Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin' all..

Als 1e........Radna, ster, Klavertje, Ilona85 en lovelyengeltje gefeli met jullie 20 weken mijlpaal! Whoehoeeee officieel op de helft meiden! (ik morgen) ;)

Wish, mooi kamertje hoor.

Princess, idd dat kan van het vele lopen komen, op tijd je rust nemen dus!

Chrissie, petje af voor jou!

Bam, logisch dat je je zorgen maakt! Zou ik ook doen hoor! Rustig aan en als je iets niet vertrouwd, bellen!

Naduah, hoe was de echo?

Miinicole, rustig aan doen!

Dreamerfly, wel naar de tandarts gaan hoor! (zeg ik heel stoer)
    En wat kl*te dat jij ook al zo'n last hebt van je heupen/bekken!

Gister ging het hier niet goed.
    Ik had al een tijdje in de auto gezeten en een tijd gelopen.
    Toen ging ik hier kip sitten snijden en marineren (voor satétjes maken), nasi maken en ik stond op een gegeven moment krom van de pijn aan mijn rug en bekken....op een gegeven moment naar de bank geschoven, jankend ondertussen....ging niet goed meiden...ik moet beter gaan oppassen! :(

-------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE lijst:
    mama's maart 2009 lijst

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Goeiemorgen meiden!

Nog steeds geen nieuws van naduah?

@mamakitty, jeetje wat vervelend dat je zo'n pijn had zeg idd
    heel wat rustiger aan gaan doen jij!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Snoop, zal ik doen ;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,726
    3,162
    113
    Female
    @MamaKitty; we moeten allebij rustig aan doen... ik begin meer last te krijgen van mijn rug en heupen dus ga altijd lekker vroeg op de bank liggen en dan zakt het wel af..
    Echt rustig aan doen jij!

5. cynthia79

cynthia79 Lid

May 30, 2008
    28
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Helmond
    Ik wil me ook aansluiten bij de maart 2009 mama's.
    Als het goed is verwachten wij onze zoon 4 maart.
    Ik heb al een dochter van 3,5.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Miinicole, ja idd jij ook! Pas goed op jezelf!
    Doe ik ook, sja, we MOETEN wel he.... :(

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Welkom en gefeli!
    Leuk zeg een zoon na een dochter (ik ook, mijn dochter is 4)..

8. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    FF snel:

@MamaKitty: jeetje wat vervelend dat je je elke keer zo rot voelt. *dikke knuffel* en bedankt voor je felicitaite.
    Ik kom morgen wat langer posten want moet zo weg.

Vandaag dus 20 WEKEN! Jeaaaaaaaajjjj!
    Wat is dat snel gegaan zeg!

Iedereen een fijne dag en tot morgen!

XX

9. jvd

jvd Actief lid

Jul 21, 2008
    263
    0
    0
    hallo meiden!

hOE IS HET HIER?
    Ik heb eigelijk niet zo veel te vertellen haha... ben laatst bij de vl geweest en heb ischias klachten ( hoop dat ik eht goed schrijf) Moet dus naar de fysio of chirop. beejte minder dus... maar goed..Gister zijn we naar kidsroom geweest bij ons in de buurt... vond dat ze niet zo heel veel hadden en vooral niet in de kleur die wij willen voor de babykamer.
    we zagen wel een hele mooie lamp van 285 euro! Beetje duur dus.. maar manlief gaat hem zelf maken want dat was heel goed te doen! Het was een plaat die ongeveer 5 cm van het plafond hangt. en dan gaatjes erin en daar kerstlampjes doorheen ! Verder zaten er 2 touwtjes aan 1 m de verlichting aan te doen en 1 voor een slaapmuziekje! Dus dat gaan we lekker zelf in elkaar knutselen! Verder hebben we dus niet veel gekocht. Manlief weilde wel perse een speen met papa is the best erop hahaah nou dus die hebben we gekocht! ( Ik zelf wilde er natuurlijk 1 met i love mama haha )

Voelen jullie de kleine al veel bewegen? Ik heb haar nu wel regelmatig gevoeld maar gister eigelijk helemaal niet! Maak me dan toch best wel een beetje zorgen.,..

