Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Bamjolan en shenoby,HIEP HIEP HOERA! Gefeliciteerd.

Hier net terug van 20wk echo, alles was goed! En t wordt een ...............kleine man! nog een jongetje erbij!
    Woon ik straks met allemnaal mannen in huis :)

ga gauw weer ff verder, fijne dag allemaal!

lieffs

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Shenoby jij ook gefelicteerd!!!!
    enne bedankt voor het heerlijke gebak ;)

@radna, leuk een knul! gefeli ;) en fijn dat alles goed was :D

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Radna, wat leuk, nog een knul. En fijn dat alles oke was.
    Grappig, onze 2 kindjes schelen niet veel met elkaar. 1 maand maar.
    En de 2e van ons allebei zal ook redelijk dicht bij elkaar liggen.

Slaapt jouw kleine man al in een groot bed? Of gaat hij naar een groot bed als de kleine er is?
    Ik twijfel nog.

Dancinglady, gefeliciteerd met je 19 weken. Nog even en dan ben je officieel op de helft.

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! ;)

5. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    @ de jarigen: gefeliciteerd!

@ degenen die een goede 20 wkn echo gehad hebben: fijn he!

Vandaag ben ik precies 20 wkn en dus op de helft :) , morgen de echo: spannend!

Liefs Tante29

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

evelieveling
    het duurde even maar hier is je bakkie thee ;)

7. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @ evelieveling, Nee mano slaapt nog in ledikant en heb er tweede ledikantbijgekocht, hij is 21mnd als de tweede komt en vond t erg snel om dan groot bed te doen, blijft ie aan de wandel :D We kunnen er wel doorgroei bed van maken, dus een zijkant eruit en dan lat aan de voorkant, maar dacht zelf om m tot 2,5 wel in ledikant te doen, of is dat well erg lang?

8. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik weet het dus niet Radna. Sommige kinderen kunnen met 1,5 al perfect in een 'groot' bed.
    Anderen hebben er veel langer voor nodig.
    Ik zit er dus aan te denken om een wieg voor de kleine te kopen zodat Demelza haar bed houdt en als de kleine uit de wieg groeit om dan een 'groot' bed voor Demelza te kopen zodat het afstaan van haar ledikant ook leuk is voor haar.
    Dan zou ze ongeveer 2 zijn, iets ouder waarschijnlijk.

Shenoby, Dank je wel voor het heerlijke bakkie thee.

Damn... ik heb trek in bitterballen. Moet ik hieraan toe gaan geven?

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ligt aan je kind Radna....

Ik heb mijn dochter in een 1-persoonsbed gedaan toen het gevaarlijk ging worden ;)

Ze klom uit het ledikantje, maar haar hoofdje was topzwaar en viel dus steeds met een bons op de grond....

Dus toen maar met anderhalf a 2 (weet het niet meer precies) in het 1-persoonsbed...
    Leek me veiliger... en wel een traphekje dan he! ;)

Je kan ook speciale peuterbedjes kopen...

10. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Ja ind als ze gaan klimmen moet je wel. Dit doet Mano nog niet in bed. Groot bed zou die denk ook de hele tijd uitkomen nog.

Ga Mano binnekort voor zijn middag slaapje steeds in nieuwe lkamer leggen, moet alleen eerst nog wat meer aankleding komen, en dan langzaam ook de nachtjes dus dan is t al gewend tegen de tijd dat zijn broertje komt, en wordt niet ineens zijn plekkie ingepikt.........nu hopen dat dat idee werkt :)

11. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

Jul 10, 2008
    156
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb niks bijgelezen (moet dus vanaf pag. 675 ofzo). Dat wordt ook nog niks van de week.

Gisteravond naar Marco Borsato geweest! Heb echt genoten. Was de moeite zeker waard!
    Heb vanmorgen dus lekker uitgeslapen en moet zo weer aan het werk. Helemaal geen zin in. Maar goed. Nog even 4 dagen doorzetten en dan zijn we weer vrij. Helaas dan weer een druk weekend voor de boeg.... Dus bijkomen is er niet bij.

Verder gaat het hier heel goed. Heb sinds een paar dagen het gevoel dat ik onze Puk voel schoppen. Maar weet het niet zeker.... Er zijn soms van die lange pauzes er tussen en dan is het in eens: plop, plop, plop onder in mijn buik (en het is dan regelmatig). Nou ja, we zullen zien of het straks sterker wordt, dan kan het eigenlijk niet missen.

Meiden, ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie lekker genieten van de zwangerschap. Voor degenen met afspraken deze week: heel veel plezier en kom terug met goed nieuws!

Jullie zien me binnenkort wel weer verschijnen! Voor nu een dikke knuffel voor iedereen.

Liefs Linda.

12. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    @Radna: Gefeliciteerd met jullie knulletje! Jeeeej weer een jochie erbij!

@Dancinglady: meid, je gaat heel snel meer voelen, word met de week meer en meer... en gefeliciteerd met je 19 weken. Wat gaat dat hard zeg!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik denk dat dat een heel goed idee is Radna...

14. Naduah

Naduah Bekend lid

@Bamjolan & Shenoby: Hartelijk gefeliciteeeeeerd! :D

@Radna: Wat leuk, nog een knul erbij! Gefeliciteerd en geniet ervan!

