ff snel... De tandarts had tijd gemaakt voor het andere gaatje, maar aangezien ik een aantal dagen last heb van een andere kies, deed hij deze eerst, maar er was dus geen tijd voor beide...plus dat ik dan aan 2 kanten verdoving had gekregen en dat doen ze meestal niet. Florida, ga jij hem kopen ja? Oh ik vind het zo'n mooie tas! Ik wil hem ook en denk ook dat dat hem toch gaat worden hoor Bolbuikje, hier geen geldboom, maar we hoefden (dankzij veel bewaren van dochterlief) vrij weinig te kopen. Grote aankopen zoals babykamer (hadden we nog) en kinderwagen (kregen we van schoonouders) hoefden we ook niet te doen, dus dan kan het er wel vanaf Xan, gefeli met de mijlpaal! Majo, gaaf zeg zo'n familiewieg! Super! Shenoby, beterschap!
Je bent niet de enige. Ik heb ook nog helemaal niks gekocht. Waarom heb je eigenlijk nog niks gekocht?
Blue: helaas, ik was al weg toen je je berichtje plaatste. En aangezien we al een complete kinderwagen hebben, heb ik daar niet naar gekeken. Je zou op hun site kunnen kijken.... Bloesem: ik werk ook bij GGZ (Friesland). Dus jouw berichtje heeft mij geholpen. Ik weet nu waar ik aan toe ben. Ik voel me goed op dit moment en dus draai ik gewoon de onregelmatige diensten nog. Maar zodra dat niet meer gaat, dan kan ik me beroepen op regelmatige diensten... Thanx! Zijn dus even de hot op geweest vanmiddag. Dan stel ik mijzelf voor om van alles te kopen, maar dat valt dan tegen. Heb alleen wat hydrofiele luiers en washandjes en een badcape gekocht (wel een hele snoezige met een girafje... sweet!). Vanavond nog even naar Hema om te kijken of ze hier nog kruiken hebben. In Drachten waren ze uitverkocht. Ik zal er dus nog even vandoor. Tot later. Liefs Linda.
Zo hier is het weekend aangebroken.... Lekker varen morgen (nog even genieten want volgende week gaat hij uit het water...) Dadelijk even lekker sporten! @yvonne & mammy2be jeetje nog niets gekocht... dat heb ik niet lang volgehouden hoor... Een specifieke reden daarvoor of gewoon nog geen behoefte aan gehad? Ben vanaf zo'n 12 weken toch wel wat spullen gaan kopen.
Heey hoi, Ik heb ook een tas oioi gekocht (eigenlijk gekregen voor mijn verjaardag a.s. donderdag, maar wel zelf uitgezocht.) Een zwarte met grijs/zilverere stippen, past mooi bij onze zwarte kinderwagen. Zal zo even proberen om em in mijn album te plaatsen. Vandaag de echo gehad, wat bijzonder weer zeg! De vorige keer was het niet meer dan een 'boontje' en nu een compleet mensje, geweldig! Alles zag er goed uit, ze heeft alles uitvoerig bekeken. Alleen de niertjes waren iets aan de grote kant, nog niet iets om je zorgen over te maken, maar bij de 20 weken moeten we het wel even melden zodat ze er even extra naar kunnen kijken. Ik maak me er dan ook maar niet echt zorgen om, dat heeft ze ons ook op het hart gedrukt. En wat leuk dat je er een dvd bij krijgt, thuis dus al even een paar keer bekeken, mijn moeder stond er versteld van dat dit tegenwoordig kan.
