@ Snoopy, wat een prachtige echo zeg! Echt geweldig om je kindje zo duidelijk te kunnen zien. Ik zie toch echt een piemeltje hoor met 1.26 min....... liefs, Liz
Welkom hier! Stuur een pb met je gegevens naar Wishgirl voor de topiclijst en naar mamakitty als je op de onlinelijst wilt.
He, he het weekend is weer voorbij, De vloeren liggen erin. Gisterenavond de laatste plintjes erop geplakt. En nu kan ik vandaag gaan schoonmaken. Want het lijkt wel of er een wervelwind door de bovenverdieping is gegaan. Haha, allemaal stof van het zagen en leggen. Maar ik vind de vloer nu al mooi, ben er erg blij mee. Kunnen we v.d week ook al de basis ophangen voor de gordijntjes en hopelijk binnen 1 a 2 weken de meubeltjes ophalen. Heerlijk dan begint het steeds meer een babykamertje te worden. Oeps! De baby schopt weer, rrrr hihi nog steeds raar gevoel. Hij is erg druk, vooral 's avonds als ik wil gaan slapen dan kan hij wel eens flink schoppen. Au! haha. Meiden die vandaag voor de 20 wk echo gaan! Heel veel plezier! Ik hoop dat jullie net zo'n uitgebreide echo krijgen als ik. Alleen moet ik nog een keer terug voor de foto. Want die is WEER niet gelukt met de 20 wk echo omdat meneer weer erg bewegelijk was. Het is wat...... Ik zal morgen weer wat meer reageren, moet nu echt ff wat gaan doen in huis. Tot later!
Heey meiden, Even snel een berichtje..ik kom deze week niet veel online omdat hier het hele huis onder de puin ligt.. ze zijn met het riool bezig.. Alles gaat gelukkig verder goed word de laatste tijd wel weer snel moe.. Ik heb ook een nieuwe buikfoto toegevoegd..
hoi allemaal, heb nog niet bij gelezen maar doe ik straks even. heb toch tijd zat want heb me vandaag ziek gemeld op t werk. had het weekend gewerkt en ze zijn er bij ons achter gekomen dat onze woning (ik werk in een verpleeghuis) erg zwaar is geworden. veel zware mensen die zelf weinig kunnen. dus veel tillen. maar vanmorgen en gisteravond ook al erg veel last van mn onderrug/kont en mn buik. hoe herkennen jullie bekkeninstabiliteit? morgen ga ik naar de dokter. wil graag met hem er eens over hebben of het werk niet gewoon te veel is. want volgens mn hoofd kunnen deze klachten niet komen van de zwangerschap. die klachten komen later volgens haar!
Hallo allemaal, de drukte was me vorige week even teveel. Er moest teveel gedaan worden en daardoor kwam ik niet meer aan bijlezen en reageren. Ook nu is het nog niet rustig, dus ik ga niet teruglezen, maar ik ga wel weer meeschrijven Veel mensen al hun 20 weken echo gehad en vandaag zijn er weer heel wat aan de beurt. Spannend hoor. Hoop dat iedereen goed nieuws heeft!
Hé meiden! Heb nog nix bijgelezen, komt deze week helemaal goed, maar wil ff melden dat ik er weer ben! Met werk is het helaas niet goed gegaan, ben nu dus officieel werkloos. Ben benieuwd, of iemand me nog gaat aannemen met mn zwangerschap, heb in ieder geval morgen een sollicitatiegesprek! De 20 weken echo was super! Ons kindje lag heerlijk te bewegen, alles ziet er gezond uit, en we krijgen een... MEISJE!!! Erg gaaf dus, we zijn ook al het hele weekend bezig geweest met namen. Moeilijk hoor! Zal strax eens een poll starten in het namengedeelte. Ik voel de baby ook regelmatig bewegen, fijn is dat. Wel vreselijk veel last van maagzuur, maar goed, hoort erbij zullen we maar denken! Zal vandaag of morgen eens gaan bijlezen, en Wish ga ik PB-en voor de nieuwe afspraak. Ga nu eerst naar een crematie, mn buurvrouw is vorige week overleden, nog maar 51, zal wel triest worden vrees ik... Tot snel!
