Hallo meiden! Mvm is geweest! Eerst een test gedaan (toch weer even spannend) en het knalde ervan af! Hihi, twee dikke paarse lijnen, terwijl de test ong 3 minuten kon duren was het bij mij al meteen te zien. Helemaal happy natuurlijk! Dinsdag kan ik gaan beginnen. Hebben nu een leuke kaart gekregen met daarbij de test, een tijdschrift en ik heb voor het boek gekozen. Echt zon leuke dame die langs kwam, hihi zit weer helemaal op een roze wolk! Dus nog geen nieuws van Twigger? Had ze nog iets gezegd dan van wanneer ze zou reageren? xxxxx
@Twinnie, wat leuk voor je meid! Het leuke gaat er vanzelf af als je de flessen ruikt Haha nee geintje...perfect van je!
ach ik kotste mijn maag eruit toendertijd, dus ik kon de geur echt niet hebben en leke keer dat geplas in die flessen aaaaargh...MAAR tis voor een HEEL goed doel! Baal er echt van dat ik nu niet mee mag doen
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren. Mag ik iedereen adviseren om op de zon te letten : Ik keek net in de spiegel en zag dat mijn voorhoofd een heel onregelmatig bruine kleur had gekregen, donkerder dan in mijn gezicht :x . Hopelijk van lik niet snel door de mand, want ik wil toch nog wel even wachten voordat iedereen inlicht. ALS ik nog zwanger ben tenminste.....maar ik krijg wel weer een beetje hoop door die vlekken. Geduld is niet een eigenschap die ik erg onder de knie heb.....moet nog wachten tot woensdag .
Ik heb vandaag weer een test gedaan! Ik vertrouwde het toch niet helemaal. En het is de eerste keer... dus erg lastig om zeker van mijn zaakjes te zijn! Test bij DA gehaald. Gewoon eigen merk. Dus thuis: gelijk testen. Ook nu kwamen er binnen een minuut twee streepjes! Eerst heel licht, later ietsje donkerder. Duidelijk zichtbaar dus! Ik ben zo benieuwd hoe de zwangerschap zal verlopen. Na onze vakantie zal ik een afspraak maken bij de huisarts. Vindt het nu al spannend! Haha! Meiden die zwanger zijn: veel plezier! Meiden die nog niet zwanger zijn: succes en ik duim voor jullie! Ik ben zo gelukkig en dat gun ik jullie ook! Liefs Linda.
Hier was lekker de zon vanochtend, dat heeft meteen dit effect moeten hebben blijkbaar... Ik twijfel of ik zwanger ben, ben hiervoor al naar de huisarts geweest. Moet woensdag terugkomen. Ik heb namelijk flink wat bloed verloren, alsof ik ongesteld ben. Maar ben nog niet iets van een vruchtje tegen gekomen. Toch heb ik niet veel hoop. Ik heb altijd problemen met mijn cyclus gehad en geen pil of spiraaltje kon tussentijdse bloedingen tegenhouden, dus ergens zou het me ook niet verbazen als ik gewoon wel zwanger ben. Dinsdag ga ik nog maar eens testen.....
@Linda, goed nieuws! Leuk hoor weer een posi test! Nu genieten he! @Tji, had je nog niet getest dan? Of heb ik iets gemist? Want ik begrijp het niet helemaal...
[quote="MamaKitty@Tji, had je nog niet getest dan? Of heb ik iets gemist? Want ik begrijp het niet helemaal...[/quote] Ik had positieve testen van 2 verschillende merken, maar 5 dagen na "gebruikelijke datum" begon ik te bloeden. Hopelijk stuurt de huisarts me woensdag naar een gyneocoloog.
Vanmiddag is er bij mij ook een vrouw geweest voor Moeders voor Moeders. Een hele vriendelijk vrouw die mij veel heeft uitgelegd. Daarnaast ook allemaal informatie materiaal gehad. Ik heb gekozen voor de dvd. Ik had al een soort gelijk boek in de kast staan. Ik vond deze wel heel erg mooi. Maar ik had al zoveel goede verhalen gehoord over de dvd, dat ik hem nu wel graag wil zien. Ik kreeg bij de test ook een dikke streep in no-time. Dus ook ik zit weer op een roze wolk! @Twigger: wat balen van jouw band. Dat zal je net hebben vlak voor een afspraak waar je al een tijdje naar uit heb gekeken. Je houdt ons allemaal wel in spanning... Ik hoop er vanavond meer over te lezen Liefs Broddels
Meiden, ik zal er dit weekend weinig zijn, maar als ik een kans heb kom ik natuurlijk wel even hier kijken! Ben benieuwd hoe het met Twigger is afgelopen! Fijn weekend allemaal!
Het gaat goed met mij, heb alleen af en toe wat buikpijn en ben ontzettend moe. Ach hoor dat er meerdere zijn met dezelfde klachten. Ook zijn mijn ()() al een maat gegroeid en zijn iets pijnlijk. Nu lekker genieten van het weekend en lekker uitslapen.
@MamaKitty: ik heb toch ook Emesafene gehad. Heb er maar gelijk eentje ingenomen en doe ik dat morgenochtend weer. Hopen dat het helpt.
Heerlijk he? Heb je ook zo'n leuke kaart gekregen voor je test? Heb hem nu even op de kast staan maar die verstop ik strakjes weer. Toch eventjes genieten hahaha!