Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ja ja...jij bent eerst ;) :p :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    De gyneacoloog heeft eindelijk gereageerd op mijn e-mail! Dit kreeg ik terug:

Beste ...................., (ff mijn echt naam weggehaald)

Gezien jouw verhaal lijkt het mij verstandig om via je verloskundige en/of huisarts een afspraak te maken op de polikliniek teneinde één en ander door te spreken en met het oog op een mogelijk moeizame ruggenprik een consult bij een anaesthesioloog te regelen. Dit uiteraard zo vroeg mogelijk zodat er nog tijd is om één en ander te overwegen en rustig op een rijtje te zetten.

Uiteraard is een echo voor de groei aangewezen. Dit kan bij ons geschieden.

Je bent van harte welkom op onze polikliniek.

met vriendelijke groeten,

R. Euser, gynaecoloog

Grappig is dat ik juist bij hem morgen mijn afspraak heb, heb hem dat al teruggemaild!!!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @princess, ah wat een schatje joh! haha het is nu net als dat je straks zelf mama bent met die slapeloze nachten ;)

@shenoby, oehhh spannend ben benieuwd hoor!

@lindajelsma, hopelijk is het met die tabletjes gauw over!

@xan, kop op he meid! Dikke *knuf*

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Oh ik ben zo blij dat hij mijn mail gelezen heeft, dat scheelt morgen wel denk ik! Nu wel beetje zenuwen voor morgen...vriendlief gaat mee. Ben reuze benieuwd!

ff dochterlief ophalen!

5. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    Fijn hoor! Mama Kitty :)

6. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

Jul 10, 2008
    156
    0
    0
    Mamakitty: wat fijn dat je reactie van de gyn hebt. Het komt echt helemaal goed, weet het zeker! Fijn dat je morgen al een afspraak met hem hebt staan.

Princess: wat een ontzettend mooie kitten heb je! Weet je al wat je er mee gaat doen? Als je de ruimte hebt, zou ik het zelf houden. Echt prachtig! Mooie kleuren, net als moederpoes.

Morgen moet ik naar VK. Aan de ene kant wel weer spannend ('t is toch even afwachten hoe het gaat met de baby), maar heb er ook veel zin in. Hartje luisteren en horen of het goed groeit.

Ik zal nu maar even wat proberen te eten. Heb wel trek, maar als ik er aan denk.......

Tot later vandaag!

xxx

7. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He,

Nee Hoor klaver en kitty, ik ben eerst! :p zaterdag al,dastum is 28febmaar blijf gezellig hier!

Schrikken hier zaterdag, verjaardag gehad en wat boodschapjes gedaan niks bijzonders. Komen we savonds thuis, willen mano in bad doen krijg ik toch een steken en krampen als ik 39wk zou zijn zoub ik t als begin zien. Echt heel pijnlik wist niet waar ik t zoeken moest. Toch maar spoednr van vk gebeld, zei dacht in eerst aan mijn darmen omdat ik dacht dat ik geen harde buiken had gister bleek dat ik die wel had. moest onder de douche gaan en twee paracetamol innnemen en kon altijd terug bellen. Werd gelukkig minder zondagb rustig aan gedaan en bleef watgevoelig maar niet zo erg als zaterdag.

Gister begon t weer twee keer zelfs en keer weer heftig, gelukkig hadden ze half twee telspreekuur gebeld en moest om 3 uur komen om alles toch even na te kijken.
    Inwendig onderzoek, baarmoedermond zat nog goed dicht en was hard dus dat was goed teken, hartje deed t mooi, wel weer harde buiken.

Vanochtend urine laten testen, geen blaasontsetkeing, moet t waarschijnlijk wat rustiger aan gaan doen was teken denken ze, moet gelijk weer bellen als t aanhoudt.

Gelukkig voor nu b alles goed,maar was best ff schrikken zaterdag!

Hoop dat hier ook alles weer goed komt tussen de meiden.
    T is erg handig en leuk zon lijst,maar zeker niet de moeite waard voor ruzies!

heb verder niet veel bjgelezen, dus ben niet van alles op de hoogte.