@ Wish: hopelijk voel je je langzaamaan wat beter. Wel schrikken zeg, jeetje. Doe voorzichtig en neem veel rust, meid! @ Muppie: ik heb er geen verstand van maar de pijn die je voelt zouden je banden kunnen zijn. Je afd. hoofd doet wel erg bijdehand zeg; je bent nota bene bijna 20 weken zwanger en dan is het gek dat je last van je rug hebt als je zwaar tilt?! Pffff, ik vind dat soort opmerkingen echt niet kunnen. Zou dan ook zeker met je huisarts en/of verloskundige overleggen. Laat ze desnoods iets op papier zetten (dat je niet mag tillen ofzo) zodat je dit aan je afd. hoofd kunt laten zien. Succes! @ MamaVanSimon: een meid, van harte! Wat leuk na een jongen nu een meisje! Sterkte bij de crematie. Hier alles z'n gangetje; buikje begint steeds meer te groeien al hoor ik van iedereen dat het nog erg klein is ondanks ik al bijna op de helft ben. Ach, misschien moet ik er maar blij mee zijn dat ik niet zo lang met zo'n toeter van een buik hoef te sjouwen..?! Sinds 18 weken voel ik de beeb af en toe schoppen, met name 's avonds als ik in bed lig. Moet me er wel op concentreren, anders voel ik het niet; het zijn nu kleine schopjes. Iedereen veel plezier bij de echo's vandaag. gr. Liz
Jeetje meiden, wat schrijven jullie toch weer snel en VEEL! Krijg het niet bijgehouden, hahaha. Nog even een antwoordje op wat blzijden geleden, ik heb inderdaad HBO diploma behaald. In het jaar dat Kamiel is geboren notabene! Ben ik erg trots op...hihi Ik ben stikzenuwachtig voor het gesprek morgen, dus ga me er zo op voorbereiden. Kamiel ligt lekker te slapen. Gelukkig maar, want hij was vanacht aan het spoken. Pijnlijke buikkrampjes, echt niet leuk, want hij wilde zo graag slapen maar het lukte niet. Toen heeft Martijn hem bij ons in bed gelegd...dat had hij echt niet moeten doen. Hij krioelt als een wurm in bed. Gaat alle kanten op! En ik...ik was om half 4 KLAARWAKKER. Dus nu een heel rustige dag! Vanmorgen bij vlk geweest. Alles is goed, goede bloeddruk, placenta klinkt goed en hartje ook. En de baby is goed gegroeit, en ik ook...nu 5 kilo bij elkaar. @muppie, klinkt niet fijn! Doe je lekker rustig aan de komende tijd (als dat mogelijk is). Hoop dat het geen b-instabiliteit voor je is! @Evelieveling, ook jij, rustig aan. We zien je wel weer verschijnen! Ik heb ook een hele tijd niet gepost, en nu weer wel. Geen idee wanneer ik weer ga posten, maar dat loopt elke week anders. @mamavansimon, GEFELICITEERD met je meissie! Leuk hoor! Ik krijg het donderdag te horen...hopelijk! @iedereen, wat zijn er hier trouwens een hoop vrouwen aan het verbouwen in huis zeg! Ik dacht dat niet veel vrouwen dat deden als ze zwanger zijn. Maar zie hier, ik ben niet de enige! hahaha. Succes allemaal met de verbouwingen!
@MamavanSimon: Gefeliciteerd met jullie meissie! Leuk hoor! En ben benieuwd welke naam jullie gaan verzinnen. Wij hebben de naam voor ons jochie al. Maar ga het niet verklappen @Daphne: hey, ben je er ook weer? Ook druk aan het verbouwen? Ik wilde het graag allemaal af hebben voor december. Voor ik 7 maanden ben. Veel doen het ook tijdens hun verlof, moet er zelf niet aan denken. Dan ga ik juist lekker bijkomen, want dan staat alles klaar. Suc6 met je gesprek.
