Wish, ik vind het jammer dat je verder op mijn pb's niet reageerd. Dat is al eerder gebeurt, maar zelfs nu reageer je nergens op. Ik denk dat dit bericht totaal niet relevant is na wat ik je gister allemaal gepb't hebt, dit vind ik oneerlijk. Nu laten overkomen of ik de lijst heb afgepakt....(trouwens; zitten we in de kleuterklas?) en nooit overleg gepleegd heb. Dat is niet waar. Ik hoorde even niets van je en kreeg geen negatieve pb's van je, heb nog even een paar dagen gewacht (expres!) en hem toen online gezet. Het was niet de bedoeling dat de lijst hier wegging, maar ik weet dat er dames zijn die de lijst hier te lang vinden en hem niet kunnen vinden. Daarom heb ik de lijst gemaakt. Daarbij had ik alles al klaargemaakt online, zodat Wish daar niets meer aan hoefde te doen, leek mij alleen maar makkelijk voor haar.... Ik vind het erg jammer na wat ik je gepb't heb, dat je nu ZO negatief doet over me, dat ik tegen de muur heb gezet etc en op mijn pb, die ik met tranen zat te tikken naar je, reageer je niet! Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ik laat me zeker niet door anderen overkomen als een bitch die iets zomaar "afpakt" van een ander, want zo ben ik niet. Wilde enkel helpen, vooral de meiden die de lijst te lang vonden en hem niet kunnen vinden. That's all. En nogmaals, we zitten niet in de kleuterklas. We zijn (a.s.) moeders en volwassen, dus laten we ons dan ook zo gedragen. Mijn voorstel: beide lijsten. Want de één vind de online lijst makkelijk en leuk en de andere de topic lijst. Wish doet de topic lijst, ik de online lijst en jullie kunnen pb'en naar 1 van ons, wish en ik zullen mekaar dan de pb's doorsturen, zodat het op de andere lijst ook aangepast word. Zo is iedereen happy lijkt mij. (en zo was het mij ook bedoeld en heb ik het aangegeven naar Wish, VOOR ik de lijst online zette, dagen ervoor al! En was het nooit mijn bedoeling dat de online lijst de topic lijst helemaal zou vervangen.....dat heb ik nooit gezegd! Nogmaals: ik heb overlegd met Wish om dit samen te gaan doen, zij wilde dit zelf niet.) Klaar wat mij betreft. Hoef met niemand mot en als Wish dr pb's heeft gelezen dan weet ze dat, maar daar word niet over gesproken....jammer. Anyway....weer een nieuwe dag. Weer een dag naar onze bevalling meiden! Mijn bekken zijn nog steeds niet zo blij, ik ook niet. Vannacht wel iets meer geslapen, maar dat kwam omdat vriendlief op de bank lag ivm snurken. Word er ziek van dat gesnurk! Aaaaargh! Morgen naar GYN....superspannend! Ben erg benieuwd. Denk zelf dat het word: ziekenhuisbevalling met ruggenprik. Morgenmiddeg fysio (gelukkig!) Fijne dag allemaal! xx ----------------------------------------------------------------------------------------------- Link naar mamas maart 2009 lijst: mama's maart 2009 lijst
Wat mij betreft mogen beide lijsten blijven. Graag zelfs. Vind die van Wish erg makkelijk hier op het forum, maar soms zoek ik iets van die lijst en dat is die van Mamakitty weer makkelijker. Zo, ik zal zometeen weer richting de verloskundige. Heb er zin in. Lekker hartje luisteren en even een paar vragen stellen. Haha, heb ze nu maar even opgeschreven, want anders zit ik daar straks en vergeet ik het natuurlijk weer te vragen. Iedereen vandaag een fijne dag!
lin, suc6 en have fun bij de vk! Heel verstandig om je vragen op te schrijven! ff voor de dames die mij gepb't hebben; thanx en jullie aanpassingen/aanvullingen staan op de online lijst!
