Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    hihi, zit net te kijken idd ;) bij Esprit kan ik het iig niet vinden. Bij de H&M in de winkel ook niet, maar op internet mss wel natuurlijk.... daar ga ik ook eens ff kijken

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Suc6! Ikga even lekker met dochterlief keuvelen!
    Byeee

3. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    thanx en veel plezier met je meissie!

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@Princess- Ik loop gewoon in bikini... waarom zou dat niet kunnen? iedereen mag toch je trots zien? :)

Wow! Ik heb gisteren alvast mijn verjaardags kadoo gekregen! Ben wel pas de 24e jarig...

5. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hihi, tja... :oops: ik voel me nu nog gewoon dik zeg maar...

:p wat heb je gekregen voor je verjaardag?

6. Ik zwem ook gewoon in me bikini heb er alleen een spaghetie truitje overheen omdat me topje niet meer past.

@Lyn: ik ben ook de 24ste jarig!

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Een pistol.
    Gisteren zomaar uit het niets kwam mijn ventje aan met de opmerking dat ik mee moest om mijn kadootje te "passen". Ik dacht dus echt "wow! ik ga een grote diamanten ring krijgen ofzo"
    Maar niets was minder waar want hij nam me mee naar een Gun-store :) Ik moest dus pistolen in mijn hand passen...
    Ik ben er ontzettend blij mee want als mijn ventje weg is voor zijn werk (soms wel 3 weken) dan voel ik me net iets veiliger.

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Briljant idee!

9. niet dat wij veel zwemmen maar wil vanaf volgende week toch gaan zwzwemmen.

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Wow! Hihi, weet niet of ik er blij mee zou zijn... lijkt me vreselijk eng om in huis te hebben :( maar kan me voorstellen dat het je een veilig gevoel geeft.

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Toen ik naar hier verhuisde moest ik ook heel erg wennen aan het idee dat iedereen hier wapens heeft. mensen dragen ze ECHT bij zich. Dus niet alleen in de film :p Dat betekend dus ook dat de slechte mensen wapens hebben. Als er een indringer in je huis komt kun je dus maar beter zorgen dat je ook een wapen hebt.

In het begin was ik ook echt heel erg huiverig tov wapens in huis maar het went...

12. @Lynnami: Moest echt even kijken waar je vandaan kwam, toen je schreef dat je een pistool gekregen had. ;) Snap heel goed dat je je er veiliger mee voelt als je ventje weg is, hoor!

@Xanado: Dat is ook nog een idee, ja. Gewoon een topje eroverheen. Vraag me af of gewoon katoen ook werkt?

@Princess: In ieder geval zou ik het niet bestellen bij zwangerschapslingerie.nl. Daar had ik er een besteld, ruim 6 weken geleden nu, ook al lang betaald maar heb nog steeds niets ontvangen. Ook op mijn mailtjes reageren ze niet... :evil:

@MamaKitty: Blij dat alles goes is gegaan bij de gyn!

@Snoopy: Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan!

@Bleu: Hoop dat je snel de uitslag krijgt! Snap dat je dan toch een stuk geruster de 20-weken echo ingaat!

13. waarom zou katoen niet werken?
    Het topje kruipt zoiezo omhoog maar blijft altijd onder je borsten hangen.
    En als je buik wat groter is komt die er onder vandaan.
    Je mag toch trots zijn op je buik.

14. Ja, klopt. Maar voel me gewoon niet zo prettig met een blote buik. En ik dacht dat een katoenen shirtje misschien zo zwaar en 'lubberig' zou worden, dat de halslijn zeg maar ergens bij je navel hangt of zo. ;)

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Lynnami; ja da's natuurlijk ook waar, mocht je zo'n gek treffen, dan kan je je iig gelijkwaardig verdedigen. Hoop alleen voor je dat je het nooit hoeft te gebruiken...

@Nadua; nou, da's ook mooi :( goed dat ik het weet, daar ga ik dus niets bestellen ;)

Ik heb nu een leuke positietankini gevonden bij de Otto :D

16. pippilotte

pippilotte Actief lid

Hallo allemaal,

Al een poosje niet geweest door opname in het ziekenhuis en nu bedrust thuis, maar ik kom toch maar eens weer langs waaien.

Ik heb een tankini gekocht voor het zwemmen.
    Zit heerlijk en lijkt ook nog hip!

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :( Moest laatst nog aan je denken ja... Moest je toch het zh in voor die erge misselijkheid? Hoe is het daar nu mee?

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dames vanmorgen voelde ik een paar tikjes achter elkaar en ik herkende het maar, nu al de HIK? Jemig! :|

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!
    Ben ook alweer een hele tijd niet geweest hier :oops: maar gelukkig gaat alles goed met mij en de beeb in mn buik.
    Ik voel het al heel duidelijk bewegen en geniet er elke dag van!
    Zal straks even alles (nou ja niet alles ;) ) teruglezen en proberen weer wat vaker te reageren...
    Hoop dat met jullie en de beebs in jullie buik ook alles goed gaat!

20. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hayhay lady's,

Das een tijdje geleden, ik heb niet alles teruggelezen..... er is weer eens veel gekletst.

Hier gaat het goed met de zwangerschap, alleen heb ik zo'n ontzettende moeite met elke keer opstaan in de nacht (mijn blaas is elke keer goed gevuld) mijn buik groeit als een kool! Ik krijg steeds meer moeite met voorover bukken, dan raak ik buiten adem en voel ik pijn in mijn onderbuik, wie heeft dat ook?

De misselijkheid neemt gelukkig af, maar ik moet nog steeds zo nu en dan braken. En misselijk ben ik elke dag, maar gelukkig blijft dat niet zo lang (heb dat enkel op een lege maag) En ik zit tegenwoordig ook zo snel vol, ik eet veel minder nu dan voor mijn zwangerschap. Ik ben dan wel een kilootje aangenomen (maar die was ook afgevallen door het veel braken) daarom vind ik het ook niet erg. Bovendien ben ik al bijna 17 weken dus lijkt het me normaal als je steeds wat grammetjes aankomt.

Ik heb een vraagje: wie heeft haar kindje rond de 17e of 18e week gevoeld?

Groetjes

Deel Deze Pagina