Pfff kom er niet uit met gedichtje op geboortekaartje, heb er al zoveel bekeken maar nog steeds niet het gedichtje gevonden waarvan we denken ja die is het. We vinden deze heel mooi en simpel maar die hebben vrienden van ons ook al op hun geboortekaartje staan. Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons heel bijzonder Wie heeft er nog ideeen?
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 16 okt: MamaVanSimon - 20 wkn-echo, 11.15 uur 16 okt: Klavertje - 20 wkn-echo + controle, 10.00 uur 16 okt: Bloesem - vk, 17.45 uur -------------------------------------- MamaVanSimon (alweer van de partij hihiiihiihih ) en Klavertje heeeel veel plezier met de 20 wkn-echo morgen! Klavertje en Bloesem ook veel plezier bij de controles morgen.... en terugkomen met alleen maar leuk en goed nieuws he! Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag? Stuur even een pb met je emailadres naar Wishgirl en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!
@Snoopy - Ik heb het gedichtje ook nog niet hoor voor de geboortekaartjes... pfff wat moeilijk...! Als ik wat tegenkom zal ik het je laten weten.. kee...
Ola... bezoekje aan vk was goed. Weer goedgekeurd haha. Hoe ist hiero? Rustig? Snoop, kijk ff bij gedichtjes topic, daar staan er genoeg en anders noemt iemand wel een site!
Mooi dat alels goed was! Ja thx voor de tip maar daar heb ik al gekeken en ook al heeeeeel veel sites is gewoon lastig of het is te lang (wil niet langer dan 4/5 regels) of het is te zoetsappig zeg maar. Maar goed we kijken nog even verder iig bedankt voor je meedenken
Getsie.. heb alweer last van brandend maagzuur... ! Ik ga even een appeltje klaarmaken en dan lekker mn bedje opzoeken... Ladies.. Welterusten!
Goedenavond dames, Hier nog even over hoe de dag vandaag gelopen is. Vanmorgen om 8uur waren alle getuigen bij ons en om half 9 zijn we richting het gemeentehuis gereden. Om 9 uur werden we opgehaald en naar een kamertje gebracht waar ons geregistreerd partnerschap werdt voltrokken nadat iedereen de handtekening had gezet en we officieel man en vrouw waren zegt mijn vriend ineens en nu wil ik nog even wat zeggen : schat ik weet dat we het niet te uitgebrijd zouden maken maar evengoed alsjeblieft, ik met een bek vol tanden komt er een heel mooi doosje met een hele mooie ring tevoorschijn, ik zag echt bijna te huilen want dat had ik niet verwacht. Thuis nog even samen met iedereen gegeten en toen de auto in en er een lekker dagje avifauna van gemaakt. Rond half 6 riep mijn moeder we gaan naar huis maar gaf mij en me vriend ook onze jassen en we moesten maar achter haar en me zwager aan rijden. Heeft die lieve schat ons mee genomen om te gaan wokken. We zijn net een half uurtje thuis van een hele mooie en geslaagde dag, terwijl we er niets aan zouden doen verder. Nou ga ik lekker me bed in want heb overal pijn en heb dus veelste veel gedaan vanddag. Morgenochtend naar het ziekenhuis voor een gtt en ik zal jullie s'middags op de hoogte brengen of ik al wat meer weet. Weltrusten en andes een fijne avond allemaal.
De kaartjes gaan wij pas naar kijken met een week of 30 of zo (laten we het maar niet zo laat doen als de eerste keer...toen kwamen we daar pas in week 36 aan toe ). Maar wij zoeken een kaartje die bij de vorige twee past en ik bedenk altijd zelf het gedicht. Mijn gedichtjes worden altijd nogal lang maar slaan wel écht op ons leven. Net Frumpie weer gevoeld en deze keer hoefde ik 'm niet te smeken, maar kwam íe helemaal vanzelf. Ikke happy! Weet je wat ik zo leuk vind aan die lijst aan het einde van de dag? Elke dag zie je 'm weer een stukje dichter bij je eigen datum komen. Nog een week en dan mogen we eindelijk weer spieken!