SOrry dat ik even neit op iedereen reageer.. ef geen puf voor vandaag! haha

Nou meiden! Veel plezier vandaag!

xx

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,021
    2
    38
    hallo allemaal,
    heb nog niet terug gelezen maar wanneer ik tijd heb zal ik even reageren op iedereen.
    gisteren mn verjaardag gevierd en de hapjes vielen goed uit. ik had tortilla's met roomkaas en zalm en wat met kip. uhm tomaatjes en pepertjes met roomkaas,kippelevers met spek erom, knakworstjes in bladerdeeg,ham met monchou en ui en gevulde eieren. en daarnaast toch ook wel kaas en wat worst voor degenen die niet zo van aparte dingen houden.maar de kaas is niet eens opgegaan. en natuurlijk had ik weer te veel,want mn ouders kwamen nog met vis aan. maar goed. geen geklaag van weinig hapjes dus. haha.

ik had een vraag als ik met mn laptop op een kussen met plank (weet niet hoe zo'n ding heet,maar die kun je ook gebruiken als je ontbijt op bed krijgt haha) zit dan voel ik de beeb veel schoppen. net probeerde mn vriend of hij dan de kleine kan voelen door zijn hand op mn buik te leggen en daarover de laptop op die kussen. en ja hij voelde wat.maar kan dit al of is het verbeelding. als hij het zei voelde ik het ook in mn buik. dus het kwam wel overeen.

nou ga zo nog maar even de vloer doen. had gisteren mn nichtje en er is een glas wijn over de vloer gegaan.

11. Goedemorgen dames!

Wij hebben gister onze kinderwagen besteld!
    http://www.teutonia.de/fileadmin/downlo ... L_2008.pdf
    De Teutonia Spirit S3

in de kleuren(staaltjes staan onderaan);
    Reiswieg binnenkant : 3340
    Reiswieg buitenkant : 3305
    Wandel wagen : 3340
    Voettenzak : 3305
    Verzorgingstas : Zwart
    Wiel 50
    Dekentje : Aqua
    Muggen net
    Regen hoes
    Parasolletje
    En nog zoveeel meer kregen we erbij dat ik het nu al niet eens meer weet.
    Maar ben zoooo blij dus over een week of 10 kunnen we alles ophalen.

Verder gister heel veel gedaan dus ben helemaal gesloopt, vriend lief licht ook nog lekker op bed.
    Vandaag gaan we eigenlijk lekker niets doen.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @xanadoo, mooie wagen hoor! En geniet van je dagje
    niets doen heerlijk :D

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @jvd, wat leuk dat jullie de lamp nu zelf gaan maken :D scheelt
    toch weer een hoop centjes!
    En wat betreft het voelen van je baby geen zorgen maken hoor, ik voel de baby nu ook elke dag bewegen de ene dag wat meer als de andere maar hij/zij heeft nu nog zoveel ruimte dat je het niet altijd voelt!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @Klavertje, gefeliciteerd met je 20 weken! ik morgen ook :D en de 20 weken echo spannend!

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @miinicole,kan me voorstellen dat je schrikt maar
    het zullen idd je darmen zijn geweest.

@bamjolan,jeetje wat een schrik idd! kan dat geen vruchtwater zijn dan?
    Want een hele plens water lijkt me niet goed toch...

16. Naduah

Naduah Bekend lid

Goedemorgen!

He he, ik kan ook eindelijk weer eens even reageren. Al is het maar snel, want zit met twee zieke mannen thuis...
    De echo was gelukkig hartstikke goed. Alles zag er gewoon goed uit, en de kleine was druk bezig met zijn handjes, voetjes en de navelstreng. De echoscopiste heeft alles zo'n beetje globaal nagekeken, maar het zag er dus gewoon heel goed uit. Gelukkig maar...

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Gelukkig maar goed om te horen!
    2 zieke mannen jeetje, hopelijk knappen ze gauw op!

18. bleu

bleu Actief lid

Apr 2, 2008
    455
    0
    0
    Ik heb morgen ook de 20-weken echo,
    en ben nu al aan het voorgenieten.
    Heerlijk !

Lynnami, gefeliciteerd ! een baby-boy
    Wish, wat een mooie kamer, ben er jaloers op.
    Xanado, ook al zo'n mooie wagen, prachtig !

