Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    @Mamakitty: misschien komt het omdat het omdat dit mijn 1e zwangerschap is en bij jou de 2e? Kweenie hoor.. maar ik vind die striemen van mij heel opvallend, en nu ik je buikfotos zie, lijken die van mij heel anders, veel opvallender zeg maar (ze zijn niet paars maar lichtrose)

Ik probeer al dagen contact te maken met de beeb, maar dan echt in de late avond.. ik voel dan iets heel kleins maar verder niet zoveel bijzonders. Misschien moet ik maar overdag proberen :rolleyes: De eerste keer voelde ik het spontaan, terwijl ik gewoon zat.

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ook ik houd de weegschaal goed in de gaten, ik was van tevoren al niet de slankste, dus ik wil zeker niet dat ik na de zwangerschap nog zwaarder weeg.
    Ik smeerde al vrij vroeg mijn borsten en buik in, maar waar komen de striemen...op mijn bovenbenen en billen :evil: . Dus die ben ik nu ook maar vlug gaan insmeren... :( Het smeren zal iets helpen, maar het echt helemaal tegen gaan, ik denk het niet?

Groetjes!

(ga 2 eitjes bakken met ham en kaas :p )

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @mommy2be..ja, klopt, ik ben al wat uitgezakt he ;) En heb erg veel striae bij mijn vorige zwangerschap gehad en die barsten nu weer open (paars!)...

tante29, eetse! Ennuh idd smeren helpt wel iets, maar als je zo'n mega buuk krijgt als wat ik de 1e keer had, dan werkt niets hoor haha, mijn buik sprong gewoon aan alle kanten open :(

4. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nog even gauw een berichtje voordat ik straks aan het werk ga (heb ook nog eens een slaapdienst.... jeg!).

Dreamerfly: het vele werken ben ik echt niet gewend. Dit zijn weken die mij uitputten. Ik vind ze ook echt verschrikkelijk om te doen. Die onregelmatigheid maakt het zo erg. Als ik een latedienst heb (tot half 11), dan moet ik de volgende dag ook uitslapen (tenzij een vroege dienst volgt). Aan het huishouden wordt zo'n week ook niks gedaan, dus dat moet altijd achteraf nog. Gelukkig is mijn man zo lief, dat ie ook wat doet. Maar volgende week ben ik echt geradbraakt... Ik moet maar even aankijken hoe het gaat deze week.

Klaver: wat ontzettend leuk, een jongen! Gefeliciteerd. Eindelijk, maar toch.... Zal wel een eigenwijze worden! ;)

Mamakitty: ik zou mijn mond ook niet kunnen houden hoor! Was je vriend verbaasd toen je er uit floepte dat je een afspraak had gemaakt? In ieder geval ontzettend veel plezier!

Mommy2be: ik heb ook striemen hoor! Echt van die donkere... Balen dus. Hopen dat ze na de zwangerschap toch wat wegtrekken. En idd, lekker smeren! Begin ik ook mee!

Nou meiden, ik ga nog even wat was opvouwen. Daarna klaar maken voor werk.... :S

Tot laters!

Liefs Linda.

5. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Oh ik heb trouwens ook witte striemen bij mn heupen, echt vreemd.. tviel me vanochtend op toen ik op mn zij lag, ze zijn echt wit vergeleken met mn huidskleur, wat betekend dat nou weer.. striemen in aantocht :(

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Trouwens de maartmama's zijn echt een kletskousen zeg, tvalt me op dat de maartmama's in vergelijking met de eerdere uitgerekende maanden meer berichten hebben geplaatst. Keep up the good work hihi :thumup: !

7. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ik dacht dat witte striemen, 'oude' striemen waren. Eerst zijn ze rood of paars en als ze ouder zijn, worden ze wit.

8. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Nou ik hoop et maar, dat moet er nog eens bijkomen zeg :rolleyes:

9. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hoi dames,
    Oei striemen, nog geen last van gelukkig. Ben wel flink gegroeid, zo'n 8 kilo :confused:
    Ik heb een schattige echofoto in mijn album gezet. Duimpje zuigen doet ons ukkie al.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hartewens, lief!
    Hoeveel leerlingen waren erbij?

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Er waren 3 leerlingen per zwangere zeg maar. Lag op een bed, wel gordijnen enzo er om zodat ik de andere zwangeren niet zag. Er waren 4 bedden. De juf legde aan de leerlingen van alles uit, ook interessant hoor. Ik weet iig dat mijn placenta goed is. Wel dik en bol, maar je ziet ze in allerlei vormen. Ik zal wat later echt leven voelen, maar ik voel al kriebeltjes, dus dat valt mee.
    De leerlingen hadden bepaalde opdrachten wat ze vast moesten leggen. Metingen van de zwangerschapsduur. Ruggewervel helemaal in beeld. Interessant maar vooral heel leuk. Deze leerlingen konden het geslacht niet bepalen, ze deden dit voor de 2e keer. Nu wilden wij het geslacht niet weten, dus wel zo prettig, hihi.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    leuk joh!
    Nu ben ik nog meer benieuwd naar 1 nov ;)

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Het is ook echt een aanrader. Had ook leuke leerlingen die meer lol hadden in mooie plaatjes schieten als echt hun opdracht, hahaha. Rol papier hebben ze er doorgejaagd, haha. Maar maakte mij niet uit, ik vond het prima!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    duh! ;)
    Mogen ze bij mij ook wel doen hihi

doen ze alleen 2d?

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    In hun apparaat zat geen 3d software, kon de school niet betalen. Dus een beetje rijke school misschien wel? Het apparaat kon het wel, maar de software ontbrak.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ik ga naar diagnostic centrum...ah maakt me niet uit, als ze maar lekker echo maken hihi

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @tante29, ik ook niet hoor haha daar kwam de drukker gister mee :D

@mamakitty, haha nee kan me voorstellen dat je het niet voor je kon houden! Zou ik ook niet kunnen.

@hartewens, leuke echofoto hoor ;)

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Weet iemand misschien hoe je iets van dvd op de computer kan plaatsen?
    Wil zo graag ons mooie kindje in actie met jullie delen, en dan vooral het deel waar hij/zij zich omdraait en wij iets denken te zien haha

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dvd erin, bestand openen, kopieren naar je pc en dan op youtube ofzo?

haha nee ik wilde een mooie kaart kopen en daarin schrijven dat we naar ons zoontje in 3D gaan kijken morgen, maar ik kon mijn klep al niet meer houden...

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hmm ik laat het me mannetje wel doen nadat we de cd sowieso gekopieerd hebben hij heeft er meer verstand van.
    Thx!

Deel Deze Pagina