Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden met een goede echo: gefeliciteeeeeeeeeeeerd! :D Hartstikke fijn! En weer een meid erbij, las ik. Goh, de meiden hebben inderdaad wel de overhand hier.. ;) Zal mij benieuwen wat ik zal krijgen. :-k

2. pippilotte

pippilotte Actief lid

Hallo allemaal,

Vandaag weer voor controle geweest.
    De placenta is aanzienlijk verschoven, en we moeten nog ongeveer 3 cm weg weten te krijgen.
    Wederom bedrust voor de volgende 2 weken, en dan zien we verder.
    Ook liet ons beebje vol trots zien een MEISJE te zijn.
    Met de billen omhoog en de benen wijd was er geen twijfel meer mogelijk!

Na mijn kleine man, krijgen we nu dus een meiske!

Helemaal blij :D

3. pippilotte

pippilotte Actief lid

Klopt voor mij trouwens alweer met de chinese kalender!

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hello ladies 8) Wat een geweldige dag zeg, alleen maar goed nieuws! Mamakitty, Snoopy, Judith1982 en Blue; Gefeliciteerd met jullie goede 20 wkn-echo, geniet er maar lekker van! Iedereen met mijlpalen (hihi, waren er zoveel ;)) ook gefeliciteerd! Wat gaat het toch allemaal snel zeg!

@Jenna85; wat fijn om te horen dat het allemaal weer lekker gaat met jou! Succes met je nieuwe vlam :D

@Mamakitty; hihi, ik ben benieuwd of mijn navel hetzelfde gaat doen. Schrok 2 wkn geleden ook toen ik ineens zag dat mijn altijd zo kleine naveltje veranderd is in een enorme krater :) Leuk gehad bij K3?

@Naduah; haha, groot gelijk hoor, zou het ook niet kunnen laten om te spieken, maar het lot heeft anders bepaald :) Mooie foto's buddy :D

@Shenoby; jeetje wat vervelend zeg. Gelukkig heb je goede begeleiding als ik het zo lees!

@Florida13; fijn dat het bij de vk goed was en leuk dat je me toe hebt gevoegd op hyves ;) hihi, had nog geen tijd gehad te reageren, dus dan maar via deze weg :p

@Judith1982; Gefeliciteerd!!!

@Evelieveling; Welkom bij de maartmama's :D Grappig dat je al kan zien dat je beebje dezelfde neus en mond heeft als je dochter!

@Pippilotte; Gefeliciteerd!!! Hihi, nu beginnen de meiden toch een beetje uit te lopen volgens mij...

Hier... grote puinhoop in huis, echt OVERAL dozen! Gelukkig heeft deze zwangere niet veel hoeven te doen. De verhuismannen hadden liever dat wij ons er niet mee bemoeiden en dat laat ik me geen 2x zeggen natuurlijk ;) Dus wij zijn nog wat gaan winkelen (hihi, pindakaas, hagelslag, enz :p) en lekker op visite gegaan bij vrienden en familie. Morgen weer zo'n dag en dan woensdag vliegen we naar Tsjechië! Denk trouwens dat ik de baby vanmiddag heb gevoeld :D Voelde héél zachtjes van binnen een 'duwtje' zeg maar... Gelukkig viel het mee met de banden- en rugpijn vandaag, bijna géén last van gehad :)

5. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Gefeliciteerd alle meiden met goed 20 weken echo nieuws!

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Princess, dank je wel voor je welkom!

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik kom uit de kop van Noord Holland. Gemeente Den Helder, alleen net een klein plaatsje eronder, Julianadorp.
    Ben 35 jaar, heb een dochter van morgen 15 maanden.

Ben fotografe, heb een eigen paard en 2 katten en ben ook nog eens getrouwd.

Verder is de eerste zwangerschap goed verlopen met veel bloedverlies en misselijkheid in het begin. Het is geëindigd met een keizersnede en een prachtdochter Demelza.

Ik moet nu dus weer in het ziekenhuis bevallen maar het kan misschien wel op een normale manier geboren worden.