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Cynthia,
    Welkom hier! Fijne zwangerschap gewenst! En een zoontje wat leuk!

Lynnami,
    Gefeliciteerd, een jongetje! Leuk hoor! Fijn dat alles er verder ook goed uit ziet. Allemaal gezonde honger hoor ;) gewoon lekker wat nemen!

Chrissie,
    Haha, geeft toch niet? Als je trek hebt moet je gewoon eten! Topic de eerste pagina gelezen geloof ik, verder durf ik nog niet :oops:. Beterschap verder ;). Snot, dat is zaagsel uit je hoofd, komt los en komt zo uit je neus eruit gelopen. Heel logies ;). (dat hebben vriendinnen van mij ooit bedacht op de basisschool, nooooit meer vergeten).

Darcinglady,
    Lekker shoppen is niks mis mee hoor ;). Gewoon lekker doen als je er zin in heb en dat goed voelt voor je. (hier nog werkelijk helemaal niks gekocht voor onze purk, maarja de laatste keer dat ik in de stad was was ik nog niet zwanger ;)) Lekker dat je de kleine begint te voelen.

Bloesem,
    Leuk, een oefenkindje ;). Hoe lang blijft je neefje? Gewoon een dagje of een paar daagjes? Gezellig hoor!

Wishgirl,
    Jammer dat die ene kinderkamer niet ging lukken, die je nu in je album hebt staan is wel heel leuk, en past idd super goed bij chocolade/licht bruin! Leuk hoor!

Princess,
    Rustig aan doen vandaag maar dan. Gelukkig dat je even met de as kon luisteren en weer gerustgesteld bent!

miinicole,
    Als het naar het toilet gaan was om te ontlasten, dan denk ik dat het je darmen geweest zijn ;) en dat kan af en toe heel pijnlijk zijn, dat weet ik wel :oops:.

Bamjolan,
    Hmm, dat lijkt me wel even schrikken zeker omdat het zo vreemd was zegmaar. Maar gelukkig daarna niets meer! Zou idd een nieuw matrasje nemen als de andere al jaren in de kelder staan. Hier ook gewoon 1 erbij, ik zie die andere twee nog niet zogauw uit hun ledikantjes gaan ;).

Dreamerfly,
    Hmmm die actie was niet handig! Heb het ook wel eens! Kan er zo boos om worden! En dan heb ik ook meteen geen zin meer om weer alles langs te gaan :oops:. Maar bedankt! Rustig aan doen meid! Niet helemaal lekker daar dus, knuf terug ;). Enne tandartsen eten je niet op hoor meid ;), die eten smorgens netjes ontbijt :D. Maar ik kan het me wel in denken. Misschien kan je een keer een afspraak maken, gewoon voor controle, verder niets. Gewoon even laten kijken hoe het ervoor staat, kost je een euro of 20 (officieel is een C11 preventief, periodiek onderzoek 19.10 geloof ik, zo uit mn hoofd, weet het even niet zeker). Daarna zou je kunnen kiezen voor aanvullende onderzoeken, maar dat is natuurlijk pas na aanleiding van het eerste bezoek. Als je trouwens nergens ingeschreven staat kan het zijn dat je voor intake moet, dat gaat je dan wel iets meer kosten ;).

Mamakitty,
    Ook jij, rustig aan doen meid! Denk aan jezelf hoor!

Xanado,
    Leuk geshopt dus ;). Leuke wagen, nu wachten tot je hem op mag halen! Vandaag lekker een rustdagje verder dus!

Naduah,
    Fijn dat alles goed was bij de echo! Beterschap voor de zieken!

Zwaai, zwaai en sorry voor degene die ik vergeet!

Liefs, Hanneke!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

goedemiddag allemaal.

ben een vergiet op het moment dus weet de helft al niet meer sorry...

@xanado ik heb ook een teutiona alleen een iets ouder model, ben er ook super blij mee.

@naduah wat ben ik blij dat je nu reageert,maakte me al een beetje zorgen...

nieuwe maartmama's welkom

@bamjolan is zeker schrikken zeg het zit je ook niet mee he?

@jvd wij gaan ook zon lamp maken.
    vond hem ook zo leuk maar zo duur..

nou dat was het wel weer voor vandaag.
    gisteren 18 weken..
    banner loopt een dag achter.

Share This Page