Heeeee meiden... Muppie is vandaag jarig he... Volgens mij hebben we er nog niet aan gedacht.. Tis ook nieuw maar ik heb gisteravond een berichtje op het forum gezet dat ze vandaag jarig is...
Overzicht Maartmama's 2009 *** Hoofdlijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Evelieveling - ? - 35 jaar - 2e kindje 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen (o.v.) Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 24-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje - Bevalling: ? - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Totaal 86 maart 2009 mama's: verrassing: 9 jongen: 2 meisje: 6 geheim: 3 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: oktober 14 okt: lovelyengeltje - 20 wkn-echo, 18.15 uur 15 okt: MamaVanSimon - gyn, 09.25 uur 15 okt: Noor83 - vk 15 okt: Bolbuikje - gyn, 09.00 uur 15 okt: Sabrina24 - vk, 19.00 uur 15 okt: Dreamerfly - vk, 09.00 uur 15 okt: Snoopy1983 - vk, 14.00 uur 16 okt: MamaVanSimon - 20 wkn-echo, 11.15 uur 16 okt: Klavertje - 20 wkn-echo + controle, 10.00 uur 16 okt: Bloesem - vk, 17.45 uur 17 okt: twigger82 - 20 wkn-echo, 15.30 uur 17 okt: muppie - 20 wkn-echo, 14.15 uur 17 okt: bamjolan - vk zkh, 13.15 uur 20 okt: sabrina24 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 20 okt: Jacky78 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 20 okt: Florida13 - 20 wkn-echo, 08.45 uur 20 okt: Daphne1980- vk, 09.30 - 10.30 uur 20 okt: bleu - vk, 09.50 uur 20 okt: Florida13 - 20 wkn-echo 20 okt: seom - 20 wkn-echo, 20.00 uur 21 okt: radna - 20 wkn-echo, 09.30 uur 21 okt: chrissie81 - 3e vk, 08.00 uur 21 okt: nicole74 - 20 wkn-echo 22 okt: Xanado83 - 20 wkn-echo, 09.45 uur 22 okt: Lizz80 - 20 wkn-echo, 16.30 uur 22 okt: miekie26 - vk, 09.00 uur 23 okt: Daphne1980 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 23 okt: lin80 - 20 wkn-echo, 19.45 uur 23 okt: Tezzz - 20 wkn-echo, 10.00 uur 25 okt: nicole74 - pretecho 25 okt: Naduah - 20 wkn-echo, 11.30 uur 28 okt: miinicole - 3e vk, 13.30 uur 28 okt: Princess81 - 20 wkn-echo + GB?, 11.00 uur 29 okt: Tezzz: 3e vk, 09.00 uur 29 okt: Dancinglady - 20 wkn-echo, 15.15 uur 30 okt: chrissie81 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 30 okt: Princess81 - 4e vk, 13.30 uur 30 okt: Wishgirl - gyn, 10.40 uur 31 okt: Wishgirl - 20 wkn-echo, 13.00 uur 31 okt: Shenoby - 20 wkn-echo, 13.30 uur 31 okt: marr - 20 wkn-echo, 10.15 uur november 01 nov: ? - 20 wkn-echo, 09.00 uur 03 nov: pien27 - 20 wkn-echo, 09.00 uur 03 nov: pien27 - gyn, 10.40 uur 04 nov: Luanti - 20 wkn-echo, 09.50 uur 05 nov: sofieke - 20 wkn-echo, 09.20 uur 05 nov: Lin80 - vk, 09.00 uur 05 nov: Lindajelsma - 4e vk, 13.30 uur 07 nov: Dreamerfly - 20 wkn-echo, 08.15 uur 07 nov: Jacky78 - vk, 15.00 uur 10 nov: Luanti - vk, 16.00 uur 11 nov: miinicole - 20 wkn-echo, 14.00 uur 12 nov: Naduah - vk, 08.50 uur 13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur 15 nov: chrissie81 - 4D echo, 16.30 uur 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur december 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - Wishgirl * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - Shenoby - ? * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Je kan deze lijst ook in je emailbox ontvangen... Stuur een pb met je emailadres naar Wishgirl en zij zorgt ervoor dat je dagelijks de afsprakenlijst en deze lijst in je emailbox krijgt. Dit is dus de hoofdlijst. Er bestaat ook een onlinelijst. Sommigen vinden het prettig dat de lijst ook naast het topic te vinden is. Deze lijst is dus de gewone lijst en hier staat dan ook iedereen op. Wil je ook op de onlinelijst? Stuur dan ook een pb naar mamakitty.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 14 okt: lovelyengeltje - 20 wkn-echo, 18.15 uur 15 okt: MamaVanSimon - gyn, 09.25 uur -------------------------------------- Lovelyengeltje - heeeel veel plezier morgen bij de echo! En MamaVanSimon - heel veel plezier bij de gyn! En meiden... terugkomen met alleen maar leuk en goed nieuws he! Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag? Stuur even een pb met je emailadres naar Wishgirl en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!