Shenoby, las dat je vanmiddag gb hebt, leuk! veel plezier!

Zag foto van lief katje weet niet meer bij wie, alvast aan t oefenen :D

allemaal fijne dag nog, mano ligt op bed, dus ga ook even lekker zitten en eten!

lieffs

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey meiden,

Beide lijsten zijn prima wat mij betreft.

Wish,... ik hoop dat je terugkomt. :(

Shenoby,.. veel plezier met de gb! Echt leuk. (Ik wil ook :D )

Hier alles OK. Gaat allemaal goed. Ben alleen al 4 kilo aangekomen,,.....
    Das wat minder. Ik hoop dat we snel de schopjes van buiten kunnen voelen. Voel wel al 2 weken schopjes in mijn buik. Echt superleuk!

Een fijne dag!
    Liefs Judith

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Had pas nog eenmail erachteraangestuurd naar gyn met mailtje erin wat ik naar de vk gestuurd had en daar kreeg ik net dit antwoord op:

Beste .............................,

Na deze mail nog meer redenen om een bezoek aan de polikliniek gynaecologie te brengen.

met vriendelijke groeten,

R. Euser, gynaecoloog.

@Judith, super datje de kleine voelt! Heerlijk van genieten!

@Radna, oke oke, jij bent de 1e ;)
    Maar jee wat schrikken zeg zaterdag dan! Bah! Rustig aan doen hoor!

Trouwens, kinderen, ik snap ze niet! haha...mijn dochter had toch een vriendje he....sinds 2 weken is de liefde over, sinds hij haar op dr hoofd sloeg. Ze moesten niets van mekaar hebben, knepen en sloegen mekaar, deden boos tegen mekaar en...gistermiddag was ik met mijn dochter in het dorp, komen we haar ex-vriendje (hihi) tegen met zijn mama. Dus ik klets met zijn mama en ineens gaan de 2 kids er samen vandoor en een gein dat ze hebben! En vanmorgen....weer meteen mekaar opzoeken, hebben weer samen gespeeld, ze hebben t weer over mekaar, dus de liefde is weer terug denk ik ;) hihi kids...................... :)

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Jvd wat fijn dat alles prima was bij de vk.

Muppie denk je wel aan jezelf. Als jij denkt dat iets te veel voor je is moet je het gewoon niet doen en voor jezelf opkomen, anders begrijpen anderen het nooit.

Daphne wat vervelend dat je je zo moe en depri voelt. Veel sterkte.

Princess ik kan me voorstellen dat het lastig is om je toch te concentreren op school. Probeer het vol te houden.
    En wat een ontzettend schattig poesje! Wat lief! Heb je al een naam? Je noemde haar Diva en dat vind ik eigenlijk ook wel leuk en passend.

Xanado wat erg dat je zwangerschapssuiker hebt en je niet goed voelt. Ik weet er verder niets vanaf, dus ik kan je helaas geen tips geven ofzo. Heel veel sterkte.

Chrissie veel sterkte met je rug! Doe maar lekker rustig aan en hopelijk gaat het snel beter.

Ilona zwangerschapszwemmen lijkt me best leuk. Ik ga straks op zwangerschapsgym. Gewoon doen en probeer er lekker van te genieten.

Bloesem vervelend dat je je depri voelt. Dikke knuffel en hopelijk voel je je snel beter.

Snoopy over 3 weken mag je al afrijden! Wat gaat het snel! Spannend zeg, ik zal voor je duimen dat je slaagt.

Lin fijn dat alles goed wat bij de vk.

Klavertje ik kreeg de kruidvatdoosmail meteen, maar ik hoor van de andere dozen en dingen helemaal niks. Zoals de etosdoos die vraag ik maar gewoon nog een keer aan.
    Ik heb ook zwangerschapsvitaminen. Ik slik ze ongeveer om de dag. Voornamelijk als we ongezond eten.
    Ik ben ook zo iemand die duizelig word onder de douche. Ik had hier al jaren voor mijn zwangerschap regelmatig last van en nu is het nog erger. Koud douchen vind ik niks, dan heb ik het zo koud. Dus nu douche ik maar wat korter en als ik duizelig ben stap ik uit de douche. (als ik dat niet zou doen val ik nog flauw ook)

Ik vind het heel erg dat mijn lieve buddies een meningsverschil hebben over de lijsten. Ik hou me hier verder buiten en hoop dat ze het bij kunnen leggen.

