Ik heb ook lichte scoliose Ben er niet aan geopereerd. Maar wou soms wel dat het verholpen kon worden, want ik vind het soms knap lastig zo op m'n houding te moeten letten en op hoeveel ik kan doen op een dag Zou zwangerschappen een stuk minder zwaar maken als je eens niet last had van je rug
@Florida, hihi LOL Maar heb je nu geen last meer dan? @Snoop, Gelukkig is het gesprek goed gegaan! Werkze! @Tezzz, Zo nou idd...het zou voor mijn zwangerschap een hele hoop schelen zeg, geen rugklachten...heeeerlijk! Mja, tis nu eenmaal niet anders..... Net wat kleertjes voor dochterlief binnengekregen, ohhhh wat leuk! Ze is er zo blij mee hihi
Zo.. even maar weer eens een berichtje van mij. Om de paar dagen lees ik vaak even een paar pagina's, maar ik had even niet de behoefte om te reageren. Ik ben nog steeds in afwachting van de punctie, pfff.... De dagen schieten maar niet op, echt vervelend ! Ik zit elke dag op de postbode te wachten op een brief van het WKZ, maar helaas tot vandaag nog steeds niks ontvangen. Bij elk telefoontje (hebben gelukkig nummerweergave) breekt het zweet mij uit. Ik las net even snel dat je gesprek Kitty goed is verlopen. Super meid ! Heb ook een paar buikfoto's van jullie bekeken en wat zijn jullie DIK. hihi... Heerlijk toch !
@Blue, thanx! Wachten duurt nu lang he.....pfff...heb t met je te doen hoor. Hoop dat je snel de uitslag krijgt!
Ik hoop het ook. Doe nu al 2 nachten geen oog meer dicht. De eerste 2 weken ging het hartstikke goed, maar nu het steeds dichterbij komt kan ik haast aan niks anders meer denken. Gelukkig maakt het mij wel weer vrolijk om hier alle goede /fijne berichtjes van jullie te lezen, al gaat het over slagroom.
A.s maandag is het 3 weken geleden dus ik hoop voor het weekend bericht te hebben en dan het liefst per post natuurlijk want dan is alles goed.
Kitty jij hebt ook a.s maandag je 20-weken echo toch ? Spannend of nie ? Ik heb het dan ook, vandaar dat ik echt hoop voor maandag bericht te hebben.
Blue, nou ik ga duimen dat je snel post krijgt! hihi nee vandaag ben ik niet zo in een snaai-mood, dus je hebt geluk haha
Ja maandag om 13:30 heb ik m. Ik snap dat jij idd voor die dag je uitslag wilt hebben ja..... Wel kl*te dat het zo lang duurt he....
Ikke om 10:00 uur. Ik zag trouwens je 2009 mama's pagina, en heb al een paar leuke site's/links bekeken daarvan.
Vraagje hè... bikini kan zeker niet meer? Vroeg me af waar je in deze tijd van het jaar een zwangerschaps-zwempak kan halen? Ik ga het ook doen, lijkt me ook goed voor mijn rug (krijg steeds meer last van lage rugpijn, schijnt ook weer aan de hormonen te liggen )