Ik voel ook vrij weinig, eerlijk gezegd. Het is dat ik al die testen heb, maar anders zou ik toch echt nog steeds verwachten dat mijn ongi laat is...
Ik denk ook vaakl bij mezelf: ben ik wel zwanger? omdat ik verder niks merk/voel/zie.. Maar ja, zal wel nog komen denk ik als ik de echo gehad heb....
Ja, dat denk ik ook wel. En bovendien; we zijn ook nog maar heel kort zwanger. Waarschijnlijk duurt het niet lang voordat we wensen dat we weer terug mogen naar de tijd waarin ons lijf nog enigszins normaal deed.
Nou hier gaat hij nu ietsie beter. Ben lekker naar bed gegaan,even wat slaap inhalen. Nu moet ik beginnen met het regelen van de bbq... Helemaal geen zin in. ale: Het bedrijf van mijn man heeft laatste werkdag... Allemaal dronken dropjes straks. Ik natuurlijk niet, ik moet nog rijden (ahem) Ik heb vandaag vk gebeld over eerste echo, de afspraak daarvoor wordt pas tijdens de intake gemaakt. Moet dus nog een paar weekies wachten. Nog niets van Twigger???? kus
Ik ben ook alleen vorige week erg misselijk geweest maar nu eigenlijk niet meer. Af en toe een weeïg gevoel. Dit maakt me wel wat onzeker. Wel erg moe en ineens weer last van puistjes.. De komende weekjes maar afwachten hoe t gaat. Veel anders zit er nie in...
Ik maak me nu echt zorgen. Ik heb voor de zekerheid nog een testje gedaan, omdat ik gewoon niks meer voel. En het streepje is lichter als 2 weken geleden, toen was het nog donkerder als de controlestreep. Gaat het nu mis?
Dat hoorde ik ook steeds in mijn zwangerschap, mijn vk zei het ook.....MAAR toch denk ik dat dat niet de kans op een mk verkleind hoor... En meiden die niet misselijk zijn, wees blij, HEEL BLIJ! Hmmmm dat lijkt me niet zo goed...... Of heeft iemand andere erveringen? Ik ga duimen! Ik zal zo een testje meenemen, ga toch boodschappen doen..... Laat over hooguit uurtje weten wat de mijne doet. Gadverdamme, nog niks van Twigger............bevalt me niks...... Ik duim zo hard ik kan.....
ik heb er ervaring mee en zie what happened. Maar ik heb ook paar keer op forum gelezen dat het gewoon kan gebeuren en dat ze 2 weken later een schitterend kloppend hartje op de echo zien. als je het niet vertrouwd baby, bel je de VK even. Ben net gaan werken, zo slap als vaatdoek, en ineens voel ik iets uit me gaan, en op de pot zag ik dat het vruchtje eruit is gekomen. Hopen dat vloeien nu snel stopt, dan kan ik het afsluiten @Twigger! echo?
mmm Twigger zou toch niet tegen een teleurstelling aangelopen zijn? Twigger meid hoe ons niet langer in spanning!
Meiden , net even stress gehad ivm het werk van manlief.... Maar stress kunnen we nu natuurlijk niet echt gebruiken. Ondertussen mezelf alweer rustig gekregen (maar of het inwendig ook allemaal al rustig is?) Kan het na 1 stressuurtje zeg maar al mislopen met je zwangeschap of is daar wel iets meer voor nodig? Ben zo onzeker en wil ECHT rustig worden nu..... Adem in, Adem uit ....
Ah nee joh, rustig nou maar! Als je een keertje stress hebt wil dat niet zeggen dat er meteen iets mis is... Of kan zijn... Jemoest eens weten..in zwangerschap nr 1 heb ik dag in dag uit stress gehad en niet te zuinig en mijn 4 jarige dochter kijkt nu mega mindy, kortom zo gezond als wat !
Net getest en... Hmmmm mijn streep is donkerder dan 2 weken geleden........ Maar hoeft bij jou niets te zeggen he! Ik duim! Nog niks van Twigger? [-o<
Ik heb geen idee of dat betekend dat het niet goed is Bij mij werd ie alleen maar donkerder iig. Anders even je VK bellen?
Hopelijk is ze het juist uitgebreid aan het vieren en is het geen slecht nieuws! Afwachten tot ze zich meldt dan maar.......
Hopelijk positief nieuws! Ik heb niet meer getest, ik maak mezelf dan helemaal gek als ik het wel doe!
Begrijp ik wel hoor....ik ben ook onzeker, maar gelukkig (nou ja gelukkig...) veel meegemaakt in mijn vorige zwangerschap...haha dus veel ervaring