hoi hoi, wat toevallig.denk ga eens even lezen op t forum hoe het met iedereen is. haha zie ik een super leuke felicitatie. de rest ook bedankt natuurlijk. echt leuk. heb net van mn vriendin en vriend een bola gekregen en een abbonement op de viva mama. echt super. verder veel geld gekregen. las allemaal goede berichten van de echo's. wat weten er al veel wat het word. echt super. allemaal heel erg gefeliciteerd. 17 oktober mogen wij voor de 20 weken echo. of we het geslacht dan ook willen weten zijn we nog neit over uit. eerst zeiden we echt nee. en nu komt er toch twijfel. voor de meiden die morgen een afspraak hebben heel veel plezier. geniet ervan.
\/ Gefeliciteerd Muppie. Beetje laat, maar lees het net pas. Maar leuk zeg zo'n abbonement op viva mama, daar ga je een hoop plezier aan hebben. Shenoby, Heeeel veel sterkte meid ! Neem je rust, dan zien wij je hopelijk snel weer terug.
Goedemorgen allemaal, Yes, eindelijk is onze verbouwing achter de rug! Het werd ook wel tijd ook. Dus we wonen weer lekker beneden in een ruimere woonkamer. En deze week hebben we vakantie, dus kunnen we lekker bij tanken. Omdat vandaag onze nieuwe salontafel komt, tussen 7 en 10, moesten we wel vroeg op. Toch vond ik dat niet zo erg, want ik merk dat ik niet meer zo makkelijk kan uitslapen. Ik heb last van 'slaap'armen en handen, hebben jullie dat ook? Ik zie dat een aantal van jullie al weten wat het wordt, wat leuk! Ik ben zelf ook super nieuwsgierig, maar mijn vriend is gelukkig heel sterk en dus blijven we erbij dat we het niet willen weten als we volgende week woensdag de 20 weken echo hebben. Aangezien ik nu thuis weer lekker kan pc-en, zal ik weer vaker op het forum mee lezen en schrijven! Liefs Tante29
Muppie, alsnog gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Maar je hebt in ieder geval leuke cadeau's gehad. Lovelyengeltje, ik hoop dat je een goede uitslag bij de 20-weken echo krijgt vandaag. Het blijft een spannende echo en niet alleen maar kijken naar je ukkie en kijken welk geslacht het is. Ik moet vandaag ook voor de 20 weken echo. Maar ik maak me dit keer geen zorgen. Heb immers afgelopen zaterdag de pretecho gehad en als er echt iets goed mis was dan hadden ze het dan heus wel gezien en waren ze niet zo enthousiast gebleven. Ik zag in ieder geval een erg mooi mondje, een mooie ruggegraat, een kindje wat duidelijk dronk en plaste (dus de nieren doen het dan lijkt mij) en als ik de hartslag zo hoor dan lijkt het mij dat daar gewoon kamertjes en boezems in zitten. Mijn man kan helaas niet mee. Hij is net 1 oktober begonnen met een nieuwe baan en heeft al gelijk vrij moeten hebben wegens het overlijden van zijn oma. We vonden het dus niet netjes om gelijk weer vrij te vragen. Niet in zijn proeftijd. Dus ik ga samen met mijn beste vriendin. Daarom ben ik blij dat ik voor een groot deel al weet dat het goed zit. Je zou verdorrie horen dat het niet goed zit en je hebt elkaar niet eens om samen te huilen. Heb een slechte nacht gehad. Mijn dochter was vreselijk aan het spoken. En dat had absoluut zijn uitwerking op mij. Ben normaal zo geduldig en kan het hebben, maar werd er vannacht echt chagrijnig van. Ik kon het niet hebben. En dat was te merken aan frummeltje in mijn buik, die begon behoorlijk om zich heen te trappen. Maar goed, die dingen horen helaas bij het hebben van kinderen
Even snel, hoor, moet aan het werk... Muppie: Alsnog gefeliciteeeeeerd! Shenoby: Heel veel beterschap, meid! Doe het rustig aan. Dames met afspraken vandaag: Succes en heel veel plezier!
