Hoi hoi! Was al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op zwangerschapspagina geweest. Ik was uitgerekend in februari, maar volgens de termijnecho werd het toch 2 maart i.p.v. eind februari. Dus vandaar dat ik niet meer meeschreef bij februari mama's. Nu wil ik toch weer wat actiever worden en eigenlijk wil ik liever hier schrijven dan bij de februari mama's. Vraag me niet waarom... Afgelopen zaterdag hebben wij de eerste van een reeks van 2 pretecho's gehad. Ik weet nu welk geslacht ons frummeltje heeft en ben echt helemaal verliefd op de kleine. De kleine heeft hetzelfde neusje en mondje als grote zus Demelza. Morgen heb ik de 20 weken echo! Spannend dus, alhoewel ik het gevoel heb dat het gewoon goed zit. Ik zal proberen hier wat vaker te gaan schrijven.
@Evelieveling - Ik neem aan dat je bedoelt dat je liever niet bij de februari mama's schrijf... maar liever hier Als je ook met je gegevens hier op de topiclijst wilt... stuur dan per pb de gegevens even naar mij toe... zorg ik ervoor dat je op de lijst komt.. Daarnaast is er hier ook een onlinelijst.. Deze lijst is voor degenen die het makkelijker vinden erbij gekomen... Maar hij verschijnt dus niet via het topic, maar op een andere site. Als je daar ook op wilt kun je daarvoor een pb naar mamakitty sturen.
Ik heb je een bericht gestuurd met wat gegevens. Weet niet wat je precies wilt hebben voor de lijst. Dus wie weet kom ik nog met allemaal aanvullingen.
@MamaKitty; mooi dat alles goed was .. @Judith1982; veel plezier bij de echo! Hier nog lekker met de keuken bezig maar even een pauze in lasten.. poeh.. vanavond lekker op de bank liggen niks doen...
Nu lach je er nog om, wacht maar tot je me beter hebt leren kennen Maar een goede reden, omdat jij ook maartmama bent Mijn engeltje wordt wakker dus ik ben er vandoor. We gaan even lekker fietsen. Tot later!
Hoi meiden! had mn buddy's allebei al een sms gestuurd maar denk niet dat ze tijd hadden om het hier te plaatsen dus nu doe ik het zelf maar: Alles was helemaal goed met onze kleine spruit!!!!!!!!!!!![/size] We zijn zooooo blij vond het toch best spannend, maar ze heeft alles nagekeken en alles was prima in orde! Hartje, niertjes maagje, blaasje, hersenen. Rug en schedeltje gesloten, geen hazelipje. Hele mooie navelstreng gezien daar was de kleine veel mee aan het spelen haha. Ligt mooi op schema en kleine weegt nu naar schatting 298 gram! Zal gauw wat foto's neerzetten! En nu gaan we nog even nagenieten want we hebben de kleine op dvd Ohja hebben ook geboortekaartjes gehaald 4 tassen vol hahaha dus genoeg te doen!
wooooeeeehoeeeee We krijgen een MEISJE! Alles was helemaal goed. Nu gaan we lekker genieten en even wennen dat we een meisje krijgen. Groetjes Judith
Snoopy, jij ook gelukkig een goede echo gehad! proficiat! Weet je het geslacht ook, of is dat een verassing?
Ik heb vanmorgen de 20-weken echo gehad en ik kan Naduah en Kitty de hand schudden. Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Verder zag alles er goed uit. Het word een mooi gemiddeld meisje. Judith, Kitty, en Snoopy, ben blij dat ook bij jullie alles goed is.
He, nog een dame in ons midden? haha, grappig. Ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen. Toch voel ik mijn spookje af ent toe. Niet met echte schopjes ofzo, maar meer geborrel/plopjes...
@bleu: hoe stom, ik wist al dat het een meisje was. Had je al verteld in een berichtje dat het in de brief stond.. excuses! hahaha..tsja, zwanger he
Ook hier een placenta die aan de voorkant ligt. Maar toch voel ik de kleine af en toe al behoorlijk. Dus dat belooft wat als uk groter wordt, minder ruimte heeft en krachtiger wordt Net een draagdoek besteld via internet. Ik ben nog aan het denken of ik eventueel een buggypod wil. Want Demelza zal nog geen hele afstanden kunnen lopen en ik wil geen dubbele wagen aanschaffen. Maar over de buggypod heb ik nog niet veel echt positieve verhalen gehoord. Helaas hebben wij een X-adventure en daar kan geen kiddyboard op heb ik begrepen. Dus ik ben nog op zoek naar een echt goede oplossing. Iemand hier ideeën?
Thx! Nee we wilden het niet weten, de echoscopiste waarschuwde wel omdat we het op dvd wilde dat het weleens kon zijn dat hij/zij het laat zien. Zo nieuwsgierig als we zijn hebben we de dvd bekeken en soms even op pauze gezet en heel soms denken we wat te zien dat op een jongen duidt Maar we pinnen ons nergens op vast haha. Hartje was 140 p/m als je de fabels gelooft zou het ook dan een jongen zijn maar ja hihi