Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dreamerfly, have fun!

Naduah, jammer dat hij het niet wil weten, mja, dan zul je dat toch moeten respecteren....

Dancinglady, werkze meid!

Linda, have fun!

Ik ben zenuwachtig voor de tandarts... :(
    Maar ga wel! *goed he* ;)
    Zit steeds op mijn wang te bijten (kwaaltje die mijn moeder ook heeft als ze zenuwachtig is haha) dus de tandarts zal wel denken straks...*schaam*

Jmm, welkom bij de MAART mama's.
    Een kalender en lijst bestaan al, we hebben er 1 die op het topic verschijnt en een ONLINE lijst + kalender, zie de link hieronder:
    Wil je op de lijst komen met je gegevens en je afspraken, stuur dan even een pb (prive bericht) met al je gegevens door naar mij voor de online lijst of naar wishgirl als je op de topic lijst wilt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE lijst:
    mama's maart 2009 lijst

2. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi Moeders van oktober

Hoe kan je hier aanmelden , dat je ook op de lijst staat?

Leuke lijst zeg, er staat ook achter de naam hoeveelste kindje het is

Gr jacque

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jmm, je bericht stond er al.. ;)

**edit, je hebt er een ander bericht van gemaakt** ;)

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Getsie wilde extra lang uitslapen vanmorgen schopte het kindje mij letterlijk vanmorgen vroeg mijn bed uit. Ik heb hem nooit zo goed gevoeld precies op mijn blaas moest echt rennen naar de wc. Nou ja volhouden vandaag dan maar want ga vanmiddag naar Aalsmeer daar zijn de opnames van ik hou van holland dus als je bij aflevering 3 een zwangere vrouw gevloerd ziet zitten dat ben ik haha. Aghh zondag nog een keertje ben wel benieuwd wie er van de beroemdheden komen dat is altijd leuk.

Heb gisteren trouwens een leuke luiertas gekocht voor 15 euro! Bij de v&d lagen er heel veel modelen voor 15 euro beige met bruin, zwart en wit en iets met groen. Misschien een goede tip als je er nog eentje moet hebben!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ilona..whoehahahaha zullen we je zien? ;) Leuk joh, have fun!
    Ik moet nog een luiertas, maar heb mijn zinnen gezet op een tas van Oi Oi, kost 118 euro.......
    Ik wacht nog ff met kopen, denk er nog ff over na ;) hihi

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jmm, je kunt mij een pb (prive bericht ) sturen wanneer je op de ONLINE lijst wilt staan, dus wanneer je op de link klikt en de lijst ziet op een internetpagina. Of (mag ook beide!) je stuurt een pb naar wishgirl voord e topic lijst die hier regelmatig voorbij komt. Keus is aan jou.

En we zijn geen oktober mama's, maar MAART mama's he ;)

**edit: ik heb jou een pb gestuurd met de gegevens die je ff in moet vullen** ;)
    Misschien makkelijker.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Snoopy... Ik en mijn vriendin hebben een hoop gedaan ja ;)

Ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan en ik zit dus nog lekker in mijn pyama ;) Erg he?

Maar goed... goedemorgen allemaal!

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ha, meiden! Goedemorgen!
    Ik ben er weer! Weekje werd wat korter omdat ik het echt niet trok in het ziekenhuis. Nu dus weer lekker thuis sinds gistermiddag. En nu net tijdens het kolven, hier heeeeeel veel bijgelezen, ik geloof een stuk of 30 pagina’s :rolleyes: stelletje kletsers ;) :).

Hier alles goed, ziekenhuis was niet wat ik ervan gehoopt had zegmaar, maar zag het van te voren al niet echt zitten. Wilde het toch proberen voor de twee kleintjes, ons purkje en voor mezelf natuurlijk. Nu even afwachten hoe het zo gaat, en anders serieus naar andere opties gaan kijken. Rede van mijn opname, tja ik vind het wat moeilijk om helemaal te vertellen enzo, maar was/is omdat ik al een hele tijd niet zo goed kan/mag eten en drinken als zou moeten zegmaar. En zeker met onze purk in mn buik moet er eigenlijk echt verandering in komen. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt. Sorry daarvoor, hoop dat jullie dit niet erg vinden! Maar toch een beetje uitleg is wel op zn plaats misschien, aangezien we hier toch samen zijn zegmaar!

