst! **edit: hij is toegevoegd** ----------------------------------------------------------------------------------------------- Link naar mamas maart 2009 lijst: mama's maart 2009 lijst