@Evelieveling: Storm ligt sinds vorige week in zijn peuterbedje. Hij klom ook steeds uit het ledikantje, daarom heb ik hem alvast in het peuterbedje gelegd. Het gaat tot nu toe prima (afkloppen....). Het peuterbedje heeft ook een opstaande rand, waardoor hij er niet uit kan vallen, hij kan er wel uit klimmen, maar dit heeft hij sinds de eerste dag dat hij erin sliep eigenlijk niet meer gedaan. Hij is nu trouwens 19 maanden.

Fijne dag allemaal!

15. Janinev

Janinev Lid

Jul 8, 2008
    57
    0
    0
    Van alles en nog wat in een Pension
    Antfeld, Duitsland
    hallo maart-mama's,

Hier ben ik weer! Sorry ik heb niet bijgelezen, want ik heb geen flauw idee waar ik gebleven was...

Ik ben inmiddels al twee of miss al wel 3 weken uit het ziekenhuis...Ze hebben mijn baarmoedermond volledig dicht gemaakt en ik moet nu heel rustig aan doen! Om de 10 dagen krijg ik controles bij de gyn. Ze maken dan een echo, kijken naar de baarmoedermond en doen een meting of er weeën zijn. Inmiddels heb ik besloten om niet meer terug naar NL te gaan en hier te blijven in Duitsland (zou officieel in nov. gaan).

Ik ben nu 21 wk en 1 dag maar helaas weet ik nog niet of ik een jongen of een meisje krijg want dat kunnen (willen?) ze hier nog niet zien!

Ik voel de kleine veel schoppen en dat is elke keer weer een geruststelling...een actief kindje :D

Het was een heftige periode en ik denk dat ik volgende week ook nog wel een heftige week zal worden, want dan ben ik net zover als mijn vorige kindje, maar ik heb er het vertrouwen in dat dit kindje blijft en gezond ter wereld komt!

Ik heb al een kinderwagen gekocht, maar dat is ook het enige waar ik me aan durfde te wagen...nog even wachten!

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

En ikhoop nu bij te kunnen blijven met het forum!

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Janinev, een heftige zwangerschap zo te lezen, en je vorige ook. Pfew... sterkte ermee.

Ben wel benieuwd op welke manier ze je baarmoedermond hebben dichtgemaakt.

Wat een bullshit dat de artsen niet willen vertellen wat je krijgt. Ik bedoel.. bij een volledige check-up van het kindje horen ook de geslachtsdelen, dus ze weten het echt wel.

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    thanks voor jullie antwoorden op de vraag over het juniorbedje.
    Demelza begint al met klauteren, dus ik denk dat het hier dan geen wieg gaat worden maar idd. een groter bedje voor Demelza en dat ukkie dan haar ledikantje krijgt.

Als ze zo wakker is gaan we even op visite bij mijn schoonzus. Even bij ons wondernichtje kijken. Die is met 27 weken en 5 dagen geboren. Het gaat echt super met haar. Inmiddels is ze al een half jaar.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @evelieveling, je zou eigenlijk eens bij ikea moeten kijken daar hebben
    ze van die schattige peuterbedjes, nadeel is dat er daarna weer een ander bed moet komen.

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Je hebt ook van die peuterbedjes die je kan ombouwen naar een groot bed

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hai meiden...

daar ben ik ook weer ff.

Ik ben 21 weken! Whoehoee! Aftellen is begonnen!

Gister hele dag bij mijn ouders geweest, dochterlief heeft herfstvakantie en moest gister naar oogarts. (ging al beter met dr oogjes trouwens, joepie!) ;)

Met mij gaat het lichamelijk niet zo lekker. Bekken (en rug) liggen aardig in de poeier :( Slapen gaat slecht, ik kan niet lang liggen.....dus erg veel pijn lijden...maar goed, doorbijten maar.

Met de blaasontsteking gaat het geloof ik de betere kant op..nog een paar pilletjes en we zijn dr weer vanaf als t goed is.

Vanmorgen bij Kruidvat voor 10 euro een soort Lodger gehaald (fleece dekentje wat heelmaal om je kindje heen kan)...een beige..zo leuk!

@mamavansimon, een meisje? Super!

@Florida, fijn dat alles goed was en terugkomen? Helemaal niet erg toch ;)

@Tante29, hihi stuur in de weg (of je buuk) ;) haha
    Gefeli met je mijlpaal: officieel op de helft!

@Lynn, leuke crib hoor ;)

@Jacky78, fijn dat alles goed was!

@Bamjolan, fijne verjaardag!

@Snoop, hoe gaat t met autorijden?

@Evelieveling, mijn dochter ging over naar een peuterbed toen ze 2,5 jaar was. (of net iets eerder, maar iig rond die leeftijd)
    Ennuh je nichtje geboren met 27 weken? Damn..en het gaat allemaal goed?

@Shenoby, gefeliciteerd!

@Dancinglady, gefeli met je 19 weken meis! Whoehoeee...bijna 20 ;)
    Fijn he dat de kleine zo druk word nu...al begin ik idd met klagen...hij houd me al 2 nachten wakker met zijn gestamp! grrr ;)
    Ennuh je hebt mail terug ;)

@Radna, nog een jongen? Super!

@Janinev, jee meid, wat een gedoe bij jou...sterkte sterkte sterkte!

@Iedereen met echo's, vk/gyn bezoekjes: suc6 en genietze ;)
    En allemaal een fijne dag!
    xx

Share This Page