Hey Dames, Hier alles goed. Mijn vriend heeft gisteren de baby gevoeld. Echt een paar duidelijke schopjes! Echt super leuk. Ik denk dat de baby helemaal vooraan ligt, want dit is ons eerste kindje en ik lees steeds dat je dan pas laat schopjes voelt. Maandag hebben we de 20-wekenecho! Ik begin het nu wel spannend te vinden. Eerst lekker weekend. Veel plezier allemaal! Groetjes Judith
Hello ladies! @Blue; en nog wat leuks gehaald bij de Babydump? Wij hebben daar bijna alles gehaald @Shenoby en Chrissie; Beterschap meiden! @Majo; wat een leuke traditie zo'n familiewieg! Helaas is mijn fam. niet zo creatief met zulke dingen, mss moet ik zelf maar wat gaan starten @Mamakitty en Florida; hihi, ik wil m ook! Ik vraag me af of jullie weten of tie ook in de winkel te koop is of alleen via internet, ik ben m nog nergens tegengekomen... Voor deze prijs wil ik m wel eerst ff in het echie zien Nou, wij gaan het druk krijgen de komende dagen/weken. Maandag en dinsdag komen ze de spullen inpakken en donderdagochtend komt het aan in Tsjechië en kunnen we alles weer uitpakken. Wij vertrekken woensdag om 5u 's ochtends en komen de week daarop op donderdag weer terug in Nl. Waarschijnlijk hebben we die week nog geen internet dat wordt afkicken dus! Hihi, gelukkig kan ik t/m di iig nog wel gezellig forummen
Hooooooi, Ja de reden waarom ik nog niet ben begonnen met inkopen doen voor mn beeb, is omdat ik het geslacht eerst wil weten.. sommige dingen krijg ik kado of gratis dus vandaar.. ik weet nou niet of ik al een kinderwagen moet kopen, omdat ik het gevoel heb dat ik eve moet afwachten totdat ik het als kado krijg pff wat ben ik een hebber af en toe Ik weet sowieso dat ik een maxi cosi krijg van mn zus en een nieuwe oilily luiertas. Dames, ik heb sinds deze week echt serieuze eetbuien.. ik schrik er zelf van! Ik raak gewoon niet uitgegeten, ik maak me echt zorgen dat ik veel ga aankomen. Vandaag kreeg ik zo'n aanval dat ik persee paprikachips moest hebben, niet normaal wat kan ik hier tegen doen, ik wil echt niet zoveel eten! Ik ben nog niks aangekomen, maar ik wil ook niet dat ik ga aankomen door het veel eten. Iedereen in mn omgeving zegt dat het normaal is, omdat ik nou voor twee eet maar ik weet het niet hoor. Pikt mn baby ook wat eten van mij?
Zo ik had even zin om lekker te antwoorden op vanalles. Goede tip om alles in word neer te zetten en zo elke keer wat te tikken. Slimme meiden hier! LOL Ravi> Ben nu wel zeer benieuwd naar die oi oi Tas (wat een naam trouwens) Als er nu al drie zijn die hem persee voor dat geld willen hebben. Oke vond hem niet bijzonder stiekem. Sorry. Heb het plaatje in je album gezien Gaaf een dvd! Kan je iets laten zien? Bv op you tube zetten? Dat met die niertjes komt vast goed. Genoeg tijd om lekker te groeien. Mamakitty> ik mag van t mannetje niet meer struinen op MP. Hahaaa..hij vind het nou wel welletjes. Ben toch blij met de buikbanden van gisteren, 3 voor 3,75! WOW 8) Een goed gebit is belangrijk! Dus even doorbijten meid. Naduah> succes morgen met je echo zonder GB balen meid. Nu maar afwachten. Oja vraag anders om de telling van het hartslag. Ze zeggen boven de 150 is een meid, hihi Dreamerfly> Wat ga jij dan doen in Dokkum? Spullen halen? Dancinglady> zal je accepteren op de hyves. Ben t vergeten maar komt goed Lindajelsma> Teveel keuze niet waar bij de babydump. Ik kom nog wel eens langs. Eerst de kamer binnen en daarna de rest voor de aankleding ect. De hema heeft ook schattige dingen vind ik! Ilona85> wanneer is de uitzending dan? Hou je ons op de hoogte. Ik kijk dat programma ik hou van holland namelijk nooit. Zal wel makkelijk worden en zwangere vrouw te vinden in het publiek. Was het leuk de opnames? Bolkuikje> o wat erg ik denk ziekenhuis. Gossie heb hier wel vaker last van dat ik dingen zomaar vergeet of niet meer weet. Je mag hier lekker zeggen wat je wilt of hoe anoniem je wilt blijven enzo. Maar wat je kwijt wilt is genoeg. Ik wil alleen maar zeggen: wat goed van je dat je aan je kleintjes denkt! Die geven je weer moed en al die liefde die je terug mag ontvangen. Kanjer! Princess> heb maar een batterij gekocht van die van mij was ook op. Dacht ook nog aan de brandmelder hahaaaa..maar ben ook zo slecht iemand die dan de melder niet meer ophangt. Ai..dat vergeet ik nu liever maar niet. Ik snap het niet, je gaat verhuizen niet waar en je komt een week later weer terug? Huh wat mis ik? Waar tussen ga jij dan leven? Zonder internet geen leven, hahaaaa Mommy2be> ben jaloers wil de kleine ook voelen schoppen! Ik heb al genoeg gekocht. Kan bijna niets langslopen zonder niets te kopen. Erg he! Shenoby> sorry