Hoi meiden! Pfff ik vind het ook moeilijk om te zeggen maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het probleem hiermee is opgelost. Wish heeft duidelijk aangegeven dat ze niet terug komt als er niet gewoon 1 lijst (die van haar) blijft. We zouden toch ook gewoon die lijst kunnen houden en dat wish dan onderin haar bericht zet klik hier voor de lijst (heb ik bij andere mama's gezien en werkt super) En de meeste meiden reageren hier van het maakt me niet uit 2 lijsten, het zou mij ook niet uitmaken maar wel als iemand anders zich daardoor niet meer hier laat zien wat ik erg jammer zou vinden. Ik ga verder geen partij trekken want vind gewoon dat dit een gezellig kletsforum moet blijven zonder dit soort problemen. Maar weet wel wanneer we blijven zeggen ik vind 2 lijsten niet erg dat we daar het probleem niet mee weghalen. En we zouden de extra info zoals borst/flesvoeding of thuis/ziekenhuisbevalling ook aan wish haar lijst toe kunnen voegen toch? Nou meiden ik hoop dat we hier met ze alle goed uit kunnen komen zodat wish zich hier weer gauw laat zien en dat we ook weer van haar gezellige verhalen mogen horen! Zo dat was het lijst verhaal pff haha, straks weer rijles blehhh nog 3 weken en dan afrijden brrrr ben nu al zenuwachtig haha @lin, veel plezier bij de vk!
@princess, gefeliciteerd met jullie babypoesje dus zat er idd aan te komen hihi Doet hij/zij het goed?
Zoo een paar dagen afwezig en een heel gedoe hier om de lijsten. Toen ik zag dat er een nieuwe llijst was dacht ik; huh? en de lijst van Whis dan? Na verder lezen dus een heel gedoe om de lijsten. Ik vind een lijst die hier dagelijks terugkomt het makkelijkst. Ik ben niet zo dat ik op een andere site ga kijken wie er een afspraak heeft en wie wanneer is uitgerekend, vind ik te omslachtig. Ik vind het jammer dat er nu 2 dames verdrietig zijn en whis zelfs helemaal niet meer komt.
Ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om door een lijst (een link die ergens staat en verwijst naar een lijst) niet meer te komen hoor....tis een link, een lijst..niet het eind van de wereld. Nogmaals: beide lijsten kunnen samen bestaan, daar heeft de ander geen last van...en zo kan iedereen zelf kiezen wat zij makkelijker vind. Tis voor wish en mij beide geen extra werk, alleen ff de pb's doorsturen naar de ander, that's all.....dus ik zie serieus het probleem niet met 2 lijsten. Ik vind het (net als vele anderen) makkelijk en zo kan iedereen zelf kiezen welke lijst zij makkelijk vind en waar ze wil kijken. We kunnen gewoon rekening houden met iedereen en niet nu ineens met maar 1 persoon. Er zijn er veel die de online lijst fijn(er) vinden. Dus wat mij betreft doen we gewoon beide lijsten. Ik krijg er niks van als er op het topic eenlijst van en wish krijgt er niks van dat er een link staat in een bericht naar de online lijst denk ik zo. En zo kan IEDEREEN zelf kiezen en kijken waar ze wil.
@MamaKitty and Wish: Ik hoop dat jullie het meningsverschil gauw bijleggen. Liefjes het gaat maar over een lijst. En ieder van jullie is trots op zijn eigen lijst. En eerlijk gezegd ben ik het met lin80 eens. Die van Kitty is erg mooi en die van Wish erg makkelijk en ook 'direct' op de site zichtbaar. Ik hoop dat jullie er uitkomen. Wat zijn we toch een mutsen met onze hormoontjes he? Verder 'De Kruidvatdoos' ongeloofelijk. 1x aangevraagd per mail, geen reactie. 1x aangevraagd via aanvraagkaart uit de winkel, nog geen reactie. Zucht! Ik begreep wel dat hij niet veel waard is maar had het toch leuk gevonden. Misschien v/d week toch nog eens per mail proberen. Wat vinden jullie? Hebben jullie dat ook meegemaakt. Ik ben het met MamaKitty eens, we zitten nu in week 20 en gaan straks naar 21. Volgens mijn banner ben ik dan ook nu op de helft. Maar ik houd gewoon a.s zondag aan.
