Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha, dank je! Durf hem officieel nog geen lover te noemen, maar dat komt vast vanzelf wel! ;)

Wat fijn dat het allemaal goed met je gaat! Ik las af en toe wel dingen van je over de gynaecoloog enzo, maar je klinkt positief!

GL is een compleet afgesloten hoofdstuk. Ik heb nog één keer een ontmoeting met hem gehad, waarin hij heel tegengesteld deed. Dat hij het bijvoorbeeld wel graag had willen weten wanneer de baby geboren zou worden. Heel bizar, maar ik ben gelukkig helemaal van hem af! Hij had ook echt helemaal niet door wat dit allemaal psychisch en lichamelijk met mij deed. Wat alleen maar weer een bevestiging was voor mij dat hij echt heel verkeerd bezig was.
    Alles is afgesloten en dat heeft hij ook wel door nu.
    Wat lief dat je ernaar vraagt! Het hele verhaal was toen ook behoorlijk heftig natuurlijk.
    Maar gelukkig heb ik nu een hele lieve jongen die ik vrij lang ken, dus dat is toch wel heel fijn na alle drama deze zomer... :D

2. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    He wish,

Collega van me is dinsdag bevallen van een gezonde dochter en die had precies hetzelfde geboorte kaartje als die jij in je album heb staan. Leuk!

Verder alles goed hier. Veel last van zeer erge rugpijn, maar ja ik heb het er allemaal voor over!

Truste meiden!

Liefs Amanda

3. Niet meer actief

Hey Jenna, wat fijn dat je je ff laat horen!

hier gaan we een etage hoger, trusten

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Morgûh meiden :D Geen tijd om te reageren hier :( pffffff tis nog geen half 8 en al hartstikke druk bezig hier. Gelukkig vallen de pijntjes wel mee, gisteren wel flink last van m'n rug gehad. Nou ik ga snel verder met inpakken/opruimen/sorteren/enzzzzzz. De verhuizers staan over een half uur voor de deur en t zal wel een druk daggie worden :p

Hopelijk heb ik vanavond/morgen nog tijd/puf om ff te komen kijken bij jullie!

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

@iedereen met afspraken vandaag
    Heel veel plezier/succes en met GOED nieuws terugkomen he.

@jenna
    fijn dat het goed met je gaat, ondanks de rotperiode die je achter de rug hebt! :thumup:

@wishgirl
    Leuk kamertje joh. En lekker dat je hem later kan ombouwen en dan dus ook nog kan gebruiken... :p

Verders is er een hoop geschreven, maar dat weet ik allemaal niet meer.

Wij hebben afgelopen weekend weer een heerlijk vaarweekend gehad. Gisteren d eboot al gedeeltelijk leeggehaald, want de boot gaat komende zaterdag (of de zaterdag daarna) de stalling in :cry:

Gistermiddag/avond ook nog even een borrel (sapje voor mij dus) gehaald bij onze oude buren. Die zijn vorige week verhuisd, naar een buurt verderop. Het was erg gezellig. Vindt het zo jammer dat ze weg zijn.... (nieuwe buren zijn wel aardig hoor, maar met hen ahd ik toch wel een speciale band..)

Ik ga kijken of onze drukker vanmiddag open is en haal daar dan eens een paar boeken op om een kaart uit te gaan zoeken.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin'

Vandaag ben ik officieel op de helft!!!!
    20 weken alweer!!! Whoehoeeee!!
    Wat is dat snel gegaan!

(ff herhaling van gister, anders heb ik zo weinig te tikken hihi)
    HELP meiden......mijn navel is zoek aan het raken!
    Een paar dagen terug had ik nog een halve krater hihi ik had echt een mega GAT als navel en nu ineens.....nog maar een inimienie gaatje, niet eens een gaatje meer...meer een klein holletje... Sad Gaat echt hard nu hoor...en van mijn buik schrokken we beide hiero toen ik mijn shirtje omhoog deed. Foto in album.....

Muppie, van harte gefeliciteerd!

Vanmiddag om 13:30 20 weken echo in R'dam. Dan richting Den Bosch rijden, ergens eten en om 17:00 gaan we naar de K3 show in de Brabanthallen!
    Mijn meisje is helemaal gek in dr koppie hihi...heeft er zo'n zin in! Ik ook! Vriendlief, de arme schat gaat mee hahahaha, ben benieuwd hoe die zich staande gaat houden..denk dat ik hem maar de foto's laat maken haha.

Kortom: tussendoor geen tijd om door te geven hoe de echo was etc, maar dat zal mijn lieve buddy Dancinglady dan ff doen als zij tijd heeft, want ik sms haar natuurlijk direkt!

Trouwens vriendlief voelde eergisteraaf de kleine weer schoppen aan de buitenkant! Gaat nu echt hard!

Jenna, gelukkig is GL een afgesloten hoofdstuk! Mooi zo!
    En nu genieten en lekker verliefd zijn ;)

Princess, suc6 meid! Maar pas wel goed op jezelf he!

Jacky, leuk kaartjes-boeken halen! Heb ik ook zin in, maar we wachten nog denk ik tot 25 weken ongeveer....
    Jammer dat je buren weg zijn en dat je bootje weer in de stalling is.... :(

Alle meiden met vk/gyn/echo bezoekjes...have fun!