Goedemorgen allemaal, He wish ben je zwanger...... : Mama van Simon gaat woensdag pas hoor! Dus voor vandaag: Lovelyengeltje HEEL VEEL PLEZIER! --- Shenoby Heel veel sterkte ermee, dat je je maar snel weer beter mag voelen!
Dag allemaal, Mooi in de vroegte van de morgen even typperen, ben nu fit en voel mij op dit moment goed, Yeah! dat het vandaag i.g. moge aanhouden Wish Wat super dat je vriendin en haar man dat zo hebben geregeld dat die vriendin met je mee kan! Mamakitty Hoe was het bij K3 en heeft papaatje het ook overleefd . Fijn dat de echo helemaal goed was!!! Jenna85 Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat en mooi dat je cyclus op gang is gekomen! Ik wens je het allerbeste toe! Amanda Weet je ook waardoor je zo'n enorme last heb van je rug? Voorzichtig en rustig aan maar! Jacky In ieder geval een mooie laatste tocht gemaakt dit jaar!(wat lijkt mij dat geweldig zo'n eigen boot ) Jammer dat je buren zijn verhuisd, gelukkig kan je ze makkelijk en snel opzoeken! Wij wonen nu een jaar in t dorp en wij hebben eigenlijk amper tot geen contact met buren/ mensen hier.(grijze buurt) Ik hoop in een volgend huis ook leuke buurtjes te krijgen! Leuk een kaart uitzoeken, heb je al een leuke gevonden? Ik zag bij Unicef op internet hele leuke, 1.35 euro per stuk en dan nog een postzegel. Best een duur grapje dan of is dat een normale prijs? Naduah Mooie echofoto's meid! *kijkt uit naar de 20 wk echo*. Bij mij is ook gezegd dat mijn placenta er voor ligt. Het kindje moet dan als het ware door een extra barriëre heen trappen. Volgens de man zou ik het pas na de 20e week gaan voelen, maar ik heb toch echt het een en ander gevoeld! Miniicole Helemaal gelukt met de keuken? Shenoby Fijn dat alles goed was bij de Gyn . Eigenwijze gyn dat hij niet naar je luistert . Dat is niet niets wat je dan te wachten staat i.v.m. je lichamelijke problemen, maar voor nu lekker gaan ontspannen en genieten he! Oh... ik lees nu net dat het niet goed met je gaat. Wish, wil jij als je haar spreekt of bericht heeeel veel beterschap van mij wensen! Lin80 Goed dat je een stapje terug neemt! Lekker ontspannen gister? Ik herken dat wel hoor. Alles vraagt gewoon meer en natuurlijk proberen de gewone gang van zaken er in te houden, maar als je last van pijnen krijgt e.d. dan even pas op de plaats! Florida Fijn dat alles goed was! Snoopy Super ook alles goed, toch een opluchting he! Suc6 met de geboortekaartjes Judith & Blue Gefeliciteerd alles goed en een meid! Evelieveling Welkom en post ze er maar op los hier! Gaaf een draagdoek, wil ik ook! . Heel veel plezier he met de 20 weken echo, jammer dat je man niet mee kan gaan, maar met een goede vriendin is ook erg leuk! En jaaa het kleine beebje is best gevoelig voor de stemmingen van mamaatje Pipilotte Wat fijn, er zit dus flink beweging in, hopenlijk de laatste 3 cm ook snel! En gefeliciteerd he een meisje! Princess Nog maar 1 dagje en dan moet ik m'n buddy gaan missen *Snik* Suc6 vandaag he! En wat leuk de baby voor het eerst gevoeld MamaVanSimon Hoe was het bij de Gyn? Lovelyenegeltje Veel plezier vanavond! Muppie Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meid! Leuke dag gehad? Tante29 Leuk dat we je weer vaker zullen zien hier ! Fijn dat de verbouwing achter de rug is en nu even lekker genieten van jullie vakantie! Nou ik ga eens even hard aan de slag hier in huis, veel achterstallig werk en vanmiddag werken! Fijne dag allemaal!