Goedemorgen allemaal, Ik vindt wel dat er even goed gesproken moet worden over het 'lijsten-probleem'. Ik snap Wish heel goed. Dat als er een complete lijst voor je voeten gegooid wordt je dan niet zegt 'dat wil ik niet'. Ik was eigenlijk een beetje verbaasd toen ik gisteren een (mooie) nieuwe lijst voorbij zag komen.... Denk dat dit niet door 1 iemand besloten kan worden. Wish heeft met veel inzet de lijst al een aantal maanden voor ons allemaal bijgehouden. En het lijkt wel dat ze nu 'aan de kant geschoven wordt' (LET WEL IK TREK GEEN PARTIJ, MAAR SNAP WEL DAT WISH OOK GEVOEL HEEFT) Elke avond verscheen er een bijgwerkte lijst op het forum. Wat wil een zwangere vrouw nou nog meer! De oplossing die ik voor ogen heb; 1) alle afspraken sturen we naar Wish, zij werkt de forum lijst bij en stuurt de PB's door naar mamakitty zodat die de andere lijst bijhoudt 2) wish houdt beide lijsten bij (maar dan zit je lekker dubbel werk te doen... Ik denk toch dat we ervoor moeten passen dat een geweldige forummer als Wish nu uit ons maart-gebeuren stapt om zoiets als dit. Ik hoop echt dat Wish en Mamakitty er samen nog uit gaan komen....
Jaaaah En ze is zoooo schattig! Wij kwamen gisterenavond thuis en toen lag ze daar op de stoel in de eetkamer met een kitten aan de tepel! Hihi, zwangere muts als ik ben, moest daar een traantje bij gelaten worden. Hihihi ben helemaal in de wolken. Chili (moederpoes) is zo'n lieve trotse mama, ze moet er nog wel even aan wennen, want de kleine diva wil continue aan de borst Met als gevolg dat ik vrijwel de gehele nacht heb wakker gelegen om de kleine (blinde en dove) diva de tepel te helpen te vinden, want daar heeft ze moeite mee. Chili begrijpt dan weer niet waarom het poesje zoveel (en zo hard!) mauwt en begint dan ook te mauwen, kijkt ze mij zo schaapachtig aan van 'wat moet ik hier nou mee?' Een naam hebben we nog niet, daar gaan we nog maar eens goed over nadenken. Ik ben vandaag niet zo actief op t forum, ga proberen om straks weer wat te slapen
Dat zeg ik; beide lijsten. Wish doet de topic lijst en ik de online lijst. Pb's mogen gestuurd worden naar 1 van ons. En wij sturen ze door naar de ander. Probleem opgelost lijkt me. Lijkt me niet nodig dat hier zo'n gedonder over moet zijn hoor. Anyway...Klaver, idd ik houd ook eind van deze week aan hoor, als ik echt 20 weken ben, dan ben ik voor mijn gevoel op de helft. @Princess, wat lief!
princess> ooo zo cute! *pink ook traantje weg* Ben bang dat die lijsten verhaal niet is opgelost. Op ieder forum waar ik me wel eens aanmeld gebeuren zulke dingen. Ruzie, onenigheid, niet reageren op elkaar ect. Ik dacht echt...ik ga me niet aanmelden op een zwangerschapspagina forum. Dat gezeur soms. Maar nee...ben nu een tijdje lid en niet alleen hier en goh het gaat goed. Jammer dat nu dit langskomt hier. Een forum waar ik me verbonden voel en nu..onenigheid over een lijst? Ja die van wish vind ik mooi en ben blij dat ze het doet. Heerlijk dat ze deze taak opzich neemt. Die van mamakitty is ook mooi maar ik vind het juist zo gezellie als die afsprakenlijst langkomt. Die hele lijst hoeft niet persee en met ziekenhuis of borstvoeding ect. Juist klein en helder vind ik mooi. Maar die afspraken lijst is juist wat ons samenbrengt! Iedereen geniet mee met de ander en leeft mee. Dat bekeek ik elke ochtend of avond als ik in de ochtend niet kan kijken. Ik hoop dat het goedkomt. ga zo weer op marktplaatsbezoek bij mensen hier. Mooie buikbanden en misschien nog een broek. Haahahaaaa. Zal snel eens foto's maken, hopelijk vandaag! Ook van de kado's van de kleine. heb van een collega een tandendoosje gekregen van hout. Zo leuk!