==================================================

Wishgirl,
    Fijn dat je weer terug bent meid! En super dat je de lijst weer bijhoud! ‘regels’ zijn me helemaal duidelijk! Echt super! Verder druk aan de slag al dus, en de box al in de kamer, das al mooi op tijd ;)! Achja, kan maar gebeurd zijn. Hoe zit het trouwens met de ‘bevallingsplaats’ en de voeding die ik ga geven, moet dat ook in jouw lijst of nou niet? Sorry, daar heb ik overheen gelezen denk ik! Ik zit nu trouwens ook nog in pyjama hoor, dus helemaal niet erg ;)

Mamakitty,
    Ik heb je lijst in de favo gezet, en zal je heel even de aanvullende gegevens pmmen. Fijn dat je een goed gesprek met de gyn hebt gehad! Sterkte met je bekken, hoop dat dat echt wat minder word! Maar zo vaak/veel mogelijk rustig aan doen, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Princess,
    Meis, ik had een mooi/fijn/leuk berichtje voor je gemaakt! Maar nu lees ik ineens heel ander nieuws! Vreselijk zeg! Gecondoleerd! Lizzy was echt een prachtig beestje! Hoe gaat het nu met jullie, haar mama’s? Groot gelijk trouwens dat je de batterijen uit de brandmelder hebt gehaald, een as is natuurlijk veel belangrijker ;) *grappig bedoeld hoor, niet lullig oid*.

Klavertje,
    Vorige zwangerschap heb ik de zwangerschapsvitamine van davitamon gebruikt. Daar ben ik in mei dit jaar mee gestopt. Nu krijg ik die vitamines tijdelijk anders binnen zegmaar, wanneer dat stopt probeer ik weer met die vitamine pillen te beginnen.

Lindajelsma,
    Beterschap! En na de wekker voor de pil smorgens weer lekker even dutten joh ;) dat is heerlijk! Doe dat al een paar weken, hier meestal de eerste om 6uur/half 7 ;). Hoop voor je dat je de kleine snel gaat voelen, das echt genieten :D!

Shenoby,
    Een meid! Leuk zeg! Gefeliciteerd! Nu lekker roze gaan shoppen ;).

Yvonnee,
    Leuk hoor een ventje! Gefeliciteerd! Jullie dus lekker blauw shoppen ;).

Naduah,
    Ik vind dat eigenlijk niet kunnen :oops: vind dat niet eerlijk ten opzichte van je vriend. Mijn idee daarover is of samen besluiten het wel te weten of samen besluiten om het niet te weten. Of hem vertellen dat jij het wel weet. Maar ik zal er niet over gaan liegen zegmaar. Niet achter zijn rug om zegmaar. Heb ook wel eens gehoord dat de moeder het wel wist en de vader het niet wist (of andersom) Maar ze wisten dan wel van elkaar dat de ander het niet/wel wist. Volg je me nog? Ow ik lees nu dat je toch besloten hebt niet stiekem toch het geslacht te zien/weten/horen. Sterkte deze 22 weken ;).

Bleu,
    Gefeliciteerd! Gelukkig is alles goed met jullie kleintje! En een meid, leuk hoor!

Majo,
    Bah zeg wat een toestand allemaal daar bij jullie zeg! Hoop dat het snel allemaal opgelost is!

Zwaai, zwaai!
    Voor iedereen die ik vergeten ben! Sorry!

==================================================

Prettig weekend alvast allemaal!
    Liefs, Hanneke!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hey Hanneke,
    ik zie je pb wel verschijnen ;)
    Lekker dat je weer thuis bent en nee, je bent ons zeker geen uitleg verschuldigd meid, maar lief dat je toch iets erover wilt vertellen!
    Kan alleen maar zeggen; sterkte en hoop dat alles goed komt!

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Goedemorgen dames.

Iedereen met een afspraak heel veel plezier!

Ik heb zojuist gebeld met het zwembad hier in de buurt en ga volgende week donderdag beginnen met zwangerschapszwemmen.
    Heb er nu al zin in.
    Maar dan moet ik natuurlijk wel nog even een ander badpak gaan halen, want mijn eigen pas ik niet heel erg lang meer ben ik bang.

Zal zo mijn zusje 's ff bellen of die thuis is en even mee wil shoppen.

11. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Fijn dat je weer lekker thuis bent :D hopelijk komt het allemaal weer goed met jou! Hihi, met de mama's gaat het weer goed hoor. De moederpoes heeft echt nergens last van, ze heeft bij de dierenarts 'afscheid' genomen van Lizzy en is thuis niet gaan zoeken. Ze stond na 1u al voor de deur om buiten te mogen spelen. Ik heb er ook wel vrede mee nu, tis de natuur hè, doe je niets aan. Ga haar wel laten steriliseren nu, wil dit niet nog een keer meemaken.... :oops: ohw ja, die batterij was ik inmiddels weer vergeten :) staat nu op het boodschappenlijstje :p

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Princess,
    Fijn dat de moeder er geen 'last' van heeft verder en idd niet is gaan zoeken! En die batterij, ik vond hem wel grappig :D!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Naduah, dus de beslissing is er! Vind het wel goed dat je je vriend
    zijn keuze respecteert zou ik ook gedaan hebben ;) Enne of het nou een jongen of een meisje wordt het is vast een plaatje :D

@dreamerfly, veel plezier in Dokkum shopse!