heb ik je aangestoken met de griep? Snot komt me neus uit. Grrrrrr dat een mens zich daarvan zo beroerd kan voelen. Nu lekker weekend en uitzieken! Jij ook! Majo> gaaf die wieg. Mijn pa haalt ook mijn oude wieg van de zolder. Heb je een foto? Wishgirl> ga jij je kleine laten dopen? Heb jij een geloof waar je achter staat? Wij nemen wel een extra naam voor de kleine, maar niet als echt doop naam. Ik ben zelf wel gedoopt maar doe niets met mijn geloof. Muppie> herkenbaar dat je iets anders wilt. Maar ben na een verjaardag eraf gestapt. Weetje wat lekker is. Bladerdeeg met kleine knakworsten, jam jam. Die kan je wel van te voren maken! Heb ook wel eens mini loempias gedaan. Lekker makkelijk en de frituur in. Majo> Wish, BV-rs zijn dat borstvoedinggevendenederlanders, pfffff hahaaaaaa ik vroeg me al af wat BV-ers zijn. Ken wel BHV-ers. HAHAHAAA Florida en mamakitty> geld over? Jullie mogen ook wel mijn rekening nummer hoor. Help Christa de winter door actie opzetten. Hahaaa (mag eigenlijk niet zeiken. Vertel niemand wat de meubels hebben gekost Het mag wel babydump heten maar sommige prijzen zijn geen dump prijzen...ai) Xanado83> heb ik ook die placenta. Pfff houd moed houd moed Updat over moi: me rugpijn is over (afkloppen) Heb de remmen er strak op gehouden. me neus is snottiger dan ook. Ben ook knap beroerd hiervan. Nu uitzieken en maandag weer werken. het gesprek met de vrijwilliger is niet doorgegaan...ze was er niet. Maar had ook een gesprek met mijn collega en leidinggevende en onze vrijwiligerscoordinator enne...tja mensen die eerlijk zijn staat sterk! En ik ben eerlijk geweest. Lekker voor mijn collega..ben haar zo zat. Na een jaar zei ze pas EERLIJK, ja ik denk dat onze leeftijd soms wel eens conflicten geeft en ik daar moeite mee heb. Zij is 58 en ik 27! Kan dus haar bloedeigen kind zijn en dit gevoel geeft ze me vaak genoeg mee!
mommy2be> neem een glaasje water. zorg voor een appel of andere gezonde dingen. ik drink veel sap! Helpt ook. de kleine zal niks pikken maar ze vragen veel energie. Vandaar dat ik ziek ben. Eetbuien heb ik niet. Ik hoorde een verhaal van iemand die at 1 pok pindakaas per dag op! Die moest op dieeët want die at TE veel.
Ja, ik probeer ook zoveel mogelijk fruit te eten als ik honger heb.. maar ja mn maag rammelt kort daarna weer 1 pot pindakaas per dag ieuwl, misselijkmakend (voor mij dan) ps: wat leuk je echo's, wanneer heb je dat gedaan?
welke info? Ik zag het zaterdag. 16 weken en 5 dagen. Je kan het zien bij 16 weken of al veel eerder zeggen ze.
Oh oke, leuk joh.. ik kan niet wachten om het ook te weten! Ik bedoel de info TB/ZB BV/FV aangezien bij sommigen dat aangegeven staat in de maart2009mama'slijst.
die info is voor de ene lijst en dat hoefde niet in de andere lijst. Staat bij wish er ook niet bij toch? Uh..toch..nog twijfel ik.
snap dat t verwarrend is. Wij houden ons huis in Nl voorlopig nog aan. De aanstelling voor mijn man in Tsjechië is namelijk maar tijdelijk (2-5jr) en omdat we het een beetje eng vinden om alle schepen achter ons te verbranden hebben we besloten om het tijdelijk te verhuren. Aan mijn nichtje wel te verstaan, op deze manier kunnen wij ook nog in ons huis terecht (hihi, we hebben 1 kamer in het huis voor ons bed en onze spullen). Mijn man heeft nog een dochter uit een vorig huwelijk en om goed contact met haar te blijven houden zullen we elke maand terugkomen naar Nl. Tevens moet mijn man ook nog wel eens in Nl op de zaak zijn dus dat komt goed uit en kan ik mooi onder behandeling blijven bij de vk Ik wil ook in Nl bevallen dus op deze manier is dat ook makkelijk te regelen! Vervelend dat je gesprek niet is doorgegaan, is toch fijner om zulke dingen gelijk af te handelen. Wat een irritante collega zeg, ik heb ook veel oudere collega's gehad, dus herken het wel hoor. Ze nemen niet zomaar iets aan van iemand die jonger is @mommy2b; je kan deze info naar Wishgirl mailen voor de lijst op het topic en voor de lijst op het internet moet je naar Mamakitty mailen
Hoi! De kruik met kruikenzak was nog te koop bij Hema, dus gelijk maar meegenomen. Zo krijgen we het lijstje een beetje compleet. Het zijn vooral de kleine dingen waar ik mijn hoofd over breek... Vergeet ik dit niet, vergeet ik dat niet! Nog even een vraagje: wat voor matrasje hebben jullie in het ledikantje (gekocht)? En gebruiken jullie dan ook zo'n rubberen molton of één van stof? Ik vind het lastig om spulletjes hiervoor te kopen. Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen. Alvast bedankt! Nou meiden, heb nu even niks meer te vertellen. Lekker genieten van het weekend. Het wordt mooi weer! Liefs Linda.