Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ok, ik heb al twee kinderen die zijn negen en zes jaar.
    Maar dan hoefde je pas naar de huisarts (?) asl je 12 weken zwanger was.
    Je kreeg ook nooit een echo alleen als je naar de gyn moest of omdat je niet precies wist hoever je heen was.
    De meeste zwangeren zeiden dat dus ook om toch maar een echo te krijgen.
    Wanneer moet jij naar de vlos?

2. Jacky78: ohw wat gaaf ! tranen zijn op zo'n moment altijd leuk :)

Wishgirl: ik heb ook babyboom gekeken maar dat had ik beter niet kunnen doen met dat overleden kindje. Kon me tranen niet inhouden hoor getverderrie dat zijn echt de rotdingen.

Twigger82: Succes bij de verloskundige ben benieuwd hoe het was!

Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik wordt met de dag moeier, krijg pukkels in mijn gezicht lijk wel een puber en vet haar niet normaal meer.
    Ik herken deze dingen echt niet toen ik zwanger was van mijn zoontje deze keer is het zo anders.

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik kom me hier héél voorzichtig melden!
    Heb vanochtend getest (2X), want kan het niet geloven en het is nog zó pril, maar ben toch echt ZWANGER! :D
    De test gaf tot 2x toe heel duidelijk een + aan, dus ben helemaal in de wolken.
    Volgens mijn berekening ben ik 22 maart uitgerekend!

Alle andere zwangere, GEFELICTEERD!

4. Gefeliciteerd Joyce!

Kom er gezellig bij

5. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Joyce gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen.

En wat een geweldige foto's van jouw dochter!

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hoi meiden,
    ik heb niet alles bijgelezen, maar ik wil jullie even feliciteren met jullie zwangerschappen. En mag ik me ook aanmelden? Gisteren een positieve test gedaan op dag 34 van de cyclus. Ik ben ergens half maart uitgerekend, maar ik was nogal onregelmatig ongesteld, dus ik weet niet precies de datum.
    Wij hebben al een zoontje van 1,5, die nu naast me staat te jengelen, dus ik ga later wel even wat meer over jullie lezen.

Groetjes,
    Luppy

7. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg!
    Kan het bijna niet meer bijhouden met lezen.

@Limmeke: jeetje meid wat een vervelend nieuws.
    Gelukkig heb ik wel het idee dat je erg positief ingesteld bent. Ik wens je heeeeeeeeeel veel HCG toe.

Zelf ben ik minder blij met mijn HCG.
    Ik leef erg met je mee MamaKitty heb je verhaal gelezen over de misselijkheid. Helpen die medicijnen nou?

Ben al een paar dagen niet online geweest. Ik ben de heeeeeeeeeele dag misselijk. Werk ook al een paar dagen niet meer. Ik vind dit niet leuk.
    Ik heb net de HA gebeld. Moet om half 12 terugbellen en dan kan ze me vertellen of er iets klaarligt. Ben benieuwd waar ze hier mee aankomen. Want ik kan helemaal niets ondernemen. nu gaat het wel ff vandaar dat ik nu ff achter de pc ben gekropen. Ik heb het vanaf het opstaan tot het naar bed gaan en soms met hoofdpijn. Zucht!..

Ik heb nog niet alle berichtjes na kunnen lezen.
    Maar ik leef nog steeds oprecht met jullie allemaal mee.
    Gisteren hebben enkelen van jullie al een echo gehad. Moet ik straks ff nalezen.
    Het word spannend voor ons meiden. Wij mogen volgende week woe ook voor de 1e (inwendige) echo.

@Daphne: ik woon ook vlakbij R'dam. In welk ZH ben jij onder behandeling? Ikke het MRCZ locatie Zuider. Vanwege IUI. Mag later weer terug naar ZH in de buurt.

Knuf,
    Klavertje.

8. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    @ mamasan: wat een fijn nieuws voor jullie! Moet even een opluchting zijn geweest toen je de bevestiging zag.

@ twigger: succes vandaag! Spannend!

@ Joyce: welkom! En aan alle andere nieuwe mama's natuurlijk!

Ik krijg om half 1 mvm op bezoek. Ben benieuwd, vind het toch best even spannend!