@linda,jij ook al shoppen have fun! En sla maar lekker in haha

@jmm, welkom bij de maartmama's!

@Ilona, ja had laatste die tip over de luiertas gegeven is nog van prijzencircus zitten idd leuke bij voor een mooi prijsje :)

@Wish, heerlijk joh na wat je gisteren hebt gedaan mag je het best even rustig aan doen deze morgen toch ;)

@bolbuikje, fijn dat je weer thuis bent! Sterkte met alles!

@lin80, leuk hoor zwemmen :D zit er ook nog een beetje over na te denken om dat te gaan doen.

@mamakitty, hoe was het bij de tandarts? Of ben je nog niet geweest?

Thx meiden voor alle complimentjes over de beginnende babykamer :D

14. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Goede middag allen,
    Ik heb lekker uitgeslapen vandaag.
    Tenminste nadat de kids naar school waren weer lekker mijn bedje ingedoken.
    Ik heb nu ontzettende hoofdpijn, denk dat alle spanningen er nu uitkomen, of ik heb gewoon te lang geslapen.
    Bij deze wil ik graag nogmaals iedereen bedanken voor de lieve woordjes. =D>

Wish, bedankt voor je pb.
    Ik denk dat je beebje lekker aan het uitrusten is na alle drukke dagen. ;)

Bolbuikje, ik hoop dat je snel succes boekt met je eet en drink probleem. Laat de moed niet zakken.
    Sterkte ! :thumup:

Ilona, ik zal opletten bij aflevering 3. :confused:

Kitty, Jee.. een luiertas van €118,00.
    Waar staat dat geldboompje van jullie. ;)

Tja.. en nu vergeet ik waarschijnlijk een heleboel maartmama's, mijn hoofd lijkt wel een vergiet. :-s

Dames een fijne dag allemaal !

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hoi Linda, tijdens de zwangerschap hoef je geen nachtdiensten, dus ook geen slaapdiensten te draaien tot je kindje een half jaar is. Dit is wettelijk vastgelegd. Ook heb je recht op regelmatige tijden. Ik draai geen slaapdiensten, maar stond toch ingepland voor 1, maar hoefde dus niet vanwege die regel. Bij ons zijn slaapdiensten van 14.00 tot 10.00 volgende dag, vind ik veel te lang nu. Weet niet welk werk je doet, maar in je cao staat het geloof ik ook wel.

16. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Vanmiddag gaan we naar babydump in Grou. Kijken of daar nog iets te halen valt en bedenken wat we van mijn ouders willen krijgen als de baby geboren is.

Tot laters.

Liefs Linda.

Linda als je er nog bent. joehoe.. nok,nok,...
    Zou je willen kijken of ze er leuke/ verschillende maxicosi-zakken hebben.
    Hier ben ik nog naar opzoek vandaar..

groetjes bleu

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Lindajelsma: ik weet niet welke CAO je hebt. Ik zit in CAO GGZ en daarin staat dat je vanaf week 12 geen onregelmatige diensten meer hoeft te draaien. Dit kan je regelen in overleg met leidinggevende. Ik trok de slaapdiensten ook erg slecht en ben daar al vanaf week 10 mee gestopt, de overige onregelmatige diensten probeer ik wel zo lang als mogelijk vol te houden.
    En inderdaad hoef je geen slaapdiensten tot het kindje 6 maanden is. Echt een fijn idee vind ik dat.
    De meeste CAO's kun je trouwens vrij makkelijk op internet vinden.

Verder net een hele doos me zwangerschapskleding van een vriendin te leen gekregen die ik zo op mijn gemakkie eens ga bekijken en passen.

Liefs Bloesem

18. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Goedemiddag dames,

Hoe gaat het hier? Wat een lekker weertje vandaag.. hmm! Ik heb vannacht mijn frummeltje gevoeld, kleine schopjes... so sweet!

Dames wanneer beginnen jullie met een kinderwagen kopen/zoeken?

Groetjes

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

***VRAAGJE***

Ik heb een vraagje voor jullie omdat ik een ideetje heb... en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Ik zou het leuk vinden om een verjaardagenlijst aan te maken... Deze lijst komt niet steeds over het topic... maar ik hou hem bij voor jullie en als je wilt kun je hem per email ontvangen. Telkens als er een update is krijg je een nieuwe versie...

Ik zal dan een dag voordat degene jarig is wel even melden in het topic dat er iemand jarig is en wie..

Wie mogen er op de lijst?

Wat mij betreft: jezelf uiteraard... evt. partner... evt. kinderen...
    De gegevens kun je dan naar mij pb-en..

Laat mij even weten per pb wat jullie ervan vinden oke?

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.162
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn kinderwagen al vanaf week 7.. mijn tante had die van haar niet meer nodig dus mocht ik hem hebben :)

Deel Deze Pagina