oh echt? Jee wat een moeder dan...nou ik had ook terug gemept hoor! We waren in de brabanthallen en aan de zijkanten stonden geen stoelen. Daar dansten kinderen. Wij aan de linkerkant zo naar voren gelopen en stonden zo naast het podium. Je mocht alleen niet aan de voorkant gaan staan, mja, dan sta je ook voor die kindjes die vooraan zitten he, dus dat kan ook niet. Ah, wij wonen in Brabant he...... dus dan is een echo extra (en gratis) leuk om te doen! Plus die leerlingen hebben wel zwangeren nodig, anders leren ze het niet he...dus nog voor een goed doel ook.
haha neej de keuken word nog niet geplaats.. eerst moet het riool vervangen worden dan word de keuken pas geplaatst.. Alles was goed bij de vk ben nu helemaal opgelucht.. mijn bloeddruk was 110 over 65 en de baby zijn of haar hartslag was 160 p/m helemaal goed dus.. haha het was een bewegelijke baby.. ze hoorde steeds de baby trappen, was heel mooi om mee te maken.. alleen jammer dat het zelf nog niet voel.. even afwachten dusss
Snoopy ik heb je sms idd gehad hoor! Stond alleen bij school haha Super dat alles goed is! Ben de laatste tijd weer zo moe zeg pff niet normaal! Kan t ook wel merken, de baby heeft ineens een groeispurt ofzo, voel hem nu heel goed zelfs! Zelfs met fietsen! hihi Ja das waar Kitty! Leuk hoor, geniet van je manneke! Ja die ouders soms.....jeetje...het is wel vaker gebeurd hoor, de fans kunnen er ook anders wat van haha De oudere fans bedoel ik van ee jaar of 16.
Hey mama's Nou ik zit hier lekker te zweven op mijn roze wolk! Ben helemaal aan het idee gewend een meisje te krijgen. Ben helemaal heppiedepeppie! Ik heb meteen zin om allemaal leuke spulletjes te kopen,.... Wij kregen 8 foto's mee gisteren. Ik zal ze even scannen. Echt supermooi om te zien. Je bent op slag verliefd op een echobeeld wat dan je kindje moet voorstellen. Moet je zien wat een schattige niertjes en een schattig blaasje,.. oohhh en een navelstrengetje,... hahaha. En nu op naar de volgende mooie echo-berichten! Liefs Judith
hier even een bericht va mij, heb de laatste dagen erg veel last van hoofdpijn! wie ook?...erg vervelend ik mag wel paracetamol, maar neem toch liever niets. iemand enig idee waar dit vandaan komt? drink voldoende dus daar ligt t niet aan. @chrissie ik voel ook nog nix hoor, en zo te zien lopen wij bijna gelijk, leg steeds mn hand op mn buik, maar nee, helamaal nix! jammer, maar toch nog even geduld hebben.
Evelieveling, Welkom terug dan maar! Haha! Gefeliciteerd met de zwangerschap! En veel kletsplezier! Leuk idee voor het geboortekaartje! Jij hebt echt al helemaal bedacht hoe je het wil hebben, leuk hoor! Princess, Alles goed gegaan met de verhuizing? Weer wat uitgerust ondertussen? Jacky, En al boeken gescoord? Ik vind het vreselijk straks weer al die geboorte kaartjes opnieuw langs te moeten, er zijn er zóveel leuk! Haha! MamaKitty, Tja, die navel, die zal je wel kwijtraken haha! Maar gelukkig komt ie echt wel terug . K3 helemaal overleefd? O, ik lees het al, heel gezellig geweest zo te lezen! Leuk dat je vriend de kleine ook voelt schoppen nu! Leuke verassing voor hem hoor! En natuurlijk ook leuk voor jezelf! Naduah, Fijn dat de echo mooi was. Leuke fotos! Darcinglady, Een aquarium, tja ik heb er ook geen verstand van wel 2 visjes ! Binnenkort halen we er nog een bij! Leven je visjes nog minnicole, Nieuwe keuken? Hoop rotzooi zeker, maar wel een mooi resultaat neem ik aan! Veel kookplezier in de nieuwe keuken! Shenoby, Heel veel beterschap meid! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Lin80, Tjonge, dat gaat echt een hoop rotzooi geven idd! Sterkte ermee ! Maar wel een mooi resultaat (als het goed is ) Snoopy, Die kleine spruit verveeld zich dus niet daar in jouw buik, hij/zij heeft genoeg te spelen . Niet te aandachtig kijken naar de dvd dan . Judith, Een meisje, gefeliciteerd! Leuk hoor! Verder gelukkig alles goed! Das heel fijn! Blijf nog maar lekker even zweven op je wolk hoor . Pippilotte, Een meisje, leuk hoor! Gefeliciteerd! Muppie, Ik ben te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Chrissie, Haha, bejaardenbingo! Heel veel plezier! Gelukkig dat de verkoudheid wat wegtrekt! ============================================================================== Hier zondag onze kleine purk heel goed gevoeld, ook echt heel lang. Toen ik hem/haar voelde lag ik in bed op mn buik, zat ie klem natuurlijk blijkbaar niet zo fijn. Dus ben op mn rug gaan liggen, er lekker voor gaan liggen en eens gewoon heerlijk genoten! Geweldig blijf ik het vinden! Liefs, Hanneke!
We hebben letterlijk alles in de woonkamer staan... je moet overal overheen klimmen voordat je eens rustig op de bank kunt gaan zitten :S.. maar het is voor een goed doel.. Ik hoop dat ik de baby ook snel ga voelen.. het is een bewegelijk kind dus denk dat dat wel goed zit..