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @Tezz Je kan op die site ook zelf de tekst maken dan kan je de letters groter maken :)

10. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    @klavertje: Ik leef met je mee...
    Heb vandaag echt en hele slechte dag.
    Mijn geluk is dat ik al vakantie heb dus hoef
    me niet ziek te melden. Ik heb constant de
    drang om over te geven maar dat lukt niet. Maar ja we moeten ook niet te veel klagen...WE ZIJN ZWANGER!

11. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ja xxnijntjexx dat is wel zo natuurlijk. Vervelend dat jij je ook zo rot voelt vandaag.

Weet je meiden wat ik ook raar vind...ik ben niet meer zo dik.
    Ik bedoel tot 2 weken geleden begon ik echt al een buikje te krijgen. Sinds 2 dagen issie weer bijna plat als anders. Is dat raar?
    Maak me wel zorgen...wie helpt me uit de brand?

12. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@ alle nieuwe maartmama's: gefeliciteerd!

Ik voel me vandaag ook niet al te best, ben gebroken uit bed gekomen.. Ook ik heb veel puistjes :evil: , normaal nooit last van.. en ik heb ontzettend zere borsten!
    Maar goed... het is idd voor een goed doel en ik ben er ontzettend blij mee :)
    Vraag me alleen wel af hoelang ik het op deze manier nog geheim kan houden..

@Nijntje: mijn vriendinnen hebben ook kindjes, k ben nu voor het eerst zwanger en vind het ook erg moeilijk om het niet meteen te vertellen

Groetjes!

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik doe het ook pas volgende week! Ik zal vandaag eerst even op de site van de praktijk kijken, wanneer het spreekuur is.
    Je moet toch nog zo lang wachten, van mij hoeft het ook niet per se meer vandaag.
    Maar ik vind het wel leuk dat ik met jou bij de Mama's zit! :D

Meiden die slecht geslapen hebben; dat is kl*te! Hebben jullie ook last van de warmte? Ik dreef vanochend bijna m'n bed uit...

Welkom alle nieuwe mama's! Met een PB naar Wishgirl met al jullie gegevens, komen jullie ook op onze lijst! :D

Twigger; succes bij de verloskundige vandaag! Ik ben heel benieuwd! :D

14. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    @tante29:Wanneer ga je het vertellen dan? Wacht je tot de echo?
    @klavertje;Sorry geen idee...

15. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Hoi Hoi,
    Mag ik er ook bij? :D
    Het is allemaal nog zo onwerkelijk maar nu drie positieve testen gehad dus langzaam ga ik het wel geloven... zwanger!
    Was vorig weekend steeds erg misselijk en nu valt eigenlijk wel mee, daar maak ik me best druk om? Is dit normaal? Heb wel puistjes in mijn gezicht die er anders nie zijn en ook mijn haar wil niet zitten...
    Ik ga maandag de huisats bellen, wil t weekend nog even afwachten aangezien ik t nog niet echt kan geloven..

Liefs Miekie

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mogge...

Zo ladies.....we zijn dr weer, weer een dagje verder naar de 40 weken toe he ;)

@Twigger, suc6 en geniet van de echo!
    @Klavertje, de medicatie werkt! Vanmorgen voort eerst niet overgegeven! En iets minder misselijk!
    @Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! En welkom!

Ik ben trouwens afgevallen. Woog een aantal dagen terug nog 63,9kg (aangekomen) en nu vanmorgen 61,9kg..... :(

xxx

17. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Amanda23 - meisje[/quote]

18. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: Fijn joh dat het spul helpt. Ik ga zo ff bellen en dan hoor ik ook hoe/wat.
    Ik ben ook afgevallen hoor! Vind mijzelf ook wat dunner...mmm afwachten maar weer.
    *ik ga ff bellen*....drukt toetsen telefoon in.....er ligt wat klaar....mag het vanmiddag tussen 4 en 5 uur op komen halen. Ben benieuwd wat voor spul het is.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    heb je niet gevraagd wat? haha mutsje :)
    Zal wel Emesafene zijn, als het tenminste bij jouw apotheek niet uit de handel is ;) :)

20. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha, ja! Voor mij nog maar 252 dagen te gaan! Ik ben er al bijna! :)

Ik zag net op de site van mijn verloskundige dat ik pas hoef te bellen bij 6-8 weken en dat de eerste afspraak met ongeveer 10 weken is.
    Nou heb ik in oktober een MK gehad, denken jullie dat ik dan wel eerder kan bellen, of maakt dat niets uit?

Twigger; Hoe was de echo??

Deel Deze Pagina