Straks 20 weken echo! Lekker weer loeren naar ons zoontje! *en toen vertelden ze dat het toch echt een meid is whoehahahahahaha*
    :)

Fijne dag ladies. Ik breng zo dochterlief naar school, dan wat boodschappies doen en dan kom ik online.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE lijst:
    mama's maart 2009 lijst

7. Naduah

Naduah Bekend lid

Goedemorgen allemaal!

Er is weer ontzettend veel geschreven, en ik heb nu geen tijd om alles bij te lezen :oops: , maar wilde wel even snel iedereen die vandaag een afspraak en/of echo heeft HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER wensen! :D

Ik probeer zo eventjes wat echofoto's in mijn album te zetten, hoop dat het lukt. De reden waarom ik deze zwangerschap zo weinig voel is omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, geen idee waarom het dan zo is dat ik zo weinig voel, maar het schijnt daaraan te kunnen liggen? :-k
    Nou ja, gelukkig was verder alles helemaal goed!
    Heb een rotweekend gehad omdat zowel mijn vriend als mijn zoontje ziek waren (diarree, overgeven, the works...), dus ben helemaal gesloopt....
    Nou ja, ze voelen zich vandaag alweer beter, dus ik hoop dat het over is.

Tot gauw!

8. Naduah

Naduah Bekend lid

Jaaaa, gelukt! Echofoto's staan in mijn album. :D

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Thanx!

Mooie foto's hoor! Super!
    Ik heb de placenta ook aan de voorkant en voel de kleine alleen maar aan de onderkant van mijn buik of aan de zijkant...dus aan de voorkant van mijn buik helemaal niet.
    Hoop dat je zoontje en man snel helemaal beter worden!

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo dames,
    zometeen off naar de gyn.

naduah leuke foto's ik heb ook 1 van het voetje vond ik helemaal geweldig!
    en heb je nog stiekum een beetje gespiekt naar het geslacht?

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Goeiemorgen meiden!

JEEEEE vandaag ook op de helft!!! :D :D :D

Strakjes 20 wkn echo, en heb denk ik pas aan het eind van de middag
    tijd om te reageren want we gaan ws nog ff de stad in daarna.

@Jenna, tuurlijk kennen we je nog meis! Goed om te horen
    dat er weer een nieuwe liefde in je leven is :D en heel goed dat hoofdstuk Gl afgesloten is!

@princess, suc6 vandaag met verhuizen! Rustig aan doen he

@jacky, leuk kaartjes uitzoeken :) gaan wij ook snel doen!

@mamakitty, jij ook veel plezier bij de echo en natuurlijk bij K3!

@naduah,bah buikgriep is niet leuk gelukkig zijn ze al wat beter en hopelijk blijft het jou bespaard. Mooie foto's hoor ;)

@shenoby, suc6 bij de gyn!

12. Naduah

Naduah Bekend lid

Bij mij ligt 'ie leg maar linksvoor, dus ik voel rechts wel wat, maar ook niet zoveel. Weet jij misschien of dit zo blijft?

13. Naduah

Naduah Bekend lid

Nou om eerlijk te zijn heb ik wel tussen de beentjes proberen te kijken... :oops: Ik heb alleen echt niets kunnen zien. De navelstreng liep precies tussen de beentjes door, dus ik heb geen 'hamburgertje' of 'pielie' kunnen zien... Hoe ziet een jongetje er ook alweer uit op de echo? :-k

14. Naduah

Naduah Bekend lid

@Snoopy en MamaKitty: Gefeliciteeeeeeeeerd! Op de helft alweer, wat gaat het snel! :D

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Thanx Naduah en Snoop.

Snoop, jij ook gefeli he! Op de helft!

Naduah, je placenta groeit mee naar boven is mij gezegd, dus je zult als het goed is onderin steeds meer gaan voelen. En de baby is straks groter dan de placenta, dus je moet echt wel wat gaan voelen hoor ook aan de zijkanten...

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,726
    3,162
    113
    Female
    Iedereen die vandaag een afspraak heeft of een echo heel veel plezier!

Vandaag de keuken uitruimen..we krijgen een nieuwe keuken.. daarna lekker relaxen..

Fijne dag meiden!

17. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik wil even iedereen met een echo vandaag heel veel plezier wensen! Ik heb mijn echo pas over 3 weken..

@Naduah, hele mooie echofoto's!

Liefs

18. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Ik heb trouwens het idee dat ik de baby voel, dan voel ik van die plofjes in mijn buik, maar laatst vertelde me iemand dat je pas iets kunt voelen vanaf 20 weken bij de eerste.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Noor, nee hoor, er is geen standaard voor wanneer je je baby voelt. Mijn dochter voelde ik met 14 weken en deze met 12 weken, dus dat zegt niets!
    Nu voel ik de kleine sinds een paar weken echt stevig schoppen en aan de buitenkant.
    Dus het kan heel goed dat je de kleine voelt!

@Miinicole, suc6 met de keuken!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo alles was goed bij de gyn.
    moest alleen wat meer ontspanning zoeken maakte me te druk, nu zou er even een rustige tijd aan breken dacht hij kan ik me een beetje voorbereiden op het zware eind.
    Heb nog even gevraagd naar de pijnbestrijding of dit nog van toepassing en was en dat ik absoluut NIET met pethadine wil bevallen. dat gebruiken ze gelukkig niet veel meer.
    gyn kon het hartje niet vinden als ie nou gewoon geluisterd had naar mij had ie em in 1 keer want ze was flink aanwezig.

Share This Page