Wish ik las dat je je wat emotioneel voelt en hopelijk voel je je snel weer beter.

Kitty ik wens jou nogmaals veel sterkte met je bekken.

Voor iedereen een dikke knuffel! :D

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Dancinglady, heppie gelezen antwoord van de gyn? ;) Nu helemaal spannend voor morgen!
    En alles komt goed meis ;)

----------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 lijst:
    mama's maart 2009 lijst

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty die mail is goed nieuws, ik weet zeker dat dit je nog extra helpt!

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik las het dus net, want we postten ongeveer tegelijk.

Lekker gegeten? ;) Hier 2 boterhammen met chocopasta :D

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mamakitty> spuit elf...hahaa maar goed dat hij hem toch gelezen heeft. dat is makkelijker uit te leggen allemaal.

radna en anderen>
    Ik lees over harde buiken maar vertel mij eens wat voel je dan?
    ik voel ook wel een spanning en nu las ik bij iemand terug dat zij dit ook had na het slapen. Dat is bij mij ook zo. Eerst kon ik niet slapen om me rug en werd ik wakker van de draai en nu wordt ik na het slapen wakker op me rug. Ik hoorde dat op je zij liggen beter is...wie slaapt ook op zijn rug?

Over mijn Rugpijn ik heb geen last hoor bij t slapen.
    Gelukkig maar.

shenoby> jammer datje pas vanavond kan. Zitten we hier in spanning te wachten!

Lindajelsma> geen eetbuien dus?
    Ik ben afgestapt van de BK. Had vorige week een wopper en die was vies! Ben nu weer een echte Mac fan terwijl ik die normaal wat minder vind.

MP...hahaaaa heb weer twee buikbanden voor 5 euro. Begin er goed in te worden!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Dancinglady, hihi idd ik hoop dat het helpt die mail ;)
    Ik heb 2 geroosterde broodjes gegeten met hagelslag haha

Chrissie, ja idd..ik moest wel lachen toen ik die mail zag hoor, morgen ga ik naar HEM toe!
    Ik slaap op mijn zij, rug en buik kan ik niet.
    Op je rug is na 16 weken ook slecht he voor de bloedtoevoer en zuurstof...
    Whoehahahaha weer wat gekocht? ;)
    Maarruh de whopper vies? Het gaat Echt niet goed met je he ;) hihi

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik draai vanzelf in me slaap! Misschien op MP riempjes om me vast te binden.... :rolleyes: ?

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Whoehahahaha kan geregeld worden ;)
    Ik plaats wel een "gezocht-advertentie" hihi

18. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Chrissie ik ben ook zo'n draaier. Maar op mijn rug slapen kan ik niet, dan krijg ik nachtmerries. Heel gek is dat.

En ik ga zometeen marktplaats ook eens doorspitten. Heb al wel een buikband voor 1 euro gekocht een paar weken terug.

Kitty ik ben ook een mac-fan :oops: :) Maar een whopper gaat er denk ik ook wel in :D

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    IK WIL EEN WHOPPER!

20. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @chrissie,
    Opzich hoef je een harde buik niet te voele, je buik is dan als je eraan voelt wat harder, wat later in de zw is t een soort oefening voor je baarmoeder om voor te bereiden. Als ze gepaart gaan met pijn is t meestal teken.

hahahaha ;leuk he dat geshop op mp, doe ik ook vaak, heb al leuke jurk en 2 rokjes!
    En bvoor mano hele gave winterjas van mexx en sjaal muts en wantjes!

T wordt ind wel een soort van sport/verslaving! krijg ook t meeste waar ik me zinnen op heb gezet, hahahaha :D

Share This Page