@Dancinglady: Mooie afmeting van het aquarium joh. Ik vind aquariums houden altijd zo veel onderhoud. Dus niets voor mij. Plus dat ik geen idee zou hebben waar ik dat kwijt zo moeten. @Kitty: Fijn dat de echo goed was. Een hele opluchting he? @Snoopy en Bleu: Ook jullie een goede 20 weken echo. Gefeliciteerd! Ben zo jaloers op de meiden die hun 20wk echo al gehad hebben. Donderdag duurt nog zo lang voor mij. Heb ik het idee dan he! Zucht! @Judith: Leuk een meisje! Gefeliciteerd! Allemaal meiden hier. Misschien komt er een do. nog wel eentje bij @Pippilotte: Gefeliciteerd met je meissie! Leuk hoor! @Evelieveling: Welkom hier! Met mij alles goed, nog steeds wat misselijk 's morgens. Dat is nog steeds niet over. Wel in mindere mate als de eerste weken van de zwangerschap. Ik kijk erg uit naar de 20 wk echo. Maar dat begrijpen jullie al denk ik. Van het weekend wat babykleertjes gekocht en gekregen. Heerlijk vind ik dat al die kleine kleertjes. Voor de rest luister ik nog vaak met de Angelsound. Het hartje klopt nog prima en de kleine is lekker ah bewegen. Wat ik wel grappig vind is dat wanneer ik de Angelsound op mijn buik zet de beeb gelijk tegen de Angelsound begint te trappen. Volgens mij vind hij/zij het niet leuk ofzo ;(. haha.
Jacky In ieder geval een mooie laatste tocht gemaakt dit jaar!(wat lijkt mij dat geweldig zo'n eigen boot ) Heerlijk is het, als we er een weekend geweest zijn is het of je een week vakantie hebt gehad Jammer dat je buren zijn verhuisd, gelukkig kan je ze makkelijk en snel opzoeken! Wij wonen nu een jaar in t dorp en wij hebben eigenlijk amper tot geen contact met buren/ mensen hier.(grijze buurt) Ik hoop in een volgend huis ook leuke buurtjes te krijgen! Jammer joh dat je zo'n grijze buurt hebt. Ne ehier allemaal jonge mensen in de straat. Is erg gezellig.... Vindt het echt jammer dat ze weg zijn, maarja kom je ook wel weer overheen! Leuk een kaart uitzoeken, heb je al een leuke gevonden? Ik zag bij Unicef op internet hele leuke, 1.35 euro per stuk en dan nog een postzegel. Best een duur grapje dan of is dat een normale prijs? Ik vindt het erg moeilijk een kaart te vinden.... Wilde eerst een stijlvolle (met een afbeelding van voetjes ofzo), maar sommige zijn zo somber dan (lijken wel rouwkaarten soms). Nu dus ook aan het kijken voor een kaart met groen (is onze kleur in de babykamer) En euro 1.35 is redelijk gemiddeld hoor. Je hebt kaart van euro 1.00 tot 1.80 gemiddeld..... Dus ja als je veel kaarten nodig hebt wordt het een dure happening... @ klavertje haha die kleine schopt de angelsound meteen weg, hij gaat de kleine ruimte die hij heeft niet nog een keer delen met een apparaat!