haha ja DAN wel mja, ik ga uit van minimaal 40 weken, dus ik houd maandag aan (20 weken) als de helft.
@Mamakitty: als je toch aan het veranderen bent: ik hoop bv te gaan geven en thuis te bevallen. Maar volgens mij heb ik dat ook al eens hier en/ of op de site aangegeven Moet trouwens zeggen dat het een leuk overzichtelijk lijstje is, maar dat ik het fijner vind de lijst hier gewoon op het topic te zien. Ik kijk meestal aan het eind van de avond ff hier en dan is de lijst nooit moeilijk te vinden. Alles in een keer bij de hand. Ik doe trouwens op al mijn toetjes slagroom En op de warme choco ook natuurlijk @Wish: Ik hoop van harte dat je je gauw wat beter voelt. Ik vind het altijd erg gezellig om van je te lezen. Hoop dat je gauw weer de kracht hebt om hier te komen buurten liefs Tezzz
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Volgens je banner moet je nog maar 20 weken. 19+20 is bij mij toch echt 39 en geen 40... :-k Tja, nu ben ik natuurlijk wel blond, he? Moest bij mijn banner ook 13 maart invullen als uitgerekende datum, anders liep hij een dag voor. Ook zo stom...
ik moest mijn banner ook een dagje voor zetten om op de datum volgens de echo uit te komen Volgens mij gaan ze er van uit dat je de dag ná je uitgerekende datum pas overtijd bent, dus moet je denk ik de datum geven van de dag dat je dus overtijd loopt. Nou zijn we zwanger, doen die banners nog steeds raar!
Tezzz, tis veranderd. Ik zal de afspraken hier nog plaatsen, de lijst gaat dan vanaf nu via de site. haha ik doe ook op al mijn toetjes slagroom, maar bij de chocovla kijken mensen mij soms raar aan...meer slagroom dan vla hihi Naduah, das omdat ik nu 19 weken zwanger ben, MAAR ik zit in week 20. Dus het klopt wel, maar ik ga uit van 40 volle weken.....dus alles volmaken
grijnz Ik moest mijn banner ook 2 dagen verzetten, maar dat kwam omdat de banners uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Bij sommige banners kun je dat invoeren, maar bij die van mij dus niet.....en ik had een cyclus van 26 dagen....
Aha, op die fiets. Tja, nogmaals: Blond, he? Nog een blond vraagje: Op de site staat in de agenda regelmatig achter een naam +GB, wat betekent dat?
Vraag tbv de lijst: Wie heeft er op 1 november een afspraak? Want in de lijst van Wish stond daar ipv een naam, een ? Dus weet ik nu niet wie dat is? Het gaat om een 20 weken echo om 09:00.
en die staat toch vrijwel op elke pagina moet eigenlijk studeren, heb nog zoveel te doen, maar kan me er niet meer toe zetten. Wil er eigenlijk mee stoppen, heb genoeg aan m'n koppie nu. We gaan volgende week verhuizen naar Tsjechië, althans onze spullen iig en wij een week later omdat het transport waarschijnlijk zo lang gaat duren. Pffffff, school sucks! Maar vind het zo zonde om te stoppen, zit nu in m'n laatste jaar (Farmakunde, HBO-opleiding) maar moet toch tussendoor stoppen omdat de baby natuurlijk nog komt... dus zou het al niet in 1 jaar redden en hoe ik volgend schooljaar m'n stage ga regelen vanuit Tsjechië mét een baby is ook nog maar de vraag... Dillema! @Shenoby; Aaahhh, spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden bij jou, ik heb namelijk precies hetzelfde gevoel altijd al het gevoel gehad dat ik een jongens-moeder zou worden. Ik zou ook echt verbaasd zijn als ik zwanger ben van een meid! Hoewel ik het stiekem mss wel leuker vind... lekker tutten met m'n meisje, hihi. Succes morgen!
haha kortom: de lijst (link) is makkelijk te vinden en nog makkelijker als iedereen hem inhaar favorieten zet! Oh zeker niet stoppen met die opleiding meid! Zonde! Kan me voorstellen dat je dr nu geen zin in hebt, maar echt...zo zonde om te stoppen!
Dames, ik ben ff dochter van school halen en naar de brillenwinkel met haar bril (voor de zoveelste keer ZUCHT) Byeeee
Maken jullie hier overigens ook een keer een nieuw deeltje aan of gaan we door tot de 1000 pagina's of zo? Is maar een vraagje, ik weet het niet.
denk dat de moderators dat doen wanneer hij (volgens hen) te lang word. Hoeven wij niet te doen geloof ik.
Ik was er bij mijn eerste van overtuigd dat het een jongen zou worden. Heb echt 10 dagen moeten wennen aan het feit dat ze toch ECHT een meisje was! Bij mijn tweede durfde ik absoluut niets meer te roepen. Ik hoopte wel dat het een jochie was, maar ging er maar vanuit dat het dan dus een meisje zou zijn. En toen was het dus een jongen! En nu...ben ik er weer van overtuigd dat het een jochie wordt! Dus pin me er maar niet op vast Over 21 weken weten we het
Spannend hoor Tezzz! Ik was er bij mijn eerste vanaf dag 1 heilig van overtuigd dat het een jongetje zou zijn, over meisjesnamen en dingen hadden we nog niet eens nagedacht. En ja hoor: Het werd een knul zagen we met de 20-weken echo. Nu heb ik ECHT geen flauw idee (ookal gelooft niemand me, heel raar), en vriendlief wil ook (NOG STEEDS GRRR) geen geslachtsbepaling (GB, jaja ik leer ervan hier ) laten doen, dus nu blijft het een echte verrassing tot de geboorte. Maar als dit een teken is moet het wel een onzijdig persoontje worden of zo... :-k @MamaKitty: Ja, weet niet wat het met mij is. Ben ongelooflijk vergeetachtig en voel me iedere dag opnieuw, meerdere keren, ongelooflijk dom...
Goedemiddag ben ik weeer, Nou ik kom net bij de ha vandaan en heb dus zwangerschapssuiker. Ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en hoef dus niet meer naar de vk en sta onder controle bij de gyn. Thuisbevallen kan ik dus ook vergeten. Ik zit er nu even helemaal doorheen dus als het voorlopig rustig blijft van mijn kant af hier weten jullie hoe of wat. Sorry dames hoop dat jullie verder lekker genieten van jullie zwangerschap.