Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ok!

ff vraagje:
    Slikken jullie ook nog multivitaminen?

Ik heb tot 13 weken zwangerschapscapsules van VSM Mama geslikt. Toen was ik gestopt. Ik houd niet zo van tabletten slikken. Sinds 1,5 week ben ik ze weer gaan slikken. Wie slikt ze ook?

Vandaag gaat het trouwens wel, heb 's morgens in de douche sinds een paar dagen last van kortademigheid en duizelingen. Zal wel te weinig zuurstog krijgen. Was ook van mijn misselijkheid af maar ook dat is de laatste dagen toegenomen.
    Wat ik wel leuk vind is het voelen van de baby.
    Elke avond voel ik hem even schoppen. :) Blijft een heel apart gevoel :)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Klaver, ik slik nog steeds elke dag braaf mijn zwangeren vitaminepil. dat deed ik bij dochterlief ook elke dag van mijn zwangerschap en het is altijd goed extra vitamines in je zwangerschap.

Dat duizelig worden in de douche heb ik ook......

En lekker he dat je de kleine goed voelt! Ik sinds een aantal dagen ook, super!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Beter dan dit kan ik het niet verwoorden....
    Hopelijk komen die meiden tot een oplossing!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Afsprakenlijst staat er gewoon elke avond meiden, gisteraaf stond ie er ook....vanmorgen nog een keer herhaald...

en ik heb wish nogmaals gepb't....voor een oplossing en dat ik niet wil dat ze weggaat.....hopelijk reageert ze deze keer wel...

Mja, kunnen we het weer hebben over waar we hier voor komen? Onze zwangerschap en kindjes? ;)

5. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    chrissie81 schreef:

Maar die afspraken lijst is juist wat ons samenbrengt! Iedereen geniet mee met de ander en leeft mee.
    Dat bekeek ik elke ochtend of avond als ik in de ochtend niet kan kijken.

Ik hoop dat het goedkomt.

Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar ben het ook eens met de woorden chrissie

liefs miekie

6. Goedemorgen dames,

Ik ben het ook helemaal met deze dames eens.

On-topic: Hier gaat het redelijk zit nog behoorlijk in een dip en het huilen staat me nader dan het lachen.
    Maar vanmorgen bloed laten prikken en dan donderdag naar de gyn, ik zie er zoo tegen op allemaal.
    Wanneer gaat er nou eens een keer iets wel goed bij ons.

Fijne dag verder allemaal.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ah kop op he.... tijden zullen keren <toch>
    hopelijk voel je je snel beter!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Xan, sterkte meid!

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Hallo, even een levensteken van mij. Ik voel me goed en heb vandaag heerlijk een vrije dag.
    Heb alleen van die onverklaarbare huil en depri buien, maar "gelukkig" zag ik dat meerderen dat hadden en dat dit er dus bij hoort.

Voor degenen die duizelig etc. onder de douche worden, ik hoorde pas dat je dit mogelijk kan verhelpen door iets minder warm te douchen.

Fijne dag allemaal, liefs Bloesem

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bloesem, leuk he hormonen ;)
    hmmm minder warm douchen....maar ik vind het zoooo lekker als ie heet is!

ps, je aanpassingen zijn gedaan in de lijst!

11. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Bloesem: echte zwangerschapskwaaltjes ik hoor het al ;) Sterkte meid.
    Fijn dat het voor de rest goed met je gaat.

Enne tja minder warm douchen, ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik heb het altijd zo koud. Ik ben een warme douche heel erg gewend. Zet nu gewoon het doucheraampje even open als ik het benauwd krijg.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik MOET zelfs heet douchen voor mijn rug en bekken, geeft me IETS verlichting...

13. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    ik heb de douche ook vaak behoorlijk warm staan ivm mijn rug en nek. Ook het badwater is altijd erg warm haha, maar zal er eens opletten...

verder gaat het hier redelijk, depri buien zijn gelukkig nie zo vaak aanwezig. Heb nog wel veel last van de blaasontsteking, hopelijk gaat die kuur snel zijn werk doen.

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

goede morgen dames.
    straks weg voor de GB.
    heb er ontzettend zin in.
    kan niet eerder de uitslag posten dan vanavond.
    want we moeten natuurlijk eerst de opa's en oma's bij langs die zitten met smart mee te leven.

15. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik dacht gisteravond al: er is iets hier iets niet helemaal pluis. Vanmorgen ben ik er achter gekomen wat er is. Het hele verhaal kan me niet zoveel schelen, alleen dat Wish en mamakitty zich gekwetst voelen (door elkaar) vind ik heel erg. Dat zou nu absoluut niet mogen.
    Ik hoop dat jullie het gauw uitpraten. Wish, kom je terug? We kunnen je toch niet missen hier?!

De huisarts belde net, ja, toch een infectie in mijn urineweg. Gelukkig goed te behandelen en dus moet ik pilletjes slikken.... (daar ben ik zo'n held in). Alles voor de kleine baby natuurlijk, dus sla me er wel doorheen.
    By the way: ben door het ziekzijn weer wat kilootjes kwijt. Woog 85 en nu 83. En mijn eetlust is nu ook compleet verdwenen. Ik leef weer op brinta, brood, beschuit en yoghurt. Ik hoef maar eten op tv te zien ofzo, en mijn maag draait me om. Jeg! Nou ja, ook dat overleven we wel.

Nou meiden, ik check het forum straks nog wel even. Moet vanmiddag weer werken.

Dikke knuffel voor iedereen!

16. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Suc6 Shenoby!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lindajelsema, ik heb wish alweer een lieve pb gestuurd, ik wil ook geen ruzie hiero! Ook niet nodig, komt goed.
    Gelukkig weetje nu wat het is en kun je wat aan de blaasontsteking gaan doen.
    Doe je rustig aan? Kl*te hoor dat je zo slecht eet momenteel...mja, kun jij ook niks aan doen he!

Shenoby, suc6 en have fun!

Miekie26, jij ook sterkte met je blaasontsteking! Hopelijk is het snel over!

18. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @mamakitty: in jou banner staat dat je op de helft bent van je zwangerschap? Huh?

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    klopt, das omdat ik in week 20 zit (de helft dus) maar ik ben 19 weken en een paar dagen zwanger.....
    Mja, ik houd maandag aan hoor, dan ben ik precies 20 weken.... ;)

------------------------------------------------------------------------------------

Link naar lijst:
    mama's maart 2009 lijst

20. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ikke houd ook zondag aan ;) hihi

Deel Deze Pagina