echt erg hoor....schaam me kapot hihi....mja, zal nog wel vaker voorkomen....zucht...had het in mijn 1e zwangerschap ook zo erg
mwa, dank je wel! Ik ga de kids maar eens halen, en vanmiddag ff slapen... daarna strijken, bedden en wassen. Ben er vanochtend weer niet aan toe gekomen, of ik heb last van expres vergeten wil ons huisje wel netjes achterlaten voordat we met vakantie gaan
Dat begrijp ik wel Snoopy, Maar dat zeg ik liever hier niet in het openbaar. uhm ik kan je wel een hint geven, ik ben ook lid van de maart hyves.... maar dan met een maskertje op...hihihi
hahahaa ik ga gelijk eens kijken jij met masker! Mijn visje is binnen + 2 haringtjes. jam jam Waar mijn oog steeds op viel was de markreel. Ik hoorde dat markreel verpakt uit de supermarkt niet mag ivm bacterien ofzo. Maar zo vanuit een kraampje. Man als je die kibbeling eens kon ruiken met die heerlijk stinkende knoflooksaus!
Hmmmm heerlijk, ik ga ook maar eens eten helaas gewone boterhammetjes met pindakaas en worst Maar je brengt me wel op een idee misschien dat ik het vrijdag maar eens ga halen yummie
Nou ik begin nu ook wel heeeeel nieuwsgierig te worden hoor Majo... Kan ik het station ook ontvangen? Lijkt me wel leuk om dan eens naar een programma van jou te luisteren... Wil je mij ook eens pb-en?
Voordat jullie gaan denken dat ik een bnn er ben ofzo, ik zit toch in de studio en meest dus achter de schermen Ook wil ik wel kwijt dat het om een lokale omroep gaat. Enne dames wat doen jullie voor werk? vrijwillig of betaald, maakt niet uit.
Ik heb heel veel werk gedaan... Binnen de fertiliteit als assitente en verder secretaresse etc. Ook heb ik een stichting opgezet voor mensen met een kinderwens. Dit heb ik 5 jaar gerund en toen overgedaan. Altijd heeeel erg leuk... Nu helaas in de WAO wegens bi en chronisch pijnlijk staartbotje... Hoop wel ooit weer aan het werk te kunnen!
activiteitenbegeleider met bejaarden. Dus die bingo niet waar. Hihiih. Dat doe ik nu. maar ook gewerkt in het speciale onderwijs met gedragskinderen en autistische kinderen. Ook op een nso en creche. Schoongemaakt bij bejaarden, bij de hoogvliet, van Haren. Komkommers ingepakt. Hahaaaaa Zo that's me. Ik ga straks buurten bij een ex collega van het onderwijs die moet nog 5 weken. Ff buik loeren want tja daar doe je het voor . Maar ze zei al dat ze niet al te trots is op haar buikje. Ze is wat, ahum, voller dan andere dus ze zegt: tja het is dat ik hem voel anders vraag je het je een beetje af. Maar ben toch benieuwd. Ik wacht tot ze belt! En op naar Rotjeknor!
Ik werk bij een wormenkwekerij (jaja, die bestaan) en doe daar de volledige boekhouding en administratie, 24 uur in de week. Dus zit daar veilig in mijn kantoortje en hoef niks met de wormpjes te doen...
:-s :-k Gelukkig maar O Lijkt me niets met wormen spelen. Ik heb wel eens een wormenkwekerij op het klokhuis gezien. Dat was nou niet echt mijn hobby om het te bekijken of de gedachte dat ik ze zou moeten aanraken. Brrrrr