Fijn hoor Ilona dat de Echo zo goed was! Enne het maakt niet uit hoor, dat we niet weten wat het word. Jullie weten het tenminste. Is het kindje tenminste niet zo eigenwijs als die van ons. hahaha. @Dancinglady: veel plezier met winkelen. Hier alles ok. Ik probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen. Al is mijn man wel extra bezorgd nu, dus doet wat meer. (geeft niets want normaal doet hij bijna niets ) haha. En verder moet ik me thuis en op het werk erg rustig houden. Anders word ik misselijk en duizelig. Dus dat is wel nodig. Heb van de week op mijn werk voor het eerst iets geweigerd te tillen. Ik moest 2 jerrycans met inhoud van 20 kilo inpakken en versturen. Normaal vind ik dat niet zo erg. Nu heb ik geweigerd. Vond mijn leidinggevende helemaal niet erg. Gelukkig maar. Mijn collega zal het gisteren wel verstuurd hebben. verder ben ik nu in totaal bijna 6 kilo aangekomen. Dat vind ik vrij netjes. gelukkig ben ik niet zo heel erg klein 1,76 dus valt het allemaal niet zo op. Behalve mijn buik dan he, maar dat mag. Nou meiden, nog een fijne dag, lekker van de zon genieten.!
Ik ben in de eerst 12 weken 6 kilo afgvallen en sta nu nog op -2 kilo ben nog niet op mijn oude gewicht. Moet ook zeggen dat ik tot nu toe geen trek heb wat ook vervelend word hoor na 20 weken maar voor de kilo's is het wel lekker.
@Nadua; je buddy wil een PB hihi, veel te nieuwsgierig hier maarre jeetje zeg 38 kilo aangekomen OMG! Zijn die er ook allemaal weer afgegaan? @Twigger82; jeetje da's al wel een verschil met de eerste dan zeg en ja het vruchtwater weegt natuurlijjk ook zwaar en wat denk je van al dat extra bloed wat wordt aangemaakt Hihi, mijn (.)(.) zijn ook zeker verantwoordelijk voor een flink aantal grammetjes, ben van C75 naar D80 gegaan en daar komen ze nu al bijna bovenuit (omdat die tepels zó afschuwelijk groot zijn ). Heb nu maar zo'n zw-meegroeibh gehaald, zit heerlijk en ik mag hopen dat ik die tot het einde van de zw kan blijven dragen! @Xanado83; hoop voor je dat het wel meevalt met je suiker! Fijn dat je de kleine weer hebt gezien, kon de gyn al zien wat het gaat worden? Of wil je dat niet weten? Toch een beetje spannend dat geregistreerd partnerschap? Is toch een verbintenis @Mamakitty; jeetje, wat een vreselijk vooruitzicht dat je in een rolstoel zou kunnen belanden als je jezelf overbelast Groot gelijk dat je man meehelpt, met zo'n vooruitzicht ben je iig wel verplicht rust te nemen... @Ilona85; ga je het heel de zwangerschap voor je houden? Wij zijn dat ook van plan, maar het lijkt me vreselijk moeilijk. Hihi, ga het wel hier vertellen, ik ken verder niemand die op deze site zit (waarvan ik het weet) en tja... moet wel heel toevallig zijn dat diegene dan ook op dit forum mee leest en mij herkent... @Klavertje; goed bezig meid! Fijn dat je leidinggevende dit ook gewoon accepteerd Ik doe in het huishouden ook alles nog, maar merk wel dat ik snel last krijg van lage rugpijn. Dus probeer het lekker te verdelen, niet in 1 dag het hele huis schoon, maar elke dag wat. Ik heb gelukkig de luxe dat ik thuis zit
zozo, ik had ook een 20 weken echo verwacht, nou ik geloof dat het nog geen minuut kijken is geweest..... Het kindje stond als het ware rechtop in mijn buik, dus hij kon ook niet veel zien..... 6 november maar weer eens kijken
@Majo, wat jammer joh! Nu ja, hopen dat het 6 nov beter gaat! Wil je je nieuwe afspraak ff pb'en naar me? Thanx! @Princess, Sja, ik ken mensen die door hun bekken in hun zwangerschap de laatste maanden in een rolstoel door mochten maken en das geen leuk vooruitzicht. Vandaar dat ik het wel rustig aan MOET doen van de vk (en mezelf) want die kant gaat het bij mij anders ook op Ennuh verdeel jij je huishouden maar lekker meid! Gelijk heb je!