Verder heb ik ruim 7 maanden borstvoeding gegeven en dat wil ik nu weer proberen.

Kreng de la creme slaat op mijn directheid. Ik neem geen blad voor mijn mond en zeg wat ik denk. Dat kan vrij bot zijn, maar het is bovenal erg eerlijk, alleen kan niet iedereen ermee overweg en moet ik het soms wat liever verpakken. Moet zeggen dat het langzaam aan beter gaat.
    So don't be afraid ;)

7. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Oh.. Sorry meid !

Ik voel het kleintje ook, maar nog niet aan de buitenkant.
    Helaas moeten man en kids dus nog even geduld hebben.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat leuk zeg een meisje! Geniet ervan!
    Wat een goed nieuws vandaag allemaal :D

9. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Evelieveling - Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Hoe meer vrouwen hoe meer vreugde.

Princess - Wat heerlijk zoveel mannen om je heen die al het werk doen, enne wat een fijn vooruitzicht hebben jullie. Ben jaloers !

Pippilotte - te gek meid !!..

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Inderdaad veel meiden hier.
    Maar, was het niet zo dat 'vrouwtjeszaad' langer kon overleven 'jongetjeszaad'?
    Dat de 'jongetjeszaad' direct een eitje nodig hadden en snel door moesten zwemmen om het te overleven? Anders haalden die het niet en daardoor zijn er over het algemeen meer meiden dan jongens?
    Of draai ik het verhaal nu om en is het juist andersom?

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Welkom hier gezellig!

Ja zoiets heb ik ook wel eens gehoord, op dag van eisprong gemeenschap geeft meeste kans op jongens en dagen ervoor of erna geeft meer kans op meisjes of het waar is geen idee hihi

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb in ieder geval van genoeg artsen gehoord dat meisjes het sterke geslacht zijn, hoe graag mannen ook anders willen denken.
    Meisjescellen delen beter in de baarmoeder, miskramen zijn vaker jongens dan meisjes.
    En ook bij prematuurtjes krijgen de meiden meer credits. Het zijn meer vechtertjes.

Ben wel verbaasd hoor. De maart mama's hebben meer pagina's volgekletst dan de februari mama's, maar ik vind het hier toch redelijk stilletjes. Is dit gewoon een stillere dag of valt het allemaal wel mee?

13. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    **Ben wel verbaasd hoor. De maart mama's hebben meer pagina's volgekletst dan de februari mama's, maar ik vind het hier toch redelijk stilletjes. Is dit gewoon een stillere dag of valt het allemaal wel mee?[/quote]**

Ik weet het eigenlijk niet.
    Ik probeer wel dagelijks even te komen kijken hier maar ja.. de kids laten dat niet altijd toe. Hebben ze een werkstuk/boekverslag, en hun hyves enzz..
    Volgende week zitten ze weer op school gelukkig. :)

14. Ik krijg nu ineens geen mailtjes meer dat er reacties geplaatst zijn... pfff... zo mis ik een hoop ineens... ;)

15. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    meiden met de goede echo's....gefeliciteerd!
    spannend.. nu wij nog ;)

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Er wordt hier soms best veel gekletst hoor alleen de ene dag wat meer als de andere dat zal je wel merken :D

17. Niet meer actief

Dit slaat ook op mij!
    Ik ben recht voor de raap zeg maar, enne eerlijkheid duurt het langst!
    :D

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Meiden ik heb 2 foto's van vandaag op de site gezet! :D

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mooie duidelijke echofoto's Snoopy.
    We zijn tegelijk uitgerekend.
    Fijn dat alles goed was op je echo!

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Buddienieuws***

Ook al zijn Shenoby en ik geen buddie... Ze heeft mij gevraagd of ik het even aan jullie wilde doorgeven aangezien haar buddie (even) afstand van het forum heeft gedaan.

Shenoby kan helaas een tijdje niet online komen omdat ze zo een last heeft van haar endo dat ze nauwelijks kan lopen!

***Einde buddienieuws***

Heeel veel beterschap Shenoby en ik hoop dat je snel weer in ons midden kunt zijn!

Deel Deze Pagina