@Xanado: hartelijk gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Klinkt bijna als een heuse trouwerij zo
@Tezzz - dat heb ik ook met de lijst... ik vind het ook zo leuk om te zien dat ik steeds een stukje naar boven ga
Darcinglady, Gelukkig dat de vissen nog leven en groeien, komt helemaal goed met jullie kleintje Lin80, Jawel, wel een echo hier . Fijn dat je jullie kleintje lekker voelt schoppen, binnenkort je man vast ook! Xanadoo, Van harte gefeliciteerd! Naduah, Prachtig buikje meid! Ik denk idd dat het gewoon verschil in foto is . Ieuw get, gelukkig hoef je niks met die wormpjes te doen ! Chrissie, Fijn dat de bingo leuk was! Je hebt genoten zo te lezen! Blue, Je kan borstvoeding en kunstvoeding combineren, alleen zit je zeker de eerste maanden met een productie die niet echt stabiel te noemen is. En dus idd gevaar voor het teruglopen van je productie. Misschien kan je eens contact zoeken met een lactatiekundige of een vrijwilligster van VBN of LLL? Die kunnen je vast een hoop uitleggen. Majo, Das nog eens een leuke vraag idd om eens van iedereen te lezen, ik ben/was tandartsassistente. 14-09-2007 heb ik zwangerschapsverlof gekregen, 14-03-08 ben ik weer begonnen en begin mei 08 weer gestopt. En ik denk dat ik nu huismama ga blijven, tenminste ik ga niet meer aan het werk is de bedoeling eigenlijk (Maar denkt toch misschien 1 dagje ofzo of 2 ochtendjes, maar dat moet ik nog bedenken en bekijken) Eerst straks maar eens lekker genieten van de drie kleine ukkepukken! Bamjolan, Ik vind dat je gelijk hebt! Op sinds eind mei/begin juni zitten Malou en Ruben heel veel bij de opas en omas. En zelfs daarover voel ik me schuldig en zeg ik nu word het echt tijd dat ze gewoon weer thuis zijn! En idd wat je zegt zeg ik ook steed, ik mis zoveel! Misschien idd over een paar jaartjes nog eens kijken voor die opleiding? Je kan nog lang genoeg carrière maken, de kinderen groeien maar 1x op! Maar idd als het voor het geld nodig is is het wat anders, en als het voor jezelf nodig is zou ik ook zeggen doen! Toen ik na 6 maanden thuis gezeten te hebben weer aan de slag mocht kon ik echt niet meer wachten! Wat was ik blij dat ik weer mocht! Dreamerfly, Beterschap voor je voet! Tezz, Wat fijn dat je niet hoefde te smeken ! MamaVanSimon, Klavertje, Bloesem, Heel veel plezier en succes bij de afspraken, controles en echos! =========================================================================================== Hier vandaag bij de gynaecoloog geweest, kleine purk doet het helemaal prima! Echo gehad en hij/zij was echt super beweeglijk! Bloeddruk 52/78, HB 5.1 maar dat mag de pret niet drukken . Is helemaal goed! En geen blaasontsteking (gelukkig)! Dacht ik aangezien het al een paar dagen bij het plassen wat gevoelig is allemaal! Verder vandaag lekker getut met de andere kleintjes! Truste meiden! Liefs, Hanneke!
MamaKitty, das minder! Hier maandag bij de huisarts al getest maar toch niets te zien eigenlijk. Vandaag bij de gyn getest, met een catheter wat urine laten aflopen en getest ook geen onsteking maar wel wat bloed in de urine -> Kon van toch een ontsteking zijn of juist door die catheter. Maar toch antibiotica gehad hopen dat het nu gewoon klaar is Jij succes, hopen dat er bij jou meer duidelijkheid is!
Hoihoi, Ik kom me hier ook even melden Ik ben 19 maart 2009 uitgerekend van ons 2e kindje. 6 november hebben we afspraak staan voor de 20-weken echo en eigenlijk wil ik dan ook weten of het een jongetje of een meisje is Maar ergens twijfel ik nog een klein beetje, het is natuurlijk erg spannend als je het niet weet, maar ja...
thanx, hoop ik ook...maar klinkt en voelt als blaasontsteking.....morgen ff plasje laten checken en hopppaaaa aan de pillen en dan ist weer over
MamaKitty, Nogmaals succes dan ! Ik ben niet zo een pillenslikker , heb nu een prik gehad, ook echt niet fijn, maar beter als het alternatief, weer 3 dagen 4x per dag een 'mega-grote-pil' doorslikken. Heb er pas 11 dagen opzitten Maitestar, Welkom, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel plezier alvast bij de echo! Als je in de lijst wil hebben we een lijst die hier in het topic verschijnt, hiervoor pb je je gegevens even naar Wishgirl en we hebben een online-lijst hiervoor pb je je gegevens even naar MamaKitty! Succes ! Link naar de online lijst . Liefs, Hanneke!
Muppie Akelig ongeluk zeg! Hoe is het nu met 'm? Is de pijn een beetje te verdragen? Bamjolan Ben het helemaal met je eens w.b.t. de discusie. Had het er vandaag ook nog over met de oefentherapeut. Ik wil wel blijven werken maar ik ga mijn kind niet naar een creche brengen en een baby al helemaal niet. Eerste levensjaar is zo belangrijk! Maar goed voor alleenstaande moeders ligt dat b.v. natuurlijk wel weer heel wat lastiger. Judith Fijn dat alles goed was! Snoopy Kijk eens aan dat schiet mooi op, al bijna examen, fijn zeg! (nouja ook wel even zenuwen natuurlijk) Ik zal voor je duimen dan! Princess!!!!! Wat leuk wat van je te horen!!! Ik vroeg mij vandaag al steeds af hoe het met je ging en de hele verhuizing. Jeetje wat vervelend dat je elke ochtend nog moet overgeven Je gaat niet meer aan dat pilletje tegen de misselijkheid? Maareh echt kalm aan meid, pas op de plaats, want zeker met bekkenklachten e.d. moet je oppassen! Probeer veel rust tussendoor in te lassen. (En als je nog een lading oefeningen wil voor bekken/heup/rug dan geef maar een gil, ik weet er zo een reeks waar je een uur mee kan vullen ) Internet je vanuit een internetcafé? Horen we nog wat van je deze week? *Hoop het, Hoop het* Ja ik ben een klunsaap Suc6 daar he ! Mamakitty Fijn dat alles goed was bij de VK. Fysio overleefd? Xana Wat gaaf van je man zeg, wat een verassing en dan nog een leuk etentje, fijne dag gehad zo te horen! Suc6 morgen he! Bolbuikje Fijn dat alles goed was. Wat betreft je bloeddruk HB, daar hoef je verder niets aan te doen of? Welkom Maitestar Je kan je gegevens doorgeven aan Wishgirl en aan Mamakitty. Tnx voor alle beterschapwensen! Ik ga morgen denk ik even naar de huisarts; voet kleurt flink, opgezet en ziet er niet zo goed uit. Nahjah zal wel loslopen...(wat een woordkeuze ) Hey toedels ik duik mn bedje in! Slaap lekkerrrrrrrrrr allemaal!