Ik snap het heeeeelemaal Snoopy...! Ik wil het ook graag klaar hebben zolang ik me nog goed voel... en ik denk dat dat ook wel gaat lukken... nog wel tenminste Ik ben benieuwd naar die van jou hoor
Het scheelt ook wel dat we de meubeltjes niet hoeven te verven. Maar jij dus morgen de kamer leeghalen dan is het begin er Al zal dat niet het leukste werk zijn hihi. Ik zal gauw een foto plaatsen van hoe het er nu zo'n beetje uit ziet.
***VRAAGJE*** Onderin mijn profiel staat nu het paginanummer waar de lijst staat... Is dat zo makkelijker en prettiger voor jullie? En ik heb 1 iemand die de lijst en de afspraken ook graag per email wil ontvangen... Wil jij dat ook? Geef dan even per pb je emailadres aan mij door en ik neem je op in de maillijst. Je krijgt dan 1x per dag de lijst en de afspraken in je inbox van je email...
@bamjolan - Nu al klaar?!? Jeetje... lekker zeg! @Snoopy - Nee morgen is het niet het leukste werk, maar alleen is het me ook teveel hoor... Heb al wel wat gedaan... maar jeetje... pfff.. Dus morgen gezellig met een vriendin... Ik heb de meubels 2e hands gekocht en die wil ik graag wit hebben.. dus ja... Ik moet aan de verf Maar goed... als het dan klaar is hebben we ook wat moois.. toch?
Good evening @Ilona85; bedankt voor de tip, maar ik heb de tankini al besteld @Dancinglady; moet je ook gewoon doen hoor Ik vind het bij andere vrouwen ook mooi, maar voel me zelf er niet comfi bij... Wat een superschattig jasje! @Chrissie81; jaa, ik heb dat ook! Heb altijd wel wat pluishaartjes op m'n buik gehad, maar die waren zo goed als onzichtbaar, maar sinds kort zijn ze zwart tis ook wat met die hormonen hè... Succes op je werk, klinkt vervelend... @Lin80; mss heb je hier wat aan http://www.medicinfo.nl/d_zuurbranden van deze site haal ik vaak goede info @Lindajelsma; Fijn dat alles goed was @Seom; lekker gevoel hè, als je het hartje voor hoort! Geniet ervan @Xanado en Majo; succes morgen bij de gyn! @Wishgirl; had het gezien ja, harstikke handig
@wish, ah gezellie dat een vriendin komt helpen! Ja witte meubels zijn mooi he dat zijn die van ons ook ben er super blij mee
@Snoopie - ja echt gezellig.. Ik hoop dat ie morgen op de kasten na leeg is... Zou heel fijn zijn... Dan kan ik binnenkort met het verven van de muren beginnen
Nog even snel @princess, wat een handige site zie er ook veel herkenbare kwaaltjes tussenstaan, vooral bloedend tandvlees en kramp in mn kuit. Dat laatste is echt niet leuk Nou nu ben ik echt weg bye!
Ja alleen de gordijnen moet ik nog hebben, heb ze al wel maar mn buuf schiet er niet echt mee op maargoed heb nog geen haast haha Verder moet ik nog een matras, een hemeltje, badset en wat losse dingen zoals zoogcompressen e.d. Maargoed december is mooi zat! Of met de kinderbijslag in januari haha maarja de kids willen ook weer andere kleertjes
Goooooooooeeeeeeedenavond, Ben net thuis... Tja ik was aan het werk. Lieve meiden bedankt voor jullie succeswensingen voor bij de gynacoloog, zoooo lief!
De misselijkheid is ondercontrole, zij het wel met medicijnen. Maar daar kan ik nu prima mee leven. Ben 10 daagjes opgenomen geweest, en dat heeft best goed gedaan. Onderhand lig ik nu thuis met verplichte rust met een placenta preavia. Niet echt een droom zwangerschap.... helaas.
Verplichte bedrust, jammer genoeg ook ervaring...En je gunt het niemand! Ik had verplichte bedrust bij de 2de, weeënremmers en de kleine groeide niet goed. Dit was toen al bij week 15 het geval, heb tot week 41 op bed gelegen. Gelukkig gaat het nu goed. Pippilotte, ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen, de eerste week is het nog "leuk" om in bed te blijven, maar des te langer je in bed ligt des te verdrietiger word je ervan. Ik heb een hobby toendertijd weer opgepakt, en die kon ik mooi doen als ik op mn bedje in de kamer lag. Dat heeft me wel geholpen...
@majo Dit is ook mijn 2e. Had bij de eerste vanaf maand 6 carpaal in beide handen en dat was hel, maar hier kan ik echt heel weinig mee. Ik heb helemaal geen zittende kont, en dan ook nog eens een klein mannetje van net 3. Ik heb het gevoel dat ik hem vreselijk te kort doe. Gelukkig heeft de baby nergens last van, en groeit en bloeit alles volgens plan!
Ik heb mijn oudste dochter toen bij haar oma moeten laten logeren, ander mocht ik niet naar huis van de doktoren Zo kreeg ze evengoed de liefde en aandacht van oma. ze was toen 2 jaar....
oowja, over dat carpaal tunnel syndroom... Konden ze je daar geen inenting voor geven in je pees? Want dat is ook knap lastig......