Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ff snel voor diegenen die naar de jonge gezinnenbeurs toe gaan:

Oi oi Luiertassen is er ook ;)
    Dan kunnen we daar mooi kijken of de tassen ECHT 120 euro waard zijn en misschien zijn er wel beursaanbiedingen ;)

2. Niet meer actief

onze box staat in mijn album....

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wilde makkelijk eten. Mijn man moest nog even werken, planten brengen naar Aalsmeer ivm een beurs. Kom ik bij de snackbar staat er een rij tot aan buiten! HUHU.
    ben maar naar de Mac gegaan en die nieuwe burger gaan proeven. Jam jam die is verrukkelijk!
    En snel geholpen.
    Mannetje is nu weg.....heb t rijk voor me alleen! (strijken, stofzuigen :( en al die nare dingen liggen nog in het verschiet)
    Vanavond weer gooise vrouwen en op MTV is een mega grappige datingsprogramme bezig. A shot at Love met een hoogst mooie vrouw die van mannen en vrouwen houdt, O man...wat een ruzie kan iedereen met elkaar maken om haar. Heerlijk al die drama. Kijkt iemand ook wel eens naar dat programma op RTL5 met die mannen en vrouwen. (kom even niet op de naam zoals gewoonlijk, nu al 18 weken langs, uh...)

4. Sweetlakecity

Niets te zien. :cry:

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.162
    113
    Vrouw
    A shot at Love is een geweldig programma.. heb net heel seizoen 1 gezien.. haha was weekend break.. seizoen 2 ga ik misschien kijken weet het nog niet zeker.. om half 9 komt ghost wisperer..

Zie geen box..

6. Sweetlakecity

ooo gewoon op het plaatje klikken en die box komt vanzelf zie ik nu.
    Leuke met die rieten manden!
    Waar heb je die gekocht?
    Ik zou hem best in het wit willen hebben :)

miinicole> ik zit ook al met me gooise vrouwen in de weg. Maar denk dat ik iets ga opnemen...alleen wat....en de lama;s zijn er ook nog.

7. Niet meer actief

En als je nou op het plaatje klikt?

"hier de originele foto"

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.726
    3.162
    113
    Vrouw
    @chrissie81; gelukkig heb ik maar 1 serie die ik graag wil zien.. wij kunnen niet opnemen haha we hebben geen dvd speler of video aangesloten.. lol..
    de Lama's kun je ook op internet kijken..

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

Klinkt als: man is van huis en vrouw gaat los hahaha! Geniet
    lekker van je tv avondje ;)

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mooie box hoor! Wij gaan voor een box met poten ipv wielen ws de Bopita box met lade :)

11. Sweetlakecity

Ja gedaan.
    Waar heb je hem gekocht?
    ik wilde die best in het wit? Hij is helemaal gaaf!

12. Niet meer actief

Ik zou even op Marktplaats gaan snuffelen ;)

Je hebt ze namelijk ook van ziggy, die zijn de helft goedkoper :idea:

Wij hebben de box overgenomen voor een zacht prijsje, in de winkel kost ie 379 euro (prenatal) ;)

13. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ga je daar heen mamakitty? dan mag je me laten weten of hij het waard is of niet.... :D

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hoi allemaal!

Hier ff een berichtje van een overduidelijk zwangere Tezzz.

Pfffffffffffff. Mocht ik het nog niet hebben geweten, dan weet ik het nu: ik ben 1 brok hormoon als ik zwanger ben! Ik heb werkelijk waar vanaf vanmiddag 13.15 uur tot nu ongeveer elke 10 minuten een huilbui gehad! Ik word er niet goed van! Mijn kids zijn logeren en ik mis ze altijd behoorlijk, maar nu met die hormonen lijkt alles wel 100 keer versterkt of zo! Ik blijf huilen! Kon m'n man niet eens even aflossen in de zaak zodat íe kon eten, want ik blijf maar steeds huilen! En de bui is nog steeds niet weg! Word er knettergek van! Krijg er koppijn van. En ga van het feit dat ik er knettergek van word natuurlijk ook weer huilen! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG! Ik hoop toch zooooo dat het morgen weer over is! :(

@Majo: leuke box! Lijkt op de oude van mijn schoonouders. Lijkt me wel handig die wieltjes. Alhoewel mijn kids dan wel heel erg in de verleiding zouden komen er mee te gaan racen denk ik ;) :)
    Wij hebben een prachtige 6-hoekige box! Ben ik zo blij mee! Zie je ook eigenlijk nooit ergens en vind hem heel bijzonder. Maar nu ik de manden zie die jij eronder hebt, bedenk ik me opeens dat ik die eigenlijk ook nog moet hebben. Gelukkig heb ik nog even om te zoeken, want manden vinden voor onder een 6-hoekige box is denk ik niet zo makkelijk :rolleyes:

Weet niet of ik had gemeld dat mijn uitgeleende zwangerschapsbroeken zoek zijn geraakt met een verhuizing? Nou, ik ben gisteren wezen shoppen met m'n vriendin en onze dochters en ik ben heerlijk geslaagd! Heb er 3 broeken bij, 2 shirts, een jekkie én een jurk! En ook een superschattig rompertje gekocht met bijhorend slabbetje en mutsje. Heb dat spul nog ruimschoots in de kast liggen, maar kon het niet laten ;) Ikke is BLIJ! :D
    (jammer alleen dat ik er nu dus weer van ga huilen :( )

Later Ladiez!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ach Tezzzie toch......nou probeer te lachen, je hebt mooie kleren gekocht meid! ;)
    Herken het wel...vriendlief en ik hoeven maar ff een mini mini discussie te hebben en ik jank al hihi

Florida, is goed, ik laat weten of ie t waard is en of ie echt mooi is.

HELP meiden......mijn navel is zoek aan het raken!
    Een paar dagen terug had ik nog een halve krater hihi ik had echt een mega GAT als navel en nu ineens.....nog maar een inimienie gaatje, niet eens een gaatje meer...meer een klein holletje... :( Gaat echt hard nu hoor...en van mijn buik schrokken we beide hiero toen ik mijn shirtje omhoog deed. Zal zo ff kijken of een foto lukt ivm weinig licht....

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @tezz, de hormoontjes hebben je dus goed te pakken!
    Ik merk het ook wel maar dan niet in huilbuien maar ik ben op het
    moment errug gauw aangebrand :oops:

Leuk dat je zo geslaagd bent met shoppen!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, jouw buik gaat dus ook ineens hard. Die van mij
    ook en volgens mij ga ik over een tijdje zo'n plopnavel krijgen haha

18. Niet meer actief

plopperdeplop

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hij staat erin....

Snoop, nou tis echt niet normaal...we keken gister in het zwangerschapsalbum van dochterlief en deze buik had ik toen dus pas met 30! weken!

Majo...niet lachen he ;)

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha ja weet niet hoe ik het anders uit moet leggen :D

Deel Deze Pagina