Hé dames, ben weer terug van de verloskundige. Ben weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk: 110/70 Hb: 7,6 Baarmoeder zit al boven de navel, dus die groeit behoorlijk hard. (hoort nu 2 vingers onder de navel te zitten) En natuurlijk heb ik het hartje weer lekker even horen kloppen. Daarnaast zijn mijn vragen beantwoord. Ik heb namelijk bijna elke ochtend als ik wakker wordt een enorm harde buik. Dus toch maar even gevraagd of ik daar nog iets mee moet. Maar ze heeft me uitgelegd dat dat komt omdat ik nu meer in 1 houding lig 's nachts en dat de banden dan op spanning gaan staan. Rustig opstaan en er is niks aan de hand. Toch fijn om te horen. Ook heb ik sinds een paar weken tintelende vingers en tenen (armen en benen doen soms ook helemaal mee), nu wist ik wel dat dat door vocht kon komen, maar naar mijn idee was het daar nog te vroeg voor. Maar helaas waarschijnlijk toch vocht en als ik er meer last van krijg de boel toch even spalken 's nachts. En ik zou ook nog vragen naar de bandenpijn, maar toen ik hoorde dat mijn baarmoeder zo enorm groeide was het voor mij wel duidelijk waarom ik daar zo'n last van heb. haha. En nu ga ik lekker op de bank hangen en ff tv kijken. (als er iets op is tenminste) En dan vanmiddag nog even liggen en daarna verder met behang van de muren halen. Eindelijk kan ik een begin maken met de babykamer. Maar veel meer dan dit kunnen we helaas nog niet doen, want ons huis wordt in november gerenoveerd en dan kan de boel beschadigen. Ik ga nu dus alvast al het voorwerk doen (in het hele huis) en dan moeten we straks in december alles schilderen, behangen en vloeren leggen. Wow, wat een heerlijk vooruitzicht. hihi
@Princess: Wat een lieve foto! en wat een dotje die kitten @Lin80: Gefeliciteerd met de goede resultaten. Fijn dat je uitgebreid antwoord hebt gekregen op je vraagjes. Dan weet je ook weer hoe je verder moet @MamaKitty: waar is je lijst trouwens? Anders moet ik zoveel pagina's terug om hem te zoeken? Kun je anders een link bij je onderschrift zetten? Of staat hij al ergens anders. Dat kan dat ik dat ff gemist heb
Lin, fijn dat alles goed was! Chrissie, ik heb al een pb gestuurd naar Wish, hoop dat ze daarop reageerd. Ik heb idd ook geen zin in gezeik hiero. En lijkt me dat dit normaal gewoon opgelost kan worden en rekening houden met iedereen. Ennuh...MP verslaving?
Hier nogmaals de afsprakenlijst van vandaag: lin80 - vk, 09:00 Shenoby - Echo + GB, 13:30 Lin, jij bent al terug en alles was gelukkig goed! Shenoby, suc6 en have fun!
Link naar mamas maart 2009 lijst: mama's maart 2009 lijst Hij staat niet in mijn onderschrift (laat hem sowieso elke pagina 1x voorbij komen in een bericht!), maar als iedereen hem meteen in haar favorieten zet van internet, kun je hem zo aanklikken wanneer je wilt. ps bij Princess staat hij in haar onderschrift!