@Princess: Nope, er zijn 10 kilootjes blijven hangen . Nu moet ik er eigenlijk wel bij zeggen dat ik voor de zwangerschap 48 kilo woog (eigenlijk te licht), en een jaar na de bevalling (ja, zo lang heb ik erover gedaan..) woog ik 58 kilo. Vlak voor ik zwanger werd echter alweer 64... Ach ja, we zullen het zien...
Jeetje, 48 kilo is idd wel heel erg licht... en als je het na de 1e zw tot 58 kilo hebt gebracht is dat hartstikke netjes en kan je dat strak ná deze zw natuurlijk ook Zou er nu iig niet over in zitten!
Nee me gyn kon niet zien wat het werd we hebben het wel gevraagt maar het enige wat hij zei is nee nog veelste vroeg kan het niet zien. Volgens mij heeft hij ook amper gekeken maarja. Nog 2 weken dan heb ik ook de 20 weken echo dus misschien dat ze dan wat zien. En geregistreerd partnerschap is voor mij net als trouwen alleen wat minder lang en zonder jurk. Maar dat vind ik ook niet erg hoor, vind het zo ook goed. En het is en blijft spannend. @Majo: hopen dat ze de 6e wel wat kunnen zien.
Nou zeker wel! Ik ben dus gescheiden van de vader van mijn dochter en mijn vriend wil met mij trouwen, maar ik wil dat niet weer...partnerschap wil ik wel...
@Xanado: Bij het echobureau waar ik zaterdag heen ga zeggen ze dat je het vanaf 18 weken al moet kunnen zien (mits de baby goed ligt, dan...).
Ik heb een biecht te doen, dames: Ik wil zaterdag eigenlijk wel vragen wat het wordt/is... Ik kan dit dan niet aan mijn vriend vertellen, want hij wil het niet weten, dus het wordt dan 'stiekem'.... Vinden jullie me nu heel slecht? Zul je net zien, kunnen ze het zaterdag nog helemaal niet zien of het een jongetje of een meisje is. Als ik heel eerlijk ben, denk ik zelf een meisje...
Xanado nog ff spannend dus of je zwangerschapssuiker hebt! Pipilotte wat vervelend dat je bedrust moet houden ivm je placenta! Ik doe mn huishouden gewoon zelf in de middag of als de meiden op bed liggen, wel beperkt hoor, ik ga niet doen alsof de koningin langs komt haha Ik slaap ook nog op mn buik, maar vannacht deed t wel een beetje zeer hoor!
@Naduah....sja, ik weet het niet.... Als mijn vriend het echt niet had willen weten, had ik dat toch gerespecteerd, ook al wil ik het persee wel. Straks verklets je je en dan weet hij het ook, terwijl het dus blijkbaar voor hem belangrijk is dat het een verrassing is....ik zou het er nogmaals met hem over hebben en zeggen waarom jij het zo graag wilt weten. Misschien dat hij overstag gaat. Zoniet, dan denk ik toch dat je moet respecteren wat je vriend wil... Laat het anders door de echoscopiste op een briefje zetten en in een afgesloten enveloppe doen en beslis samen of jullie hem alsnog open maken...
Ik heb vannacht EIN-DE-LIJK ons frumpie gevoeld! En geen plopjes of bubbels of borrels, neeeeheeeeee: Volgens mij wou íe mijn hand wegkoppen ofzo! Zo jammer dat manlief al lag te snurken, want volgens mij had hij 'm ook wel kunnen voelen! Moest ik ff kwijt *en Tezzz zweeft weer verder op haar megaroze wolk *
Wow Tezzz, leuk he! Mijn vriend heeft de kleine wel gevoeld een paar dagen terug, was helemaal happy hihi Nou de volgende week wakker maken die handel @bam, op je buik nog joh? Ik niet hoor hihi op mijn rug ook al niet fijn meer.... Maar op mijn buik kon ik al nooit, deed me teveel pijn aan mijn (.)(.)
'stiekem' het geslacht opvragen zou ikzelf nooit doen (wat als je je verspreekt, dan heb je heibel in de tent.. en het is natuurlijk niet zo eerlijk) Misschien maar hopen dat de kleine zo ligt dat ze het gewoon niet kunnen zien
Hier nog even snel een berichtje van mij, moet zo namelijk naar het werk. Vandaag 18 weken! Echt zo'n fijn gevoel, bijna op de helft! Bij mij thuis hebben we het huishouden eigenlijk altijd al wat verdeeld, ook al ben ik veel meer thuis. Nu met de zwangerschap laat ik manlief wel wat meer tillen, zoals de stofzuiger naar boven en de boodschappen. Verder probeer ik gewoon zo nu en dan wat te doen, omdat het wel lekker is. Even in beweging... Meiden, geniet van jullie middag en tot snel. Liefs!