@klavertje, ja, ben vandaag vrij en heb even tijd en puf om te posten! We zijn druk bezig met toilet en keuken (zitten naast elkaar, dus moeten we tegelijk mee aan de slag). Ik hoop dat we het in januari allemaal afhebben. Martijn kwam gisteren met het heugelijke nieuws dat hij alle leidingen zo goed als af heeft en we dus kunnen gaan zoeken naar een nieuwe KEUKEN! joepie! Het is inderdaad wel prettig om alles af te hebben, bij Kamiel zat ik de dag ervoor nog te verven. Niet handig, want tijd om voor te bereiden op wat komen gaat was er niet. En dat heb ik echt gemist! Daarom heb ik nu 6 weken van tevoren verlof opgenomen, heerlijk vooruitzicht vind ik dat!
Hoi, Ik ben een tijdje niet geweest. Ik heb het ontzettend druk en ik kan mij er 's avonds niet toezetten om alles terug te lezen. Nu zie ik dat er weer een heleboel bijgeschreven is. Ik ga dat allemaal niet teruglezen, want het zijn er echt teveel. Met ons gaat het heel goed. Ik voel mij superfit en heb weer het gevoel dat ik de hele wereld aan kan. Soms word ik door mijn lichaam terug gefloten als ik even teveel gedaan heb. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles is gezond. Wij weten ook wat het gaat worden, maar dat willen wij voor ons houden. Sinds die dag zijn wij helemaal in euforie. Nu kunnen wij het nergens anders meer over hebben. Wij hebben nu veel leuke kleren gekocht voor de kleine. Sinds een week voel ik de kleine ook bewegen. Op de echo werd bewezen dat wat ik voel echt de baby is. Nu kan het echte genieten beginnen 8) Ik ga proberen een echo foto in het album te zetten. Liefs, Broddels
Hier ben ik ook dan maar weer heb ook even niets van me laten horen maar dat komt door de verbouwing en tijdens de verbouwing 2 weken geleden verstapte ik me en ging door mijn knie. Mijn knieschijf zat er even naast deze is dus uit de kom geweest en van het kapsel afgescheurd. Erg pijnlijk heb 1,5 week een spalk gehad. Nu loop ik wat moeilijk mijn knie is ook nog erg gezwollen heb sinds vandaag fysiotherapie kon er dus ook nog wel even bij. Ik moet van de artsen rustig aan doen want ik mag niet meer door die knie gaan anders ga ik in het gips. Normaal is de procedure ook 4 weken gips maar omdat ik zwanger ben zagen ze dat niet zo zitten je been is nadien zo slap geworden dat het circa 6 maanden duurt om je been weer aan te sterken is niet zo handig als je steeds zwaarder wordt. Nu loop ik dus ook in de ziektewet. De verbouwing is ook achter de rug, kamer van djego is bijna af. Vanavond de 20 weken echo heb er echt zin in hoor ! mijn ouders gaan mee.
bekkeninstabiliteit kan nu ook al hoor. Ik heb al last vanaf een week of 15. Onzettende pijn in onderrug, bekken, heupen en voor bij het schaambot. Niet meer kunnen lopen van de stekende pijn en dan vooral na inspanning, activiteiten. Ik mag inmiddels bijna niks meer doen, werk nog maar 2 halve dagen en moet rust houden. Met fysio proberen we het stabiel te houden.
Dag dames! Vanmorgen heb ook ik de 20 weken echo gehad. alles was tot zover goed! Alleen lag de kleine met het gezicht naar beneden, waardoor ze het hoofdje e.d niet goed konden opmeten en bekijken. Omdat de kleine zich niet draaide, mag ik woensdag nog eens terug komen (vind ik helemaaaal niet erg, hahahahaha) Maar tot zover waren er dus geen "rare afwijkingen" gevonden..... O ja, ik weet voor 90 % wat het wordt. Alleen konden we het niet "frontaal" zien zeg maar, dus hopelijk weet ik het woensdag 100 % zeker... Maar, ik wil het graag geheim houden. (ben bang dat mensen die ik ken hier op meekijken namelijk ) Liefs Florida
Haha leuk dat je nog eens mag, wij ook. De echo maken was absoluut niet makkelijk met grummel ongeduld haha. Dus wij moeten ook nog een keer