afsprakenlijst voor vandaag stond er gisteravond en vanmorgen. Wil je dat ik je de pb's met veranderingen en toevoegingen door stuur per pb of wil je de veranderingen zelf gaan uitzoeken in mijn lijst zoals ik ook bij jou moet zoals je zei? *zucht....dit allemaal omdat ik me verveelde en een lijst online ging maken zodat ik wat te doen had......*
Ik ga zo naar de huisarts voor een formulier voor het bloedprikken. Even laten controleren of alles nog een beetje op peil is. Heb gewoonweg altijd al een foliumzuur en B12 tekort, maar ik slik nu een vitamine B tablet van de kruidvat en heb het tot nu toe op peil kunnen houden. Nu maar hopen dat dat nog steeds het geval is, want anders dan zal ik weer b12 spuiten moeten gaan halen en dat vind ik zulke enorme rotspuiten. Nou ja, als het goed is morgen dan bloed laten prikken en vrijdag de uitslag. We wachten het wel weer af.
*** OPROEP*** Zou iedereen die een afspraak of wijziging al wel aan Mamakitty heeft doorgegeven, maar nog niet aan mij deze mij alsnog even per pb willen toesturen... Anders staat die afspraak of wijziging niet op de lijst op het topic! DANK JULLIE WEL!
Lieve wish, Ik vind het heel erg dat de communicatie tussen jou en kitty zo is mis gelopen. Ik wil me er niet te veel in mengen, maar probeer toch even een voorzichtige mening te geven... Jij hebt het gevoel dat kitty de lijst van jou overnam en ik denk dat ze het zo niet bedoelt heeft. Ze wilde de lijst juist aanvullen en ook op een andere manier zichtbaar maken. Ik ben bang dat jij haar nu wegduwt met haar lijst en alleen jou lijst wil gebruiken. Ik had zo gehoopt dat jullie het samen konden uitpraten en dat haar lijst een aanvulling zou zijn op die van jou. Ik zie dat er 2 reserves zijn en niks ten nadele van snoopy en xanado, maar zou kitty die taak ook niet graag gewild hebben? Probeer het alsjeblieft uit te praten met kitty en een oplossing te vinden, want 2 buddies van mij die onderling problemen hebben dat kan natuurlijk niet...
Zullen we alsjeblieft weer forummen over de zwangerschap enz en de lijst laten voor wat het is,.. Het is een lijst ,,?,...?! Ik heb geen problemen met Wishgirls lijst en ook niet met Kitty. Er is iets mis gegaan met de communicatie tussen die twee. Dan moet het daar ook bij blijven vind ik. Ik weet niet wat er gezegd is in PB's en dat hoef ik ook niet te weten.
Even iets heel anders tussendoor, sorry bedoel er verder niks mee, maar vond het wel apart. Met betrekking tot de chinese kalender: Als ik op deze site kijk: http://www.obfocus.com/calculators/gender.htm Dan klopt het wel bij mijn 1e zwangerschap (van nu weet ik dus niet... ) En als ik op deze site kijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php Dan klopt het weer niet... Vind het zo maf... Nou staat op de 1e site dat je chinese leeftijd zo'n twee jaar ouder is dan je gregoriaanse (oftwel: onze tijd) leeftijd, en de maanden lopen ook een beetje scheef, omdat in china het nieuwjaar in februari is. Maar goed, wilde ik ff kwijt.
Ohw wat gaaf, ik voel soms toch wel iets maar niet dat ik echt kan zeggen echt druk bewegen. kan niet wachten
hmmm raar van die chinese kalenders zeg...... ------------------------------------------------------------------------------ Link naar mamas maart 2009 ONLINE lijst: mama's maart 2009 lijst ps wil iedereen die op deze lijst wil blijven staan ook veranderingen en afspraken naar mij blijven pb'en?
Haha... ja 50% heb je altijd in dit geval, he? Vond het zo grappig. Hier nog zo'n site die je chinese leeftijd en de chinese maand van conceptie berekend, toch maf dat het dan ineens WEL klopt. Haha... http://www.babygenderprediction.com/chi ... chart.html
Ik wil ook niemand zijn plek wegduwen hoor maar ze vroeg het en ik wilde het wel doen en aangezien kitty haar eigenlijst ook al heeft.
Hallo dames. hier ben ik even snel. lees later even bij... maar we krijgen een meid had ik niet op gerekend, maar ben er heel blij mee.
@Shenoby: Een meid, geweldig! Gefeliciteerd! Ik begrijp dat je dacht dat je een zoontje zou krijgen? Even wennen, waarschijnlijk. Maar roze kleertjes zijn ook hartstikke leuk! Nogmaals, feli! *edit* had nogal wat spellingsfouten... Jee, wat is dat toch de laatste tijd...
Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo in die chinese kalender en dat soort dingen geloof. Ik ga er ook nooit vanuit dat het klopt, maar ja als je zwanger bent is het toch altijd leuk om even te kijken wat er voorspeld wordt he. Princess ik vind Lizzy een hele leuke en mooie naam, past goed bij haar! Linda beterschap met je blaas!
En dat terwijl je hoort dat je statistisch gezien meer kans hebt op een knul, en dat er ook meer jongetjes geboren worden.