@Hanneke & Snoopy: Nee, ik respecteer dus gewoon de mening van mijn vriend (voor deze éne keer... grapje...). Ik vraag het dus ook gewoon niet en wil het dan dus ook niet weten. Ik zal denk ik wel met iets meer aandacht tussen de beentjes gaan proberen te kijken bij de echo's, hoor. Maar zal er zeker niet om vragen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nou ook weer niet zo'n bitch ben, maar gewoon heel erg nieuwsgierig. Ik heb nog nooit iets achter de rug van mijn vriend om gedaan, en zal daar nu dus ook niet mee beginnen. Al moet ik, als ik héél eerlijk ben, wel bekennen dat ik het erg jammer vind dat ik het niet mag weten, maar heb me erbij neergelegd...
hey ladies. even weinig posts van mij. Heb de griep, zodra ik me beter voel zal ik weer vollop meelezen enz
Beterschap shenoby! Ilona bnnrs zijn ook maar gewone mensen hoor Ik heb vanochtend de wieg gekregen die de familie al jaaaaaaaren doorgaat. Ik ben van plan om de wieg opnieuw te bekleden. Ook heb ik allemaal babyspul gekregen en morgen gaan we kijken voor een box. Enne wat en druktemaker in mijn buikje
Ola ladies, ff naar de tandarts geweest, gaatje geboord met verdoving...weer ff ervanaf, want 28 nov mag ik terug komen voor het gaatje links bovenin.....zucht.... Mja, het moet he.
***Vraag aan iedereen op de ONLINE lijst!*** Dames ff een vraagje. Bolbuikje (Hanneke) stuurde mij een pb, we gebruiken op de lijst borstvoeding of flesvoeding. Aangezien borstvoeding ook uit de fles kan en het zo niet goed duidelijk is, vroeg Hanneke mij om flesvoeding te veranderen in kunstvoeding. Ik geef haar hierin gelijk. Dus ik ga in de lijst ALLES flesvoeding (FV) veranderen naar kunstvoeding (KV). Sta je op flesvoeding, maar bedoelde je daarmee borstvoeding uit de fles, pb me dan even, dan moet ik je op borstvoeding zetten. Bedankt meiden! (en Hanneke, bedankt voor het meedenken!)
@Shenoby - van harte beterschap meid! Ik hoop dat je voor dinsdag weer beter bent meid... Lekker onder de wol of de bank op Knuff van mij! @Majo - idd.. bnn-ers zijn gewoon mensen.. Tenminste laatste keer dat ik ze bekeken heb nog wel hahahah... BV-ers zijn overigens ook gewoon mensen... Oooh das idd leuk... een wiegje gebruiken die al jaren in de familie is... Helaas hebben wij dat niet... Maar je hoort het vaker en echt leuk zeg! Zo hebben wij een doopjurkje al jaren in de familie... Ik heb hem zelf ook aangehad en mijn dochter ook... en de toekomstige zal hem ook weer dragen... @Kitty - Ik haaat tandartsen! Maar das wat anders Waarom kon je niet beide gaatjes in een keer boren dan? Was je er vanaf geweest...
hallo allemaal, @mamakitty: o heerlijk he die tandarts.jak akelige man om heen te gaan. maarja kan hij ook niks aan doen. @shenoby: beterschap meis. @wishgirl: ik heb je een bp gedaan.vind het een leuk idee. @mommy2be: heerlijk he je kleintje voelen.hier ook steeds. een lekkere druktemaker. was in het begin nog beetje onzeker over of het echt wel mn beebje was.maar ja nu het vaker gebeurd weet ik het zeker. wat betreft de kinderwagen. die hebben we uhm geloof 2 weken terug gekocht en de kinderkamer vorige week. daarbij direct een box,badje en linnengoed gekocht. heb boodschappen gedaan. ben namelijk maandag jarig en vier het morgen voor familie. nu wou ik eens wat andere hapjes dan kaas en worst. dus ik vanmiddag heel internet afgespeurd en van alles gevonden en dus ook vanalles net gekocht. het probleem is alleen dat ik morgen eerst moet werken. ben dan echt nog heel druk in de keuken. maar als ik mn lijstje zo bekijk wat ik allemaal wil maken denk ik niet dat ik iets in voren kan maken.pfffff waar begin ik aan. haha.
Je bent er weer even vanaf gelukkig! Tandartsen zijn niet leuk ik moet ook weer in november maar dan controle en heb nog nooit een gaatje gehad gelukkig maar hoor weleens dat dat tijdens zwangerschap sneller kan ofzo
@Majo - nee hahahaha... tenminste ik heb het ze nog niet zien doen... de mannelijke helft al helemaal niet hahahah BV-ers zijn Bekende Vlamingen hahahaha
Leuk hoor een wieg! Wij hebben nu ook weer een nieuwe familiewieg en ons kindje heeft de eer er als eerste in te mogen oude wieg heeft mn tante zomaar weg gedaan ) Vorige week stof uitgezocht erg leuk
kitty: dankzij jou heb ik hier ook mijn zinnen op gezet dus ik ga hem ook bestellen.... Ik vraag hem voor mijn verjaardag of kerst (ben pas in januari jarig namelijk )
Mijn buik gaat heen en weer van het lachen.... Heb vlakbij België gewoond... Was net geen Vlaming, scheelde maar een paar KM
@muppie: door de schopjes voel ik een hele intieme band.. soms vergeet ik namelijk dat ik zwanger ben haha en nu de baby zo actief is, denk ik aan bijna niets anders! Ik heb nog niks gekocht voor de baby, echt helemaal niks. Ik heb 2babysokjes gekregen, dat was het. Ben ik de enige?
Ja dat heb ik ook, soms ben ik aan het werk en voel ik een schopje en dan heb ik echt zo'n binnenpretje Enne ga jij eens gauw lekker shoppen is het er nog niet van gekomen of durf je nog niet zo goed?
Me banner blijft af en toe eens hangen dus nu staat hij weer goed! Hahaha dus ben echt 19 weken( makkelijk te onthouden op vrijdag.) Iedereen bedankt. Had niet zoveel zin om alles terug te lezen maar hier gaat het vandaag lekker, vind het alleen zo jammer dat ik de kleine amper tot niet voel, maar volgens de gyn komt dat omdat me placenta voor ligt dus we moeten nog even geduld hebben.