Klavertje Jij ook nog steeds misselijk, bah! We hebben eindelijk wel eens zin in die powerboostperiode niet ? Jaaaaa leuk he babykleertjes kopen W.b.t. de angelsound en het schoppen, dat doet onze kleine beeb ook soms. Bij de Vk ook. Zij vertelde dat het kind het niet altijd even leuk vindt en dat bleek bij mij ook wel want het zwom er echt voor weg en trappen. Maarja dat gaat straks steeds moeilijker worden Jacky Leuk zo'n jonge buurt! Mochten wij in het voorjaar naar die nieuwbouw verhuizen, dan zullen we daar vast meer jonge mensen tegen komen! Ben benieuwd naar je kaartkeuze, zet maar in je fotoboek als je er 1 hebt uitgekozen; leuk ideeën opdoen Princess Buddy van me , nog maar heel even, Spannenddddd! Hopenlijk kan je i.g. een goed aantal uurtjes slapen! Ben je zenuwachtig of? . Xana Een super fijne dag morgen toegewenst!! Naduah Ik vroeg er na Jee, dat is veel geld! Schrik! Dan heb je vast prachtige kaarten! Zien Zien Evelieveling Gaaf idee zeg voor jullie geboortekaartje, Super! Lijkt mij ook wel wat een foto van de kleine als geboortekaartje! Ik zelf heb geen plannen een fotoshoot te gaan doen, maar wel op z'n amateuristisch met onze eigen camera. Dancinglady Fijn dat alles goed was bij de VK Mooie buik hoor!!! Miniicole Dat is wel iets minder 9 dagen zonder te kunnen koken. Wel een magnetronnetje tot je beschikking? Opluchting zeker dat alles goed was, fijn zeg! Snoopy En hoe reageerde je moeder op de dvd? Mamakitty Balen dat je zo kort de echo had, maar i.g. een goede echo En dus helemaal vermaakt bij K3, vriend ook? Leuk hoor een pretecho zaterdag, lekker genieten met z'n twee, dan wordt er als het goed is ruimschoots de tijd voor genomen! Muppie Als ik anderen zo hoor moet het al wel kunnen, de baby al echt voelen! Leuk hoor! CHrissie En hoe was het bij de bejaardenbingo, nog stem over? Lekker ja even 2 dagen vrij! Tezzie Ik had even in je fotoalbum geblikt en idd zeg wat een mooie grote buik, daar is de mijne echt niets bij! Wish Voorlopig gelukkig geen hoge autokosten, soms zo'n enorme kostenpost, wij de afgelopen maand 700 euro oefff. Leuk zo'n gratis abonnementje, doe mij ook maar Evelieveling Fijn dat alles goed was! Lekker nagenieten!! Amanda Goed dat je aan de bel hebt getrokken, viel het toch mee en hopenlijk een goede aanpassing van uren voor je! Judith Ben benieuwd naar je echo beelden! Ik wordt door jullie verhalen van de 20 weken echo's een beetje ongeduldig haha, ik wil ook, maar goed ik zal toch echt even moeten wachten Marr Ik heb er veel last van (gehad), hoofdpijn. Bij mij erg wisselend. Vervelend zeg! De Vk zei dat het met de hormonen te maken kon hebben... Sterkte er mee! Nou, ik voel mij eigenlijk best wel fit en dat na een dag veel intensief bezig zijn, valt mij reuuuuuuze mee! Mocht ook wel een keer niet? Ik ben wel zo stom geweest een voerkar op mijn voet te laten rijden (zo'n 150 kilo of meer?)> = 3/4 begeleidster 1/4 boerin Auw, dat was geen pretje (ik met mijn domme acties) en zit nu met mijn poot omhoog in het koude verband. Hopenlijk kan ik er morgen wel gewoon op lopen, want ik zal toch nog naar de VK en oefentherapeut moeten. Nahjah we zien wel! Nou lady's ik ga weer even van deze stoel af, want mijn kont gaat zeer doen haha. Tot laters!
zou reageren op jullie maar ben niet zo in de stemming. mijn vriend is vanaf 17 uur al in het ziekenhuis. hij heeft zijn vinger gebroken op meerdere plaatsen. is op t werk gebeurt.
oh wat vervelend muppie, hopelijk is hij snel thuis, met zn handje in het gips denk ik he? sterkte ermee.
Ja boeken zijn in huis (5 stuks was wat ik in een krat op de fiets mee kon nemen...) Morgen ruil ik deze 5 weer om voor andere boeken! @ muppie das niet zulk mooi nieuws van je man. Jeetje, hoe is het gebeurd? Is hij al thuis?
Ik zit te denken om een (spijlen)bedje/ledikantje inplaats van box in de kamer te zetten. Mijn kids hebben namelijk erg weinig gebruik gemaakt van een box en ik had hem dan ook al voor hun eerste jaar de deur weer uit.
nou net weer bericht uit het ziekenhuis. vinger is op meerdere plaatsen gebroken en hij had een open wond. hij had geluk dat het niet verbrijzeld was anders moest hij geopereerd worden. wond is gehecht en hij heeft nu gips. verder moet hij peneciline kuur en heeft hij tetanus injectie gehad. @jacky: zijn baas heeft een koevoet op zijn hand laten vallen. is niet expres gegaan natuurlijk. maar ze deden samen een klusje en hij liet per ongeluk die koevoet vallen en die kreeg mnvriend op zn hand. het bloedde als een rund en hij had het idee dat het niet helemaal goed was als je je vinger een kant op kunt zetten wat anders niet kan. gelukkig is hij nu onderweg naar huis. ben benieuwd. pfff en dan eerst maar eens eten.
Ooh ik zit aan 2 broodjes frikandel mmmmmm haha Muppie gelukkig is die onderweg naar huis! Eet ze voor straks!