Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ja dat is dan weer handiger idd ;)
    jij hebt nu toch een ledikantje die je om kan bouwen naar een groot bed?

2. Janinev

Janinev Lid

8 jul 2008
    57
    0
    0
    Van alles en nog wat in een Pension
    Antfeld, Duitsland
    @Evelieveling: Ze hebben mijn baarmoedermond bovenaan dichtgeknoopt en onderaan dicht gehecht. Ze hebben het bij mij dubbelop gedaan ivm infectiegevaar!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, haha nu gaan we idd aftellen he :D Fijn dat het beter gaat met oogjes van je dochter! Hier is de herfstvakantie alweer voorbij helaas.
    Dit was mn laatste rijles en dan maandag examen, ben nu al zooooo zenuwachtig maar ga er maar vanuit dat ik zak dan kan het alleen maar meevallen. Rijden zelf gaat op zich goed, nu nog bewijzen hihi

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maandag? ohhh spannend! (ik duim!)
    Jij ook gefeli met de 21 weken he, aftellen gaan we vanaf nu meid!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Snoopy - Ja het ledikantje dat ik erbij krijg kan ik ombouwen tot 1 persoonsbed... en mijn dochterlief heeft nooit zelf in een peuterbed gelegen... en anders staat die nog bij mijn ma op zolder ;)

Vriendin van me heeft zo een peuterbedje dat je kan ombouwen naar een 1 persoonsbed.. En zij kan er ook in liggen dan... dus dat zit wel snor ;)
    Ik weet alleen niet wat voor merk dat is...
    Haar moeder werkt in een babyspeciaalzaak en is zo wel van de allerlaatste snufjes op de hoogte ;)

Maandag rij-examen... oei... Ik denk aan je!
    Ik ben geslaagd met een paar slokken pisang-ambon op hihihi... paar slokken 7-up erachter aan tegen de geur ;)
    En geslaagd! ihihiii
    Stoute ik ;)

Maar meis... ik wens je heeeeeeel veel succes en idd.. ga er vanuit dat het niets wordt.. kan het altijd meevallen!
    Succes!

En gefeliciteerd met je mijlpaal!
    Ik ben ook al aan het aftellen hoor ;) Heb nl. mijn helft afgelopen donderdag ook gehad hihiih

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *hips* :)

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

nou niet gehipst... en wel geslaagd!

Ik moest toch iets om de zenuwen onder bedwang te houden ;)
    Oooh en trouwens... later nooit meer met alcohol op achter het stuur gezeten.. Ik drink nl. niets en nooit normaal gezien...
    Alleen met speciale gelegenheden als een rijexamen ;)

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @wish, ja dat is waar ook jij ook gefeli met je helft hihi :D enne pisang lijkt me niet zo verstandig nu hahaha eet wel een banaan die tip wordt vaak gegeven en verder is het ook een kwestie van geluk. Zal me iig op mn zwangerst kleden misschien helpt het hihi zo van ah die is zwanger nou die laten we maar slagen.

@mamakitty, wat sneu dat je kitten weg moet :( maar is idd maar beter als het niet gaat met je dochter. Hoop dat je er een goed nieuw thuis voor vind, wij vinden eentje wel genoeg haha

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee snoopy... nu maar geen pisang ambon hiiihihhi...
    Maar van die banaan had ik nog nooit gehoord ;)
    En idd... zo zwanger mogelijk kleden...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha misbruik maken van je zwangerschap he Snoop... ;)
    Maarruh banaan?

Ja, tis gewoon sneu voor Tico (kitten haar naam)....ze is erg super, tuurlijk wel eens ondeugend, maar ja...maar echt, dochterlief terroriseert haar gewoon en das zooo sneu!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    1 nov gaat mijn echo bij die leerlingen niet door.
    Kep m zelf afgebeld.
    Afgelopen zaterdag bij de 3D echo deed mijn buik ontzettend veel pijn...dat doet ie altijd, maar nu nogal erg (ook buiten zwangerschap erg gevoelige buik altijd), dus leek me niet verstandig om over 2 weken alweer een echo te laten maken en al helemaal niet door leerlingen die er minimaal een uur over doen en misschien nog harder drukken...

14. @MamaKitty: Ach, wat jammer! Dikke knuffel!

@JanineV: Dat klinkt wel heftig, zeg! Rustig aan dan maar, he?

@Evelieveling: Met 27,5 week geboren, dat klinkt inderdaad wel heel heftig! Fijn dat het zo goed met haar gaat. Hoop dat ze er niets aan heeft overgehouden? Wij hebben het peuterbedje bij de Prenatal vandaan. Kan een gewoon matras in (70x150 geloof ik?) en het dekbedje en kussen hebben we bij de Hema gehaald, daar kan ook al het beddengoed wat verkrijgbaar is omheen, scheelt ook weer. Ik zag het niet zo zitten om iedere keer naar de Ikea te moeten als we weer iets moesten hebben voor het bedje, vandaar.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    thanx!

Wij hebben wel het peuterbed voor dochterlief bij de ikea vandaan.....

16. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @ Mamakitty: had ook die wikkeldeken van de Kruidvat willen hebben. Heb vanmorgen op tijd mijn moeder gestuurd en volgens haar waren ze op. Nou ze waren er in 3 kleuren dus het lijkt me sterk, ze zullen wel weer niet binnengekomen zijn. Dat ze dat nou niet gewoon ff zeggen. rrr.
    Ik wilde ook die naturel kleur. Ik ga een za. wel ff in R'dam kijken als ik daar ben.

Jeeeeeeeeeeej we zijn 21 weken idd. Jij ook gefelciteerd!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, ja banaan voor afrijden heb ik vaak gehoord geen idee joh maar probeer alles hihi.
    Maar wat verstandig dat je afgebeld hebt vooral omdat het een echo is die langer duurd dan andere. Ik merkte na de 20 wkn echo vorige week dat onze beeb die dag en de dag erna heel rustig was, pas woensdag begon hij/zij weer lekker te trappen.

18. @MamaKitty: Ik vind de bedden van de Ikea wel erg leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar de Ikea is hier een uur rijden vandaan, dus kom er niet zo vaak... :oops:

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kitty ik denk dat je heel verstandig bent geweest door die echo af te bellen...

Tis natuurlijk wel heel leuk zoveel echoos... maar ik blijf me afvragen of het ook echt wel goed is om zoveel echoos te doen..

Immers overal waar TE voorstaat is niet goed he... op TEvreden en TEgoed na...
    ;)

En je krijgt ook nog groeiechoos bij de gyn...

Dus ik denk dat het heel verstandig is...

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heb de folder van kruidvat ff online bekeken, kwam me al niet bekend voor maar is pas net ingegaan vandaar. wat handig ik wilde de echte maar dit scheelt wel wat centjes :D

Deel Deze Pagina